✌🏻 مثل آب خوردن گوشیت رو عوض کن، اونم قسطی!
قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم

آیفون 11 پرومکس دسته دوم

همانطور که شاهد هستید شرکت اپل در ساخت گوشی های پرطرفدار شهرت دارد و آیفون 11 پرومکس دسته دوم هم از همان دسته شاهکارهای پرطرفدار اپل است. اگر قصد خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم را دارید حتما این مقاله جذاب سایت موبایلکده را تا انتها بخوانید چون در این مطلب به معرفی قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم پرداخته‌ایم.


اگر شما هم از طرفدارن گوشی های اپل می‌باشید به شما خرید آیفون 11 پرو دسته دوم و آیفون 11 پرومکس دسته دوم را پیشنهاد می کنیم. این دو گوشی از بهترین اسمارت فون های مخصوص عکاسی و فیلم برداری به شمار می‌آیند و حالت شب و نمایشگر بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند. اپل در ساخت گوشی های نامرده شده در بالا از پردازشگر بسیار سریعی استفاده کرده است. در ادامه مطلب شما را با قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم آشنا می‌کنیم. با سایت موبایلکده همراه باشید.

قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم

قابلیت‌های لمسی جدید آیفون 11 پرومکس دسته دوم

آیفون 11 پرومکس دسته دوم

اگر به تازگی تصمیم به استفاده و خرید گوشی های دسته دوم اپل گرفته اید، آیفون 11 پرومکس دسته دوم اولین گوشی آیفون بدون دکمه خانه شماست، باید مدتی وقت صرف نمایید تا نحوه استفاده از فرامین لمسی جدید آن را آموزش ببینید. یادگیری نحوه استفاده از این فرامین بسیار ساده است و وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت. این فرمان‌ها کارایی آیفون جدیدتان را به میزان زیادی ساده می‌ نماید و افزایش می‌دهند.

روش انتقال مستقیم جدید آیفون 11 پرومکس دسته دوم

آیفون 11 پرومکس دسته دوم

اگر از یک آیفون با سیستم عامل آی او اس ۱۲.۴ یا نسخه‌های بالاتر استفاده می‌کنید، می‌توانید از روش انتقال مستقیم جدید برای تنظیم کردن آیفون خود استفاده کنید. این ویژگی از بهترین قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم محسوب می‌شود. برای استفاده از این ویژگی زمانی که وارد صفحه انتقال دیتا شدید، گزینه انتقال از آیفون را لمس کنید تا اطلاعات خود را به طور بی سیم از آیفون قدیمیتان به آیفون جدیدتان منتقل نمایید.

این انتقال به صورت دستگاه بر دستگاه انجام می‌شود و اطلاعات موجود در حافظه آی کلود را در بر نمی‌گیرد. به همین دلیل انتقال سریعتر انجام می‌شود و شما می‌توانید در گوشی جدیدتان به همه عکس‌ها و نرم‌ افزارهایتان دسترسی داشته باشید.

فعال سازی دوربین اولترا واید در آیفون 11 پرومکس دسته دوم

برای راه اندازی این ابزار به عنوان یکی از بهترین قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم تنها باید گزینه x0.5 را لمس کنید تا سنسور التراواید به سرعت فعال شود.

تم حالت شب در آیفون 11 پرومکس دسته دوم

آیفون 11 پرومکس دسته دوم

تم حالت شب در iOS 13 شما را به خودش علاقمند می‌کند. این ویژگی هم از بهترین قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم است، با سرعت بسیار بالایی رنگ نرم افزارها و بافت گوشی را تغییر می‌دهد و علاوه بر این یک پیش زمینه مشکی واقعی با متن سفید را در اختیارتان می‌گذارد. این حالت علاوه بر این که باعث می‌شود چشمان کاربر خستگی کمتری را تجربه کنند، میزان مصرف شارژ باتری را نیز کاهش می‌دهد.

برای فعال سازی این قابلیت باید وارد قسمت کنترل مرکزی گوشی شوید و نوار تغییر دهنده میزان روشنایی را لمس کنید و نگه دارید تا بتوانید در گوشه پایین سمت چپ صفحه نمایش سوئیچ جدید را مشاهده کنید. زمانیکه این سوئیچ را لمس کنید، تم حالت شب فعال می‌شود.


قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم

قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم

تاچ لمسی در آیفون 11 پرومکس دسته دوم

اپل درآیفون 11 پرو دسته دوم قابلیت تاچ سه بعدی را حذف و با قابلیتی به نام تاچ لمسی جایگزین کرده است. این ویژگی هم جزو بهترین قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم محسوب می‌شود زیرا به واسطه آن می‌توانید با لمس کردن و نگه داشتن یک فایل یک منوی چند گزینه‌ای را درباره آن باز کنید.

قبل از اینکه این ویژگی ارائه شود، شما مجبور بودید برای دسترسی پیدا کردن به این منو نمایشگر را محکمتر لمس کنید. وجود این ویژگی به این موضوع دلالت دارد که شما هم اکنون به یک روش جدید برای مرتب سازی آرایش برنامه‌هایتان دسترسی دارید.

در آیفون 11 پرومکس دسته دوم پیش نمایش‌ها هم در سافاری به گونه‌ای متفاوت عمل می‌کنند، اما این تفاوت یک تغییر مثبت محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ویژگی و تغییرات جدید تنها کافی است که یک منو، لینک یا آیکون نرم افزار را لمس کنید تا اطلاعات آن در اختیار شما قرار گیرد.


قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم

فعال سازی لنزهای تله فوتو در آیفون 11 پرومکس دسته دوم

برای فعال سازی این ابزار در آیفون 11 پرومکس دسته دوم تنها کافی است که گزینه 2x را لمس کنید تا این لنزها فعال شوند. پس از فعال سازی این قابلیت یک زوم اپتیکال دو ایکس در اختیار شما قرار می‌گیرد.

استفاده از هر مقدار زوم بین x0.5 تا 2x در آیفون 11 پرومکس دسته دوم

آیفون 11 پرومکس دسته دوم

گزینه‌های کنترلی موجود در نرم افزار آیفون 11 پرومکس دسته دوم شما را قادر می‌سازند تا حد دقیقی از بزرگ نمایی را انتخاب کنید، با این حال شما می‌توانید مقدار بزرگ نمایی را بین x0.5 تا 2x تغییر دهید. پس از اعمال این تغییرات لنزهای دوربین هم خودشان را متناسب با آن‌ها تنظیم می‌کنند. برای تغییر میزان بزرگ نمای تنها کافی است که نوار ارائه شده برای این منظور را لمس کنید تا بتوانید با حرکت دادن این نوار میزان بزرگ نمایی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

ضبط فیلم اسلو موشن با دوربین سلفی در آیفون 11 پرومکس دسته دوم

شرکت اپل در آیفون 11 پرومکس دسته دوم این امکان را نیز برای شما فراهم کرده است که با دوربین سلفی این گوشی فیلم اسلوموشن ضبط کنید. برای استفاده از این قابلیت باید ابتدا دوربین صفحه گوشی و سپس گزینه جدید اسلوموشن را فعال کنید. اپل نام Slofie را برای این ترفند انتخاب کرده است.

ضبط فیلم 4k با هریک از سنسورهای دوربین پشتی در آیفون 11 پرومکس دسته دوم :

آیفون 11 پرومکس دسته دوم

یکی دیگر از قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم این است که شما می‌توانید با هر یک از سنسورهای دوربین اصلی آن فیلم 4k ضبط کنید. برای استفاده از این ویژگی مسیر settings > camera > record video را دنبال و گزینه 4k را فعال کنید.

از این طریق شما می‌توانید با هر یک از سنسورهای موجود در سیستم دوربین اصلی آیفون 11 پرو مکس دسته دوم با کیفیت 4k فیلم ضبط کنید، اما باید به یاد داشته باشید که این فیلم‌ها با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌شوند. زمانی که قابلیت نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه آیفون 11 پرو مکس فعال باشد، نمی‌توانید در هنگام ضبط ویدیو بین سنسورهای دوربین اصلی سوئیچ کنید.

ضبط فیلم 4k با دوربین سلفی در آیفون 11 پرومکس دسته دوم :

یکی از جذابترین قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم این است که شما همچنین می‌توانید از قسمت تنظیمات گوشی رزولوشن فیلمبرداری با دوربین سلفی را نیز روی مقدار 4k تنظیم کنید.

زوم کردن روی عکس‌های گرفته شده با دوربین اولترا واید در هنگام ویرایش عکس‌ها:

هنگامی که با آیفون 11 پرومکس دسته دوم عکس می‌گیرید، دوربین این گوشی از منظره مورد نظر شما هم با سنسور واید و هم با سنسور اولترا واید عکس می‌گیرد و عکس گرفته شده با سنسور اولترا واید را برای مدتی نگه می‌دارد؛ بنابراین شما می‌توانید وارد صفحه ویرایش سازی شوید، زوم کنید و جزئیات گرفته شده از عکس اولتراواید را اضافه کنید.

تغییر شدت فیلتر در گوشی آیفون 11 پرومکس دسته دوم:

هم اکنون این امکان را دارید تا در حالت ویرایش سازی عکس در آیفون 11 پرومکس دسته دوم بعد از انتخاب یک فیلتر جدید شدت تغییرات اعمال شده توسط این فیلتر را نیز تنظیم نمایید.

استفاده از حالت شب برای عکاسی و فیلم برداری در آیفون 11 پرومکس دسته دوم :

آیفون 11 پرومکس دسته دوم

کمپانی اپل بالاخره حالت شب را به دوربین آیفون خود اضافه کرد. بد نیست بدانید که این قابلیت حقیقتاً از قابلیت ارائه شده توسط گوشی پیکسل ۳ عملکرد بهتری دارد. پیکسل ۳ در هنگام فعال بودن حالت شب عکس‌های بسیار خوبی را ثبت می‌کند، اما جزئیات این عکس‌ها محدود هستند.

آیفون 11 پرومکس دسته دوم مانند دیگر گوشی های اپل در هنگام شب عکس‌های طبیعی‌ترین را ثبت می‌نماید و این عکس‌ها جزئیات زیادی را نیز در خود دارند. زمانی که در هنگام شب عکس گرفته می‌شود، حالت شب آیفون 11 پرومکس دسته دوم به طور خودکار فعال می‌گردد و هیچ دکمه‌ای برای فعال سازی آن در رابط کاربری دوربین این گوشی هوشمند وجود ندارد. این ویژگی زمانی که نرم افزار دوربین تشخیص دهد شما در یک موقعیت کم نور هستید، به طور خودکار فعال می‌گردد.

حالت شب اضافه شده یکی از جذابترین قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم است و عکس‌های بسیار خوبی را ثبت می‌نماید، اما در هنگام استفاده از سنسور اولتراواید نمی‌توانید از آن استفاده نمایید.

این ویژگی هم از قابلیت های جدید نرم افزار دوربین آیفون 11 پرومکس دسته دوم به حساب می‌آید. به واسطه این ویژگی در هنگام عکاسی می‌توانید دکمه شاتر را لمس کنید و نگه دارید تا پروسه ضبط فیلم آغاز شود.

فیلم‌هایی که در این حالت ضبط می‌گردند، فریم یکسانی با عکس‌های قبل خود دارند که یک ویژگی منحصر به فرد محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید برای مدت زمان طولانیتری فیلم ضبط کنید، می‌توانید شاتر را به سمت راست حرکت دهید تا آن را در حالت ضبط فیلم قفل کنید.

گرفتن عکس‌های پشت سر هم در آیفون 11 پرومکس دسته دوم

در گوشی آیفون 11 پرومکس دسته دوم برای گرفتن عکس‌های پی در پی شاتر دوربین را لمس و آن را به سمت چپ حرکت دهید.


کراپ کردن و چرخاندن فیلم‌های 4k در گوشی آیفون 11 پرومکس دسته دوم :

یکی دیگر از قابلیت‌های گوشی آیفون 11 پرومکس دسته دوم این می‌باشد که امکان کراپ کردن و چرخاندن فیلم‌های ۴ کی را هم برای شما فراهم می‌آورد. برای استفاده از این ویژگی در آیفون 11  پرومکس دسته دوم باید در هنگام پخش فیلم  دکمه ویرایش سازی فیلم را لمس نمایید تا گزینه‌های مربوط به کراپ کردن و چرخاندن فیلم در اختیار شما قرار گیرند. نرم افزار دوربین آیفون 11 پرومکس دسته دوم امکان تغییر میزان نور فیلم‌ها و چند عامل دیگر را نیز برای شما فراهم می‌ آید.


قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم

قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم

تایپ حرکتی در آیفون 11 پرومکس دسته دوم :

آیفون 11 پرومکس دسته دوم

جالب است بدانید شرکت اپل صفحه کلید آیفون 11 پرومکس دسته دوم را به میزان زیادی ارتقا داده است، به این معنی که شما هم اکنون می‌توانید انگشتتان را روی حروف صفحه کلید حرکت دهید و از این طریق لغات مختلف را تایپ نمایید. کیبوردهای سوئیفت کی و جی بورد هم کارایی مشابهی را ارائه می‌کنند.

استفاده از فرامین لمسی حرکتی برای ویرایش متن در آیفون 11 پرومکس دسته دوم:

آیفون 11 پرومکس دسته دوم

کمپانی اپل در گوشی آیفون 11 پرومکس دسته دوم به نوشتن متن هم دقت زیادی کرده. در این گوشی هوشمند هم اکنون می‌توانید با لمس کردن و نگه داشتن نشانگر متن قسمت موردنظرتان را از متن انتخاب و آن را جابجا نمایید.

گوشی آیفون 11 پرومکس دسته دوم انتخاب متن را برای شما بسیار راحتتر کرده است، به این معنی که تنها کافی میباشد یک لغت را لمس نمایید و سپس نشانگر را به قسمت مورد نظرتان ببرید تا نرم افزار گوشی آن قسمت از متن را برای شما انتخاب کند. زمانی که متن موردنظر انتخاب شد، شما می‌توانید از فرامین لمسی و حرکتی برای کپی کردن متن استفاده کنید.

حالا اگر سه انگشت خود را روی نمایشگر به سمت یکدیگر بکشید، متن کپی می‌شود، اگر انگشتانتان را از یکدیگر دور کنید، متن چسبانده می‌شود و در صورتی که با سه انگشت خود صفحه را به سمت قبل حرکت دهید، متن تایپ شده یا عمل انجام شده به حالت قبل باز می‌گردد.


استفاده از قابلیت فیس آیدی در زوایای بیشتر در آیفون 11 پرومکس دسته دوم:

یکی دیگر از قابلیت‌های گوشی آیفون 11 پرومکس دسته دوم این است که سرعت فیس آیدی در آن ۳۰ درصد بیشتر شده است و اینکه این قابلیت در زاویه‌های بیشتری فرامین شما را انجام می‌دهد. بنابراین اگر که آیفون شما درست در رو به روی صورتتان نباشد، فیس آیدی باز هم می‌تواند قفل گوشی را برای شما باز کند.

برگرداندن کلید خانه در آیفون 11 پرومکس دست دوم:

اگر قبل از خرید آیفون 11 پرومکس دست دوم از گوشی آیفون ۷ یا آیفون 8 استفاده می‌کرده‌اید، ممکن است در گوشی جدیدتان دلتان برای دکمه خانه تنگ گردیده باشد. در گوشی آیفون 11 پرومکس دسته دوم به کلید خانه فیزیکی دسترسی ندارید، با این حال اپل این امکان را برای شما فراهم کرده است که از یک دکمه خانه نرم افزاری با استفاده از ویژگی Accessibility استفاده کنید.

برای بکار گیری کلید خانه نرم افزاری باید مسیر settings> general > Accessibility > assistive touch را دنبال و میانبرهایی را برای یک ضربه، دو ضربه، لمس طولانی و 3D تاچ دکمه assistive touch تعیین‌ کنید. می‌توانید یک ضربه را برای انتقال به صفحه خانه اختصاص دهید؛ همچنین می‌توانید از قابلیت تعریف سایر فرامین لمسی برای تعریف ویژگی‌هایی که دسترسی به آن‌ها برای شما سخت است، استفاده کنید.


غیرفعال سازی قابلیت  Attention Awareness در آیفون 11 پرومکس دسته دوم:

اپل از سیستم فیس آیدی استفاده می‌نماید تا متوجه گردد که آیا شما به گوشی نگاه می‌کنید یا نه، و براساس نتیجه‌ای که در این زمینه می‌گیرد کارهای مختلفی را انجام می‌دهد. برای مثال این سیستم می‌تواند زمانی که شما به صفحه توجه نمی‌کنید، نور صفحه را کاهش دهد یا به طور خودکار گوشی را روی حالت سایلنت بگذارد. اما اگر نمی‌خواهید که اپل این کارها را برای شما انجام دهد، باید مسیر settings > face ID & passcode > attention aware features را دنبال کنید و این ویژگی را غیر فعال نمایید.

قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم

خرید رابط لایتینگ به هدفون 3.5 میلیمتری برای آیفون 11 پرومکس دسته دوم:

آیفون 11 پرومکس دسته دوم

بعد از خرید آیفون 11 پرومکس دسته دوم احتمالا متوجه شده‌اید که این آیفون پر زرق و برق بدون‌ رابطه لایتینگ به هدفون ۳.۵ میلیمتری ارائه شده است. اپل از زمان عرضه آیفون ۷ به بعد آیفون‌های جدیدش را با یک رابطه ارائه کرد، اما آیفون 11 پرومکس دسته دوم فاقد این رابط است. اگر از Earpod یا ایرپاد استفاده می‌ نمایید بدون شک به این رابطه نیاز ندارید، با این حال بیشتر افراد به یک رابطه یدکی نیاز دارند زیرا ممکن است بخواهند آن را به یک خودرو یا اسپیکر متصل کنند. اپل این رابط را با قیمت ۹ دلار در اختیار شما می‌گذارد.

گرفتن عکس با فرمت خام در آیفون 11 پرومکس دسته دوم:

باید بگوییم در بررسی های انجام شده توسط سایت موبایلکده ، یکی دیگر از قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم این می‌باشد که عکس‌های بسیار خوبی را به واسط حالت اچ دی آر هوشمند جدیدش ثبت می نماید، با این حال شما می‌توانید با استفاده از نرم افزارهایی مانند Halide با فرمت خام عکس بگیرید و پارامترهای مورد نظرتان را به طور دستی در آن تنظیم کنید. با این برنامه می‌توانید میزان نورگیری، روشنایی و سایر پارامترهای یک عکس را تنظیم کنید و علاوه بر این به یک حالت تشخیص عمق منحصر به فرد هم دسترسی داشته باشید.


ویرایش عکس‌ها به منظور افزایش کیفیت آن‌ها در آیفون 11 پرومکس دسته دوم:

عکس‌هایی که با استفاده از حالت hdr هوشمند یا نرم افزار Halide آیفون 11 پرومکس دسته دوم ثبت می‌کنید، کیفیت بسیار خوبی دارند، ولی شما می‌توانید با استفاده از یک برنامه ویرایش سازی عکس کیفیت آن‌ها را باز هم بهتر کنید.

اسنپ سید و دارک روم از نرم افزارهایی هستند که این کار را برای شما انجام می‌دهند و کاربرد ساده‌‌ای دارند. دارک روم علاوه بر این یک مجموعه منحصر به فرد از فیلترها را نیز در اختیار شما می‌گذارد.

غیرفعال سازی ویژگی لمس نمایشگر برای بیدار کردن گوشی در آیفون 11 پرومکس دست دوم:

همانطور که در قسمت فوق گفته شد، این ویژگی می‌تواند کارایی بسیار بالایی داشته باشد، اما اگر که به صورت تصادفی هم نمایشگر را لمس کنید این ویژگی گوشی را بیدار می‌کند. اگر می‌خواهید این ویژگی را غیر فعال کنید، مسیر settings > general > accessibility > tap to wake را دنبال کنید.

قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم :

همان طور که می‌دانید قیمت آیفون ۱۱ پرومکس آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۱ پرومکس آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم می‌آورند، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ بین ۳۳ میلیون تا ۳۷ میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.

قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دست دوم

قابلیت‌های آیفون 11 پرومکس دسته دوم
نوشته های مرتبط
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Call Now Button