✌🏻 مثل آب خوردن گوشیت رو عوض کن، اونم قسطی!
زمان مطالعه: ۲۲ دقیقه
مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰

در این مقاله به بررسی مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰پرداخته‌ایم ، پس اگر قصد خرید گوشی آیفون ۱۱ کارکرده را دارید قبل از اقدام این مقاله را مطالعه کنید!

دو گوشی قدرتمند و رده بالا که تقریبا در یک بازه قیمتی قرار دارند و می توانند گزینه خرید بسیار خوبی برای کاربران علاقه مند به گوشی های هوشمند درجه یک باشند، iphone 11 کارکرده و samsung galaxy s20 هستند. در این مقاله می خواهیم گلکسی اس ۲۰ را با آیفون ۱۱ کارکرده مقایسه کنیم و مشخص کنیم که کدام یک از این دو گوشی ارزش خرید بیشتری دارند.

به فروشگاه اینترنتی موبایل کده بپیوندید.

همانطور که می دانید شرکت اپل در سپتامبر ۲۰۱۹ از آیفون های جدید خود رونمایی کرد و آیفون ۱۱ کارکرده نسخه اصلی سری گوشی های جدید این شرکت بود. برای آشنایی بیشتر با این گوشی شگفت انگیز می توانید مقاله بررسی آیفون  یازده کارکرده را مطالعه کنید. اما در سال ۲۰۲۰ بسیاری از گوشی های جدید به بازار عرضه شدند که یکی از اولین آنها سری سامسونگ گلکسی اس بود. گلکسی اس ۲۰ در فوریه ۲۰۲۰ به عنوان پرچمدار اصلی سامسونگ رونمایی شد و موفقیت بزرگی هم داشت. قیمت آیفون ۱۱ کارکرده و قیمت گلکسی اس ۲۰ تقریبا در یک رده قرار می گیرند و این دو گوشی تفاوت چندانی از این نظر ارائه نمی دهند.بنابراین ممکن است بسیاری از کاربران در انتخاب و خرید یکی از این دو گوشی تردید داشته باشند. به نظر شما کدام گزینه برای خرید بهتر است؟ در این مقاله اختصاصی، می خواهیم گلکسی اس ۲۰ را با آیفون  کارکرده ۱۱ اپل مقایسه کنیم و این دو گوشی هوشمند را در زمینه های کلیدی که برای یک کاربر مهم است، مقایسه کنیم. در نهایت، ما تعیین خواهیم کرد که کدام یک از آنها انتخاب بهتری است و کدام گوشی ارزش خرید بیشتری را دارد.

مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰

مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰ از نظر نمایشگر:

سامسونگ استاد تولید پنل های نمایشگر با کیفیت برای گوشی های موبایل است و حتی با دریافت هزینه به اپل در این زمینه کمک می کند. سامسونگ گلکسی اس ۲۰ از یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با پنل آمولد دینامیک ۲ برابری استفاده می کند که وضوح ۳۲۰۰ در ۱۴۰۰ پیکسل را ارائه می دهد. نسبت تصویر آن ۲۰ به ۹ است که باعث می شود صفحه نمایش گوشی باریک و بلند به نظر برسد. تراکم پیکسلی صفحه نمایش دستگاه حدود ۵۶۳ پیکسل در هر اینچ است. با توجه به پنل صفحه نمایش s20، با حاشیه های باریک، تقریباً ۸۹.۵ درصد از کل مساحت پنل جلویی دستگاه را احاطه کرده است. علاوه بر این، لنز دوربین سلفی گوشی در داخل صفحه نمایش و قسمت بالایی آن تعبیه شده است و قسمت پایینی صفحه نمایش دستگاه نیز از اسکن انگشت کاربر پشتیبانی می کند. ویژگی هایی مانند hdr +، همیشه در صفحه نمایش و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز qhd نیز توسط پنل نمایش نماینده سامسونگ پشتیبانی می شود.

اما در پنل مقابل، صفحه نمایش Apple iPhone 11  کارکرده یک ال سی دی ips رتینا مایع ۶.۱ اینچی است که وضوح تصویر ۱۷۹۲ در ۸۲۸ پیکسل را ارائه می دهد، به طوری که تراکم آن به چیزی در حدود ۳۲۶ پیکسل در اینچ می رسد. نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ است و طبق آمار حدود ۷۹ درصد از کل مساحت پنل جلویی دستگاه را ال سی دی آن احاطه کرده است. همانطور که در قسمت قبل گفتیم، یک بریدگی مستطیلی مشکی در قسمت بالای صفحه نمایش این گوشی تعبیه شده است که شامل لنز دوربین سلفی و سایر لوازم جانبی فیس بوک id می شود. ویژگی هایی مانند صدای واقعی، وسعت رنگ گسترده و حسگر لمسی ۱۲۰ هرتزی نیز توسط پنل نمایشگر آیفون کارکرده ۱۱ پشتیبانی می شود. صفحه نمایش هر دو گوشی با لایه ای از گوریلا گلس پوشانده شده است.

با مقایسه galaxy s20 با اپل آیفون ۱۱ کارکرده مشخص شد که صفحه نمایش هر دو گوشی دارای کیفیت عملکرد و وضوح عالی بوده و بدون شک بهترین های بازار هستند، وضوح خوب، کنتراست خوب، تازگی خوب و وضوح عالی از ویژگی های مشترک این گوشی ها هستند. صفحه نمایش هر دو گوشی را نمایش می دهد بنابراین یک کاربر معمولی با چشم غیرمسلح تفاوت چندانی بین محتوای صفحه نمایش دو گوشی احساس نخواهد کرد، اما اگر جزئیات زیادی را وارد کنید و به بنچمارک های حرفه ای روی بیاورید، متوجه خواهید شد که کیفیت عملکرد صفحه نمایش s20 بسیار خوب است. بسیار بهتر از صفحه نمایش آیفون  یازده کارکرده. بنابراین می توان آن را یکی از مزایای آن نسبت به این محصول دانست. پنل نمایشگر هر دو گوشی از نظر تولید روشنایی نیز خوب است و با تنظیم روشنایی آن ها تا ۸۰ درصد می توانید در محیط های باز و زیر نور بدون هیچ مشکلی از آن ها استفاده کنید. بنابراین کیفیت صفحه نمایش هر دو گوشی عالی است و یک کاربر معمولی از دیدن محتوای پنل هر دو گوشی لذت می برد، اما اگر در بین بهترین ها به دنبال محصولی بهتر هستید، گلکسی اس ۲۰ می تواند گزینه خرید شما باشد. علاوه بر این، نمایشگر این گوشی به دلیل باریکتر بودن حاشیه، ظرافت بیشتر و ظاهر جذاب تری را از نمای جلو ارائه می دهد.

مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰

مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰

مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰ از نظر سیستم عامل:

یکی از تفاوت های اصلی این دو گوشی پلتفرم و سیستم عامل آنهاست. galaxy s20 به طور پیش فرض اندروید ۱۰ و رابط کاربریone UI 2 را اجرا می کند، اما سیستم عامل پیش فرض برای آیفون ۱۱دسته دوم، سیستم عامل اختصاصی اپل یعنی ios 13 خواهد بود. اندروید و ios تفاوت های کلیدی دارند و هر کدام طرفداران منحصر به فرد خود را خواهند داشت. . همانطور که همه می دانند هر یک از این دو سیستم عامل نسبت به یکدیگر دارای مزایا و معایب خاصی هستند. از مزیت های اصلی سیستم عامل اندروید نسبت به ios می توان به منبع باز و قابلیت شخصی سازی بیشتر و همچنین سهولت استفاده از امکانات آن اشاره کرد.

از سوی دیگر، از مزایای اصلی ios نسبت به اندروید می توان به پشتیبانی نرم افزاری عالی اپل و عدم تاخیر در دریافت آپدیت ها و همچنین امنیت بیشتر اشاره کرد. با وجود این تفاسیر نمی توان ادعا کرد که یکی از دو سیستم عامل بر دیگری برتری مطلق دارد و ترجیح یکی از آنها بر دیگری بیشتر به تجربه کاربر، معیارهای اصلی او و همچنین سلیقه شخصی او بستگی دارد. . . به همین دلیل در این بخش هیچ یک از این دو گوشی را برتر از محصول دیگر نمی خوانیم و تصمیم می گیریم که کدام یک از آنها می تواند گزینه خرید بهتری از نظر نرم افزار و سیستم عامل باشد. 


مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰ از نظر طراحی و ظاهر ساخت:

یکی از تفاوت های اصلی این دو گوشی، سبک طراحی و ظاهر آنهاست. طراحی ظاهری سامسونگ در سری گلکسی s20 با طراحی ظاهری اپل متفاوت است و این موضوع با نگاهی به این دو گوشی کاملا مشهود خواهد بود. از جلو، حاشیه های باریک تر s20 باعث جذابیت بیشتر آن شده و عدم وجود بریدگی در بالای ال سی دی و لنز داخلی دوربین سلفی داخل نمایشگر نیز بر زیبایی و ظرافت دستگاه افزوده است. همانطور که در بالای صفحه نمایش آیفون ۱۱ دسته دوم مشاهده می کنید، یک قسمت مشکی مستطیل شکل برای لنز دوربین سلفی و سنسورهای شناسه چهره وجود دارد که ممکن است چندان جذاب به نظر نرسد.اما از پشت هر دو گوشی تقریبا زیبا و چشم نواز به نظر می رسند. قاب پشتی هر دو با شیشه گوریلا پوشیده شده و نسبتا براق است. در گوشه سمت چپ و بالای قاب پشتی لنزهای دوربین سلفی نیز وجود دارد که شامل سه لنز در گلکسی اس ۲۰ و دو لنز در آیفون ۱۱ دسته دوم می باشد. ابعاد بدنه s20 7.9 در ۶۹.۱ در ۱۵۱.۷ میلی متر و وزن آن در حدود ۱۶۳ گرم، اما بدنه آیفون  یازده کارکرده  و دسته دوم  دارای ابعاد ۸.۳ در ۷۵.۷ در ۱۵۰.۹ میلی متر و وزن ۱۹۴ گرم است. مشکل ابعاد بدنه نسبت به galaxy s20 با iphone 11 دسته دوم این است که s20 باریکتر یا به اصطلاح باریکتر است که باعث جذابیت بیشتر بدن می شود. در حالی که وزن آن نسبتاً سبکتر از وزن آیفون ۱۱ است.بنابراین اگر بخواهیم یکی از این دو گوشی را از نظر ظاهر و زبان طراحی بهتر از دیگری بشناسیم، معتقدیم که Samsung galaxy s20 وضعیت بهتری دارد. اما از نظر کیفیت ساخت چه شرایطی وجود دارد و کدام گوشی کیفیت ساخت بالاتری را ارائه می دهد؟ فرم اصلی نمایندگی سامسونگ از آلومینیوم ساخته شده است و پشت گوشی و پنل جلویی با گوریلا گلس ۶ پوشیده شده است. در طرف دیگر فریم اصلی نماینده ای از استیل سیب است و هر دو پنل با گوریل پوشانده شده است. شیشه. بررسی این دو گوشی نشان داد که قاب هر دوی آنها در برابر خط و خش و برخورد با اجسام نوک تیز به خوبی مقاوم است، اما برای اطمینان از عدم خط و خش روی آنها بهتر است از شیشه محافظ و قاب پشتی ال سی دی استفاده شود. 

هر دو گوشی از استاندارد ضد آب ip68 نیز پشتیبانی می کنند. بنابراین هر دوی آنها با کیفیت ترین تلفن های موجود در بازار در حال حاضر هستند. اما تفاوت های دیگری نیز بین این دو گوشی هوشمند وجود دارد. به عنوان مثال، نسخه اصلی s20 قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت فیزیکی را به طور همزمان ارائه می دهد، اما آیفون  یازده کارکرده و دسته دوم از یک سیم کارت فیزیکی و فناوری esim پشتیبانی می کند. البته s20 نیز دارای سبک طراحی مشابه آیفون ۱۱ دسته دوم  است که از سیم کارت فیزیکی و فناوری esim پشتیبانی می کند. هر دو گوشی به بلندگوهای استریو قدرتمند مجهز هستند و متاسفانه جک ۳.۵ میلی متری هندزفری ندارند. اما یکی از تفاوت های اصلی مربوط به قابلیت بیومتریک و نحوه باز کردن قفل صفحه است!پایین صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس ۲۰ از اسکنر انگشت اولتراسونیک استفاده می کند.

به این ترتیب کاربر می تواند با قرار دادن انگشت خود در پایین صفحه نمایشگر را تایید و قفل آن را باز کند. اما آیفون  استوک ۱۱  از ویژگی تشخیص چهره پیشرفته اپل پشتیبانی می کند و به اسکنر اثر انگشت مجهز نیست. این یکی از تفاوت های اصلی این دو گوشی است که باید در مقایسه گلکسی اس ۲۰ با آیفون ۱۱ استوک  به آن اشاره کنیم. با بررسی این دو گوشی مشخص شد که کیفیت عملکرد هر دو از نظر احراز هویت و باز کردن قفل صفحه نمایش فوق العاده خوب است در مجموع با توجه به توضیحات ارائه شده، به نظر می رسد ترجیح یکی از این دو گوشی نسبت به محصول دیگر به سلیقه شخصی کاربر مربوط باشد

مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰ از نظر پردازنده و حافظه:

اما کدام گوشی قدرت پردازش بیشتری دارد و می تواند عملکرد بهتری ارائه دهد؟ پاسخ به این سوال بدون شک یکی از مهم ترین قسمت های مقایسه گلکسی اس ۲۰ با آیفون  یازده کارکرده و استوک خواهد بود. اپل آیفون ۱۱ استوک را به تراشه bionic a13 مجهز کرده است که طی فرآیند ۷ نانومتری پلاس تولید شده است و در حال حاضر بهترین تراشه این شرکت است. تراشه تولید قدرتمند این تراشه دارای یک سی پی یو شش هسته ای است که چهار هسته آن از نوع تندر و فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و دو هسته دیگر از نوع لایتنینگ و فرکانس ۲.۶۵ گیگاهرتز هستند. apple gpu gpu در این تراشه وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده دارد. این گوشی از ۴ گیگ رم استفاده می کند و از نظر حافظه داخلی شامل نسخه های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ می باشد و طبیعتا مانند سایر آیفون های اپل از حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند.

اما نسخه جهانی سامسونگ s20 از تراشه اگزینوس ۹۹۰ استفاده می کند که در طول فرآیند ۷ نانومتری پلاس نیز تولید می شود و قدرتمندترین تراشه امروزی سامسونگ است. این تراشه دارای یک سی پی یو هشت هسته ای است که چهار هسته آن Cortex-a55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز، دو هسته آن Cortex-a76 با فرکانس کاری ۲.۵ گیگاهرتز و دو هسته آخر Mongoose m5 هستند و فرکانس آنها کار می کند. ۲.۷۳ گیگاهرتز پردازشگر گرافیکی mali-g77 mp11 در این تراشه وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده خواهد داشت. این گوشی ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد و برخلاف اپل آیفون از اتصال حافظه خارجی پشتیبانی می کند.

ابتدا گلکسی اس ۲۰ را با آیفون ۱۱ استوک مقایسه کرده ایم، از نسخه مجهز آیفون ۱۱ استوک با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده ایم تا از نظر حافظه داخلی تعادلی بین دو گوشی برقرار شود. برای مقایسه عملکرد دو گوشی ابتدا دو بازی pubg mobile و fortnite را به مدت ۳۰ دقیقه روی دو گوشی هوشمند در شرایط یکسان اجرا کنید و سپس ۱۰ اپلیکیشن انتخابی را در آنها اجرا کرده و به طور کامل بارگذاری کنید. منتظر ماندیم تا بفهمیم کدام گوشی سرعت عملکرد بهتری دارد. نتایج نشان داد که در مرحله اول، هر دو گوشی هوشمند می توانند بدون هیچ مشکلی از پس بازی های سنگین مانند فورتنایت و پابیجی برآیند. سرعت بارگذاری برنامه ها و بازی ها در هر دو گوشی عالی است و گاهی اوقات آیفون سرعت لود بالاتری دارد و گاهی اوقات سامسونگ s20 سرعت بیشتری را ارائه می دهد.

نکته مهمی که باید درک کنید این بود که پس از اجرای ۶ تا ۷ برنامه سنگین و خروج از آنها، رم آیفون ۱۱ استوک کمی فشرده شد و سرعت بارگذاری برنامه ها کاهش یافت، اما این به لطف ابزار بود. رم ۸ گیگ تو نمایندگی سامسونگ پیدا نشد. بنابراین به طور کلی می توان گفت که هر دو گوشی دارای عملکرد و راندمان پردازشی عالی هستند و بدون شک حداقل تا ۳ سال آینده قادر به اجرای تمامی برنامه ها و بازی های سنگین خواهند بود. به طور معمول، بیشتر برنامه‌ها در آیفون  یازده کارکرده  سریع‌تر از گلکسی اس ۲۰ بارگیری می‌شوند، اما وقتی تعداد کارهای فعال در پس‌زمینه افزایش می‌یابد و رم گوشی رنگارنگ‌تر می‌شود، گلکسی اس ۲۰ عملکرد بهتری را ارائه می‌کند. با این حال، ما هر دو گوشی را از نظر عملکرد برای یک کاربر حرفه ای در یک سطح طبقه بندی می کنیم.

 مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰

مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰

مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰ از نظر دوربین:

در این بخش به مقایسه گلکسی اس ۲۰ با آیفون ۱۱ کارکرده ، در مورد دوربین دوگانه صحبت می کنیم. دوربین اصلی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ از سه لنز ۱۲، ۶۴ و ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است که به ترتیب عریض، تله فوتو و فرابنفش هستند. برخی از ویژگی های اصلی پشتیبانی شده توسط این دوربین گوشی هوشمند عبارتند از: فوکوس خودکار دو پیکسلی pdaf، فیلمبرداری فوق العاده ثابت، لرزشگیر اپتیکال، عکاسی پرتره، عکاسی با زاویه باز، زوم اپتیکال هیبریدی ۳ برابر، عکاسی پانوراما، فیلمبرداری hdr و ۴۳۲۰p با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه. و ویدیو ۴k با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه.

در سمت مقابل دوربین اصلی اپل آیفون  یازده کارکرده از دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است که به ترتیب عریض و فرابنفش هستند. ویژگی هایی مانند فوکوس خودکار pdaf، لرزشگیر اپتیکال تصویر (ois)، قابلیت hrd، حالت پرتره، عکاسی پانوراما و فیلمبرداری ۴k با سرعت ۲۴، ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه. پشتیبانی. بنابراین حداقل روی کاغذ، به نظر می رسد کهکشان s20 در موقعیت بهتری قرار دارد. اما آیا در عمل هم همینطور خواهد بود؟

با مقایسه دوربین دو گوشی مشخص شد که عملکرد هر دوی آنها عالی است، اما معتقدیم در ۷۰ درصد مواقع به خصوص زمانی که جزئیات ضبط شده اهمیت بیشتری دارند، دوربین گوشی s20 بهتر است. عملکرد نسبت به آیفون ۱۱ کارکرده. علاوه بر پشتیبانی از زوم اپتیکال ۳ برابری و همچنین فیلمبرداری با وضوح ۴۳۲۰p، ویژگی های کاربردی آن را نسبت به دوربین آیفون ۱۱ کاربردی تر می کند. البته دوربین اصلی s20 همیشه بهتر از آیفون ۱۱ کارکرده کار نمی کند و در برخی موارد دوربین آیفون واقعا می تواند عکس های بهتری بگیرد، اما تقریبا در ۷۰ درصد موارد جزئیات و کیفیت تصویر در عکس های گرفته شده با دوربین گلکسی s20 است. سامسونگ تعداد بیشتری دارد و ما به طور کلی دوربین آن را به دوربین آیفون  یازده کارکرده ترجیح می دهیم.

اما دوربین سلفی دو گوشی چطور؟ لنز دوربین سلفی اپل آیفون ۱۱ ۱۲ کارکرده مگاپیکسلی است و از سنسور عمق سه بعدی sl نیز بهره می برد. قابلیت هایی مانند hdr، فیلمبرداری ۴k با سرعت ۲۴، ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه و امکان ثبت سلفی های پرتره توسط آن پشتیبانی می شود. از سوی دیگر، دوربین سلفی galaxy s20 از یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی با ویژگی‌هایی مانند فوکوس خودکار فاز دو پیکسل، خودکار hdr، تماس ویدیویی دوگانه، عکاسی پرتره سلفی و فیلم‌برداری ۴k با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه تشکیل شده است. پشتیبانی می کند. با مقایسه galaxy s20 با iphone 11  کارکرده مشخص شد که دوربین سلفی هر دوی آنها عالی عمل می کند و واقعاً می توانید با دوربین سلفی هر دو گوشی عکس های عالی بگیرید.واقعاً مهم نیست که کدام گوشی با دوربین سلفی کاملاً بهتر است، و ما فکر می کنیم دوربین سلفی آیفون ۱۱ کارکرده در ۵۰ درصد مواقع بهتر از گلکسی s20 کار می کند و بالعکس ۵۰ درصد مواقع. پرتره های سلفی نیز با دوربین سلفی هر دو گوشی بسیار خوب هستند. به همین دلایل از نظر دوربین سلفی، عملکرد هیچ یک از این دو گوشی را برتر از محصول دیگر نمی دانیم، اما معتقدیم از نظر دوربین اصلی، برتری این قسمت را می توان به سامسونگ نسبت داد. 

 مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰


مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰ از نظر باطری :

باتری مورد استفاده برای تامین انرژی سامسونگ s20 یک باتری لیتیوم پلیمری ۴۰۰۰ ماهه است. اما در طرف مقابل باتری آیفون ۱۱ کارکرده  ظرفیتی برابر با ۳۱۱۰ میلی ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی خواهد بود. بنابراین به نظر می رسد که این دو گوشی از نظر باتری تفاوت های عمده ای دارند. اما کدام یک بهتر از کیفیت شارژ باتری خواهد بود؟ با مقایسه گلکسی اس ۲۰ با آیفون کارکرده ۱۱، مشخص شد که یک کاربر معمولی با یک بار شارژ سامسونگ اس ۲۰ می تواند تقریباً ۱.۵ روز از آن استفاده کند. اگر استفاده کاربر از گوشی بسیار کم باشد، ممکن است تا ۲ روز طول بکشد تا شارژ شود.

اما از طرف دیگر، همین کاربر با سطح کاربری معمولی می تواند در حین شارژ کامل باتری اپل آیفون یازده کارکرده که ظرفیت ۳۱۱۰ ماهه دارد، حدود ۱.۵ روز از آن استفاده کند. بنابراین با وجود ظرفیت بالاتر باتری s20، ظرفیت شارژ آن تفاوت چندانی با آیفون یازده کارکرده  ندارد و ما معتقدیم این موضوع مستقیماً با پردازنده و سیستم عامل کارآمدتر آیفون مرتبط خواهد بود که منجر به کاهش مصرف باتری و کارایی بهتر خواهد شد. . اما سرعت شارژ مجدد باتری دو گوشی چطور؟ خوشبختانه، هر دو از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کنند. شارژر اصلی galaxy s20 دارای توان ۲۵ وات است و طبق تحقیقات انجام شده باتری دستگاه را تقریباً در ۸۰ تا ۹۰ دقیقه به طور کامل شارژ می کند.در طرف مقابل، شارژر فابریک آیفون  یازده کارکرده دارای ۱۸ وات قدرت است و در حدود ۷۰ دقیقه دستگاه را به طور کامل شارژ می کند. از نظر سرعت شارژ باتری، این دو گوشی تقریبا یکسان هستند، اما آیفون ۱۱ سرعت شارژ کمی بالاتر دارد. هر دو گوشی از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کنند و Galaxy S20 از شارژ بی سیم سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. یکی دیگر از ویژگی‌های خاص s20 که در آیفون یازده کارکرده وجود ندارد، قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس است که از طریق آن گوشی می‌تواند مانند یک پاوربانک بی‌سیم عمل کند و باتری خود را برای سایر گوشی‌های قابل شارژ شارژ کند. انتقال پشتیبانی بی سیم.

 مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰

مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰

مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰ از نظر ارزش خرید :

همانطور که می بینید در این مقاله گلکسی اس ۲۰ را با آیفون ۱۱ کارکرده مقایسه کردیم و سعی کردیم مشخص کنیم کدام یک از این دو گوشی برتر از دیگری است و ارزش خرید بیشتری را دارد. مطمئنا هیچ یک از این دو گوشی هوشمند مقرون به صرفه نیستند و یکی از گران ترین گوشی های حال حاضر بازار هستند. به نظر ما ارزش خرید دو گوشی یکسان است و ترجیح دادن یکی از آنها به محصول دیگر سلیقه ای تر است. اگر قرار باشد یکی از این دو گوشی را با توجه به سلیقه و معیارهای شخصی خود انتخاب کنیم، Samsung galaxy s20 را انتخاب می کنیم. امیدواریم از این مقایسه اختصاصی استفاده کرده باشید.

گوشی های آیفون یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات برند اپل هستند و همچنین پیشنهاد سایت فروشگاهی موبایل کده به شما دوستان عزیز نیز میباشند. موبایل کده  یک فروشگاه اینترنتی معتبر و مطمئن است که هر یک از محصولاتش از ۲۰ روز مهلت تست برخوردار است، پس با موبایل کده  همراه باشید تا تجربه یک خرید آنلاین عالی را داشته باشید.


مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰

قیمت گوشی آیفون ۱۱ کارکرده

همان طور که می‌دانید قیمت آیفون ۱۱ آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۱ آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۱ در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۱ کارکرده یا ۱۱  استوک می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۱  کارکرده بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون یازده کارکرده گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون یازده کارکرده در تاریخ ۱ بهمن 1401 بین 18 میلیون تا 20 میلیون تومان (بسته به سلامت و حافظه گوشی) متغییر است.

مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰


قیمت گوشی آیفون یازده پرو کارکرده

همان طور که می‌دانید قیمت یازده پرو آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۱ آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون یازده پرو در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون یازده پرو کارکرده یا آیفون یازده پرو استوک می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون یازده پرو کارکرده بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون یازده پرو کارکرده گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون یازده پرو کارکرده در تاریخ ۱ بهمن 1401 بین ۲۲ میلیون تا ۲۶ میلیون تومان (بسته به سلامت و حافظه گوشی) متغییر است.


خرید و قیمت آیفون ۱۱  کارکرده  از سایت موبایل کده MobileCadeh

فروشگاه اینترنتی موبایل کده ، ۱۱  کارکرده را با مناسب ترین قیمت بازار در رنگ های مختلفی عرضه می ‌نماید که خریداران آیفون ۱۱  کارکرده و آکبند این امکان را دارند که رنگ مورد آیفون ۱۱  کارکرده مورد‌علاقه خود را انتخاب و نسبت به خرید آیفون ۱۱  کارکرده و آکبند اقدام نماند. موبایل کده این محصول را با مهلت تست ۲۰ روزه و ارسال رایگان به سراسر ایران ارائه می دهد، علاوه براین تیم پشتیبانی ما در خدمات پس از فروش سایت موبایلکده آماده هرگونه مشاوره ای در مورد خرید و یا قیمت آیفون ۱۱  کارکرده و دسته دوم یا آکبند است که شما می توانید با تیم پشتیبانی تماس برقرار کنید و یا سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ با ما به اشتراک بگذارید.  ناگفته نماند سایت موبایلکده برای مشتریان خود امکان خرید اقساطی آیفون ۱۱  کارکرده را فراهم آورده است.

مقایسه آیفون ۱۱ کارکرده و گلکسی اس ۲۰
نوشته های مرتبط
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Call Now Button