✌🏻 مثل آب خوردن گوشیت رو عوض کن، اونم قسطی!
بهترین گوشی آیفون دسته دوم

بهترین آیفون دسته دوم موجود در بازار (شهریور۱۴۰۲) کدوم آیفون دسته دوم را بخرم؟

از طرفداران آیفون دسته دوم هستید و به خرید گوشی جدید فکر می‌کنید؟ و شاید تا به حال تجربه استفاده از آیفون دسته دوم را نداشته و نمی‌دانید کدام گوشی آیفون دسته دوم را بخرید؟ پس با موبایلکده MobileCadeh همراه باشید تا بهترین گوشی آیفون کارکرده موجود در بازار که با بودجه شما همخوانی دارد را معرفی کنیم. دقت داشته باشید که این مقاله براساس ارزش خرید نوشته شده و این یعنی خرید کدام مدل‌های آیفون دسته دوم در حال حاضر نسبت به قیمت، ارزشمندترست. به نظر شما بهترین گوشی آیفون دسته دوم کدام مدل‌ها هستند؟ حتما نظر خود را در کامنت بنویسید.


بهترین آیفون دسته دوم در سال ۱۴۰۲

تا به حال از خود پرسیده‌اید که بهترین گوشی اپل دسته دوم کدام است؟ فکر می‌کنید برای خرید بهترین گوشی آیفون کارکرده باید هزینه نجومی پرداخت کنید؟ حقیقت این است که خرید یک گوشی آیفون دسته دوم آنقدرها هم که می‌گویند دست نیافتنی و غیرممکن نیست و در همین زمان که ما این مقاله را نوشتیم (اواخر تابستان ۱۴۰۲) از ۱۸ میلیون تومان تا ۳۵ میلیون می‌توان گوشی آیفون کارکرده خرید.

قبل از معرفی مدل‌ها از شما دعوت می‌کنم تا باهم نگاهی به قدرت سخت‌افزاری و عملکرد باتری مدل‌های آیفون دسته دوم منتخب بیندازیم:

بهترین گوشی آیفون دسته دوم

همانطور که مشاهده می‌کنید، حتی مدلی مثل iPhone SE 2020 دسته دوم نیز امتیاز قابل‌توجهی از بنچمارک آنتوتو کسب کرده و اگر بگوئیم همه‌ آن‌ها، بهترین مدل گوشی آیفون دسته دوم برای بازی کردن هستند، بی‌راه نگفته‌ایم. این امتیازهای قابل‌توجه نشان می‌دهد که اپل همواره تمرکز خود را بر سخت‌افزار قرار می‌دهد و قدرتمندترین مدل‌ها را می‌سازند.

بهترین گوشی آیفون دسته دوم

بزرگ‌ترین نقطه ضعف گوشی‌های آیفون دسته دوم بدون شک مربوط به باتری آن‌هاست، حتی بهترین موبایل اپل مشخصات چشم‌گیری از نظر باتری ندارد، اپل علاوه‌بر اینکه از باتری‌های بزرگ استفاده نمی‌کند، هنوز به سمت استفاده از فست شارژهای سریع‌تر نیز نرفته و همانطور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، عملکرد باتری بهترین نوع گوشی آیفون دسته دوم نیز در مقایسه با گوشی‌های اندرویدی حرف زیادی برای گفتن ندارد و مدت زمان شارژدهی گوشی‌های آیفون کارکرده محدودست.


خرید آیفون دسته دوم iPhone SE 2020  از موبایلکده MobileCadeh

بهترین آیفون دسته دوم

با حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیون تومان می‌توان iPhone SE 2020 کارکرده را خرید. بله درست شنیدید آیفون ۱۵ میلیون تومانی، آن هم کاملاً سالم و در حد آکبند. در حال حاضر شما می‌توانید با حدود قیمتی ۱۵ میلیون تومان یک آیفون SE 2020 دسته دوم بخرید. مدلی که از نظر قدرتی با آیفون ۱۱ پرو مکس دسته دوم برابری می‌کند، زیرا این گوشی درست مانند آن از تراشه اپل بایونیک A13 استفاده کرده. شاید این مدل بهترین گوشی ایفون دسته دوم نباشد، اما قیمت طلایی آن واقعا وسوسه کننده است.

البته ظاهر و طراحی این مدل برای زمانیست که هنوز گوشی‌های بزرگ آنقدرها هم ترند نشده بودند، ولی خب هنوز بسیاری از مردم دنیا ترجیح می‌دهند یک آیفون جمع‌و‌جور پرچمدار داشته باشند تا یک گوشی اندروید بزرگ میانرده. درست است که نمایشگر این گوشی تنها ۴.۷ اینچ است، اما بدنه آن مثل یک پرچمدار ساخته شده، گوریلاگلس با فریم آلومینیومی دارد و حتی ضد آبم هم هست و تا نیم ساعت در عمق یک متری دوام خواهد آورد.

یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده؛ ۱۲ مگاپیکسل واقعی و به دور از اعداد تبلیغاتی. به طور خلاصه، اگر کاربری هستید که مدیریت خوبی نسبت به حافظه موبایل دارید، واقعاً ارزش دارد که آیفون se دسته دوم  را خریداری کنید.


خرید آیفون اس ای ۲۰۲۰ دسته دوم از موبایلکده MobileCadeh

بهترین آیفون دسته دوم

برای بعضی افراد ۶۴ گیگابایت به هیچ عنوان کفایت نمی‌کند و حاضر هستند هرچقدر لازمه است هزینه کنند، اما درگیر خطای «حافظه کم است» نشوند. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی iphone SE 2020 دسته دوم را حال می‌توان با حدود 20 میلیون هم خرید. فراموش نکنید این گوشی جز تراشه که از نسل آیفون ۱۱ است، در بقیه موارد شباهت زیادی به آیفون ۸ دارد.

عاقلانه است که به جای این گوشی فوق‌العاده با همین قیمت، سمت آیفون‌های آکبند نروید، چرا که بهترین مدل گوشی اپل دسته دوم با قیمت مناسب و اقتصادی همین دو نسخه از iPhone SE 2020 هستند.


خرید آیفون ۱۱ دسته دوم از موبایلکده MobileCadeh

با ۲۵ میلیون تومان می‌توان به جای گوشی‌های قاتل پرچمدار اندروید، آیفون ۱۱ دسته دوم در حد آکبند خرید؛ گوشی که دیگر مثل SE کوچک نیست و حاشیه‌های اطراف نمایشگر به نسبت کم شده و حتی از ماژول دوربین جدید آیفون هم استفاده کرده و ظاهر امروزی‌تری دارد.

درست است که آیفون ۱۱ دسته دوم تراشه قدرتمندی برای بازی کردن دارد، ولی اگر تعداد زیادی بازی روی آن نصب کنید، حافظه داخلی به سرعت پر می‌شود. برای طرفداران آیفون در این محدوده‌ی قیمتی این نسخه یک انتخاب عالیست و بهترین گوشی آیفون دسته دوم است، از آن مهم‌تر اینکه به فیس آیدی معرف اپل نیز مجهز شده و دو لنز دوربین هم برای آن در نظر گرفته شده است. عکاسی با موبایل را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

اگر iPhone 12 دسته دوم را در کنار iPhone 11  دسته دوم  قرار دهید، می‌بینید که آیفون۱۱ دسته دوم نسبت به ۱۲ سایز بزرگ‌تری داشته و کمی سنگین‌ترست.

بهترین گوشی آیفون دسته دوم

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، تصویری که آیفون ۱۳ دسته دوم در نور کم و در تاریکی شب گرفته، به نسب روشن‌ترست و جزئیات بیشتری را نیز آشکار کرده است.

بهترین گوشی آیفون دسته دوم

تصویری که دوربین اصلی این دو گوشی در نور روز گرفته‌اند آنقدر بهم نزدیک است که انتخاب عکس بهتر واقعاً دشوارست، وضوح تصویر هر دو عالیست، رنگ‌ها در جذاب‌ترین حالت ممکن به نمایش در آمده‌اند و تصاویر شارپ‌تر هستند.

بهترین گوشی آیفون دسته دوم

هر دو گوشی نیز با تشخیص درست سوژه و بلور کردن بک‌گراند یک عکس پرتره بی‌نظیر خلق کرده‌اند، کیفیت این دو بازهم به هم نزدیک است و تفاوت آشکاری وجود ندارد.


خرید آیفون ۱۲ مینی دسته دوم از موبایلکده MobileCadeh))

بهترین آیفون دسته دوم

اگر برای خرید گوشی آیفون دسته دوم بودجه متوسطی را در نظر گرفته‌اید، نسخه آیفون ۱۲ مینی دسته دوم نیز یک آپشن عالیست و بهترین گوشی اپل در این بازه قیمتی به حساب می‌آید. می‌توان آن را یک مدل مینیاتوری با همان مشخصات ۱۲ دانست که حافظه داخلی دو برابرست. تنها تفاوت ۱۲ mini با ۱۲ می‌توان سایز و اندازه باتری دانست. البته در نظر داشته باشید که وقتی نمایشگر کوچک باشد به طبع مصرف باتری هم کم‌تر خواهد شد.

نگران دوربین هم نباشید، زیرا مشخصات دوربین این دو مدل هیچ تفاوتی باهم ندارد و چون هر دو تراشه یکسانی دارند، پردازش عکس‌ها نیز دقیقاً مانند یکدیگر صورت می‌گیرد. برای اینکه اطمینان حاصل کنید که این دو گوشی از نظر دوربین تفاوتی با هم ندارد، نمونه عکس‌های آن‌ها را کنار یکدیگر قرار داده‌ شده و شما می‌توانید در ادامه عکس‌هایی که با دوربین این دو گرفته شده را ببینید:

بهترین گوشی آیفون دسته دوم

بهترین گوشی آیفون دسته دوم

به نظر شما تفاوتی بین این دو تصویر وجود دارد؟ حتی اگر ساعت‌ها به این دو عکس نگاه کنید، محال است تفاوتی را بین آنها پیدا کنید، زیرا لنز استفاده شده در آیفون ۱۲ دسته دوم دقیقاً همان لنزی است که در آیفون ۱۲ مینی دسته دوم هم استفاده شده است.

شاید اندکی اختلاف رنگ وجود داشته باشد، اما کلیت تصاویر دوربین این دو گوشی بسیار بهم نزدیک است و اگر دوربین اولویت خرید شماست و با سایز کوچک نسخه مینی مشکلی ندارید، فرقی نمی‌کند که کدام یک از این دو مدل را خریداری کنید.

بهترین گوشی اپل ۲۰۲۰ نسخه پرومکس آیفون ۱۲ دسته دوم است و از آنجائیکه که سری ۱۳ جدیدترست و تفاوت قیمتی بین آن‌ها هم خیلی زیاد نیست، اگر قصد خرید بهترین گوشی اپل را دارید، بهترست مدل خود را از سری ۱۳ انتخاب کنید.

باید بدانید زمانی که حرف از بهترین گوشی های اپل به میان می‌آید، برخی به خاطر قیمت بالای گوشی‌های دسته اول به فکر خرید یک گوشی آیفون دسته دوم و با قیمت مناسب می‌افتند. سایت فروشگاهی موبایلکده به عنوان یک مرجع موبایل معتبر به شما خرید آیفون‌های دسته دوم را پیشنهاد می‌دهد، چرا که اغلب آیفون‌های دسته دوم عرضه شده در سایت موبایلکده در حد آکبند و بدون خط و خش میباشد و کاملا تست شده است و در عین حال دارای ۲۰ روز مهلت تست و ارسال رایگان به سراسر کشور می‌باشد.


بهترین گوشی آیفون دسته دوم در سال۲۰۲۱

بهترین آیفون دسته دوم

طبق یک روال هرسال، شرکت اپل یک سری جدید از گوشی‌های جدید خود را معرفی کرده و شکی نیست که بهترین گوشی اپل ۲۰۲۱ سری ۱۳ گوشی‌های آیفون است. این خانواده ۴ نفری شاید از نظر ظاهری نسبت به سال گذشته تفاوتی چندانی نداشته باشند، اما از نظر قدرتی و سخت‌افزاری بسیار پیشرفته شده‌اند.


خرید آیفون ۱۳ مینی دسته دوم از موبایلکده MobileCadeh

بهترین آیفون دسته دوم

آیفون‌های مینی واقعاً کوچک و البته بامزه ساخته شده‌اند و اگر انتخاب شما این سبک از آیفون باشد، با صرف هزینه بیشتر می‌توانید ایفون ۱۳ مینی دسته دوم را نیز خریداری کنید، البته mini13 حدود ۴ الی ۵ میلیون تومان از mini12 گران‌ترست و ممکن است این سوال پیش آید که آیفون ۱۳ مینی دسته دوم چه امکانات بیشتری در اختیار من قرار می‌دهد که باید برای خرید آن نزدیک به ۵ میلیون بیشتر پرداخت کنم؟ در ادامه به این پرسش مهم، پاسخ خواهیم داد…

سایز نمایشگر آیفون ۱۳ مینی دسته دوم و آیفون ۱۲ مینی دسته دوم دقیقاً یکیست و هر دو صفحه نمایش ۵.۴ اینچی دارند و فقط مینی ۱۳ به خاطر استفاده از باتری بزرگ‌تر، ضخامت و وزن بیشتری دارد، چیدمان لنزهای دوربین نیز در این دو گوشی متفاوتست و آیفون ۱۳ مینی دسته دوم لنزها را به صورت اوریب کنار هم گذاشته، این درحالیست که لنزهای دوربین ۱۲مینی زیر هم قرار گرفته‌اند و همین موضوع باعث تمایز این دو گوشی از نظر ظاهری شده است.

یکی دیگر از تفاوت‌های این دو گوشی مربوط به تراشه و قدرت سخت‌افزاری مدل‌هاست،  آیفون ۱۳ مینی دسته دوم از جدیدترین نسل تراشه اپل یعنی Apple A15 Bionic استفاده کرده، این تراشه یکی از قدرتمندترین‌ تراشه‌های است که آیفون تا امروز ساخته و قدرت پردازشی بی‌نظیری در اختیار شما قرار می‌دهد.

در مشخصات دوربین این دو یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی وجود دارد و به نظر می‌رسد که اختلاف چندانی در نوع لنز استفاده شده وجود ندارد، اما چون آیفون ۱۳ مینی دسته دوم تراشه قوی‌دارد، پردازش تصاویر به مراتب بهترست و دوربین این گوشی با اختلاف کمی، عکاسی با موبایل را بهتر انجام می‌دهد و تصاویر را با وضوح بیشتر و عیوب کمتر ثبت می‌کند.

در نگاه اول شاید جزء اختلاف در رنگ تفاوت زیادی بین دوربین این دو گوشی پیدا نکنید، اما iPhone 13 mini  دسته دوم به واسطه پردازش بهتر، تصویری با وضوح و جزئیات بیشتر گرفته است.


خرید آیفون ۱۳ دسته دوم از موبایلکده MobileCadeh

بهترین آیفون دسته دوم

هرچقدر هم که آیفون‌ها مینی بانمک باشند، اما بسیاری از کاربرها نمایشگر کوچک دوست ندارد و داشتن یک صفحه‌نمایش حداقل ۶ اینچی برای آن‌ها حائز اهمیت است و این افراد اگر بخواهند بهترین گوشی ایفون را بخرند، بایستی هزینه بیشتری پرداخت کنند. در حال حاضر و در اواخر زمستان ۱۴۰۱ شما می‌توانید با حدود ۵۰ میلیون تومان آیفون ۱۳ دسته دوم را خریداری کنید. اگر در زمان دیگری مشغول مطالعه این مطلب بودید و در مورد قیمت روز گوشی آیفون کنجکاو شدید، حتماً سری به صفحه فروش اقساطی آیفون کارکرده و لیست قیمت روز آیفون دسته دوم در سایت موبایلکده بزنید و از قیمت‌ها مطلع شوید.

به طور خلاصه می‌توان گفت که تفاوت آیفون ۱۳ دسته دوم با آیفون ۱۳ مینی دسته دوم تنها در ابعاد، سایز نمایشگر و باتری آن‌هاست و جزء این موارد تفاوت دیگری باهم ندارند.


خرید آیفون ۱۳ دسته دوم نسخه ۲۵۶ گیگابایت از موبایلکده MobileCadeh

بهترین آیفون دسته دوم

نسخه ۲۵۶ گیگابایت آیفون ۱۳ دسته دوم چند میلیون تومان، از نسخه ۱۲۸ گیگابایت آن گران‌ترست، اگر گیمر حرفه‌ای هستید و آیفون را برای بازی خریداری می‌کنید و می‌خواهید تعداد زیادی بازی روی آن نصب کنید، واقعاً ارزش دارد که این اختلاف قیمتی را پرداخت کرده و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی بخرید، فراموش هم نکنید که حجم تصاویر دوربین گوشی آیفون ۱۳ دسته دوم زیادست و اگر برای عکاسی حرفه‌ای روی این مدل حساب کردید و می‌خواهید عکس‌های زیادی در گالری خود ذخیره داشته باشید، بازهم نسخه ۲۵۶ گیگابتی برای شما انتخاب بهتریست. در ادامه بیشتر در مورد سری۱۳ آیفون صحبت خواهیم کرد، با موبایلکده همراه باشید تا از قابلیت‌های شگفت‌انگیز این سری بیشتر صحبت کنیم.

برخی افراد قیمت آخرین چیزی است که به هنگام خرید گوشی آیفون دسته دوم به آن توجه می‌کنند و همواره به دنبال بالاترین و بهترین گوشی ایفون دسته دوم هستند، در حال حاضر جدیدترین و البته گران‌ترین مدل‌های آیفون نسخه پرو و پرومکس از سری ۱۳ است و شما برای خرید آن‎‌ها باید مبلغی فراتر از ۵۵ میلیون تمام کنار بگذارید، اما کدام مدل‌ها در حال حاضر به نسبت قیمتشان، ارزش خرید بالاتری دارند؟ در قسمت بعدی به این سوال پاسخ می‌دهیم.


خرید آیفون ۱۳ پرو دسته دوم از موبایلکده MobileCadeh

بهترین آیفون دسته دوم

با حدود قیمت ۶۰ میلیون تومان می‌توان ایفون ۱۳ پرو دسته دوم با حافظه ۱۲۸ گیگابایت سری آیفون ۱۳ را خریداری کرد، این مدل کمی نسبت به نسخه پرو مکس کوچک‌تر ساخته شده است. سال‌های گذشته سیاست اپل ایجاب می‌کرد که دوربین نسخه پرو با پرومکس را متفاوت بسازد تا عاشقان عکاسی را مجبور به خرید نسخه پرومکس کند، اما امسال با زیر پا گذاشتن این سیاست، از یک لنز و مشخصات دوربین برای هر دو نسخه استفاده کرده و دیگر طرفداران عکاسی با موبایل مجبور نیستند برای داشتن دوربین بهتر، با پرداخت هزینه‌های نجومی، نسخه پرو مکس را خریداری کنند.

حتی حالت سینمایی که امسال اپل با تبلیغات آن حسابی سر و صدا راه انداخت، علاوه‌بر نسخه پرو در نسخه پرو مکس نیز دردسترست است و به شما اجازه می‌دهد با کیفیت حرفه‌ای و سینمایی، فیلم‌برداری با موبایل را انجام دهید. برای اینکه خیالتان راحت باشد که این دو مدل از نظر دوربین تفاوتی ندارند، در ادامه عکس‌های این دو را در کنارهم قرار دادیم:

بهترین گوشی آیفون دسته دوم

بهترین گوشی آیفون دسته دوم

هرچقدر هم که دقیق و ریزبین باشید، محالست تفاوتی بین دو عکس بالا بیابید چون همانطور که گفتیم نسخه پرو و پرو مکس از لنز دوربین مشابه استفاده کرده‌ و تراشه یکسان، باعث شده خروجی هر دو به یک شکل انجام شود.

رنگ‌ها در تصویر این دو گوشی به واقعی‌ترین شکل ممکن به نمایش در‌می‌آیند و هیچ جزئیاتی از دید این دو دوربین پنهان نمانده، وضوح تصویر نیز آنقدر بالاست که هیچ ایرادی بر آن‌ها وارد نیست و واقعاً با انتخاب این دو، بهترین دوربین گوشی ایفون دسته دوم را خریداری کرده‌اید.


خرید آیفون ۱۳ پرومکس دسته دوم از موبایلکده MobileCadeh

بهترین آیفون دسته دوم

اگر واقعاً هزینه برای شما اهمیتی ندارد و قصد خرید آیفون ۱۳ پرومکس دسته دوم را دارید، حتماً مدل ۲۵۶ گیگاباتی آن را بخرید، درست است که قیمت بهترین گوشی اپل در حال حاضر بالای ۵۵ میلیون است، اما محال است شما را درگیر مشکلات مربوط به کمبود حافظه کند. یادتان باشد امکاناتی که اپل برای دوربین پرومکس و پرو در نظر گرفته، باعث می‌شود تا خروجی نهایی فیلم‌ها و عکس‌ها زیاد باشد پس بهترست حال که قرارست تا این اندازه هزینه کنیم، نسخه ۲۵۶ گیگابایتی را بخریم. یادتان هم نرود که آیفون ۱۳ پرو مکس دسته دوم فقط نسبت آیفون ۱۳ پرو دسته دوم سایز بزرگ‌تری دارد، نمایشگرش از ۶.۱ اینچ به ۶.۷ اینچ رسیده و باتری نیز تا حد قابل‌توجهی بزرگ‌تر شده است( باتری پرومکس ۴۳۵۳ میلی‌آمپری و باتری پرو ۳۰۹۵ میلی‌آمپریست)

هر چهار مدل سری آیفون ۱۳ دسته دوم قدرت سخت‌افزاری خودشان را تراشه Apple A15 Bionic، جدیدترین تراشه ساخت اپل می‌گیرند. این تراشه طی فنآوری ۵ نانومتری ساخته شده و در حال حاضر با کسب بالاترین امتیاز از بنچمارک‌های مختلف موفق شده عنوان قدرتمندترین تراشه سال ۲۰۲۱ را به خود اختصاص دهد و در جایگاه یکم جا خوش کند، در نتیجه انتخاب شما هر مدلی از سری آیفون ۱۳ باشد، در واقع قوی‌ترین گوشی دنیا از نظر قدرت‌ سخت‌افزاری و بهترین گوشی ایفون را خریده‌اید.


بهترین دوربین آیفون دسته دوم

بهترین آیفون دسته دوم

چند سالی است که با حضور برندهای چینی در بازار، آیفون‌ها موفق نشده‌اند عنوان شماره یک بهترین دوربین موبایل را به خود اختصاص دهند، اما حداقل در لیست بنچمارک Dxomark جایگاه خوبی داشته‌اند و نام آن‌ها در صدر لیست بوده است. در حال حاضر عنوان بهترین دوربین ایفون به مدل‌های آیفون ۱۳ پرو دسته دوم و آیفون ۱۳ پرومکس دسته دوم می‌رسد. این دو گوشی امتیازی کلی ۱۳۷ را از دگزومارک کسب کرده‌اند و در مقام چهارم قرار گرفته‌اند، این درحالیست که امتیاز صدرنشین این لیست ۱۴۴ است؛ اما چه چیز باعث شده تا این دو بهترین دوربین را در بین گوشی‌های آیفون داشته باشند؟

اپل اعتقادی به دوربین‌هایی با رزولوشن بالاتر از ۱۲ مگاپیکسل را ندارد و تا امروز هم برای گوشی‌های خود از لنزهایی با رزولوشن بالاتر از ۱۲مگاپیکسل استفاده نکرده، اما کیفیتی که دوربین ۱۲مگاپیکسلی آیفون ارائه می‌دهد به مراتب بهتر و بالاتر از دوربین‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی است. در ماژول دوربین این دو گوشی از ترکیب مشابه زیر استفاده شده است:

  • لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی
    • لنز اولتراوید ۱۲ مگاپیکسلی
    • لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی ۳X
    • اسکنر TOF 3D LiDAR
    • فلش LED دوگانه

به واسطه جذب نور بیشتر و نوردهی بهتری که امسال این دوگوشی انجام می‌دهد، انتظار داریم که عکاسی در نور ضعیف و شب به مراتب بهتر انجام شود، که البته تصاویر گرفته شده با دوربین این دو گواهی بر این ادعاست و امسال به گوشی‌های آیفون در نور کم، تصاویر بهتر و روشن‌تری را می‌توانید ثبت کنید.

حالت سینمایی که به این دو گوشی اضافه شده، مربوط به فیلم‌برداری با لنز اصلی است، به این صورت که هنگام فیلم‌برداری، دوربین با تشخیص خودکار، می‌تواند فوکوس را تغییر دهد و یک حالت به اصلاح سینمایی ایجاد کند. البته این مود از آنجائیکه برای اولین بار روی گوشی‌های آیفون اجرا شده، بدون نقص نبوده و ایراداتی بر آن واردست و گاهی فوکوس با تأخیر انجام می‌شود، اما هیچ بعید نیست که سال آینده تا حد زیادی ایرادات آن برطرف شود.

بهترین آیفون دسته دوم

بهترین گوشی آیفون دسته دوم

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، حالت سینمایی به این صورت است که اگر دو سوژه در تصویر وجود داشته باشد، فوکوس با حرکت سوژه‌ها به صورت کاملاً اتوماتیک تغییر می‌کند و باعث ایجاد یک فیلم به اصطلاح سینمایی می‌شود. بی‌جهت نیست که این دو مدل بهترین گوشی اپل شناخته می‌شوند.


👈🏻بهترین گوشی آیفون دسته دوم با قیمت مناسب کدام است؟

بهترین آیفون دسته دوم

همانطور که در ابتدای متن گفتیم، درحال حاضر بهترین گوشی های اپل با قیمت مناسب نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگاباتی iPhone SE 2020 است و خوش‌قیمت‌های آیفون محسوب می‌شوند، این درحالیست که بقیه مدل‌ها بالای 25 میلیون قیمت دارند. این گوشی حتی از نظر کارایی نیز امتیاز بالایی کسب می‌کند و در مقایسه با مدل‌های اندرویدی، ارزش خرید بسیار بالاتری دارند.

به نظر شما بهترین گوشی ایفون کدام است و تا به حال تجربه استفاده از کدام مدل‌های آیفون را داشته‌اید؟ حتماً نظرات و تجربیات خود را در قسمت کامنت با ما و دوستان موبایلکده به اشتراک بگذارید. برای اطلاع از قیمت بهترین گوشی آیفون سری به صفحه فروش اقساطی آیفون کارکرده و لیست قیمت روز آیفون دسته دوم در سایت موبایلکده بزنید و خرید خود را با بهترین قیمت بازار انجام دهید.


سوالات متداول خرید گوشی آیفون دسته دوم با قیمت مناسب


  • کدوم گوشی آیفون کارکرده رو بخرم؟

در این مقاله از 18 میلیون تومان تا بالای 55 میلیون تومان گوشی آیفون کارکرده معرفی کرده‌ایم و شما می‌توانید براساس بودجه‌ و نیاز، مدل مورد نظر خود را از این لیست بیابید.

  • بهترین گوشی آیفون کارکرده کدام مدل است؟

در حال حاضر بیش از 10 مدل و چندیدن سری از گوشی آیفون در بازار موجود است و مدل‌های سری 13 درحال حاضر بهترین هستند.

  • کدام گوشی آیفون کارکرده در حال حاضر بیشترین ارزش خرید را دارد؟

نسخه 64 و 128 گیگابایتی iPhone SE 2020 و آیفون 11 دسته دوم و آیفون 11 پرو کارکرده به خاطر قیمت طلایی این روزهای، بیشترین ارزش خرید را دارد.

  • بهترین گوشی آیفون کارکرده با قیمت مناسب را از کجا بخرم؟

فروشگاه اینترنتی موبایلکده مفتخر است که درحال حاضر می‌تواند گوشی‌های آیفون را با بهترین قیمت بازار به دست مصرف کننده اصلی برساند و شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت روز گوشی آیفون دسته دوم سری به سایت موبایلکده بزنید.


👈🏻ارزش خرید آیفون ۱۲ دسته دوم

اگر شما از کاربران قدیمی اپل هستید که از نسخه‌های قبل‌تر آیفون استفاده می‌کنید و قصد خرید آیفون ۱۲ دسته دوم دارید، این مدل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. عده‌ای از کاربران هم که قصد کوچ کردن از اندروید به IOS دارند و سوالی برایشان پیش می‌آید که کدام سری مناسب ماست؟ برای جواب به این سوال باید گفت شما در گوشی‌های آیفون هر مدل از هر سری را که انتخاب کنید، دارای بهترین متریال و مشخصات فنی بوده و جای نگرانی نیست، اما اگر بودجه شما متوسط باشد و تمایلی به صرف هزینه‌ی بیشتر برای خرید گوشی نداشته باشید، آیفون ۱۲ دسته دوم یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های پیش روی شماست.

شما این مدل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما نسبت به مشخصات آیفون ۱۱۲ دسته دوم این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر؟


👈🏻ارزش خرید آیفون ۱۲ پرو دسته دوم

بهترین آیفون دسته دوم

اگر شما از کاربران قدیمی اپل هستید که از نسخه‌های قبل‌تر آیفون استفاده می‌کنید و قصد خرید آیفون ۱۲ پرو دسته دوم دارید، این مدل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. عده‌ای از کاربران هم که قصد کوچ کردن از اندروید به IOS دارند و سوالی برایشان پیش می‌آید که کدام سری مناسب ماست؟ برای جواب به این سوال باید گفت شما در گوشی‌های آیفون هر مدل از هر سری را که انتخاب کنید، دارای بهترین متریال و مشخصات فنی بوده و جای نگرانی نیست، اما اگر بودجه شما متوسط باشد و تمایلی به صرف هزینه‌ی بیشتر برای خرید گوشی نداشته باشید، آیفون۱۲  پرو دسته دوم یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های پیش روی شماست.

شما این مدل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما نسبت به مشخصات آیفون ۱۲ پرو دسته دوم این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر؟


👈🏻ارزش خرید آیفون ۱۲ دسته دوم بالا با قیمتی مناسبتر

بهترین آیفون دسته دوم

باید گفت آیفون ۱۲ دسته دوم محصولی نسبتاً بالا رده است که هرآن چیزی که از گوشی موبایلی در این رده قیمتی انتظار دارید را برای شما به همراه دارد. اگر شما هم از آن دسته از کاربران هستید که به زوم اپتیکال و پنل صفحه‌نمایش OLED نیازی ندارید، می‌توانید با خرید iPhone ۱۲ کارکرده به‌جای دیگر آیفون‌های گران‌قیمت، هزینه کم‌تری را صرف گوشی به همان خوبی کنید.


👈🏻قیمت آیفون ۱۲ دسته دوم

بهترین آیفون دسته دوم

همان طور که می‌دانید قیمت ۱۲ آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۲ آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۲ در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۲ دسته دوم یا ۱۲  استوک می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۲ دسته دوم بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون ۱۲ دسته دوم گزینه خوبی است!


👈🏻قیمت آیفون ۱۲ پرو دسته دوم

بهترین آیفون دسته دوم

همان طور که می‌دانید قیمت ۱۲ پرو آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۲ پرو آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۲ پرو دسته دوم در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۲ پرو دسته دوم یا آیفون ۱۲ پرو استوک می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۲ پرو دسته دوم بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون ۱۲ پرو دسته دوم گزینه خوبی است!


👈🏻خرید و قیمت آیفون ۱۲ پرو دسته دوم از سایت موبایلکده MobileCadeh

بهترین آیفون دسته دوم

فروشگاه اینترنتی موبایلکده ، ۱۲ پرو دسته دوم را با مناسب ترین قیمت بازار در رنگ های مختلفی عرضه می ‌نماید که خریداران آیفون ۱۲ پرو دسته دوم این امکان را دارند که رنگ مورد آیفون ۱۲ پرو دسته دوم مورد‌علاقه خود را انتخاب و نسبت به خرید آیفون ۱۲ پرو دسته دوم اقدام نماند. موبایلکده این محصول را با مهلت تست ۲۰ روزه و ارسال رایگان به سراسر ایران ارائه می دهد، علاوه براین تیم پشتیبانی ما در خدمات پس از فروش سایت موبایلکده آماده هرگونه مشاوره ای در مورد خرید و یا قیمت آیفون ۱۲ پرو دسته دوم است که شما می توانید با تیم پشتیبانی تماس برقرار کنید و یا سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ با ما به اشتراک بگذارید.  ناگفته نماند سایت موبایلکده برای مشتریان خود امکان خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو دسته دوم را فراهم آورده است.


👈🏻ارزش خرید آیفون ۱۲ دسته دوم

بهترین آیفون دسته دوم

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون ۱۲ دسته دوم و استوک با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید آیفون ۱۲  آکبند ، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت گوشی آیفون ۱۲  آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۲ دسته دوم منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۲ دسته دوم باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟ شما می‌توانید برای خرید ایفون آیفون ۱۲ دسته دوم و همچنین اطلاع از قیمت آیفون۱۲ دسته دوم و دیگر گوشی‌ها به صفحه خرید گوشی آیفون دسته دوم وآکبند به صورت اقساط سر بزنید.


👈🏻ارزش خرید آیفون ۱۳ پرو کارکرده

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون۱۳ پرو کارکرده و استوک با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید آیفون ۱۳ پرو آکبند ، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۳ پرو کارکرده منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو کارکرده باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟ شما می‌توانید برای خرید ایفون آیفون ۱۳ پرو کارکرده و آکبند و همچنین اطلاع از قیمت ۱۳ پرو کارکرده و دیگر گوشی‌ها به صفحه خرید گوشی آیفون دسته دوم به صورت نقد و اقساط سر بزنید.


👈🏻خرید اقساطی آیفون ۱۳ کارکرده (آیفون ۱۳ کارکرده قسطی) از موبایلکده

بهترین آیفون دسته دوم

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دسته دوم  دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۳ آکبند و قیمت آیفون ۱۳ کارکرده ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۳ کارکرده و خرید اقساطی آیفون ۱۳ آکبند باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی گوشی آیفون این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید انواع گوشی اپل دسته دوم و گوشی اپل آکبند را به صورت اقساطی خریداری نمایید؛


👈🏻قیمت روز آیفون ۱۳ کارکرده

بهترین آیفون دسته دوم

با دیدن لیست قیمت گوشی اپل متوجه خواهید شد که نوسان نرخ ارز در ایران تأثیر مستقیمی بر روی انواع قیمت گوشی اپل دارد ، چه قیمت آیفون ۱۳ کارکرده باشد چه قیمت آیفون ۱۳ آکبند ، چرا که قیمت گوشی اپل به دلار محاسبه می‌شود، به طوری که قیمت آیفون ۱۳ آکبند سر به فلک کشیده است. گوشی های آیفون در لیست کالاهای لوکس قرار دارند بنابراین همانطور که انتظار می‌رود طرفداران و علاقه مندان به گوشی‌های شرکت اپل ، به خرید گوشی‌های آیفون دسته دوم و استوک سالم روی آورده اند!


👈🏻جمع‌بندی خرید آیفون ۱۲ کارکرده و خرید آیفون ۱۲ پرو کارکرده

بهترین آیفون دسته دوم

آیفون ۱۲ آکبند اپل تقریبا یکی از گران‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان می‌باشد که علاقه‌مندان آن باید هزینه‌ی گزافی مخصوصا در ایران باید برای آن بپردازند. قیمت آیفون ۱۲ آکبند تحت هر شرایطی نسبت به قیمت آیفون ۱۲ کارکرده بالاتر می‌باشد و به‌همین دلیل باید دقت و بررسی کامل‌تری برای خرید اقساطی آیفون ۱۲ کارکرده داشته باشید. در عوض، شما در ازای پرداخت این مبلغ، چیزهای زیادی در اختیار می‌گیرید. از طراحی جدید قاب گوشی بگیرید که اپل آن را با احساس کاربران پیوند داده است و به‌صورت یکپارچه، ذهن خریداران را به دوران آیفون ۴ و ۵ می‌برد. اپل همچنین کیفیت ساخت عالی خود را حفظ کرده است و عملکرد زیادی را در این زمینه در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

علارغم اینکه باتری کوچک‌تری در آیفون ۱۲ کارکرده به‌کار گرفته شده ، عمر باتری نسبت به گذشته حتی بهتر شده است و دقت رنگ صفحه نمایش نیز بسیار عالی بوده است. علاوه بر این، آیفون جدید هم‌اکنون از اتصال مدرن 5G نیز پشتیبانی می‌کند که پشتیبانی مجدد آن از استانداردهای گوشی‌های همراه را بار دیگر سریع‌تر می‌کند. به‌لطف طیف گسترده‌ای از فرکانس‌ها، این فناوری یقینا با استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده سازگار خواهد بود.

بدون شک، قیمت آیفون ۱۲ آکبند بسیار بالا است، اما این دستگاه ابزاری عالی برای حرفه‌ای‌ ها و علاقه‌مندان به جاه‌طلبی است.

نوشته های مرتبط
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Call Now Button