✌🏻 مثل آب خوردن گوشیت رو عوض کن، اونم قسطی!
زمان مطالعه: ۲۲ دقیقه
تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا در فوریه ۲۰۲۰ معرفی شد. این گوشی باکیفیت مغلوبش می تواند رقیبی جدی برای آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم باشد. به نظر شما کدام یک از این دو گوشی انتخاب بهتری است؟ در این قصد داریم از تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا صحبت کنیم و هردوی این پرچم دارهای کمپانی اپل و سامسونگ را به چالش بکشیم. پس تا انتهای این مقاله با فروشگاه موبایکده همراه باشید.

همان طور که می دانید یکی از پر طرفدار ترین گوشی های سال های اخیر آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم بود. این گوشی هوشمند به طور رسمی توسط اپل در سپتامبر ۲۰۱۹ رونمایی گردید. از نظر ارزش، قیمت و خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم نسبت به سامسونگ گلگسی اس ۲۰ اولترا مقرون به صرفه نیست. و همچنین سامسونگ در فوریه ۲۰۲۰ به طور رسمی از پرچمداران جدید خود رونمایی نمود. پرچمدار جدید سامسونگ به ترتیب گلکسی s20 ،  galaxy s20 plus و galaxy s20 ultra است.در میان سه غول کره ای پرچمدار صنعت موبایل گلکسی اس 20 اولترا نقش اقلیت این شرکت را ایفا می نماید و اکنون قدرتمندترین و اصلی ترین پرچمدار این شرکت به حساب می آید. اما به نظر شما خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم گزینه بهتری است یا گلکسی s20 اولترای سامسونگ؟ در این مقاله می خواهیم تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا بیان نماییم و مروری بر مزایای هر یک از این دو گوشی نسبت به دیگری داشته باشیم.


تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا از نظر صفحه نمایش:

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی super retina xdr oled با رزولوشن ۲۶۸۸ در ۱۲۴۲ پیکسل می باشد. این تراکم پیکسلی صفحه نمایش را به حدود ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ می رساند. اما در سمت دیگر صفحه نمایش، s20 ultra  دارای سایز ۶.۹ اینچ و پنل آن آمولد داینامیک ۲x است و وضوح ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می دهد، به طوری که تراکم پیکسلی آن با وجود پنل صفحه نمایش بزرگتر دستگاه نسبت به صفحه نمایش آیفون ۱۱ پرو کارکرده حداکثر به چیزی در حدود ۵۱۱ پیکسل در اینچ می رسد و از تراکم پیکسلی آیفون کمپانی اپل فراتر می رود. صفحه نمایش هر دو گوشی با لایه ای از گوریلا گلس پوشانده شده است، اما شیشه گوریلا در ال سی دی گوشی سامسونگ نسخه و فناوری جدیدتری را به نمایش گذاشته و در نتیجه از مقاومت بیشتری برخوردار است.

حاشیه های صفحه نمایش هر دو گوشی باریک می باشد، اما با یک نگاه ساده به پنل جلویی متوجه خواهید شد که صفحه نمایش  گلکسی اس 20 اولترا  زیباتر از آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم خواهد بود. نمایشگر این گوشی حدود ۸۹.۹ درصد از کل مساحت پنل جلویی دستگاه را پوشش می دهد و لنز دوربین سلفی نیز گوشی را در قلب خود نگه می دارد، اما نمایشگر آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم حدود ۸۳.۷ درصد از کل را پوشش می دهد. ناحیه پنل جلویی دستگاه لنز دوربین سلفی و سنسورهای جلو در بالای ال سی دی و در قسمتی به نام ناچ جای گذاری شده است. ناگفته نماند که قسمت پایین صفحه نمایش گلکسی اس 20 اولترا نیز از قابلیت اسکن انگشت کاربر پشتیبانی می کند. علاوه بر این، صفحه نمایش گوشی سامسونگ دارای نسبت ۲۰:۹ است و از نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ آیفون ۱۱ پرو دسته دوم بلندتر است.

قابلیت های مختلفی نیز توسط نمایشگر این دو گوشی پشتیبانی می شود که قصد نداریم به جزئیات آن ها زیاد بپردازیم. به عنوان مثال، ویژگی همیشه در صفحه نمایش یا hdr10 + توسط نمایشگر نماینده سامسونگ پشتیبانی می شود و نمایشگر نماینده شرکت اپل از ویژگی هایی مانند  hrd10، وسعت رنگ گسترده، صدای واقعی و حسگر لمسی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می نماید که همه این موارد مربوط به کیفیت نمایشگر می باشند. اما به نظر شما در حقیقت کدام یک صفحه نمایش بهتری دارد؟


با بیان تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ گلکسی اس 20  مشخص گردید که صفحه نمایش هر دو گوشی دارای محتوای عالی و باکیفیت می باشد و با قطعیت می توان بیان کرد که کمتر گوشی پتانسیل لازم برای رقابت با این گوشی هوشمند را خواهد داشت. بنابراین صفحه نمایش هر دوی آنها عملکرد باورنکردنی دارند و در صورت خرید هر یک، شما از تماشای محتوای ال سی دی هر دو گوشی لذت می برید.

اما اگر بخواهیم با جزئیات به موضوع نگاه کنیم، باید بگوییم که در برخی موارد و به خصوص از نظر وضوح، نمایشگر گلکسی اس 20 اولترا کیفیت بهتری دارد. همچنین به نظر می رسد روشنایی صفحه نمایش این گوشی از صفحه نمایش آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  بیشتر باشد و در محیط های با نور بالا به راحتی با تنظیم روشنایی آن بر روی ۷۰ درصد می توان از آن استفاده نمود. از سوی دیگر، صفحه نمایش بزرگتر این گوشی و همچنین لبه های باریک صفحه نمایش آن، انجام کارهایی مانند وب گردی، تماشای فیلم و پرسه زدن در یوتیوب را بسیار لذت بخش تر می کند. بنابراین به طور کلی باید بگوییم که هر دو گوشی دارای صفحه نمایش بسیار باکیفیتی می باشند و از این نظردر دسته بهترین های بازار قرار گرفته اند، اما اگر بخواهیم کیفیت عملکرد آنها را با هم مقایسه کنیم، برنده این مقایسه نماینده سامسونگ یا سامسونگ است. کهکشان گلکسی اس 20 اولترا خواهد بود و نمایشگر این گوشی از نظر محتوا و سبک ساخت بهتر از نمایشگر آیفون ۱۱ پرومکس کارکرده است.


تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا از نظر سیستم عامل:

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

جالب است بدانید یکی از مهمترین تفاوت های بین آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم و گلکسی اس 20  سیستم عامل و پلتفرم آنها می باشد. همانطور که می دانید گوشی های سامسونگ از سیستم عامل اندروید استفاده می نمایند و اندروید ۱۰ به صورت پیش فرض روی گلکسی اس 20 به همراه رابط کاربری اختصاصی سامسونگ به نام one ui 2 نصب می گردد اما از طرف دیگر آیفون ۱۱ پرو مکس دسته دوم اپل دارای یک رابط کاربری اختصاصی می باشد. و سیستم عامل انحصاری ios و ios 13 به صورت پیش فرض نصب و اجرا می گردد. از آنجایی که تفاوت بین پلتفرم این دو گوشی و سیستم عامل آنها بسیار زیاد است و هر یک از این دو سیستم عامل طرفداران خاص خود را دارند، اما بهتر است برای جلوگیری از طولانی شدن داستان، زیاد وارد جزئیات نشویم.

از آنجایی که ios به طور انحصاری در گوشی های اپل استفاده می شود، در مقایسه با اندروید از امنیت و ثبات بهتری برخوردار می باشد و شرکت اپل نیز پشتیبانی نرم افزاری بسیار خوبی از آیفون های خود ارائه می نماید. پس مطمئن باشید گوشی ای مانند آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم حداقل تا ۴ سال آینده تمامی آپدیت های این سیستم عامل را بدون وقفه دریافت خواهد نمود. اما از طرفی اندروید و سیستم عامل نصب شده روی گلکسی اس 20  اینطور نیست و انتشار آپدیت های اندروید برای آن محدودتر و با تاخیر انجام می شود زیرا باید بهینه سازی های لازم توسط سامسونگ در گوگل اندروید اپن سورس انجام شود. سیستم عامل. به طور کلی سامسونگ برای مدت طولانی از نرم افزار گوشی های خود پشتیبانی نمی کند.

اندروید از نظر امنیت به پای ios نمی رسد و بدون شک آسیب پذیری های امنیتی بیشتری دارد اما از نظر شخصی سازی و قابلیت های مربوطه بسیار غنی تر از ios خواهد بود. با مقایسه گلکسی اس 20  با آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم مشخص شد که پلتفرم نرم افزاری هر دو گوشی پس از انجام کارهای روزانه مانند ارسال و دریافت پیامک، برقراری تماس، مرور، نصب و استفاده از اپلیکیشن ها به خوبی و بدون کوچکترین مشکلی کار می کند. مانند تلگرام ، واتس اپ، اینستاگرام و … و از این نظر هیچ تاخیر و تاخیری روی دو گوشی قابل مشاهده نخواهد بود. اگر به امنیت بیشتر، به‌روزرسانی‌های سریع‌تر و پشتیبانی نرم‌افزاری اهمیت می‌دهید، اپل آیفون گزینه بهتری برای خرید شماست، اما نباید محدودیت‌های استفاده از آیفون را در کشورمان فراموش کنید. اما اگر به دنبال تلفنی هستید که ویژگی های شخصی سازی بیشتری را در پلتفرم نرم افزاری خود ارائه دهد، گلکسی اس ۲۰ اولترا را پیشنهاد می کنیم.

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا از نظر طراحی و کیفیت ساخت:

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

از نظر سبک طراحی و ظاهر، تفاوت های عمده ای بین آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم و گلکسی اس 20 اولترا وجود دارد. این تفاوت ها را می توان به راحتی با نگاه کردن به دو گوشی فهمید و برای تشخیص آنها نیازی به تخصص نیست. اولین تفاوت قابل لمسی که در زمان در دست گرفتن و نگاه کردن به دو گوشی مورد بحث متوجه خواهید شد، ابعاد بزرگتر نمایندگی سامسونگ نسبت به نماینده اپل است. گلکسی اس ۲۰ اولترا، به ویژه، بلندتراز آیفون ۱۱ پرو مکس کارکرده است. ابعاد بدنه این اسمارت فون ۸.۸ در ۷۶ در ۱۶۶.۹ میلی متر است در حالی که بدنه آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم 8.1 در ۷۷.۸ در ۱۵۸ میلی متر می باشد. بنابراین با در دست گرفتن دو گوشی متوجه خواهید شد که گلکسی اس 20 اولترا بسیار بزرگتر و به طور قابل توجهی بلندتر از آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم است. اما از نظر وزن تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد. وزن iphone آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم حدود ۲۲۶ گرم است، در حالی که گلکسی اس 20 حدود ۲۲۰ گرم وزن دارد.

تفاوت جزئی وزن بین این دو گوشی به حدی است که یک کاربر معمولی در شرایط عادی نمی تواند آن را احساس کند. فریم اصلی s20 ultra از آلومینیوم ساخته شده است، اما فریم آن نماینده فولاد سیب است و هر دو قوی و بادوام هستند. قاب پشت و پنل جلوی هر دو گوشی با گوریلا گلس پوشانده شده است و مقاومت بسیار خوبی در برابر تماس با اجسام تیز و خط و خش دارد. اما توصیه می کنیم برای محافظت هرچه بیشتر از قاب دو گوشی از قاب و محافظ موبایل یا قاب پشتی استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های مشترک این دو گوشی طراحی ضد آب است. هم آیفون و هم گوشی گلکسی از استاندارد ضدآب ip68 پشتیبانی می کنند. مطالعات متعدد نشان داده است که این دو گوشی بر خلاف بسیاری از گوشی های دیگر ضد آب هستند و هر دو دستگاه در برابر نفوذ آب مقاومت بسیار خوبی دارند.

galaxy s20 ultra از دو سیم کارت فیزیکی پشتیبانی می کند، اما آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم از دو سیم کارت به عنوان یک سیم کارت فیزیکی و یک esim پشتیبانی می نماید. اما یکی از اصلی ترین مواردی که در این قسمت از مقایسه گلکسی اس 20 با آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم باید به آن اشاره کنیم قابلیت بیومتریک آن است.

گلکسی اس 20 از اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک تعبیه شده در داخل صفحه نمایش گوشی و زیر آن بهره می برد، بنابراین در این گوشی احراز هویت کاربر با قرار دادن انگشت در پایین صفحه امکان پذیر است. اما آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم از اسکنر اثر انگشت استفاده نمی نماید و  Apple id یا ویژگی پیشرفته تشخیص چهره اپل را ارائه می دهد. این مطالعه نشان داد که هم اسکنر اثر انگشت سامسونگ و هم عملکرد فیس بوک اپل بسیار دقیق می باشند.

بنابراین از نظر کیفیت ساخت هر دو گوشی جزو بهترین های بازار هستند و در این شکی نیست. اما سبک طراحی آنها با یکدیگر متفاوت است و طبیعتا دو گوشی با ظاهر متفاوت ارائه می نمایند. وقتی از جلو به این گوشی ها نگاه می کنید، صفحه نمایش بدون حاشیه چشم شما را جلب می نماید. البته حاشیه های صفحه نمایش موبایل گلکسی اس ۲۰ اولترا مقدار اندکی باریک تر از حاشیه های موبایل آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم به چشم می آید و درنتیجه بدون شک میتوان گفت ظاهر جذاب تری دارد. لنز دوربین سلفی پرچم دار سامسونگ نیز در داخل نمایشگرو قسمت بالایی قرار داده شده ، اما لنز دوربین سلفی پرچم دار شرکت اپل با سنسورهای جلویی خود در قسمت بالایی ال سی دی و قسمت مشکی معروف به ناچ قرارگرفته است.

قاب پشتی هر دو گوشی براق و چشم نواز می باشد و به دلیل شیشه جذاب به نظر می رسد. سبک طراحی کلی قاب پشتی دو گوشی نسبتا مشابه است و از یک استراتژی پیروی می نمایند، اما تفاوت های ظاهری بین این قسمت از قاب وجود دارد که شاید بتوان مهمترین این تفاوت ها را در نحوه دوربین های اصلی خلاصه کرد.

به طور کلی، ما در سایت موبایلکده معتقدیم ترجیح و انتخاب بین طراحی و ظاهر یکی از این دو گوشی هوشمند به دیگری موردی است که بیشتر به سلیقه شخصی شما مربوط می شود، اما ما بیشتر طرفدار سبک طراحی و ظاهر آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم هستیم.


تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا از نظر حافظه و رم:

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

شکی نیست که یکی از مهم ترین بخش ها در تفاوت این دو گوشی، قدرت پردازشی و پتانسیل آنها می باشد. قبل از هرچیزی باید بگوییم که دو گوشی مورد نظر ما گوشی‌های هوشمندی هستند که از نظر پتانسیل پردازش و عملکرد حرف اول را می‌زنند و کمتر گوشی می‌تواند در این زمینه با آن‌ها رقابت نماید. بنابراین مقایسه این بخش بین دو بهترین در حال انجام است. قبل از هر چیز بهتر است مروری بر مشخصات پردازنده، رم و حافظه داخلی دو گوشی داشته باشیم. آیفون ۱۱ پرو مکس دسته دوم از تراشه ۷ نانومتری a13 بایونیک استفاده می نماید و دارای پردازنده مرکزی شش هسته ای متشکل از دو هسته روشن کننده ۲.۶۵ گیگاهرتزی و چهار هسته تندر با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و یک gpu gpu اپل می باشد

اما نسخه جهانی گلکسی اس 20 اولترا از تراشه exynos 990 استفاده می نماید که در فرآیند ۷ نانومتری تولید گردیده و دارای پردازنده مرکزی هشت هسته ای می باشد. چهار هسته پردازنده آن Corex-a55 با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز، دو هسته آن Cortex-a76  با فرکانس کاری ۲.۵ گیگاهرتز و دو هسته دیگر آن mongoose m5 با فرکانس کاری ۲.۷۳ گیگاهرتز می باشند. پردازنده گرافیکی mali-g77 mp11 نیز وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی این تراشه را بر عهده دارد. بنابراین هر دو گوشی به تراشه های فوق العاده قدرتمند مجهز هستند.

آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم از ۴ گیگ رم استفاده می کند اما پرچم دار سامسونگ ۱۲ گیگ رم دارد! به عبارت دیگر، گلکسی اس 20 اولترا دقیقاً سه برابر بیشتر از آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم رم ارائه می نماید. این تفاوت بسیار قابل توجه است نه؟

آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم اپل از نظر حافظه داخلی دارای سه نسخه ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی می باشد و گلکسی اس ۲۰ اولترا تنها نسخه ۱۲۸ گیگابایتی دارد. گفتنی است که در مقایسه با گلکسی اس ۲۰ اولترا و آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم ، از آیفونی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه برای متعادل کردن ظرفیت حافظه دو گوشی استفاده کردیم. درضمن باید بدانید که گلکسی اس 20 اولترا از اتصال حافظه خارجی پشتیبانی می نماید اما متاسفانه  آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم از این ویژگی پشتیبانی نمی نماید.

ما در سایت موبایلکده 2 بازی pubg موبایل و fortnite را به مدت زمان ۳۰ دقیقه (۱۵ دقیقه در هر بازی) روی هر دو گوشی در شرایط مشابه تست کردیم. سپس بازی های گقته شده را رها کردیم و ۱۰ اپلیکیشن مختلف را به صورت همزمان روی هر دو گوشی اجرا کردیم تا به طور کامل لود شوند تا در نهایت مشخص گردد کدام گوشی بهترین سرعت و عملکرد را دارد! در مرحله اول مقایسه این دو گوشی مشخص شد که بازی های موبایل پابجی و فورتنایت بدون کوچکترین مشکل و تاخیری روی هر دو گوشی قابل اجرا بودند. پردازنده قدرتمند این دو گوشی به راحتی می تواند داده های مربوط به این دو بازی را تجزیه و تحلیل کند. اما بگذارید بگوییم کدام گوشی در اجرای برنامه های دیگر سریعتر بود؟

مقایسه نشان داد که وقتی تعداد برنامه‌های در حال اجرا در پس‌زمینه افزایش می‌یابد، گلکسی اس 20 اولترا به لطف ۱۲ گیگابایت رم، سریع‌تر و بهتر از آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم عمل نمود. بنابراین وقتی ۱۰ برنامه پشت سر هم در این گوشی ها اجرا می گردد و در برنامه های اخیر و پس زمینه دستگاه در حال اجرا هستند، سرعت بارگذاری داده های برنامه های جدید در آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم کاهش پیدا می کند، اما در گلکسی اس 20 اولترا این اتفاق رخ نمی دهد. این تنها مزیت عمده ای است که s20 ultra از نظر عملکرد به لطف رم ۱۲ گیگابایتی در مقایسه با آیفون ۱۱ پرومکس کارکرده دارد. به هر حال، هر دو گوشی قدرت و کارایی پردازش بالایی دارند و ما به شما قول می دهیم که هر دو می توانند سنگین ترین بازی ها و وظایف را حداقل تا ۳ سال آینده بدون کوچکترین مشکلی اجرا نمایند. هر دو گوشی از نظر عملکرد جزو بهترین های بازار می‌باشند اما با وجود تمام این مقایسه ها باز هم خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم در ایران طرفدارهای بیشتری دارد.

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا از نظر دوربین:

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

اگر بخواهیم در مورد دوربین دو گوشی به تفصیل صحبت کنیم، حجم مقاله به طرز کسل کننده ای افزایش می یابد، بنابراین برای جلوگیری از این امر، سعی می کنیم کیفیت عملکرد دوربین اصلی و سلفی دو گوشی را از نقطه نظر کاربردی مقایسه کنیم. چشم انداز. دوربین اصلی آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم از سه لنز ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است که به ترتیب عریض، تله فوتو و اولتراواید هستند. ویژگی‌های آن شامل فوکوس خودکار دو پیکسلی pdaf، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (ois)، زوم اپتیکال ۲ برابر، عکاسی پانوراما، عکاسی پرتره، قابلیت hdr و فیلم‌برداری ۴k با نرخ فریم ۲۴، ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه نیز توسط آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم پشتیبانی می‌شود. دوربین اصلی دوربین سلفی این گوشی هوشمند همچنین دارای یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی است که از ویژگی هایی مانند hdr، فیلمبرداری ۴k با سرعت ۲۴، ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه، ژیروسکوپ و عکاسی پرتره پشتیبانی می کند.

در جلوی دوربین اصلی گلکسی اس 20 اولترا از چهار لنز فوق العاده قدرتمند تشکیل شده است. این چهار لنز دارای ۱۰۸ مگاپیکسل عرض، ۴۸ مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو، ۱۲ مگاپیکسل ماوراء بنفش و ۰.۳ مگاپیکسل در عمق سه بعدی هستند. از ویژگی های پشتیبانی شده توسط دوربین اصلی گوشی می توان به فوکوس خودکار دو پیکسلی pdaf، لرزشگیر اپتیکال تصویر (ois)، زوم اپتیکال هیبریدی ۱۰ برابری، عکاسی فوق العاده ثابت، عکاسی پانوراما، عکاسی فوق العاده پرتره، hdr خودکار و قابلیت ضبط ویدیو با وضوح ۴۳۲۰ اشاره کرد. پیکسل با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه. دوربین سلفی گلکسی اس 20 اولترا نیز از یک لنز زاویه باز ۴۰ مگاپیکسلی با ویژگی هایی مانند فوکوس خودکار، سلفی، hdr، تماس ویدیویی دوگانه و فیلمبرداری ۴k در ۳۰ و ۶۰ فریم تشکیل شده است. هر ثانیه پشتیبانی می کند.

با مقایسه گلکسی اس 20 اولترا با  آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم ، مشخص شد که دوربین اصلی و سلفی هر دو گوشی هوشمند منحصر به فرد است! در جزئیات، دوربین های اصلی و سلفی هر دو گوشی در مقایسه با بسیاری از دوربین های dslr موجود در بازار کیفیت بهتری را ارائه می دهند و با آن ها می توانید عکس ها و فیلم های فوق العاده ای را تحت هر شرایطی ثبت کنید. واقعاً مشخص نیست که کدام یک از آنها عملکرد بهتری دارند. در برخی موارد ممکن است دوربین یکی از آنها عکس یا فیلم بهتری بگیرد و در مواردی با دوربین گوشی دیگری عکس های بهتری بگیرد اما در کل تحت هر شرایطی کارایی و کیفیت عملکرد دوربین هر دو گوشی عالی خواهد بود.

در این میان نباید از ویژگی های خاصی که دوربین اصلی گوشی اس ۲۰ اولترا پشتیبانی می کند و دوربین آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم از آن ها بی بهره ماند، غافل شد. به عنوان مثال، زوم اپتیکال ۱۰ برابر یا عکاسی با وضوح ۱۰۸ مگاپیکسل و همچنین فیلمبرداری با وضوح ۴۳۲۰p از جمله ویژگی هایی است که مختص دوربین گلکسی اس 20 است و توسط دوربین آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  پشتیبانی نمی شود. به همین دلیل اگر بخواهیم گوشی را به عنوان گوشی برتر در این قسمت انتخاب کنیم، نظر ما این است که گلکسی اس 20 پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان گوشی بهتر را دارد. اگر می خواهید یک گوشی موبایل با دوربین منحصر به فرد داشته باشید، در خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم شک نکنید.


تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا از نظر باطری و میزان شارژدهی

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

اپل یک باتری لیتیوم یونی ۳۹۶۹ mah برای تامین انرژی آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم در نظر گرفته است، اما از طرف دیگر باتری Galaxy s20 ultra از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ mah است. در بررسی و مقایسه این دو گوشی مشخص شد که یک کاربر معمولی با سطح استفاده معمولی از تلفن همراه خود می تواند با یک بار شارژ iphone 11 آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم حدود ۱.۵ روز و در برخی موارد باتری از آن استفاده کند. شارژ ممکن است بیش از ۱.۵ روز باشد. ماندن. در سمت مقایسه، وضعیت برای s20 ultra نسبتا مشابه است و یک کاربر معمولی می تواند با یک بار شارژ حدود ۱.۵ روز از آن استفاده کند.

بنابراین قدرت شارژ باتری دو گوشی تقریبا یکسان است. اما باتری آنها چقدر سریع شارژ می شود؟ شارژر اصلی s20 ultra قدرتی معادل ۴۵ وات دارد و طبق بررسی های انجام شده مشخص شد که با استفاده از این شارژر می توان باتری ۵۰۰۰ میلی ساعتی آن را در مدت تقریبی ۸۰ تا ۹۰ دقیقه به طور کامل شارژ کرد. بنابراین سرعت شارژ باتری s20 ultra با توجه به ظرفیت باتری دستگاه بسیار خوب است. اما شارژر اصلی آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم 18 وات است و طبق تحقیقات انجام شده باتری گوشی در حدود ۸۰ دقیقه به طور کامل شارژ می شود. بنابراین سرعت شارژ محدود آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم نیز در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

نتیجه گیری تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

همانطور که شاهد بودید، در این مقاله تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا بیان کردیم. هر دوی این گوشی ها بدون شک بهترین های بازار هستند و بدون شک از خرید آن ها پشیمان نخواهید شد. اگر می‌خواهید گوشی جدیدتر و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، ۱۲ گیگابایت رم و دوربین منحصربه‌فرد داشته باشید، Galaxy s20 ultra را انتخاب کنید، اما اگر می‌خواهید یک گوشی اپل داشته باشید که از هر نظر عالی باشد، می‌توانید از آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم استفاده کنید. امیدواریم از این مقایسه اختصاصی استفاده کرده باشید.

گوشی های آیفون یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات برند اپل هستند و همچنین پیشنهاد موبایلکده به شما دوستان عزیز نیز می‌باشند. موبایلکده  یک فروشگاه اینترنتی معتبر و مطمئن است که هر یک از محصولاتش از ۲۰ روز مهلت تست برخوردار است، پس با موبایلکده  همراه باشید تا تجربه یک خرید آنلاین عالی را داشته باشید.


ارزش خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

اگر شما از کاربران قدیمی اپل هستید که از نسخه‌های قبل‌تر آیفون استفاده می‌کنید و قصد خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم دارید، این مدل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. عده‌ای از کاربران هم که قصد کوچ کردن از اندروید به IOS دارند و سوالی برایشان پیش می‌آید که کدام سری مناسب ماست؟ برای جواب به این سوال باید گفت شما در گوشی‌های آیفون هر مدل از هر سری را که انتخاب کنید، دارای بهترین متریال و مشخصات فنی بوده و جای نگرانی نیست، اما اگر بودجه شما متوسط باشد و تمایلی به صرف هزینه‌ی بیشتر برای خرید گوشی نداشته باشید، آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های پیش روی شماست.

شما این مدل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما نسبت به مشخصات آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر؟


ارزش خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم بالا با قیمتی مناسبتر

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

باید گفت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم محصولی نسبتاً بالا رده است که هرآن چیزی که از گوشی موبایلی در این رده قیمتی انتظار دارید را برای شما به همراه دارد. اگر شما هم از آن دسته از کاربران هستید که به زوم اپتیکال و پنل صفحه‌نمایش OLED نیازی ندارید، می‌توانید با خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم کارکرده به‌جای دیگر آیفون‌های گران‌قیمت، هزینه کم‌تری را صرف گوشی به همان خوبی کنید.


قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

همان طور که می‌دانید قیمت آیفون ۱۱ پرومکس آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۱ پرومکس آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون یازده پرومکس دسته دوم گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم در تاریخ ۱۴ بهمن 1401 بین ۲ میلیون تا ۲۹ میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

خرید و قیمت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  از سایت موبایل کده MobileCadeh

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

فروشگاه اینترنتی موبایل کده ، آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم را با مناسب ترین قیمت بازار در رنگ های مختلفی عرضه می ‌نماید که خریداران آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم این امکان را دارند که رنگ مورد آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم مورد‌علاقه خود را انتخاب و نسبت به خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم اقدام نماند. موبایل کده این محصول را با مهلت تست ۲۰ روزه و ارسال رایگان به سراسر ایران ارائه می دهد، علاوه براین تیم پشتیبانی ما در خدمات پس از فروش سایت موبایلکده آماده هرگونه مشاوره ای در مورد خرید و یا قیمت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم و دسته دوم است که شما می توانید با تیم پشتیبانی تماس برقرار کنید و یا سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ با ما به اشتراک بگذارید. ناگفته نماند سایت موبایلکده برای مشتریان خود امکان خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم را فراهم آورده است.


ارزش خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید آیفون ۱۱ پرومکس آکبند ، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرومکس آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟ شما می‌توانید برای خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم و آکبند و همچنین اطلاع از قیمت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم و دیگر گوشی‌ها به صفحه خرید گوشی آیفون دسته دوم وآکبند به صورت اقساط سر بزنید.


خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم (آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم  قسطی) از موبایل کده

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دسته دوم  دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۱ پرومکس آکبند و قیمت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی گوشی آیفون این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید انواع گوشی اپل دسته دوم را به صورت اقساطی خریداری نمایید؛


قیمت روز آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

با دیدن لیست قیمت گوشی اپل متوجه خواهید شد که نوسان نرخ ارز در ایران تأثیر مستقیمی بر روی انواع قیمت گوشی اپل دارد ، چه قیمت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم باشد چه قیمت آیفون ۱۱ پرومکس آکبند ، چرا که قیمت گوشی اپل به دلار محاسبه می‌شود، به طوری که قیمت  آیفون ۱۱ پرومکس آکبند سر به فلک کشیده است. گوشی های آیفون در لیست کالاهای لوکس قرار دارند بنابراین همانطور که انتظار می‌رود طرفداران و علاقه مندان به گوشی‌های شرکت اپل ، به خرید گوشی‌های آیفون دسته دوم و استوک سالم روی آورده اند!


جمع‌بندی خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

آیفون ۱۱ پرومکس آکبند اپل تقریبا یکی از گران‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان می‌باشد که علاقه‌مندان آن باید هزینه‌ی گزافی مخصوصا در ایران باید برای آن بپردازند. قیمت آیفون ۱۱ پرومکس آکبند تحت هر شرایطی نسبت به قیمت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم بالاتر می‌باشد و به‌همین دلیل باید دقت و بررسی کامل‌تری برای خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم داشته باشید. در عوض، شما در ازای پرداخت این مبلغ، چیزهای زیادی در اختیار می‌گیرید. از طراحی جدید قاب گوشی بگیرید که اپل آن را با احساس کاربران پیوند داده است و به‌صورت یکپارچه، ذهن خریداران را به دوران آیفون ۴ و ۵ می‌برد. اپل همچنین کیفیت ساخت عالی خود را حفظ کرده است و عملکرد زیادی را در این زمینه در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

علارغم اینکه باتری کوچک‌تری در آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم به‌کار گرفته شده ، عمر باتری نسبت به گذشته حتی بهتر شده است و دقت رنگ صفحه نمایش نیز بسیار عالی بوده است. علاوه بر این، آیفون جدید هم‌اکنون از اتصال مدرن 5G نیز پشتیبانی می‌کند که پشتیبانی مجدد آن از استانداردهای گوشی‌های همراه را بار دیگر سریع‌تر می‌کند. به‌لطف طیف گسترده‌ای از فرکانس‌ها، این فناوری یقینا با استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده سازگار خواهد بود.

بدون شک، قیمت آیفون ۱۱ پرومکس آکبند بسیار بالا است، اما این دستگاه ابزاری عالی برای حرفه‌ای‌ ها و علاقه‌مندان به جاه‌طلبی است.

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

سوالات متداول خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم:

خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با توجه به مدل آکبند آن کاری معقولانه و اقتصادی به حساب می آید؟

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

بله؛ به دلیل این که آیفون ها می توانند در طول دراز مدت هم کارایی و ارزش خودشان را همچنان حفظ کنند و با افت قیمت کمتری که به نسبت گوشی های دیگر دارند خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم می تواند کاری عاقلانه و مقرون به صرفه تری برای شما عزیزان باشد البته که توجه داشته باشید برای خرید آیفون های دست دوم از جمله آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم باید از فروشگاه ها و سایت های معتبر گوشی مورد نظر خود را خریداری نمایید.


در هنگام خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم چه مواردی را باید مورد بررسی قرار داد؟

تفاوت آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با سامسونگ

توجه به جعبه گوشی و IMEI، سلامت فیزیکی و ظاهر گوشی،توجه به این که اپل آیدی بر روی گوشی نباشد، توجه به آنتن دهی گوشی و در آخر بعد از اینکه تصمیم نهایی به خرید آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم را گرفتید توجه نمایید تا حتما از فروشگاه های معتبر فروش آیفون کارکرده و دست دوم خریداری نمایید.


آیا به غیر از آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم مدل های دیگر آیفون هم به صورت کارکرده موجود دارید؟

فروشگاه اینترنتی موبایلکده با سال ها تجربه و سابقه در فروش آیفون کارکرده و دسته دوم آماده عرضه تمامی سری های آیفون از جمله: فروش آیفون ایکس کارکرده، فروش آیفون ایکس اس کارکرده ، فروش آیفون ایکس اس مکس دسته دوم، فروش آیفون ۱۱ ، فروش آیفون ۱۱ پرو، فروش آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم ، فروش آیفون ۱۲ کارکرده ، فروش آیفون ۱۲ پرو کارکرده ، فروش آیفون ۱۲ پرومکس دسته دوم ، فروش آیفون ۱۳ دسته دوم ، فروش آیفون ۱۳ پرو کارکرده ، فروش آیفون ۱۳ پرومکس دسته دوم به علاقه مندان و خریداران آیفون کارکرده و دسته دوم می‌باشد.


بعد از ثبت سفارش آیفون آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم چه زمانی به دستمان میرسد؟

در صورت خرید آنلاین و غیر حضوری آیفون کارکرده ، با توجه به شهر و محل سکونت شما زمان ارسال بین ۵ الی ۳۶ ساعت متغیر است.


آیا فروش آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم با گارانتی و ضمانت عرضه میشود؟

بله تمامی آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم ما دارای گارانتی و 20 روز مهلت تست می باشد ، پس شما عزیزان می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام بدین و در هر مرحله اگر تردیدی داشتین میتوانید با شماره ایران در همین صفحه تماس تلفنی برقرار کنید.

 

نوشته های مرتبط
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Call Now Button