✌🏻 مثل آب خوردن گوشیت رو عوض کن، اونم قسطی!
آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده

معرفی آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده و دست دوم

آیفون استوک و دست دوم ۱۱ پرو مکس یکی از محبوب ترین گوشی ها در میان کاربران است . همانطور که میدانید کمپانی اپل هر ساله در ماه سپتامبر از گوشی های خود رونمایی میکند و این به یک عادت برای ابن شرکت تبدیل شده که کاربران نیز هر ساله در این ماه از سال چشم انتطار یک آیفون جدید هستند ، این گوشی نیز بر طبق این عادت در ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ مقادیر با ۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۸ توسط مدیر عامل شرکت اپل دونالد کوک کنار دو مدل دیگر معرفی و پس از مدتی به بازار عرضه شد .

این گوشی مطابق با انتظارات با دوربین سه گانه در چهار رنگ زیبا و ظرفیت های 64، 256 و 512 گیگابایت روانه بازار شد. آیفون 11 پرو مکس کارکرده از یک نمایشگر 6.5 اینچ Super Retina XDR OLED با حداکثر روشنایی 1200 نیت بهره می برد که  با نسبت تصویر 19.5:9 طراحی شده و تصاویر را با رزولوشن 2436 × 1125 پیکسل به نمایش می گذارد.
جدایی از بالا بودن قیمت گوشی ایفون، ظرفیت باتری و میزان شارژر دهی از معایب بزرگ این گوشی ها است که خوشبختانه در آیفون 11 پرو مکس کارکرده 256 این مشکل برطرف شده و با به کارگیری یک باتری 3046 میلی آمپری در آن تا حدودی نیاز کاربران را برطرف کرده و استفاده طولانی مدت از گوشی را فراهم می کند. این گوشی همچنین با جدید ترین نسخه ی IOS و پردازنده A13 طراحی شده است که کارایی و قدرت گوشی را چند برابر کرده است و در ادامه نیز به قابلیت و نکات های بسیار جذابی که به این گوشی آیفون 11 اضافه شده، خواهیم پرداخت.

کمپانی اپل پیش‌ازاین هیچ‌وقت از پسوند «Pro» برای گوشی‌هایش استفاده نکرده بود. سال‌های پیش با شنیدن کلمه «پرو» بلافاصله به سراغ مک‌بوک و آی‌پد می‌رفتیم اما عرضه‌ی گوشی‌های iPhone 11 Pro و Pro Max نشان از روایتی جدید برای گوشی‌هایی خاص باشد. طرفداران محصولات اپل در روز معرفی سری‌ گوشی‌های جدید این شرکت با محصولاتی روبرو شدند که در ظاهر (به جز تغییر در تعداد سنسور دوربین) تغییر خاصی را در خود نداشتند یا حتی به عقیده‌ی برخی‌ها زشت‌‌تر شده بودند. اما پس از عرضه‌ی این گوشی‌ها به بازار نظرات کاربران و علاقه‌مندان به حوزه فناوری اطلاعات تغییرات زیادی را به خود دید. برخی‌ها برادر بزرگ خانواده iPhone 11 یعنی  آیفون ۱۱ پرومکس کارکرده را بهترین گوشی کارکرده آیفون حال حاضر بازار نامیدند و برخی دیگر از قیمت بالای این گوشی‌ انتظارات بسیار بیشتری داشتند. در این مطلب گوشی موبایل iPhone 11 Pro Max اپل را به‌عنوان لوکس‌ترین و پرزرق‌وبرق‌ترین گوشی سال 2019 موردبررسی قرار می‌دهیم.

نکات مثبت خرید آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده:

آيفون ۱۱ پرومکس کارکرده

  • ست‌آپ فوق‌العاده دوربین
  • فیلم‌برداری بی‌نقص
  • فوق پردازنده‌ای سریع
  • رنگ مات بدنه
  • نمایشگر و صدای خروجی عالی
  • دارای دوربین سه گانه ستاره دار مجهز به حالت شب
  • طولانی ترین عمر باتری در میان تمام آیفون ها
  • طراحی و بدنه مقاوم و بادوام
  • دارای شارژر سریع در جعبه بسته بندی

نکات منفی خرید آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده:

آيفون ۱۱ پرومکس کارکرده

  • پشتیبانی نکردن از فناوری 5G
  • حافظه داخلی 64 گیگابایت ناکافی
  • رنگ بندی کمتر نسبت به آیفون 11

آیفون کارکرده و دست دوم

آيفون ۱۱ پرومکس کارکرده

در نگاه اول کلمه کارکرده اینگونه تلقی میشود که آن کالا توسط فردی استفاده شده و بعد از مدتی به فروش میرسد ، در حالی که این معنی نیز درست است اما کلمه کارکرده در کشورهای خارجی به کالاهایی گفته میشود که در انبار ذخیره شده و آماده فروش هستند در حالی که کلمه کارکرده به تنهایی نمیتواند فقط به این معنا باشد بلکه این کلمه معانی نظیر  کالایی که دست دوم و کارکرده اما در حد نو باشد و یا اینکه از کشورهای خارجی وارد شده باشد و کالاهایی که زمان زیادی از تاریخ تولید آنها گذشته باشد را در بر می گیرد . کلمه کارکرده در مورد گوشی های آیفون نیز تقریبا به این صورت است و به گوشی هایی که ویترینی ( گوشی هایی که در ویترین فروشگاه ها به منظور تست کردن و نشان دادن کارکرد آنها به خربداران گذاشته میشوند ) ، دست دوم ( گوشی که توسط فردی به مدت کوتاهی مورد استفاده قرار گرفته و هیچ گونه مشکلی ندارد ) و باتری تعویض ( گوشی هایی که به دلایلی باتری آنها عوض شده ) هستند استوک و یا دست دوم گفته میشود . در حالت کلی گوشی استوک الزاما دست دوم و کارکرده نیست و شما میتوانید با خیال راحت یک گوشی استوک بدون عیب را خریداری کنید .

عزیزان حال که با مفهوم کلمه کارکرده آشنا شده اید ممکن است این سوال برایتان به وجود بیاید که آیا آیفون استوک بخریم با خیر ؟ در واقع با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی امروزه و اینکه سایر برندها مانند سامسونگ نیز گوشی هایی با قیمت بسیار بالا عرضه کرده اند در نتیجه خرید آیفون کارکرده یک تصمیم بسیار عالی و هوشمندانه است زیرا شما میتوانید با قیمتی بسیار مناسب صاحب یک آیفون جذاب شوید . اگر تصمیم به خرید آیفونی کارکرده و استوک گرفته اید و در انتخاب مدل مناسب و از همه مهمتر مکان مناسب برای خرید تردید دارید بهترین انتخاب برای شما اپل زوم است ، فروشگاه موبایل کده ( MobileCadeh ) یکی ار مورد اعتماد ترین فرشگاه ها در عرصه گوشی های آیفون استوک و دست دوم و … می باشد که رضایت بسیاری از کاربران را به دست آورده ، شما نیز میتوانید با خرید از سایت موبایل کده و همینطور ارتباط با کارشناسان ما و گرفتن مشاوره از آنها بهترین تصمیم را در مورد خرید آیفون استوک بگیرید . حال اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد آیفون استوک و دست دوم ۱۱ پرو مکس به دست آورید در ادامه این مقاله با سایت موبایل کده ( MobileCadeh ) همراه باشید .

مشخصات آیفون استوک و دست دوم ۱۱ پرو مکس

آيفون ۱۱ پرومکس کارکرده

مشخصات آیفون استوک و دست دوم ۱۱ پرو مکس از هر لحاظ عالی و منحصر به فرد است و این گوشی با برخورداری از صفحه نمایش سوپر رتینا ایکس آر ( Super Retina XDR OLED ) از نوع لمسی خازنی ( ۳D Touch ) با ۱۶ میلیون رنگ ، دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی ، سخت افزار A13 Bionic هفت نانومتری و بدنه ای شیشه ای و زیبا به یک گوشی کامل و بی نقص تبدیل شده است . این گوشی همچنین از قابلیت ها و ویژگی های خاصی پشتیبانی میکند که از جمله آنها میتوان به قابلیت فیس آیدی ( Face ID ) و سیستم Apple pey و…. اشاره نمود . حالا اگه با وجود تموم این چیزایی که برات گفنم بازم از خریدش شک داری بیا با من همراه شو تا مفصل درباره ش برات بگم بلکه هر چه زودتر تصمیم درستو بگیری

نظر سایت موبایل کده ( MobileCadeh ) درباره آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده:

دوربین های سه گانه آیفون 11 پرو مکس پرقدرت، عمر باتری عالی و صفحه نمایش فوق العاده روشن باعث می شود این گوشی همه رقبای خود را مغلوب خود کند.

ویژگی های آیفون 11 پرو مکس کارکرده

  • دوربین های سه گانه آیفون 11 پرو مکس دسته دوم به لطف ویژگی های حالت شب و فناوری Smart HDR ارتقاء یافته اش اکنون یکی از بهترین دوربین گوشی ها را به اپل هدیه داده است.
  • دوربین های همچنین از فیلم برداری 4K بسیار عالی با دامنه دینامیک گسترش یافته و تثبیت ویدئویی سینماتیک پشتیبانی می کنند.
  • سلفی های حرکت آهسته و یا به اصطلاح اسلوفی ها در سرعت 120 فریم در ثانیه اپل، جالب و سرگرم کننده هستند، حتی اگر نام اسلوفی هنوز سر زبان ها نیفتاده است.
  • اگر می خواهید گوشی با طولانی ترین عمر باتری داشته باشید، آیفون 11 پرو مکس کارکرده که در تست های وب گردی ما استقامت نزدیک به 12 ساعت را نشان داده است، از بهترین گزینه ها است. متوسط استقامت باتری آیفون 11 پرو دسته دوم معمولی 10 ساعت و 24 دقیقه است.
  • اپل در نهایت در جعبه بسته بندی آیفون 11 پرو مکس دسته دوم خود یک شارژر سریع قرار داده است که در مدت زمان 30 دقیقه شارژ باتری از صفر به 50 درصد می رسد.
  • ای کاش اپل فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی را ارتقاء می داد، تا بتوان فیلم های بیشتری گرفت و ذخیره کرد.

این گوشی از آیفون 11 پرو دسته دوم ، کمی بزرگتر شده!

آيفون ۱۱ پرومکس کارکرده

آیفون 11 پرو مکس دسته دوم اسم آخرین عضو از خانواده 11 هست که امروز قراره راجع بهش صحبت کنیم. گوشی که قابلیت بیشتری نسبت به برادر کوچکتر خودش یعنی آیفون 11 پرو نداره و فقط کمی بزرگتر ساخته شده. با من، محسن روشنی همراه باشید تا این گوشی رو تشریح کنیم.

بررسی تخصصی آیفون 11 پرو مکس کارکرده

آيفون ۱۱ پرومکس کارکرده

طراحی و ساخت آیفون 11 پرو مکس کارکرده

درباره طراحی آیفون 11 پرو مکس کارکرده می‌توان بیان کرد که در قسمت جلویی شاهد تغییرات چندانی نسبت به ایفون ایکس اس مکس کارکرده نبوده‌ایم. اما در پنل عقب گوشی شاهد طراحی جدیدی هستیم. شرکت اپل از پرداخت مات شیشه ای استفاده کرده است که زمانی که کاربران گوشی را در دست خود می‌گیرند حس خوبی به آن ها منتقل می‌کند.جالب است بدانید این پنل های شیشه‌ای باعث می‌شوند که اثر انگشت بر روی گوشی آیفون 11 پرو مکس کارکرده جذب شود.

شکل و قیافه پشت iPhone 11 Pro Max  کارکرده طوری مخوف است که چشم ها را درشت کرده و به گوشی های اندرویدی اشاره می کند، سه لنز دوربین به قدری بزرگ هستند که احساس می کنید انگار می خواهند خود را از پشت گوشی بیرون پرتاب کنند. گلس پشت با رنگ و پرداخت مات، بسیار شکیل و دوست داشتنی است، و همانطور که گفتیم در مقایسه با گوشی تبلت هایی مثل گلکسی نوت 10 و هواوی پی 30 پرو، اصلا مستعد اثر لکه و چربی انگشت نیستند.

همونطور که قبل تر راجع به آیفون 11 پرو کارکرده توضیح دادم، این گوشی با متریال کاملا متفاوتی به نسبت آیفون 11 ساخته شده و کیفیت همه چیز توی این گوشی به طرز محسوسی بالاتر رفته. آیفون 11 پرو مکس کارکرده بزرگترین سایز گوشی های تولید شده در سال 2020 توسط اپل هست. مثل پارسال اپل تصمیم گرفت تا اسم این گوشی رو هم مکس صدا کند، بنابراین لقب پلاس از گوشی های اپل حذف شد.

آیفون 11 پرو مکس کارکرده واقعا جثه بزرگی دارد و خیلی سخت میشود با یک دست از این گوشی استفاده کرد. البته این اندازه بزرگتر کاملا مناسب افرادی هست که قصد دارند ساعت ها به تماشای ویدئو بپردازند و یا مطالعه و وبگردی زیادی در طول روز دارند.

iPhone 11 Pro Max در ابعاد 6.2 × 3.06 × 0.32 اینچ و با وزن 225.9 گرم، گوشی است که قابل دست گرفتن است و در کل با آن راحت خواهید بود. این از آیفون ایکس اس مکس 208 گرمی سنگین تر و کمی ضخیم تر است. گلکسی نوت 10 پلاس که دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.8 اینچی است، و با وزن 195.5 گرم سبکتر و با ابعاد 6.4 × 3 × 0.31 اینچ کمی باریک تر و لاغر تر است.

تقریبا در بقیه طراحی ها شاهد همان طرح های سری‌های قبل هستیم. فریم این گوشی نیز مانند روال همیشگی از جنس استیل زد زنگ بوده و در قسمت پایین آن هم شما شاهد یک رابط لایتنینگ Lightning بوده و همچنین دو پنجره برای اسپیکرها به کار رفته است.

برای متناسب سازی فقط یکی از آن ها صدا بیرون می‌دهند. همچنین ممکن است فکر کنید ایفون 11 پرو مکس کارکرده در دست کمی بزرگ باشد، اما نه آن قدر که آزار دهنده و حمل کردن آن شما را به مشکل بیندازد. از مهمترین عنصرهایی که در آیفون 11 پرو مکس به چشم می‌خورد تغییر در دوربین های این گوشی است که در ادامه آن ها را بررسی می‌کنیم:

لنزهای موجود در این ماژول در یک شیشه جای داده شده و لبه‌های تیزی دارند؛ از آنجایی که لنزهای موجود در این ماژول تاحدودی برجسته بوده و از این رو توصیه می‌شود این گوشی را همراه با وسیله یا دستگاه دیگری در جیب خود قرار ندهید چرا که ممکن است لنزهای این گوشی سطح دیگر وسایل یا دستگاهتان را خراش دهند. طراحی جدید لنزهای دوربین از سوی اپل در این سری بسیاری از کاربران و طرفداران را شوکه کرد؛ چرا که بعد از سال‌ها تکرار و یکنواختی شاهد یک تغییر جالب و حیرت انگیز در سری 11 بودند.

اپل ادعا می کند که جلو و پشت آیفون 11 پرو مکس کارکرده دارای محکم ترین گلس در گوشی های هوشمند است. این ادعا با انجام آزمایش سقوط آیفون 11 پرو مکس کارکرده از ارتفاع های مختلف روی پیاده رو و کف خیابان بررسی شد. اپل محکم بودن گوشی های خود را با ویژگی ضد آب بودن ترکیب کرده است، آیفون 11 پرو مکس کارکرده دارای مقاومت در برابر آب ارتقاء یافته با پشتیبانی از استاندارد IP68 است و می تواند به مدت 30 دقیقه در زیر آب به عمق 4 متری غرق شود بدون اینکه مشکلی پیش بیاید. (این عمق، 2 متر بیشتر از مقاومت آبی در آیفون ایکس مکس است.)

آیفون 11 پرو مکس دسته دوم از جلو شبیه به آیفون ایکس مکس کارکرده است. ناچ در سمت بالا مکانی برای دوربین تشخیص چهره Face ID TrueDepth است که زیاد جالب نیست اما هنوز از ان استفاده می شود.

گوشی آیفون 11 پرو مکس استوک در رنگ های سبز تیره، خاکستری تیره، نقره‌ای و گلد روانه بازار شده است. در واقع استفاده کردن از رنگ های تیره‌تر در این سری حس رسمی تری  را به آیفون 11 پرو مکس کارکرده بخشیده است. دو مدل دیگر این خانواده در رنگ های بیشتر و شادتری عرضه خواهند شد. متفاوت ترین و جذاب ترین رنگ در بین رنگ ها همان رنگ سبز تیره می‌باشد.

از آنجایی که آیفون 11 پرو مکس آکبند نسبت به آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده قیمت بالاتری دارد، اکثر کاربران ترجیح می‌دهند را در یک  داخل محافظ قرار دهند. این را همان نباید از یاد ببریم که مواد ساخت آیفون 11 پرو مکس استوک همچنان دارای کیفیت و مقاومت بی رقیبی هستند.

دوربین سه گانه حرفه ای گوشی آیفون 11 پرو مکس کارکرده

آيفون ۱۱ پرومکس کارکرده

آیفون 11 پرو مکس کارکرده از اولین گوشی شرکت اپل است که از دوربین سه گانه بهره می برد. لنزهای سه گانه که شامل یک لنز واید 12 مگاپیکسل، لنز تله فوت 12 مگاپیکسل 52 میلی متر و یک سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسل با زاویه 120 درجه هستند در یک ماژول مربعی شکل و در پشت گوشی قرار گرفته اند.
دوربین اصلی گوشی آیفون نه تنها قابلیت عکاسی فوق العاده وضوح و با کیفیت بالا را دارد بلکه با بهره گیری از لنزهای اولتراواید و تله فوتو امکان ثبت تصاویر با زاویه دید وسیع و همچنین زوم فوق العاده را نیز دارد. همچنین در قسمت فیلمبرداری قابلیت ضبط با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه را نیز دارد، بنابراین از دوربین گوشی آیفون 11 پرو مکس کارکرده می توانید همانند یک دوربین حرفه ای استفاده کنید و تصاویر خارق العاده ای را به ثبت برسانید.

ماژول استفاده شده در آیفون 11 پرو مکس کارکرده دقیقا مشابه آیفون 11 پرو کارکرده هست. بر خلاف اینکه همیشه نسخه بزرگتر ویژگی ای اضافه تر به نسبت نسخه کوچکتر در زمینه عکاسی داشت. ولی در 2 سری آخر خانواده های آیفون؛ عملا هیچ تغییری رو شاهد نبودیم و این گوشی ها فقط کمی بزرگتر و با باتری بیشتر به بازار عرضه شدن!

عکاسی و فیلم برداری در هر شرایطی با آیفون 11 پرو مکس کارکرده کارکرده فوق العاده انجام می‌شود. اگر شما عکاس حرفه ای هستید یا می‌خواهید به تازگی فعالیت های ویدئویی خودتون رو توی اینستاگرام یا یوتیوب شروع کنید، قطعا بجای خرید تجهیزات خیلی گرون میتونید با یک گوشی حرفه ای همه فعالیت خودتون رو انجام بدید.

بررسی سایت موبایل کده ( MobileCadeh )  از دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده :

سایت موبایل کده ( MobileCadeh ) چندساعتی با آیفون 11 پرو مکس کار کرد و سعی کرد دوربین گوشی رو در حالت های متفاوت تحت فشار قرار دهد و از زوایای مختلف تست نماید. دوربین گوشی در شرایط متفاوت نوری سعی کرد رفتار یکسانی را نشان دهد که واقعا رضایت بخش بود. کیفیت فیلمبرداری گوشی هم به قدری بالاست که واقعا می‌شود به عنوان دستیاری برای فیلمبرداری سینمایی در شرایط خاص از آن استفاده کرد.

در حالکیه که شما با دوربین عریض معمولی فیلم برداری می کنید، رابط دوربین آیفون 11 پرو مکس کارکرده با پیش نمایش فضای زنده بیرون لنز (سوژه) به طور خودکار مناسب ترین لنزی را که می توان بهترین فیلمبرداری را داشت انتخاب و با آن لنز شروع به فیلم برداری می کند حتی اگر روی حالت فوق عریض بوده باشید. انتخاب حالت ها همراه با تاچ عالی و تغییر بین آنها براحتی انجام می شود. می توانید حالت ها را تغییر داه و عکس های جالب و مورد نظر خود را بگیرید.

دوربین های آیفون 11 پرو مکس استوک :

هرچند طی این چند سال اخیر اپل توانسته گوشی دوربین های اندرویدی را کنار بزند، اپل در آیفون 11 پرو مکس کارکرده خود پای خود را فراتر گذاشته و هر سه دوربین خود را با بهترین کیفیت و ویژگی ها روی این آیفون قرار داده است. این گوشی جدید، سه دوربین پشت 12 مگاپیکسلی ستاره دار شامل دوربین عریض، دوربین تله فوتو با زوم 2 برابری و دیافراگم بازتر که این امکان را فراهم می کند تا نور بیشتری وارد شودو یک دوربین فوق عریض با زاویه میدان دید 120 درجه ای دارد.

در حالکیه که شما با دوربین عریض معمولی فیلم برداری می کنید، رابط دوربین آیفون 11 پرو مکس کارکرده با پیش نمایش فضای زنده بیرون لنز (سوژه) به طور خودکار مناسب ترین لنزی را که می توان بهترین فیلمبرداری را داشت انتخاب و با آن لنز شروع به فیلم برداری می کند حتی اگر روی حالت فوق عریض بوده باشید. انتخاب حالت ها همراه با تاچ عالی و تغییر بین آنها براحتی انجام می شود. می توانید حالت ها را تغییر داه و عکس های جالب و مورد نظر خود را بگیرید.

آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده

در اینجا یکی از عکس های گرفته شده از برایانت پارک با دوربین فوق عریض iPhone 11 Pro Max کارکرده پرو در مقابل گلکسی نوت 10 پلاس گذاشته شده است. همانطور که می بینید دوربین اپل تصویر گرمتر و شت رنگ طبیعی تری را به تصویر کشیده است. همانطور، در تصویر نوت 10 پلاس جزئیات شارپ تری خواهید دید.


یکی دیگر از ویژگی های جدید و عالی دوربین آیفون 11 پرو مکس کارکرده ، حالت شب است که وقتی آیفون تشخیص می دهد که میزان نور فضا زیر 10 لوکس است، دوربین به طور خودکار روی حالت شب تنظیم می شود. در مقایسه با نوت 10 پلاس، اپل به طور قابل توجهی تلاش بیشتری نسبت سامسونگ داشته است. تصویر نوت 10 پلاس کاملا دانه دانه ای است در حالیکه در آیفون 11 پرو مکس کارکرده چوب و دکوراسیون واقعی تر به نظر می رسند.

آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده

تصویر دیگری در شرایط نور کم که در آن تعداد زیادی افراد در قاب تصویر وجود دارند با دوربین آیفون 11 پرو کارکرده که دارای همان دوربین iPhone 11 Pro Max کارکرده است) و دوربین گوشی پیکسل 3 گرفته شده و با یکدیگر مقایسه شدند، همانطور که مشاهده می کنید رقابت بسیار نزدیک است. پیکسل 3 در کل صحنه روشن تری را به تصویر کشیده است اما اکثر افراد تصویر آیفون که در آن لامپ های میان درخت ها و یا سوراخ های حصار چوبی طبیعی تر به نظر می رسد را ترجیح می دهند. این عکس در حالت شب و به نظر در فضای تاریک شب گرفته شده است، در حالیکه پیکسل 3 اشیاء را شسته و رفته تر نشان می دهد. مثل مرد با تی شرت مشکلی که در میانه حصار چوبی نشسته و لیوان شربت او نیز دیده می شود.

دوربین آیفون 11 پرو مکس کارکرده همچنین از ویژگی Smart HDR ارتقاء یافته با فناوری یادگیری ماشین برای تشخیص افراد و اطمینان از به تصویر کشیده شدن بهترین جزئیات چهره و صورت سوژه بهره می برد.

آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده

در این پرتره که با iPhone 11 Pro Max  کارکرده گرفته شده است (سمت چپ) تن رنگ صورت فرد گرمتر به نظر می رسد و جزئیات بهتری از چانه سوژه به تصویر کشیده شده است. همین پرتره با گلکسی نوت 10 (سمت راست) به نظر می رسد که چهره سوژه رنگ پریده است. در تصویر نوت 10 پلاس پوست صاف تر است اگرچه دوربین سامسونگ جزئیات بیشتری از مو و خالکوبی های سوژه را نشان داده است.

برای مقایسه، عکس های زیادی از گوگل پیکسل 3 نداشتیم زیرا پیکسل 4 در راه است، اما فکر می کنم این عکس مجسمه، کنتراست جالبی بین رویکرد اپل و گوگل در زمینه عکاسی فراهم می کند. تصویر پیکسل 3 جزئیات کاملی را به تصویر کشیده است اما از طرف دیگر تاریک است، در حالی که عکس گرفته شده با آیفون 11 پرو مکس کارکرده روشن تر است و حس بهتری از صحنه و بافت به شما می بخشد.

آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده

در این عکس از فضای داخلی که در اویستر بار با میزان نور متوسط و متعادل گرفته شده است، و با گلکسی نوت 10 پلاس مقایسه شده است، به نظر می رسد که کیفیت عکس iPhone 11 Pro Max کارکرده بهتر باشد. نوری که روی دیوارها را پوشانده است متمایز تر به نظر می رسد و با زوم کردن روی عکس می توانید مشاهده کنید که حروف و نوشته های روی منو ها شارپ تر دیده می شوند. علاوه بر این، تمام سایه های طبیعی مختلف در کاشی ها بهتر از آیفون 11 پرو مکس کارکرده است که خاکستری تر نشان داده شده است.

آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده

سرانجام، در این عکس از یک کوکی آیفون 11 پرو مکس کارکرده را در برابر گلکسی نوت 10 پلاس مقایسه می کنیم. تصاویر خیلی به هم نزدیک نیستند. از رنگ قهوه ای تیره تر کوکی تا رنگ های روشن و رنگی رنگی در بالا، دوربین اپل به سادگی تصویری از یک کوکی خوشمزه تر به تصویر کشیده است.

اپل در آیفون های جدید و مخصوصا آیفون 11 پرو کارکرده قابلیت Deep Fusion را که پیش بینی می شود در آینده به روز رسانی شود را بهتر کرده است. ویژگی Deep Fusion به نوعی شبیه به HDR سنتی است، به طوریکه چندین عکس در شرایط مختلف نوری، یعنی تصاویر با قرار گرفتن در معرض نور کم، متوسط و طولانی را می گیرد و سپس با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی در واقع تصاویر را پیکسل به پیکسل برای ثبت عکسی با جزئیات بالا و نویز پایین با یکدیگر تلفیق و پردازش می کند.

فیلمبرداری با آیفون 11 پرو مکس کارکرده

اپل توجه بی سابقه ای به ارتقاء قابلیت های ویدیویی iPhone 11 Pro Max  کارکرده داشته است. در این آیفون، دامنه دینامیک برای ارائه جزئیات بهتر همراه با تثبیت سازی سینماتیک برای ضبط ویدئوهای بدون لرزش، گسترش یافته است.

در آزمایشی که با فیلم برداری در یک پارک انجام شد آیفون 11 پرو مکس کارکرده را با نوت 10 پلاس مقایسه کردیم. در ابتدا، به نظر می رسید دوربین های نوت 10 پلاس با رنگ های سبز شاداب تر چمن ها را بهتر به تصویر می کشد اما همانطور که نزدیکتر می رویم، مشاهده می کنیم که آیفون 11 پرو مکس کارکرده جزئیات فیلم بهتری را نمایش می دهد. علاوه بر این، آیفون مشکلات کمتری در خیره شدن لنزها به سوژه دارد.

با سیستم عامل iOS 13 و به لطف ویژگی فیلمبرداری QuickTake در این گوشی، اگر حین عکس برداری هستید می توانید فورا حالت دوربین را به فیلم برداری ببرید و این کار بسیار راحت شده است. شما کافی است دکمه شاتر را فشار داده و نگه دارید و اگر می خواهید فیلمبرداری کنید کافی است انگشت خود را به سمت راست بکشید.

دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس کارکرده :

دوربین جلو روی آیفون 11 پرو مکس کارکرده نسبت به دوربین جلو آیفون ایکس مکس کارکرده چندین بهبود و ارتقاء یافته است از جمله اینکه، سنسور این دوربین شارپ تر شده و به جای 7 مگاپیکسل اکنون با 12 مگاپیکسل ارائه شده است و دید عریض تری متناسب با سوژه های بیشتر (یا فضای بیشتری از یک صحنه) به عکس های شما می دهد. با یک اشاره می توانید زاویه وسیع تری را در کادر بیندازید و یا می توانید تلفن را به حالت افقی بچرخانید و نمای عریض به طور خودکار فعال می شود، که این یک اجرای هوشمند است.

 آیفون 11 پرو مکس کارکرده امکان ضبط فیلم با حرکت آهسته با دوربین های خود با سرعت 120 فریم در ثانیه را فراهم کرده است، اپل این ویژگی که شبیه به سلفی های معمولی اما به جای عکس، ضبط فیلم آهسته است را اسلوفی نامیده است.

در این اسلوفی فردی نشان داده شده است که جلو فواره آب قرار گرفته و پس زمینه آن بسیار عالی و جالب است. علی رغم اینکه این نام ترکیبی از سلفی و اسلو موشن است این ویژگی می تواند توسط افراد خلاق با نام های دیگری صدا زده شود.

 شرکت آیفون از دید وسیع تری در دوربین های خود استفاده کرده است تا زاویه ی بیشتر از دوربین های عادی را نشان دهد برای مثال شما وقتی از تعداد بالایی افراد عکس می گیرید به فضای بیشتری نیاز دارید تا همه افراد در یک عکس دیده شوند که با استفاده از دوربین های آیفون 11 پرو مکس کارکرده راحتی بدون آنکه تغییر مکان دهید می توانید به عکس مورد نظر خود برسید و فضای بیشتری را در کادر دوربین قرار دهید.

عکاسی واضح و روشن با استفاده از حالت شب در گوشی ایفون یازده پرو مکس کارکرده

گوشی ایفون یازده پرو مکس کارکرده همچنین از  night mode نیز پشتیبانی می کند که قابلیت عکاسی در شب را فراهم می کند. حالت شب در این گوشی به شما کمک می کند تا حتی در مکان های با نور کم نیز بدون استفاده از flash عکس های واضحی بگیرید، از کنسرت های کم نور گرفته تا شب های مهتابی، شما می توانید از این ویژگی استفاده کنید تصاویر واقعی و زنده را به ثبت برسانید.


قابلیت فناوری HDR در ایفون یازده پرو مکس کارکرده

فناوری HDR از الگوریتم های پشرفته برای برجسته کردن جزئیات و دقت بیشتر در نمایش سایه ها استفاده می کند و ایفون یازده پرو مکس کارکرده به طور خودکار جزئیات را در موضوع و پس زمینه تنظیم می کند. با فعال کردن HDR در عکاسی شما می توانید به صورت حرفه ای عکاسی کنید و عکس های با دقت بالا و با کیفیتی را با گوشی خود به ثبت برسانید.

صفحه نمایش گوشی iphone 11 پرو مکس کارکرده

از جمله مزیت‌هایی که گوشی ایفون ۱۱ پرو مکس کارکرده را از مدل‌های دیگر این سری متمایز می‌سازد، صفحه‌نمایش آن است. به‌جز دوربین ها، صفحه‌نمایش آیفون 11 پرو مکس کارکرده از جمله مزیت‌های موثر در فروش این گوشی به حساب می‌آید. در ایفون۱۱ پرو مکس کارکرده شما با یک صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی از نوع OLED روبرو هستید که توسط شرکت اپل ارتقا یافته، همچنین صفحه‌نمایش آیفون ۱۱ پرو مکس برای تطابق بهتر با روشنایی محیط، به فناوری  True Tone تجهیز شده است.

با بکارگیری این فناوری صفحه‌نمایش این گوشی متعادل سازی رنگ سفید را بسته به شرایط نوری که در آن قرار دارید، تنظیم و تهیه می‌کند. همچنین این ویژگی می‌تواند صفحه‌نمایش سیال را نیز تنظیم کند، اما میزان روان بودن گوشی ۱۱ پرو مکس از آیپد پرو که نرخ تازه سازی بالاتری دارد، کمتر است.

یکی دیگر از مهمترین اپدیت‌های انجام شده در آیفون ۱۱ پرومکس ، توانایی اجرا کردن محتوای Dolby Vision  است. اما اینطور که به نظر می‌رسداین ارتقاء دارای برتری زیادی در برابر با HDR10 نیست؛ اما در عمل تفاوت چشم نواختی را به شما نشان می‌دهد.

به لطف این قابلیت، این بار فیلم‌‎ها همه‌جانبه‌تر شده و کاربران می‌توانند آنها را با جزئیات بیشتری مشاهده کنند و در کل پخش ویدئو به مراتب سینمایی‌تر و بهتر شده است. در رابطه با روشنایی هم گوشی اپل ۱۱ پرو مکس دارای روشنایی ۸۰۰ نیتی است که بسیار قابل‌‌توجه بوده، اما دالبی ویژن ویژگی به مراتب جذاب‌تری به شمار می‌رود. زمانی که یک فیلم Dolby Vision پخش می‌شود حتی روشنایی آن بالاتر نیز می‌رود.

اگر بین خرید آیفون 11 پرو مکس کارکرده و آیفون 11 کارکرده مردد بودید، باید گفت که هر دو از میزان روشنایی بالایی برخوردار هستند. تفاوت این آیفون ها از نظر میزان روشنایی صفحه نمایش نسبت به سایرگوشی های هوشمند، فاحش و قابل توجه است. در واقع، آیفون 11 پرو مکس کارکرده با صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر رتینا XDR وقتی که در کنار گلکسی نوت 10 پلاس گذاشته و مقایسه می شود، بسیار بسیار روشن تر است.

از یک صفحه نمایش 6.5 اینچ Super Retina XDR OLED بهره برده است که به مراتب کیفیت بالاتری را نسبت به آیفون های نسل قبل ارائه می کند. نمایشگر این گوشی حداکثر روشنایی 1200 نیت را ارائه می دهد که نسبت به نمایشگرهای قبلی آیفون 15 درصد کار آمد تر شده و تصاویر را حتی در زیر نور مستقیم آفتاب نیز با وضوح و جزئیات بهتری نشان می دهد. صفحه نمایش ایفون 11 پرو مکس با نسبت تصویر 19.5:9 طراحی شده و دارای تراکم پیکسلی 458 ppi است که نمایشی با رزولوشن 2436 × 1125 پیکسل را ارائه می دهد. هنگام تماشای تریلر جنگ ستارگان قسمت 9 با هر دو آیفون 11 پرو مکس کارکرده و آیفون ایکس مکس کارکرده سال گذشته، تغییر رنگ موهای ملکه لیا وقتی ری را بغل کرد بیشتر دیده می شود. این احتمالا به لطف محدوده دینامیک ارائه شده با پنل ارتقاء یافته آیفون 11 پرو مکس کارکرده است.

نتایج به دست آمده در تست های به عمل آمده توسط سایت موبایل کده MobileCadeh حاکی از این است که نمایشگر آیفون 11 پرو مکس کارکرده دارای روشنایی با متوسط 761 نیت است که در آیفون 11 کارکرده این میزان روشنایی 652 نیت و درگلکسی نوت 10 پلاس 686 نیت است.

پنل  iPhone 11 Pro Max کارکرده ، جزء نمایشگر های رنگارنگ نیست، برای این پنل، رنگ sRGB حدود 118.6 درصد در مقایسه با 124.6 درصد برای نمایشگر نوت 10 پلاس در حالت Natural ثبت شده است. وان پلاس 7 پرو رکورد 180 درصدی را رقم زده است. با توجه به دقت رنگ، برای نمایشگر آیفون 11 پرو مکس متوسط Delta-E حدود 0.28 ثبت شده است (این عدد هر چه به صفر نزدیک تر باشد، بهتر است). این میزان دقت رنگ، عالی (ستاره دار) است، اما کاملا به خوبی گلکسی نوت 10 پلاس (0.25) و وان پلاس 7 پرو (0.18) نیست.

آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده

کیفیت صدا گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده

کیفیت صدا در آیفون 11 پرو مکس کارکرده به خوبی میزان روشنایی بالای نمایشگر این گوشی است و اکنون به لطف پشتیبانی از صدای فضایی و دالبی Dolby Atoms بسیار قانع کننده است. هنگام شنیدن تیزر تبلیغاتی Yesterday، آهنگ معروف و روی جلد جک، با iPhone 11 Pro Max 5t7un, در مقایسه با آیفون ایکس مکس کارکرده ، ابعاد بیشتر و واضح تری از این آهنگ به گوش می رسید. صدای تارهای گیتار و تحریر خواننده به وضوح شنیده می شد در حالیکه در گوشی سال قبل (آیفون ایکس مکس کارکرده) این صدا هموارتر و صاف شنیده می شد.

اگر صدای بلند آزارتان نمی‌دهد، این تجربه سینمایی با استفاده کردن از بلندگوی‌های عالی آیفون یازده پرو مکس دسته دوم و کارکرده جذاب‌تر خواهد شد. اپل تنظیمات صدای مجازی فراگیر را نیز به‌کاربرده است. با وجود اینکه به خوبی صدای همه جانبه‌ای که از طریق یک هدفون شنیده می‌شود نیست، اما این طور به شما القاء می‌شود که انگار صدا در فضای اطراف شما حرکت می‌کند. گرچه تکنولوژی و ویژگی جدیدی برای صنعت موبایل به‌شمار نمی‌آید؛ اما نشان می‌دهد که اپل هنوز در سعی و تلاش است تا بهترین تجربه ممکن پخش و رسانه‌ای را در تمام این سال‌ها بعد از انتشارآیپاد iPod ارائه دهد.

مشخصات سخت افزاری آیفون یازده پرو مکس دسته دوم

در مورد عملکرد این گوشی گفته می‌شود که آیفون 11 پرو مکس دسته دوم تا الان قدرتمندترین گوشی آیفون و کل قملروهای موبایل تا به زمان خود به حساب می‌آید. زمانی که تراشه این گوشی را مورد بررسی دقیق قرار می‌دهیم. مشخص می‌شود که شرکت اپل در این راستا کم‌کار نبوده و تلاش بسیار در این زمینه انجام داده است. این تراشه قوی و قدرتمند به 8.5 میلیارد ترانزیستور مجهز است که بهبود 20 درصدی عملکرد پردازشی را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

همچنین این گوشی از نظر عملکرد ماشین بسیار فوق العاده عمل می‌کند و میتواند به طور میانگین یک تریلیون دستور را در یک ثانیه اجرا کند. در بنچمارک گیگبنچ دسته دوم امتیاز 3240 را به خود اختصاص داده است که 10 درصد از ایفون ۱۱ و 20 درصد از آیفون ایکس اس مکس دسته دوم سال گذشته بیشتر شده است. می توان تفاوت سرعت را با باز کردن برنامه هایی مثل Asphalt 9 احساس کنید. آیفون 11 پرو مکس کمتر از 4 ثانیه و در مقایسه گلکسی نوت 10 پلاس طی 8 ثانیه این برنامه را باز می کند. بازی Mortal Kobat نیز چند ثانیه سریع تر، روی آیفون 11 پرو مکس کارکرده بارگیری می شود.

همچنین در بنچمارک GFX Bench که یکی دیگر از تست های گرافیکی است آیفون 11 پرو مکس کارکرده دوباره از گوشی های اندرویدی پیش افتاد. در تست Aztech Ruins High Tier offscreen، آیفون 11 پرو مکس با 1657 فریم (25 فریم در ثانیه) ، در مقایسه با 1.058 فریم (16 فریم در ثانیه) بالاتر از گلکسی نوت 10 قرار گرفت.

عملکرد آیفون 11 پرو مکس در بنچمارک 3DMark  و سایر بنچمارک های گرافیکی تست نشد. در بخش تست Slingshot Extreme Unlimited گوشی اپل امتیاز 5.974 را از آن خود کرد در حالیکه گلکسی نوت 10 پلاس و وان پلاس 7 پرو هر دو امتیاز 6.200 گرفتند.

برای آزمایش عملکرد در دنیای واقعی، در ماین گوشی های iOS و اندرویدی از تست ویرایش ویدئو استفاده کردیم. در این تست از برنامه Adobe Rush برای ویرایش یک فیلم 4K استفاده کردیم و سپس آن را به 1080 پیسکل تبدیل کردیم. آیفون 11 پرو مکس فقط 45 ثانیه طول کشید تا این وظیفه محول شده را به انجام برساند. در مقابل این مدت زمان برای نوت پلاس یک دقیقه و 34 ثانیه طول کشید. با این حال، در این تست، آیفون ایکس اس مکس کارکرده سال قبل سریع تر بود.

ایفون 11 پرو مکس دسته دوم همانند دو همتای دیگر خود به پردازنده Apple A13 Bionic مجهز شده است که در حال حاضر قوی ترین پردازنده موجود در بازار و قلمرو گوشی های پرچم‌دار در نظر گرفته شده است.

اپل این گوشی را به تراشه A13 Bionic مجهز کرده که یک تراشه 7 نانومتری است و پردازه ای 6 هسته ای بر روی آن تعبیه شده است. این پردازنده 6 هسته ای متشکل از 2 هسته 2.65 گیگاهرتزی Lightning و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی Thunder است و همچنین از پردازنده گرافیکی 4 هسته ای اپل نیز بهره می برد و عملکرد فوق العاده ای را در گیمینگ ارائه می دهد. گوشی آیفون یازده پرو مکس دسته دوم با تراشه A13 Bionic دارای قدرتمند ترین پردازنده گرافیکی جهان است و 20 درصد نیز از تراشه A12 Bionic سریع تر است. این پردازنده براساس معماری 7 نانومتری ساخته شده که تاثیر بالای در پایین آمدن مصرف باتری دارد.

از نظر گرافیکی هم به پردازنده گرافیکی Apple GPU مجهز است که دارای 4 هسته است. 

 گوشی 11 پرو مکس دسته دوم در سه نسخه 64/4  و 256/4 و 512/4 گیگابایت رم/حافظه‌داخلی عرضه شده و مانند سابق همچنان از کارت حافظه جانبی پشیبانی نمی‌کند.

بر طبق گفته ها به کاربردن این نوع هسته ها سرعت آیفون 11 پرومکس دسته دوم را نسبت به نسخه های سال قبل 20 تا 40 درصد افزایش داده در حالی که 30 تا 40 درصد کارایی باتری در این گوشی بهبود یافته است.

در مورد صدا نیز گفته می‌‎شود که این گوشی به یک میکروفون جداگانه مجهز شده است تا نویزهای اضافه صدا را حذف کند و از قابلیت های Dolby Atmos  و Dolby Digital نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات نرم افزاری آیفون 11 پرومکس کارکرده

سیستم عامل گوشی آیفون 11 پرو مکس کارکرده iOS13 است. داشتن این نسخه از سیستم عامل در این گوشی به این معنی است که آیفون 11 پرو مکس کارکرده به یکی از پیشرفته‌ترین نرم افزاری هایی مجهز شده است که شرکت اپل تاکنون ارائه داده است. در این نسخه از نرم افزاری ترفندهای بسیاری ارائه شده است. در اپل 11 پرو مکس Face ID نیز ارتقائ قابل ملاحظه ای پیدا کرده، اما نه از نظر دقت بلکه از نظر زاویه تشخیص و دید بهتر شده است.

دیگر نکات برجسته iOS 13 شامل ورود و عملیات ثبت آی دی با اپل است که طوری طراحی شده است که نسبت به برنامه های فیسبوک و گوگل راحت تر و سریع تر وارد شوید. همچنین برنامه گوگل مپ با نشان دادن تصاویر در سطح کف خیابان از طریق ویژگی Look Around جدید خود تحول دیگری را در این گوشی به نمایش گذاشته است.

با این که ثبت چهره Face Detection در ایفون 11 پرو مکس کارکرده با نسخه سال قبل تفاوت آنچنانی کرده است اما برای باز کردن آن حتی زمانی که روزی میز قرار گرفته است راحت تر شده است و نیازی نیست آن را برداریم به دست بگیریم.

در این نسخه از سیستم عامل برای تغییر دادن شبکه وای فای به بلوتوث ، آیتم هایی برای شما در Control Center در اختیار شما قرار گرفته و به شما امکان این را می‌دهد که شبکه‌ای را می‌خواهید راحت تر و سریع تر از قبل انتخاب کنید. در این سری از آیفون های جدید قابلیت لمس سه بعدی 3D Touch پشتیبانی نمی‌شود؛ و به جای آن یک موتور هپتیک برای شما ارائه شده، که درست مثل یک دکمه مکانیکی در صورتی که آن را لمس کنید از خود ویبره نشان می‌دهد

قابلیت وایرلس آیفون 11 پرو مکس کارکرده:

آيفون ۱۱ پرومکس کارکرده

واقعیت این است که آیفون یازده پرو مکس دسته دوم با قیمت بالا و پول زیادی که بابت خرید آن پرداخت می شود، برای چند سال آینده قابل نگهداری نیست و از آنجا که از نسل 5G پشتیبانی نمی کند در آینده از مد خواهد افتاد. اگر چه در تست های اولیه ما عملکرد خوبی داشته است، اما گوشی های 5G شبیه گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 پلاس 5G از سرعت دانلود بیش از 1 گیگابایت در ثانیه تجاوز کرده اند.

اپل قول داده است که در سال 2020 آیفون های خود را با پشتیبانی از شبکه 5G  روانه بازار کند. به هر حال، در حال حاضر سیم کارت های 5G  در کشور ما پشتیبانی نمی شوند.

بنابراین باید سیم کارت 4G LTE روی این گوشی بیندازیم.  آیفون یازده پرو مکس دسته دوم دارای آنتن های 4 × 4MIMO  برای علمکرد بهتر هستند که دو آنتن بیشتر از آیفون 11 معمولی و ارزان تر دارند. آیفون 11 پرو مکس کارکرده همچنین از روتر وای فای 6 پشتیبانی می کند. با فرض اینکه شما دارای روتر وای فای 6 هستید، آیفون 11 پرو مکس کارکرده هنگام اتصال به این شبکه ها باید سرعت های وای فای سریع تری ارائه دهند.

یک سورپرایز در مورد اتصال بی سیم، تراشه U1 اختصاصی اپل است که از فوق پهنای باند (Ultra Wideband) بهره می برد تا سایر دستگاه های مجاور با همان تراشه را در داخل شبکه به دقت مکان یابی کند. به عنوان مثال، می توانید برخی از پوشه ها را از طریق AirDrop با سایر دارندگان آیفون 11 یا آیفون 11 پرو دسته دوم به اشتراک بگذارید و با قرار دادن تلفن خود در جهت آنها، انتقال ها با کارایی بیشتری نسبت به گذشته انجام می شوند. اما من حدس می زنم که برنامه های جالب تری وجود دارد، مانند ردیاب شئی که از اپل شایعه شده است.

قابلیت شارژ سریع آیفون 11 پرو مکس کارکرده

آيفون ۱۱ پرومکس کارکرده

میزان شارژدهی و ظرفیت باتری همیشه بزرگ ترین مشکل گوشی های آیفون بوده که در گوشی آیفون 11 پرو مکس کارکرده این مشکل تا حدودی برطرف شده است ، آیفون یازده پرو مکس دسته دوم از یک باتری 3190 میلی آمپری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی بهره می برد که ظرفیت لازم برای استفاده از گوشی در یک روز کامل را دارد و با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات نیز مدت زمان شارژ کردن را به حداقل رسانده است. گوشی آیفون 11 پرو مکس کارکرده با استفاده از کابل USB Delivery 2.0 شارژ می شود و همچنین از شارژ بیسیم نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید از شارژرهای بیسیم نیز برای شارژ کردن گوشی خود استفاده کنید.

باتری آیفون 11 پرو مکس کارکرده

آيفون ۱۱ پرومکس کارکرده

طبق ادعاهای اپل عملکرد باتری گوشی ایفون ۱۱ پرو مکس ارتقائ یافته و نسبت به نسل پیشین خود توانسته تا ۵ ساعت دوام زیادتری داشته باشد به این دلیل که شرکت اپل بدون اینکه ضخامت گوشی را بیشتر کند توانسته است باتری بزرگتری را در آن تعبیه کند. همچنین باتری ۳۹۶۹ میلی‌آمپری این گوشی شامل  فست شارژ ۱۸ واتی است.

در نتیجه علاوه براینکه طول عمر باتری بالاتر می‌رود می‌توانید آن را در کمترین زمان ممکن شارژ کنید.طبق نتیجه های به دست آمده در تست‌های انجام شده، آیفون یازده پرو مکس در ۳۰ دقیقه، تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود. همچنین از شارژ بی سیم Qi نیز پشیبانی می‌کند. شما می‌توانید تا ۲۰ ساعت با ایفون۱۱ پرو مکس به مکالمه پرداخته و  همچنین تا ۸۰ ساعت توانایی پخش موسیقی دارد.

در بررسی های به عمل آمده در سایت موبایل کده MobileCadeh ) )مدت زمانی که گوشی تست شد به راحتی برای انجام امور روزمره این گوشی یک روز کامل شارژ نگه داشته و از انجام تست سربلند بیرون اومد.

آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده

تفاوت ایفون ۱۱ پرو کارکرده با آیفون 11پرو مکس کارکرده

آيفون ۱۱ پرومکس کارکرده

توصیه می کنم برای کسب جزئیات بیشتر و اطلاعات دقیق تر، مقایسه آیفون 11 کارکرده در مقابل آیفون 11 پرو کارکرده در مقابل آیفون 11 پرو مکس کارکرده را مطالعه کنید، اما در اینجا اگر برای شما مهم این است که از بین اینها کدام آیفون را خریداری کنید، همین قدر مطالب بسنده می کند.

آیفون 11 با نمایشگر 6.1 اینچی با قیمت 699 دلار به نظر مناسب ترین است، از جمله اینکه دوربین های دوگانه عالی و همان حالت شب دستی دارد و از همان تراشه سریع A13 Bionic بهره می برد که در مدل های گران قیمت موجود است.

آیفون 11 پرو 999 دلاری با نمایشگر 5.8 اینچی از از آیفون 11 کارکرده کوچکتر است و این انتخاب خوبی برای کسانی است که مایلند با یک دست با گوشی خود کار کنند. در حالیکه شما یک دوربین سه گانه در پشت برای زوم (دوربین تله فوتو) و یک نمایشگر اولد غنی تر در مقابل با ال سی دی آیفون 11 دارید.

دلایل قیمت بالاتر  1.099 دلاری iPhone 11 Pro Max ، بهترین عمر باتری در کلاس خود و صفحه نمایش شگرف 6.5 اینچی است.

خرید و قیمت گوشی آیفون 11 پرو مکس دسته دوم در سایت موبایل کده MobileCadeh 

آيفون ۱۱ پرومکس کارکرده

گوشی موبایل آیفون 11 پرو مکس کارکرده با دوربین سه گانه، صفحه نمایش 6.5 اینچ و تراشه A13 Bionic در چهار رنگ متفاوت و زیبا عرضه می شود. فروشگاه اینترنتی MobileCadeh ) ) این گوشی هوشمند را با مناسب ترین قیمت بازار به کاربران خود ارائه می دهد که شما می توانید نسبت به خرید آیفون 11 پرو مکس کارکرده از همین پنل اقدام کرده و آن را با ضمانت اصالت و سلامت، تحویل سریع و با قیمت مناسب تهیه کنید. موبایل کده همچنین آماده هر گونه مشاوره ای در خصوص خرید و قیمت آیفون 11 پرو مکس کارکرده است و شما می توانید با درج سوالات خود در قسمت پرسش و پاسخ و یا برقراری تماس با تیم پشتیبانی، مشاوره لازم را دریافت کنید.


قیمت آیفون ۱۱ پرومکس آکبند

قطعا یکی از مواردی که در خرید آیفون 11 پرومکس به چشم می‌خورد و دارای اهمیت است، قیمت این گوشی می‌باشد. آیفون 11 پرو مکس دارای قیمت نسبتا بالایی است، اما وقتی به عملکرد و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد نگاه بیندازید، می‌بینید که قیمت این محصول هم آنقدر گران و ناعادلانه نیست.

قیمت آیفون 11 پرو مکس در بازار جهانی با قیمت 704 دلار شروع می‌شود و الان جزو محصولات آیفون استوک است و آیفون 11 پرو مکس آکبند دیگر در بازار جهانی وجود ندارد. برای اطلاع دقیق‌تر قیمت در ایران می‌توانید به فروشگاه موبایل کده MobileCadeh ) ) مراجعه کنید.

قضاوت نهایی در مورد آیفون 11 پرو مکس کارکرده

آيفون ۱۱ پرومکس کارکرده

آیفون 11 پرو مکس کارکرده مناسب ترین گوشی است که به ایده ال های اپل و تلفن های هوشمند نزدیکترین است. دوربین ها واقعاً تحولی رو به جلو هستند و این شرکت را حداقل در حال حاضر از سامسونگ و گوگل جلوتر برده است. صفحه نمایش اولد با میزان روشنایی بالا تقریباً صفحه نمایش گلکسی نوت 10 پلاس را شرمنده کرده است. آیفون 11 پرو مکس کارکرده همچنین دارای سریعترین پردازنده با تراشه A13 است و از طولانی ترین عمر باتری که از هر آیفون دیده ایم، برخوردار است.

اگرچه ممکن است برخی انتظار داشته باشند که اپل، در سال آینده آیفون با پشتیبانی از نسل 5 (5G) را به بازار عرضه کند، دلایل بسیار کمی برای عبور از iPhone 11 Pro Max کارکرده وجود دارد. تنها مشکلی که می توان از آن شکایت کرد فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی این گوشی است (حداقل باید دو برابر باشد) و این تلفن کمی سنگین تر از مدل قبلی خود است.

وقتی به گوشی های هوشمند بالا رده نگاه می کنید، پرچمداران بسیار خوبی وجود دارند، اما در حال حاضر iPhone 11 Pro Max کارکرده در اوج قرار دارد

جدول بررسی مشخصات آیفون ۱۱ پرو مکس دسته دوم

  • ابعاد نمایشگر5 اینچنوع نمایشگرSuper Retina XDR OLEDحداکثر نرخ نوسازی (Refresh Rate)60 هرتزرزولوشن1242 در 2688 پیکسلتراکم پیکسلی~458 پیکسل در اینچنسبت تصویر19.5:9نسبت نمایشگر به بدنه~83.7 درصدحداکثر روشنایی800 نیت
    استانداردهای HDRHDR10

  • دالبی ویژن

  • سایر مشخصات نمایشگرپشتیبانی از فضای رنگی گسترده

  • قابلیت True-tone


نرخ ثبت لمس 120 هرتز


  • نوع اسپیکراستریو (دوگانه)جک 3.5 میلی‌متریویژگی‌‌های صوتیمیکروفن اختصاصی برای کاهش نویز

  • پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos

  • پشتیبانی از فناوری Dolby Digital Plus
  • استانداردهای HDRHDR10
  • دالبی ویژن
  • سایر مشخصات نمایشگرپشتیبانی از فضای رنگی گسترده
  • قابلیت True-tone

نرخ ثبت لمس 120 هرتز

 

  • مدل‌‌ نامبرهای این محصولA2218 (گلوبال) A2161 (آمریکا، کانادا، پورتوریکو. جزایر ویرجین) A2220 (چین، هنگ‌کنگ)حدود قیمت در زمان عرضهحدود 1000 دلارتاریخ معرفیسپتامبر 2019وضعیت عرضهعرضه شدهتاریخ عرضهسپتامبر 2019نرخ مخصوص جذب (SAR)1.16 وات بر کیلوگرم (سر)، 1.17 وات بر کیلوگرم (بدن)نرخ مخصوص جذب اروپا (SAR EU)0.95 وات بر کیلوگرم (سر)، 0.99 وات بر کیلوگرم (بدن)نوع سیستم‌عاملiOSسیستم‌عامل در زمان عرضهiOS 13توضیحات سیستم‌عاملقابل ارتقاء به iOS 16
  •  
  • ابعاد158 در 77.8 در 8.1 میلی‌متروزن226 گرم
  • جنس پشت شیشه : گوریلا گلس
    جنس جلوشیشه : گوریلا گلس جنس فریم فلزی – فولاد ضد زنگ
  • خاکستری

  • نقره‌ای

  • طلایی

  • سبز
  •  
  •  

    • مدل تراشهApple A13 Bionic

    • فرآیند ساخت تراشه7 نانومتر پلاس

    • تعداد هسته پردازنده6 هسته

    • مشخصات هسته‌ها2 هسته 2.65 گیگاهرتز Lightning و 4 هسته 1.8 گیگاهرتز Thunder

    • پردازنده گرافیکیApple GPU

    • سایر مشخصات تراشهپردازنده گرافیک 4 هسته‌ای
    • ترکیب حافظه داخلی و رم64 گیگابایت / 4 گیگابایت رم

    • 256 گیگابایت / 4 گیگابایت رم

    • 512 گیگابایت / 4 گیگابایت رم

    • رم4 گیگابایت رم

    • حافظه داخلی64 گیگابایت

    • 256 گیگابایت
      512 گیگابایت

    • نوع حافظه داخلیNVMe

    • درگاه کارت حافظه
    •  
      • پیکربندی دوربین پشتواید/استاندارد

      • اولتراواید

      • تله‌فوتو

      • دوربین اصلی – واید/استاندارد12 مگاپیکسلمشخصات دوربین اصلی – واید/استاندارد4 میکرومتر سایز پیکسل

      • 1/2.55 اینچ سایز سنسور

      • لنز واید

      • 26 میلی‌متری
        f/1.8
        فوکوس خودکار با تشخیص فاز

      • لرزش‌گیر اپتیکال تصویر

      • دوربین اولتراواید12 مگاپیکسلمشخصات دوربین اولتراوایدلنز اولتراواید
        13 میلی‌متری
        f/2.4

      • دوربین تله‌‌فوتو12 مگاپیکسلمشخصات دوربین تله‌فوتو52 میلی‌متری
        f/2.0

      • لنز تله‌فوتو

      • 1/3.4 اینچ سایز سنسور

      • 0 میکرومتر سایز پیکسل

      • فوکوس خودکار با تشخیص فاز

      • لرزش‌گیر اپتیکال تصویر

      • بزرگ‌نمایی اپتیکال 2 برابر

      • حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری دوربین‌ پشت4Kرزولوشن و نرخ فریم ویدئو4K@24/30/60fps
        1080p@30/60/120/240fps

      • توضیحات فیلم‌برداریفیلم‌برداری HDR

      ضبط صدای استریو
      • دوربین سلفی اصلی12 مگاپیکسلمشخصات دوربین سلفی اصلی23 میلی‌متری

      • لنز واید
        f/2.2
        1/3.6 اینچ سایز سنسور

      • دوربین تشخیص عمق و هویت‌سنجیتشخیص عمق و بیومتریک
        حسگر SL 3D

      • حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری دوربین‌ سلفی4Kرزولوشن و نرخ فریم ویدئو سلفی4K@24/30/60fps
        1080p@30/60/120fps

      • توضیحات فیلم‌برداری سلفیلرزش‌گیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی

      •  
      • ظرفیت باتری3969 میلی‌آمپر ساعتکلاس ظرفیت باتری3000 تا 4000 میلی‌آمپر ساعتنوع باتریلیتیوم یونیتعویض‌پذیری باتریغیر قابل تعویض توسط کاربرحداکثر توان شارژ پشتیبانی شده18 واتپشتیبانی از شارژ سریعپشتیبانی از شارژ بی‌سیمزمان موردنیاز برای شارژ50 درصد در 30 دقیقهسایر ویژگی‌های شارژ و باتریپشتیبانی از فناوری Power Delivery 2
        درگاه اتصالLightning USB 2.0پشتیبانی از OTG
      •  
      • حسگرهاحسگر تشخیص چهره سه‌بعدی

      • شتاب‌سنج

      • ژیروسکوپ

      • حسگر مجاورت

      • قطب‌نما

      • فشارسنج هوا

      • Wi-FiWi-Fi 6 (802.11ax) a/b/g/n/ac/axتوضیحات Wi-Fiدو بانده (Dual Band)

      • هات اسپات (Wi-Fi Hotspot)

      • بلوتوث0توضیحات بلوتوثپشتیبانی از A2DP

      • از نوع کم مصرف یا LE

      • فناوری‌ ارتباطیGSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTEپشتیبانی از 5Gسیم‌کارتتک سیم‌‌‌کارت (نانو سیم یا eSIM)
        دو سیم‌کارت dual stand-by (نانو سیم)

      • مسیریابی و GPSGPS/A-GPS/GLONASS/GALILEO/QZSS
      •  

سؤالات متداول خرید گوشی ۱۱ پرومکس  کارکرده

آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده
نوشته های مرتبط
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Call Now Button