✌🏻 مثل آب خوردن گوشیت رو عوض کن، اونم قسطی!
آيفون دسته دوم اقساطی

آيفون دسته دوم اقساطی

در جشنواره فروش اقساطی آیفون دسته دوم سایت موبایل‌کده این امکان فراهم شده تا با پرداخت تنها ۵۰ % از ارزش گوشی مورد نظر خود، موبایل آیفون دسته دوم مورد علاقه‌تان را خریداری نمایید. این فوق‌العاده است، مگه نه؟!

خرید اقساطی موبایل آیفون دسته دوم در این صفحه برای شما عزیزان فراهم است.


فروش اقساطی آيفون دسته دوم در موبایلکده:

آيفون دسته دوم اقساطی

موبایلکده یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه فروش اقساطی آيفون دسته دوم است که به واسطه خرید و فروش آیفون دسته دوم و با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته با تجربه و دانش کافی، خدمات فروش اقساطی آيفون دسته دوم را به هموطنان سراسر کشور عرضه نماید.

شرایط خرید اقساطی آیفون کارکرده از موبایلکده :

آيفون دسته دوم اقساطی

  • حداقل پیش پرداخت ۵۰ درصد و الباقی تا حداکثر ۶ قسط ( ۳٪ سود اقساط )
  • دریافت چک به تعداد و مبلغ اقساط ( کسبه ، تجار و اشخاص حقیقی پس از استعلام عدم چک برگشتی )
  • دریافت کپی مدارک شناسایی ( کارت ملی و شناسنامه )

شرایط استثنایی برای خرید اقساطی آيفون دسته دوم از سایت موبایلکده:

آيفون دسته دوم اقساطی

اگرچه هر چقدر شرایط اقتصادی کشور روزهای ملتهب‌تری را پشت سر بگذارد، تقاضا برای خرید اقساطی آيفون دسته دوم بیشتر خواهد شد، اما تنها دلیل محبوبیت طرح‌های فروش اقساطی آيفون دسته دوم در بین مردم را می‌توان علاقه آنها به این برند لاکچری و خاص و زیبا دانست!

در واقع نمی‌توان تک بعدی به این ماجرا نگریست و حکم قطعی داد که تمام کسانی که سودای خرید اقساطی آيفون دسته دوم دارند، به سبب نداشتن موجودی کافی در حساب خود به این شیوه روی می‌آورند.

کارشناسان امور مالی و اقتصادی برجسته دنیا معتقدند، در کشورهایی که با تورم افسارگسیخته و کاهش مداوم ارزش پول مواجه هستند، منطقی ترین راهکار برای گرفتن تصمیمات بزرگ مالی، استفاده از شیوه‌های خرید اقساطی است.

بنابراین شرکت در طرح فروش اقساطی آيفون دسته دوم صرفا پناهی برای کسانی که به هر علتی هم اکنون پول کافی برای خرید نقدی خودرو ندارند نیست، بلکه شیوه‌ای مدبرانه برای سرمایه‌گذاری، حفظ سرمایه و چندین برابر کردن سود است.


چرا خرید اقساطی گوشی آيفون دسته دوم از موبایلکده؟!

آيفون دسته دوم اقساطی

موبایلکده، فروشگاهی آنلاین در زمینه عرضه اقساطی گوشی آيفون کارکرده  و آکبند است که چند سالی‌ست طرح‌های فروش آيفون قسطی با شرایط شگفت‌انگیز، آن را نزد هموطنان سراسر کشورو همچنین در فضای مجازی شهره ساخته است.

این مجموعه جوان اما معتبر توانسته است با وجود قدمت کم، اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید تا جایی که از زمان تاسیس (۱۳۹۰) تا کنون، ماهانه صدها فروش موفق در کارنامه خود ثبت کرده است بدون آنکه حتی یک مورد نارضایتی، خلف وعده و یا نارضایتی از خرید گزارش شده باشد.

به جرات میتوان موبایلکده را یکی از انگشت شمار مراکز معتبر فروش اقساطی گوشی  آيفون دسته دوم ، استوک و فروش اقساطی آیفون آکبند برشمرد که خرید از آن برای مشتری سراسر برد و پیروزی تلقی می‌شود.

قیمت گوشی آیفون ایکس اس دسته دوم:

آيفون دسته دوم اقساطی

همان طور که می‌دانید قیمت آیفون ایکس اس دسته دوم آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ایکس اس دسته دوم آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ایکس اس دسته دوم در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ایکس اس دسته دوم یا ۱۱  استوک می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ایکس اس دسته دوم بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون ایکس اس دسته دوم گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون ایکس اس دسته دوم در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ بین    میلیون تا   میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.


خرید اقساطی آیفون ایکس اس دسته دوم ( گوشی آیفون XS دسته دوم قسطی) از سایت موبایلکده  MobileCadeh:

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دسته دوم دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون XS آکبند و قیمت آیفون ایکس اس دسته دوم  ، به فکر خرید اقساطی آیفون ایکس اس دسته دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی گوشی آیفون این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید آیفون XS دسته دوم را به صورت اقساطی خریداری نمایید؛


ارزش خرید قسطی آیفون سری ایکس دسته دوم:

آيفون دسته دوم اقساطی

اگر شما از کاربران قدیمی اپل هستید که از نسخه‌های قبل‌تر آیفون استفاده می‌کنید و قصد خرید آیفون سری ایکس دارید، این مدل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. عده‌ای از کاربران هم که قصد کوچ کردن از اندروید به IOS دارند و سوالی برایشان پیش می‌آید که کدام سری مناسب ماست؟ برای جواب به این سوال باید گفت شما در گوشی‌های آیفون هر مدل از هر سری را که انتخاب کنید، دارای بهترین متریال و مشخصات فنی بوده و جای نگرانی نیست، اما اگر بودجه شما متوسط باشد و تمایلی به صرف هزینه‌ی بیشتر برای خرید گوشی نداشته باشید، آیفون سری ایکس دسته دوم یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های پیش روی شماست.

شما این مدل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما نسبت به مشخصات آیفون سری ایکس دسته دوم این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر؟


قیمت آیفون ایکس اس مکس دسته دوم:

همان طور که می‌دانید قیمت آیفون ایکس اس مکس آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ایکس اس مکس آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون  XS MAXدر بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ایکس اس مکس کارکرده یا ایکس اس مکس استوک می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۱  کارکرده بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون  XS MAXکارکرده گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون ایکس اس مکس کارکرده در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ بین    میلیون تا   میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.


خرید اقساطی آیفون ایکس اس مکس دسته دوم ( گوشی آیفون XS MAXدسته دوم قسطی) از سایت موبایلکده  MobileCadeh:

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دسته دوم دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ایکس اس مکس آکبند و قیمت آیفون XS MAXدسته دوم  ، به فکر خرید اقساطی آیفون ایکس اس مکس دسته دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی گوشی آیفون این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید آیفون XS MAXدسته دوم را به صورت اقساطی خریداری نمایید؛


سوالات  متداول خرید اقساطی آیفون ایکس اس مکس دسته دوم


امکان خرید اقساطی آیفون ایکس اس مکس کارکرده از سایت موبایلکده وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید در زمان کمی تنها با پرداخت ۵۰  درصد مبلغ ، خرید قسطی قیمت آیفون ایکس اس مکس کارکرده را نهایی نمایید و بدون پرداخت هزینه اضافی صاحب این محصول در موبایل کده شوید.


ارسال محصول در سایت موبایل کده به چه صورت است؟

ارسال خرید های نقدی در تهران کمتر از ۳ ساعت و برای شهرستان های اطراف کمتر از ۲۴ ساعت بعد از مراحل پرداخت می باشد.


خدمات پس از فروش گوشی آیفون ایکس اس مکس کارکرده از سایت موبایلکده شامل چه مواردی می‌شود؟

  • ارسال رایگان به سراسر کشور
  • مهلت تست ۲۰ روزه

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی آیفون ایکس اس مکس کارکرده

تنها مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی گوشی آیفون ۱۱ پرو ارائه چک ، کارت شناسایی می‌باشد.


مراحل خرید اقساطی آیفون ایکس اس مکس کارکرده برای مشتریان سایت موبایل کده

1- تماس تلفنی برای رزرو زمان خرید

2- حضور شخص صاحب حساب

3- داشتن چک (هر نوع چکی)

4- پرداخت چک به تعداد ماه یا دو ماه یکبار

آيفون دسته دوم اقساطی

آيفون دسته دوم اقساطی

قیمت گوشی آیفون ۱۱ کارکرده:

همان طور که می‌دانید قیمت آیفون ۱۱ آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۱ آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۱ در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۱ کارکرده یا ۱۱  استوک می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۱  کارکرده بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون یازده کارکرده گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون یازده کارکرده در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ بین    میلیون تا   میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.


خرید اقساطی آیفون ۱۱ دسته دوم ( گوشی آیفون ۱۱ دسته دوم قسطی) از سایت موبایلکده  MobileCadeh:

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دسته دوم دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۱ آکبند و قیمت آیفون ۱۱ دسته دوم  ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۱ دسته دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی گوشی آیفون این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید آیفون ۱۱ دسته دوم را به صورت اقساطی خریداری نمایید؛


ارزش خرید قسطی آیفون سری ۱۱ دسته دوم:

اگر شما از کاربران قدیمی اپل هستید که از نسخه‌های قبل‌تر آیفون استفاده می‌کنید و قصد خرید آیفون سری ۱۱ دارید، این مدل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. عده‌ای از کاربران هم که قصد کوچ کردن از اندروید به IOS دارند و سوالی برایشان پیش می‌آید که کدام سری مناسب ماست؟ برای جواب به این سوال باید گفت شما در گوشی‌های آیفون هر مدل از هر سری را که انتخاب کنید، دارای بهترین متریال و مشخصات فنی بوده و جای نگرانی نیست، اما اگر بودجه شما متوسط باشد و تمایلی به صرف هزینه‌ی بیشتر برای خرید گوشی نداشته باشید، آیفون سری ۱۱ دسته دوم یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های پیش روی شماست.

شما این مدل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما نسبت به مشخصات آیفون سری ۱۱ دسته دوم این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر؟


جمع‌بندی خرید آیفون ۱۱ کارکرده

آیفون ۱۱ آکبند اپل تقریبا یکی از گران‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان می‌باشد که علاقه‌مندان آن باید هزینه‌ی گزافی مخصوصا در ایران باید برای آن بپردازند. قیمت آیفون ۱۱ آکبند تحت هر شرایطی نسبت به قیمت آیفون ۱۱ کارکرده بالاتر می‌باشد و به‌همین دلیل باید دقت و بررسی کامل‌تری برای خرید اقساطی آیفون ۱۱ کارکرده داشته باشید. در عوض، شما در ازای پرداخت این مبلغ، چیزهای زیادی در اختیار می‌گیرید. از طراحی جدید قاب گوشی بگیرید که اپل آن را با احساس کاربران پیوند داده است و به‌صورت یکپارچه، ذهن خریداران را به دوران آیفون ۴ و ۵ می‌برد. اپل همچنین کیفیت ساخت عالی خود را حفظ کرده است و عملکرد زیادی را در این زمینه در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

علارغم اینکه باتری کوچک‌تری در آیفون ۱۱ کارکرده به‌کار گرفته شده ، عمر باتری نسبت به گذشته حتی بهتر شده است و دقت رنگ صفحه نمایش نیز بسیار عالی بوده است. علاوه بر این، آیفون جدید هم‌اکنون از اتصال مدرن 5G نیز پشتیبانی می‌کند که پشتیبانی مجدد آن از استانداردهای گوشی‌های همراه را بار دیگر سریع‌تر می‌کند. به‌لطف طیف گسترده‌ای از فرکانس‌ها، این فناوری یقینا با استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده سازگار خواهد بود.

بدون شک، قیمت آیفون ۱۱ آکبند بسیار بالا است، اما این دستگاه ابزاری عالی برای حرفه‌ای‌ ها و علاقه‌مندان به جاه‌طلبی است.


قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرو دسته دوم  :

همان طور که می‌دانید قیمت آیفون ۱۱ پرو آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون۱۱  پرو آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۱ پرو در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۱ پرو دسته دوم  می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۱ پرو دسته دوم  بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون ۱۱ پرو دسته دوم  گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون ۱۱ پرو دسته دوم  در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ بین      میلیون تا    میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.


خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو دسته دوم  (آیفون ۱۱ پرو دسته دوم  قسطی) از موبایلکده:

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دسته دوم  دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون پرو آکبند و قیمت آیفون ۱۱ پرو دسته دوم  ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو دسته دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی گوشی آیفون این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید آیفون ۱۱ پرو دسته دوم  را به صورت اقساطی خریداری نمایید؛


جمع‌بندی خرید آیفون ۱۱ پرو دسته دوم  

آیفون ۱۱ پرو آکبند اپل تقریبا یکی از گران‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان می‌باشد که علاقه‌مندان آن باید هزینه‌ی گزافی مخصوصا در ایران باید برای آن بپردازند. قیمت آیفون ۱۱ پرو آکبند تحت هر شرایطی نسبت به قیمت آیفون ۱۱ پرو دسته دوم  بالاتر می‌باشد و به‌همین دلیل باید دقت و بررسی کامل‌تری برای خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو دسته دوم  داشته باشید. در عوض، شما در ازای پرداخت این مبلغ، چیزهای زیادی در اختیار می‌گیرید. از طراحی جدید قاب گوشی بگیرید که اپل آن را با احساس کاربران پیوند داده است و به‌صورت یکپارچه، ذهن خریداران را به دوران آیفون ۴ و ۵ می‌برد. اپل همچنین کیفیت ساخت عالی خود را حفظ کرده است و عملکرد زیادی را در این زمینه در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

علارغم اینکه باتری کوچک‌تری در آیفون ۱۱ پرو دسته دوم  به‌کار گرفته شده ، عمر باتری نسبت به گذشته حتی بهتر شده است و دقت رنگ صفحه نمایش نیز بسیار عالی بوده است. علاوه بر این، آیفون جدید هم‌اکنون از اتصال مدرن 5G نیز پشتیبانی می‌کند که پشتیبانی مجدد آن از استانداردهای گوشی‌های همراه را بار دیگر سریع‌تر می‌کند. به‌لطف طیف گسترده‌ای از فرکانس‌ها، این فناوری یقینا با استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده سازگار خواهد بود.

بدون شک، قیمت آیفون ۱۱ پرو آکبند بسیار بالا است، اما این دستگاه ابزاری عالی برای حرفه‌ای‌ ها و علاقه‌مندان به جاه‌طلبی است.


قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  :

همان طور که می‌دانید قیمت آیفون ۱۱ پرومکس آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون۱۱  پرو آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۱ پرومکس در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ بین      میلیون تا    میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.


خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  ( آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  قسطی ) از موبایلکده:

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دسته دوم  دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۱ پرومکس آکبند و قیمت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  باشند. فروشگاه اینترنتی موبایل کده با بهترین شرایط فروش اقساطی گوشی آیفون این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  را به صورت اقساطی خریداری نمایید؛


جمع‌بندی خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  

آیفون ۱۱ پرومکس آکبند اپل تقریبا یکی از گران‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان می‌باشد که علاقه‌مندان آن باید هزینه‌ی گزافی مخصوصا در ایران باید برای آن بپردازند. قیمت آیفون ۱۱ پرومکس آکبند تحت هر شرایطی نسبت به قیمت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  بالاتر می‌باشد و به‌همین دلیل باید دقت و بررسی کامل‌تری برای خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  داشته باشید. در عوض، شما در ازای پرداخت این مبلغ، چیزهای زیادی در اختیار می‌گیرید. از طراحی جدید قاب گوشی بگیرید که اپل آن را با احساس کاربران پیوند داده است و به‌صورت یکپارچه، ذهن خریداران را به دوران آیفون ۴ و ۵ می‌برد. اپل همچنین کیفیت ساخت عالی خود را حفظ کرده است و عملکرد زیادی را در این زمینه در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

علارغم اینکه باتری کوچک‌تری در آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  به‌کار گرفته شده ، عمر باتری نسبت به گذشته حتی بهتر شده است و دقت رنگ صفحه نمایش نیز بسیار عالی بوده است. علاوه بر این، آیفون جدید هم‌اکنون از اتصال مدرن 5G نیز پشتیبانی می‌کند که پشتیبانی مجدد آن از استانداردهای گوشی‌های همراه را بار دیگر سریع‌تر می‌کند. به‌لطف طیف گسترده‌ای از فرکانس‌ها، این فناوری یقینا با استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده سازگار خواهد بود.

بدون شک، قیمت آیفون ۱۱ پرومکس آکبند بسیار بالا است، اما این دستگاه ابزاری عالی برای حرفه‌ای‌ ها و علاقه‌مندان به جاه‌طلبی است.

آيفون دسته دوم اقساطی

سوالات متداول خرید اقساطی آیفون ۱۱ دسته دوم

بله، شما می‌توانید در زمان کمی تنها با پرداخت ۵۰  درصد مبلغ ، خرید قسطی قیمت آیفون ۱۱ دسته دوم را نهایی نمایید و بدون پرداخت هزینه اضافی صاحب این محصول در موبایل کده شوید.

آيفون دسته دوم اقساطی

ارسال خرید های نقدی در تهران کمتر از ۳ ساعت و برای شهرستان های اطراف کمتر از ۲۴ ساعت بعد از مراحل پرداخت می باشد.

آيفون دسته دوم اقساطی

  • ارسال رایگان به سراسر کشور
  • مهلت تست ۲۰ روزه

 

امکان خرید اقساطی آیفون۱۱ دسته دوم –  قیمت آیفون ۱۱ دسته دوم

  • تنها مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی گوشی آیفون ۱۱ پرو ارائه چک ، کارت شناسایی می‌باشد.

آيفون دسته دوم اقساطی

1- تماس تلفنی برای رزرو زمان خرید

2- حضور شخص صاحب حساب

3- داشتن چک (هر نوع چکی)

4- پرداخت چک به تعداد ماه یا دو ماه یکبار

 

آيفون دسته دوم اقساطی

آيفون دسته دوم اقساطی

قیمت گوشی آیفون ۱۲ دسته دوم  :

همان طور که می‌دانید قیمت آیفون ۱۲ آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۲  آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۲ در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۲ دسته دوم  می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۲ دسته دوم  بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون ۱۲ دسته دوم  گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون ۱۲ دسته دوم  در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ بین      میلیون تا    میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.


خرید اقساطی آیفون ۱۲ دسته دوم  ( آیفون ۱۲ دسته دوم  قسطی ) از موبایلکده:

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دسته دوم  دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۲ آکبند و قیمت آیفون ۱۲ دسته دوم  ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۲ دسته دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایل کده با بهترین شرایط فروش اقساطی گوشی آیفون این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید آیفون ۱۲ دسته دوم  را به صورت اقساطی خریداری نمایید؛


ارزش خرید قسطی آیفون سری ۱۲ دسته دوم:

اگر شما از کاربران قدیمی اپل هستید که از نسخه‌های قبل‌تر آیفون استفاده می‌کنید و قصد خرید آیفون سری ۱۲ دارید، این مدل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. عده‌ای از کاربران هم که قصد کوچ کردن از اندروید به IOS دارند و سوالی برایشان پیش می‌آید که کدام سری مناسب ماست؟ برای جواب به این سوال باید گفت شما در گوشی‌های آیفون هر مدل از هر سری را که انتخاب کنید، دارای بهترین متریال و مشخصات فنی بوده و جای نگرانی نیست، اما اگر بودجه شما متوسط باشد و تمایلی به صرف هزینه‌ی بیشتر برای خرید گوشی نداشته باشید، آیفون سری ۱۲ دسته دوم یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های پیش روی شماست.

شما این مدل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما نسبت به مشخصات آیفون سری ۱۲ دسته دوم این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر؟


جمع‌بندی خرید آیفون ۱۲ دسته دوم  

آیفون ۱۲ آکبند اپل تقریبا یکی از گران‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان می‌باشد که علاقه‌مندان آن باید هزینه‌ی گزافی مخصوصا در ایران باید برای آن بپردازند. قیمت آیفون ۱۲ آکبند تحت هر شرایطی نسبت به قیمت آیفون ۱۲ دسته دوم  بالاتر می‌باشد و به‌همین دلیل باید دقت و بررسی کامل‌تری برای خرید اقساطی آیفون ۱۲ دسته دوم  داشته باشید. در عوض، شما در ازای پرداخت این مبلغ، چیزهای زیادی در اختیار می‌گیرید. از طراحی جدید قاب گوشی بگیرید که اپل آن را با احساس کاربران پیوند داده است و به‌صورت یکپارچه، ذهن خریداران را به دوران آیفون ۴ و ۵ می‌برد. اپل همچنین کیفیت ساخت عالی خود را حفظ کرده است و عملکرد زیادی را در این زمینه در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

علارغم اینکه باتری کوچک‌تری در آیفون ۱۲ دسته دوم  به‌کار گرفته شده ، عمر باتری نسبت به گذشته حتی بهتر شده است و دقت رنگ صفحه نمایش نیز بسیار عالی بوده است. علاوه بر این، آیفون جدید هم‌اکنون از اتصال مدرن 5G نیز پشتیبانی می‌کند که پشتیبانی مجدد آن از استانداردهای گوشی‌های همراه را بار دیگر سریع‌تر می‌کند. به‌لطف طیف گسترده‌ای از فرکانس‌ها، این فناوری یقینا با استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده سازگار خواهد بود.

بدون شک، قیمت آیفون ۱۲ آکبند بسیار بالا است، اما این دستگاه ابزاری عالی برای حرفه‌ای‌ ها و علاقه‌مندان به جاه‌طلبی است.


قیمت گوشی آیفون ۱۲ پرو دسته دوم  :

همان طور که می‌دانید قیمت آیفون ۱۲ پرو آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۲ پرو آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۲ پرو در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۲ پرو دسته دوم  می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۲ پرو دسته دوم  بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون ۱۲ پرو دسته دوم  گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون ۱۲ پرو دسته دوم  در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ بین      میلیون تا    میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.


خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو دسته دوم  ( آیفون ۱۲ پرو دسته دوم  قسطی ) از موبایلکده:

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دسته دوم  دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۲ پرو آکبند و قیمت آیفون ۱۲ پرو دسته دوم  ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو دسته دوم  باشند. فروشگاه اینترنتی موبایل کده با بهترین شرایط فروش اقساطی گوشی آیفون این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید آیفون ۱۲ پرو دسته دوم را به صورت اقساطی خریداری نمایید؛


قیمت گوشی آیفون ۱۲ پرومکس دسته دوم  :

همان طور که می‌دانید قیمت آیفون ۱۲ پرومکس آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۲ پرومکس آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۲ پرومکس در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۲ پرومکس دسته دوم  می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۲ پرومکس دسته دوم  بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون ۱۲ پرومکس دسته دوم  گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون ۱۲ پرومکس دسته دوم  در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ بین      میلیون تا    میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.


خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرومکس دسته دوم  ( آیفون ۱۲ پرومکس دسته دوم  قسطی ) از موبایلکده:

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دسته دوم  دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۲ پرومکس آکبند و قیمت آیفون ۱۲ پرومکس دسته دوم  ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرومکس دسته دوم  باشند. فروشگاه اینترنتی موبایل کده با بهترین شرایط فروش اقساطی گوشی آیفون این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید آیفون ۱۲ پرومکس دسته دوم  را به صورت اقساطی خریداری نمایید؛

آيفون دسته دوم اقساطی

قیمت گوشی آیفون ۱۳ دسته دوم  :

همان طور که می‌دانید قیمت آیفون ۱۳ آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۳ آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۳ در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۳ دسته دوم  می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۳ دسته دوم  بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون ۱۳ دسته دوم  گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون ۱۳ دسته دوم  در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ بین      میلیون تا    میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.


خرید اقساطی آیفون ۱۳ دسته دوم  ( آیفون ۱۳ دسته دوم  قسطی ) از موبایلکده:

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دسته دوم  دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۳ آکبند و قیمت آیفون ۱۳ دسته دوم  ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۳ دسته دوم  باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی گوشی آیفون این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید آیفون ۱۳ دسته دوم  را به صورت اقساطی خریداری نمایید؛


ارزش خرید قسطی آیفون سری ۱۳ دسته دوم:

اگر شما از کاربران قدیمی اپل هستید که از نسخه‌های قبل‌تر آیفون استفاده می‌کنید و قصد خرید آیفون سری ۱۳ دارید، این مدل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. عده‌ای از کاربران هم که قصد کوچ کردن از اندروید به IOS دارند و سوالی برایشان پیش می‌آید که کدام سری مناسب ماست؟ برای جواب به این سوال باید گفت شما در گوشی‌های آیفون هر مدل از هر سری را که انتخاب کنید، دارای بهترین متریال و مشخصات فنی بوده و جای نگرانی نیست، اما اگر بودجه شما متوسط باشد و تمایلی به صرف هزینه‌ی بیشتر برای خرید گوشی نداشته باشید، آیفون سری ۱۳ دسته دوم یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های پیش روی شماست.

شما این مدل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما نسبت به مشخصات آیفون سری ۱۳ دسته دوم این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر؟


قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو دسته دوم  :

همان طور که می‌دانید قیمت آیفون ۱۳ پرو آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۳ پرو آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۳ پرو در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۳ پرو دسته دوم  می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۳ پرو دسته دوم  بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون ۱۳ پرو دسته دوم  گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون ۱۳ پرو دسته دوم  در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ بین      میلیون تا    میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.


خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو دسته دوم  ( آیفون ۱۳ پرو دسته دوم  قسطی ) از موبایلکده:

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دسته دوم  دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۳ پرو آکبند و قیمت آیفون ۱۳ پرو دسته دوم  ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو دسته دوم  باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی گوشی آیفون این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید آیفون ۱۳ پرو دسته دوم  را به صورت اقساطی خریداری نمایید؛


جمع‌بندی خرید آیفون ۱۳ پرو دسته دوم  

آیفون ۱۳ پرو آکبند اپل تقریبا یکی از گران‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان می‌باشد که علاقه‌مندان آن باید هزینه‌ی گزافی مخصوصا در ایران باید برای آن بپردازند. قیمت آیفون ۱۳ پرو آکبند تحت هر شرایطی نسبت به قیمت آیفون ۱۳ پرو دسته دوم  بالاتر می‌باشد و به‌همین دلیل باید دقت و بررسی کامل‌تری برای خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو دسته دوم  داشته باشید. در عوض، شما در ازای پرداخت این مبلغ، چیزهای زیادی در اختیار می‌گیرید. از طراحی جدید قاب گوشی بگیرید که اپل آن را با احساس کاربران پیوند داده است و به‌صورت یکپارچه، ذهن خریداران را به دوران آیفون ۴ و ۵ می‌برد. اپل همچنین کیفیت ساخت عالی خود را حفظ کرده است و عملکرد زیادی را در این زمینه در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

علارغم اینکه باتری کوچک‌تری در آیفون ۱۳ پرو دسته دوم  به‌کار گرفته شده ، عمر باتری نسبت به گذشته حتی بهتر شده است و دقت رنگ صفحه نمایش نیز بسیار عالی بوده است. علاوه بر این، آیفون جدید هم‌اکنون از اتصال مدرن 5G نیز پشتیبانی می‌کند که پشتیبانی مجدد آن از استانداردهای گوشی‌های همراه را بار دیگر سریع‌تر می‌کند. به‌لطف طیف گسترده‌ای از فرکانس‌ها، این فناوری یقینا با استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده سازگار خواهد بود.

بدون شک، قیمت آیفون ۱۳ پرو آکبند بسیار بالا است، اما این دستگاه ابزاری عالی برای حرفه‌ای‌ ها و علاقه‌مندان به جاه‌طلبی است.


قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس دسته دوم  :

همان طور که می‌دانید قیمت آیفون ۱۳ پرومکس آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۳ پرومکس آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۳ پرومکس در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۳ پرومکس دسته دوم  می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۳ پرومکس دسته دوم  بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون ۱۳ پرومکس دسته دوم  گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون ۱۳ پرومکس دسته دوم  در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ بین      میلیون تا    میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.


خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرومکس دسته دوم  ( آیفون ۱۳ پرومکس دسته دوم  قسطی ) از موبایلکده:

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دسته دوم  دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۳ پرومکس آکبند و قیمت آیفون ۱۳ پرومکس دسته دوم  ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرومکس دسته دوم  باشند. فروشگاه اینترنتی موبایل کده با بهترین شرایط فروش اقساطی گوشی آیفون این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید آیفون ۱۳ پرومکس دسته دوم  را به صورت اقساطی خریداری نمایید؛

سوالات متداول خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو دسته دوم

بله، شما می‌توانید در زمان کمی تنها با پرداخت ۵۰  درصد مبلغ ، خرید قسطی قیمت آیفون ۱۳ پرو دسته دوم را نهایی نمایید و بدون پرداخت هزینه اضافی صاحب این محصول در موبایل کده شوید.

 

آيفون دسته دوم اقساطی

ارسال خرید های نقدی در تهران کمتر از ۳ ساعت و برای شهرستان های اطراف کمتر از ۲۴ ساعت بعد از مراحل پرداخت می باشد.

  • ارسال رایگان به سراسر کشور
  • مهلت تست ۲۰ روزه

 

آيفون دسته دوم اقساطی

  • تنها مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی گوشی آیفون ۱۲ پرومکس  ارائه چک ، کارت شناسایی می‌باشد.

1- تماس تلفنی برای رزرو زمان خرید

2- حضور شخص صاحب حساب

3- داشتن چک (هر نوع چکی)

4- پرداخت چک به تعداد ماه یا دو ماه یکبار

آيفون دسته دوم اقساطی

خرید و قیمت آیفون ۱۱ دسته دوم از سایت موبایل کده MobileCadeh :

فروشگاه اینترنتی موبایل کده ، آیفون ۱۱ دسته دوم را با مناسب ترین قیمت بازار در رنگ های مختلفی عرضه می ‌نماید که خریداران آیفون ۱۱  دسته دوم و آکبند این امکان را دارند که رنگ مورد مورد‌علاقه خود را انتخاب و نسبت به خرید آیفون ۱۱  دسته دوم و آکبند اقدام نماند. موبایل کده این محصول را با مهلت تست ۲۰ روزه و ارسال رایگان به سراسر ایران ارائه می دهد، علاوه براین تیم پشتیبانی ما در خدمات پس از فروش سایت موبایلکده آماده هرگونه مشاوره ای در مورد خرید و یا قیمت آیفون ۱۱  کارکرده و دسته دوم یا آکبند است که شما می توانید با تیم پشتیبانی تماس برقرار کنید و یا سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ با ما به اشتراک بگذارید.  ناگفته نماند سایت موبایلکده برای مشتریان خود امکان خرید اقساطی آیفون ۱۱ دسته دوم را فراهم آورده است.


خرید و قیمت آیفون ۱۱ پرو دسته دوم از سایت موبایلکده MobileCadeh

فروشگاه اینترنتی موبایل کده ، آیفون ۱۱ پرو دسته دوم را با مناسب ترین قیمت بازار در رنگ های مختلفی عرضه می ‌نماید که خریداران آیفون ۱۱ پرو دسته دوم و آکبند این امکان را دارند که رنگ مورد مورد‌علاقه خود را انتخاب و نسبت به خرید آیفون ۱۱  پرو دسته دوم و آکبند اقدام نماند. موبایل کده این محصول را با مهلت تست ۲۰ روزه و ارسال رایگان به سراسر ایران ارائه می دهد، علاوه براین تیم پشتیبانی ما در خدمات پس از فروش سایت موبایلکده آماده هرگونه مشاوره ای در مورد خرید و یا قیمت آیفون ۱۱  پرو کارکرده و دسته دوم یا آکبند است که شما می توانید با تیم پشتیبانی تماس برقرار کنید و یا سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ با ما به اشتراک بگذارید.  ناگفته نماند سایت موبایلکده برای مشتریان خود امکان خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو دسته دوم را فراهم آورده است.


خرید و قیمت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم از سایت موبایل کده MobileCadeh

فروشگاه اینترنتی موبایلکده ، آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم را با مناسب ترین قیمت بازار در رنگ های مختلفی عرضه می ‌نماید که خریداران آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم و آکبند این امکان را دارند که رنگ مورد‌علاقه خود را انتخاب و نسبت به خرید آیفون ۱۱ پرومکس کارکرده و آکبند اقدام نماند. موبایل کده این محصول را با مهلت تست ۲۰ روزه و ارسال رایگان به سراسر ایران ارائه می دهد، علاوه براین تیم پشتیبانی ما در خدمات پس از فروش سایت موبایلکده آماده هرگونه مشاوره ای در مورد خرید و یا قیمت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم یا آکبند است که شما می توانید با تیم پشتیبانی تماس برقرار کنید و یا سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ با ما به اشتراک بگذارید.  ناگفته نماند سایت موبایلکده برای مشتریان خود امکان خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم را فراهم آورده است.


ارزش خرید آیفون ۱۱ کارکرده

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون۱۱  پرو کارکرده و استوک با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید آیفون ۱۱ پرو آکبند ، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرو آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۱ پرو کارکرده منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرو کارکرده باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟ شما می‌توانید برای خرید ایفون آیفون ۱۱ پرو کارکرده و آکبند و همچنین اطلاع از قیمت ۱۱ پرو کارکرده و دیگر گوشی‌ها به صفحه خرید گوشی آیفون دسته دوم به صورت نقد و اقساط سر بزنید.


ارزش خرید آیفون ۱۱ پرو کارکرده

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون۱۱  پرو کارکرده و استوک با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید آیفون ۱۱ پرو آکبند ، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرو آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۱ پرو کارکرده منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرو کارکرده باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟ شما می‌توانید برای خرید ایفون آیفون ۱۱ پرو کارکرده و آکبند و همچنین اطلاع از قیمت ۱۱ پرو کارکرده و دیگر گوشی‌ها به صفحه خرید گوشی آیفون دسته دوم به صورت نقد و اقساط سر بزنید.


ارزش خرید آیفون ۱۱ پرومکس کارکرده

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون۱۱  پرو کارکرده و استوک با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید آیفون ۱۱ پرو آکبند ، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرو آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۱ پرو کارکرده منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرو کارکرده باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟ شما می‌توانید برای خرید ایفون آیفون ۱۱ پرو کارکرده و آکبند و همچنین اطلاع از قیمت ۱۱ پرو کارکرده و دیگر گوشی‌ها به صفحه خرید گوشی آیفون دسته دوم به صورت نقد و اقساط سر بزنید.

خرید گوشی آیفون رجیستر شده از سایت معتبر خرید آیفون دسته دوم و آکبند

طرح رجیستری یکی از نکاتی است که باید در هنگام خرید گوشی اپل به آن توجه داشته باشید. گوشی آیفونی را بخرید که در سامانه همتا ثبت شده باشد، در غیر این صورت باید هزینه سنگینی را بابت رجیستری آن پرداخت نمایید. همچنین ممکن است شما شرایط رجیستری موبایل را نداشته باشید، آنجاست که به مشکلات زیادی بر می‌خورید و برخی از فروشندگان برای رجیستر کردن گوشی آیفون از شما هزینه زیادی دریافت کنند. با خرید از فروشگاه اینترنتی موبایلکده نگران هیچ‌چیز نباشید چرا که موبایل کده گوشی اپل را با ارزان ترین قیمت به فروش می‌رساند و ضمانت تضمین رجیستری می‌کند.


خرید انواع گوشی آیفون آکبند و کارکرده از فروشگاه اینترنتی موبایلکده

خرید گوشی اپل آکبند و کارکرده با توجه به نوسانات قیمت آیفون کار بسیار دشواری است؛ بنابراین تنها در هنگام خرید آیفون آکبند و کارکرده می‌توان از قیمت گوشی Apple مطلع شد. از این رو مشتریان نمی‌توانند انتخاب گوشی اپل مناسب خود را به خوبی انجام دهند. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت موبایل کده و رفتن به صفحه خرید انواع گوشی اپل، لیست قیمت گوشی آیفون دسته دوم و آکبند را مشاهده کنند و در آن لیستی از ارزانترین گوشی آیفون آکبند و کارکرده تا گرانترین گوشی ایفون آکبند و کارکرده را مشاهده نمایید.

چالش دیگری که کاربران در هنگام خرید گوشی آیفون با آن مواجه می‌شوند، این است که در بازار گوشی ‌های اپل قلابی و فیک بسیاری وجود دارند که به جای گوشی آیفون اصلی به فروش می‌رسند. برخی از فروشندگان غیرمعتبر ممکن است آیفون با لوازم و جعبه تقلبی بفروشند که حس خوبی به خریدار نمی‌دهد، به همین دلیل بهتر است از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر نظیر موبایل کده گوشی Apple آکبند و کارکرده خود را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی موبایل کده در تمامی مراحل خرید گوشی آیفون آکبند و کارکرده به شما کمک می‌کند تا بهترین گوشی آیفون آکبند و کارکرده را تهیه کنید. دیگر نیازی نیست هزینه‌های سنگین را متحمل شوید و با نگرانی گوشی آیفون را بخرید چون در موبایل کده با چند کلیک ساده می‌توانید گوشی اپل آکبند و کارکرده خود را بخرید و آن را در کمترین زمان ممکن از پیک تحویل بگیرید. در هر مرحله از خرید گوشی آیفون از موبایل کده پشتیبانان و کارشناسان آماده پاسخگویی به سوالات و نظرات شما در مورد گوشی Apple هستند، پس اگر در هر مرحله به مشاور خرید موبایل و راهنمایی‌هایی تخصصی در رابطه با خرید و قیمت اپل نیاز داشتید حتماً با کارشناسان مطرح کنید تا بهترین تجربه خرید گوشی را در موبایل کده داشته باشید.


سؤالات متداول خرید آیفون دسته دوم قسطی

گوشی آیفون ساخت کجاست؟

گوشی iPhone توسط تیم طراحی شرکت اپل در کالیفرنیای آمریکا طراحی می‌شود، اما خط تولید آن در کشور چین قرار دارد.


قیمت گوشی اپل آکبند چقدر است؟

قیمت گوشی های ایفون به ترتیب از نسخه پرومکس، پرو، معمولی و مینی معادل 1099 دلار، 999 دلار، 829 دلار و 729 دلار است که با در نظر داشتن نوسان نرخ ارز در ایران روزانه با قیمت های متفاوتی به فروش می‌رسد.


جدیدترین گوشی اپل کدام است؟

در حال حاضر خانواده سری ۱۴ که شامل گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس، آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس هستند جایگاه جدیدترین گوشی های آیفون را به خود اختصاص داده‌اند.


گوشی‌ ایفون تا چند سال آپدیت دریافت می‌کنند؟

گوشی های ساخت شرکت اپل عموماً بین ۶ تا ۸ سال آپدیت دریافت می‌کنند.


خرید چه گوشی آیفونی برای شما مناسب است؟

امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید آیفون هستند ولی شناخت دقیقی از نیاز خود ندارند. از آنجایی که iPhone‌ دارای مدل‌های مختلفی است، شما باید با توجه به شرایط شخصی خود برای انتخاب آن اقدام نمایید. قیمت گوشی آیفون آکبند یکی از این فاکتورهای مهم است. اگر دوست دارید که یک خرید ارزان‌تر را تجربه کنید، باید به سراغ خرید گوشی آیفون کارکرده بروید و یا مدل‌های قدیمی‌تر موجود در بازار را تهیه نمایید. مورد بعدی این است که شما حتما باید کاربری موبایل آیفون آکبند و کارکرده را برای خود مشخص کنید.

به طور مثال اگر قصد دارید که بیشتر از دوربین این موبایل استفاده کنید، باید به سراغ مدل‌های برتر بروید. مثلا آیفون ۱۴ پرومکس از نظر دوربین عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. در هر حال نباید فراموش کرد که با عرضه نسل‌های جدیدتر این گوشی شاهد امکانات بیشتری در آن‌ها خواهیم بود. از همین رو شما هم با بررسی مشخصات فنی هر دستگاه، با توجه به بودجه‌ای که در اختیار خود دارید برای خرید آیفون اقدام کنید.


آيفون دسته دوم اقساطی

آيفون دسته دوم اقساطی

سوالات متداول خرید قسطی آیفون ۱۱ دسته دوم و استوک:


خرید آیفون ۱۱  دسته دوم و استوک با توجه به مدل آکبند آن کاری معقولانه و اقتصادی به حساب می آید؟

بله؛ به دلیل این که آیفون ها می توانند در طول دراز مدت هم کارایی و ارزش خودشان را همچنان حفظ کنند و با افت قیمت کمتری که به نسبت گوشی های دیگر دارند خرید آیفون ۱۱ دسته دوم و استوک می تواند کاری عاقلانه و مقرون به صرفه تری برای شما عزیزان باشد البته که توجه داشته باشید برای خرید آیفون های دست دوم از جمله آیفون ۱۱ کارکرده باید از فروشگاه ها و سایت های معتبر گوشی مورد نظر خود را خریداری نمایید.


در هنگام خرید آیفون ۱۱ کارکرده یا استوک چه مواردی را باید مورد بررسی قرار داد؟

توجه به جعبه گوشی و IMEI، سلامت فیزیکی و ظاهر گوشی،توجه به این که اپل آیدی بر روی گوشی نباشد، توجه به آنتن دهی گوشی و در آخر بعد از اینکه تصمیم نهایی به خرید آیفون ۱۱ دسته دوم و استوک را گرفتید توجه نمایید تا حتما از فروشگاه های معتبر فروش آیفون کارکرده و دست دوم خریداری نمایید.


آیا به غیر از آیفون ۱۱ دسته دوم و استوک مدل های دیگر آیفون هم به صورت کارکرده موجود دارید؟

فروشگاه اینترنتی موبایلکده با سال ها تجربه و سابقه در فروش آیفون کارکرده و دسته دوم آماده عرضه تمامی سری های آیفون از جمله: فروش آیفون ایکس کارکرده، فروش آیفون ایکس اس کارکرده ، فروش آیفون ایکس اس مکس دسته دوم، فروش آیفون ۱۱ ، فروش آیفون ۱۱ پرو، فروش آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم ، فروش آیفون ۱۲ دسته دوم و استوک ، فروش آیفون ۱۲ پرو کارکرده ، فروش آیفون ۱۲ پرومکس دسته دوم ، فروش آیفون ۱۳ دسته دوم ، فروش آیفون ۱۳ پرو کارکرده ، فروش آیفون ۱۳ پرومکس دسته دوم به علاقه مندان و خریداران آیفون کارکرده و دسته دوم می‌باشد.


آیا آیفون ۱۱ دسته دوم و استوک را به صورت عمده هم می توانیم خریداری کنیم؟

بله، شما می توانید در صورت تمایل و خرید آیفون ۱۱ دسته دوم و استوک به صورت عمده با همکاران ما تماس بگیرید تا از قیمت های عمده ما اطلاعات کسب نمایید.


باتری ایفون های ۱۱ دسته دوم و استوک چند درصد هستند؟

همانطور که می‌دانید اکثرا با توجه به جدید بودن آیفون ۱۱ دسته دوم و استوک آنها بسیار کم هست و اگر هم باشه در حد نو هست بیشتر فروش ما با سلامت باتری ۱۰۰ درصد و یا ۹۹ درصد بوده ولی شما عزیزان قبل از خرید این امکان را دارید تا با همکاران پشتیبانی ما چک بفرمایید و بعد خرید ایفون ۱۱ دسته دوم و استوک خودتون را انجام دهید.


بعد از ثبت سفارش آیفون ۱۱ ر چه زمانی به دستمان میرسد؟

در صورت خرید آنلاین و غیر حضوری آیفون کارکرده ، با توجه به شهر و محل سکونت شما زمان ارسال بین ۵ الی ۳۶ ساعت متغیر است.


آیا فروش ایفون ۱۱ دسته دوم و استوک با گارانتی و ضمانت عرضه میشود؟

بله تمامی ایفون ۱۱ دسته دوم و استوک ما دارای گارانتی و ۲۰ روز مهلت تست می باشد ، پس شما عزیزان می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام بدهید و در هر مرحله اگر تردیدی داشتید می‌توانید با شماره موجود در سایت یا از طریق واتس اپ در همین صفحه تماس برقرار نمایید.


خرید آیفون ۱۱ دسته دوم و استوک بررسی نکات قبل از خرید آیفون ر کارکرده و خرید آيفون ۱۱ پرو دسته دوم و استوک

اگر قصد خرید آیفون ۱۱ کارکرده و یا خرید آیفون ۱۱ پرو دسته دوم و استوک را دارید می‌توانید با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی موبایلکده (MobileCadeh) این کار را به انجام برسانید ، زیرا تمامی گوشی های آیفون کارکرده و دسته دوم موجود در فروشگاه موبایلکده قبل از عرضه برای فروش تست کامل می شود و تمام موارد فنی سخت افزاری و نرم افزاری چک اپ کامل می گردد و سپس برای شما عزیزان در سایت قرار داده می شود، جال است بدانید از جمله مواردی که موبایلکده به شدت به آنها حساس هست و به صورت چک لیست هر بار در آیفون ۱۱ دسته دوم و استوک و دسته دوم تست می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سلامت صفحه نمایش LCD ایفون ۱۱ کارکرده و دسته دوم
  • برد آیفون ها
  • بد سکتورهای هارد
  • سلامت باتری و در صورت تعویض اطمینان از کیفیت تعویض آن
  • تست نرم افزاری از سخت افزار های دستگاه و اورجینال بودن قطعات آیفون۱۱ دسته دوم و استوک

با توجه به اینکه زمان زیادی از عرضه گوشی های آیفون ۱۱ نمی گذرد ، مدل های کارکرده آیفون های سری ۱۱ ، از ۱۱ معمولی کارکرده تا آیفون ۱۱ پرو و مکس دسته دوم و استوک بسیار کمیاب می باشد ولی با این حال ما در این مجموعه همیشه موجود داریم و چون مدت زیادی از عرضه ایفون ۱۱ نمیگذرد کمتر پیش می اید که این آیفون ها مشکلی داشته باشند و همه آیفون ۱۱ ها در حد نو و با باتری ۱۰۰ و یا ۹۹ درصد سلامت باتری می باشد.

پس شما خریداران و مشتریان قدیمی فروشگاه اینترنتی موبایلکده می توانید با ضمانت و گارانتی و مهلت تست 20 روزه این مجموعه خرید خود را نهایی کنید و در هر مرحله جهت مشخصات بیشتر و استعلام قیمت روز آِیفون ۱۱ دسته دوم و استوک و قیمت آیفون ۱۱ پرو کارکرده می توانید با کارشناسان پشتیبان ما در واتس اپ همین صفحه یا با شماره های سایت موبایلکده در تماس باشید.

آيفون دسته دوم اقساطی
نوشته های مرتبط
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Call Now Button