✌🏻 مثل آب خوردن گوشیت رو عوض کن، اونم قسطی!
زمان مطالعه: ۱۹ دقیقه
تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

اگر تصمیم به خرید آیفون ۱۳ کارکرده و یا خرید آیفون ۱۴ دارید و بین انتخاب این دو مدل ، شک دارید حتما قبل از تصمیم نهایی مقاله تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴ سایت موبایلکده را تا انتها مطالعه بفرمایید. (تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده  با ۱۴)

به نظر شما در مقایسه آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴، در مقابل هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید کدام یک ارزش خرید بالاتری دارد و امکانات بهتری را در اختیارتان قرار می‌دهد؟ همانطور که می‌دانید بالاخره سری ۱۴ آیفون رونمایی شد و اپل نسبت به سال گذشته نسخه‌های متفاوت‌تری برای این خانواده در نظر گرفته که البته تا حدودی قابل پیش‌بینی هم بود.

امسال دیگر خبری از نسخه مینی نیست که با توجه به استقبال کمی که از آن شد، کاملاً طبیعیست. به جای آیفون مینی یک نسخه با نام “آیفون ۱۴ پلاس” در نظر گرفته شده است. نسخه‌های پلاس در سال‌های نه چندان دور توانسته بود، فروش موفقی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم به تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴در تمامی نسخه ها بپردازیم و علاوه بر آشنایی با امکانات جدید اپل، بررسی کنیم که آیا ارزش دارد نسخه ۱۳ آیفون خود را با ۱۴ عوض کنیم یا بهترست تا ظهور آیفون ۱۵ صبر کنیم؟

معرفی آیفون ۱۳ کارکرده

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

موبایل آیفون ۱۳ کارکرده پرچم‌دار جدید شرکت اپل است که با چند ویژگی جدید و دوربین دوگانه روانه بازار شده است. اپل برای ویژگی‌ها و طراحی کلی این گوشی از همان فرمول چند سال اخیرش استفاده کرده است. نمایشگر آیفون ۱۳ کارکرده به پنل Super Retina مجهز ‌شده است تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه­‌ی 6.1 اینچی‌اش، حدود 460 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. امکان شارژ بی‌‌سیم باتری در این گوشی وجود دارد. روکش سرامیکی صفحه‌نمایش این گوشی می‌تواند انقلابی در محافظت به‌پا کند. این گوشی ضدآب و ضد گردوخاک است. بدنه­ زیبا آیفون ۱۳ کارکرده در مقابل خط‌‌وخش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان از این بابت که آب و گردوغبار به‌‌راحتی روی آیفون ۱۳ کارکرده تأثیر نمی‌‌گذارد، راحت باشد. علاوه‌براین لکه و چربی هم روی این صفحه‌نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارند. تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر ویژگی است که در آیفون جدید اپل به کار گرفته شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G و 5G، بلوتوث نسخه‌ 5، نسخه­‌ 15 از iOS دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. ازنظر سخت‌‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی جدید A15 بهره می‌برد که دارای 15 میلیارد ترانزیستور است که دارای کنترل گرمای مطلوبی بوده که تا بتواند علاوه بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. به گفته خود شرکت اپل این گوشی دارای سرعتی 50 برابر نسخه 12 خود است. پردازنده دارای ماژولار جدیدی است که مصرف باتری را بسیار پایین‌تر آورده است و شما دارای حفظ باتری بالاتری هستید. کیفیت نمایش شما در آیفون ۱۳ کارکرده دارای 120 هرتز است و کسفیت بالایی را شاهد خواهید بود. اپل در این سری از گوشی‌های iPhone خود پردازنده گرافیکی‌ای را قرار داده که از سری 12 گوشی‌های خود 30 درصد سریع‌تر است و این نویدبخش آن است که شما می‌توانید بازی‌هایی را با گرافیک و MAP سنگین تر و بزرگ‌تر اجرا کنید. یکی از ویژگی‌هایی که در آیفون ۱۳ کارکرده شاهد هستیم سیستم فیلمبرداری ProRes سینمایی آن است که می تواند انقلابی در فیلمبرداری گوشی‌های موبایل به‌راه انداخته باشد. این قابلیت می‌تواند نسبت به صورت روبرو بین افراد و یا بین فرد و اشیا فوکوس و بِلار داشته باشد.

آیفون ۱۳ کارکرده را اگر بخواهیم به طور مختصر توضیح دهیم از لحاظ ظاهری دارای ۲ دوربین به حالت ضربدری هست که تفاوتش با آیفون 12 در ظاهر همین می باشد در ایفون ۱۲ دوربین ها به صورت زیر هم بوده و رنگبندی جذابی هم دارد که در تصویر زیر لیست کامل رنگبندی ایفون ۱۳ وجود دارد.


معرفی اجمالی آیفون ۱۳ پرو کارکرده:

ایفون ۱۳ پرو کارکرده اپل باز هم مانند ایفون ۱۲ با همان ظاهر و مشخصات ۳ دوربین میباشد و تنها تفاوت ظاهری کمی ناچ آن کوچک شده و دوربین ها بزرگ ولی انداره گوشی مانند نسخه قبلی می باشد و رنگ جدید آبی آسمانی یا همان Blue Sierra آن را نسبت به آیفون ۱۲ متمایز کرده است.


معرفی اجمالی آیفون ۱۳ پرو مکس کارکرده:

آیفون ۱۳ پرو مکس کارکرده هم همانند مدل پرو آن تفاوتی در بزرگ شدن دوربین، ابعاد بزرگتر، ناچ کوچک تر و رنگی جدید آبی آسمانی دارد البته که باتری و مشخصات سخت افزاری آنها بسیار بهتر شده که در بخش مقایسه با ایفون ۱۲ کارکرده کاملا قابل مشاهده می باشد.

البته که این راه ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد بهترین کالاها با بهترین کیفیت ها را با مناسب ترین قیمت به دست شما عزیزان برسانیم.

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

معرفی اجمالی آیفون ۱۴

اندازه صفحه نمایش: 6.1 اینچ 6.7 اینچ 6


نرخ جدید: 60 هرتز 1-120 هرتز


CPU اپل A15 Bionic اپل Apple A16 Bionic


فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512

گیگابایت 256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 ترابایت


دوربین ها دوگانه 12 مگاپیکسلی (واید، فوق عریض) 48 مگاپیکسل اصلی، 12 مگاپیکسل فوق عریض، 12 مگاپیکسل تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر 48 مگاپیکسل اصلی


وزن: 6.07 ounces 7.16 ounces 7.27 ounces 8.47 ounces


مقاومت در برابر گرد و غبار و آب: بله


رنگ : بنفش، آبی، نیمه شب( مشکی)، سفید و قرمز


مشخصات دوربین آیفون ۱۴

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

مدل های استاندارد آیفون 14 با دوربین های 12 مگاپیکسلی در سراسر صفحه همراه هستند (اگرچه دارای دیافراگم ها و سنسورهای جدید بزرگتر هستند.)، اما نسخه‌های Pro دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خواهند بود که اولین ارتقاء مگاپیکسلی از زمان عرضه آیفون 6s در سال 2015 است.
این دوربین قادر به فیلم ‌برداری 8K و همچنین عکس ‌هایی با وضوح بالاتر خواهد بود.
یک بار دیگر، دوربین های تله فوتو نیز انحصاری Pro هستند و قادر به زوم اپتیکال 3 برابری هستند. همه گوشی ها دارای دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین جلوی جدید با قابلیت فوکوس خودکار هستند که باید عکس های سلفی را بهبود بخشد.
در مورد ترفندهای نرم افزاری جدید، اپل Photonic Engine را اضافه کرده است، بخش جدیدی از پس پردازش آیفون که عملکرد در نور کم را بهبود می بخشد، و Action Mode برای ویدیو، که تثبیت را هنگام ضبط افزایش می دهد.


مشخصات باتری و شارژ آیفون ۱۴

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

دو مدل پرو ظاهراً دارای عمر باتری تمام روز هستند که در نهایت به 23 ساعت پخش ویدیو برای مدل Pro و 29 ساعت برای مدل Pro Max می رسد.
آیفون 14 پلاس بهترین عمر باتری آیفون را تا کنون دارد، اما با همان اندازه گیری پخش ویدیو، این مدت زمان به 26 ساعت می رسد آیفون 14 پایه کوتاه ‌ترین دوام را دارد، اما همچنان 20 ساعت پخش را مدیریت می‌کند.
همچنین اپل هیچ تغییری در سیستم‌های شارژ خانواده آیفون 14 ایجاد نکرده است، بنابراین بار دیگر تمام مدل‌ها در صورت اتصال مستقیم به برق 20 وات یا در صورت استفاده از لوازم جانبی صحیح MagSafe تا 15 وات به صورت بی‌سیم شارژ می‌شوند.

رنگ‌بندی آیفون ۱۴

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در رنگ‌های بنفش، آبی، نیمه‌شب، نور ستاره و قرمز موجود هستند و نسخه Pro در رنگ‌های بنفش، طلایی، نقره‌ای یا مشکی فضایی عرضه می‌شود.


عملکرد آیفون ۱۴

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

در گذشته، آیفون‌ها یک تراشه یکسان را در طول نسل‌ها به اشتراک گذاشته بودند. چه آیفون SE مدل 399 دلاری 2022 بخرید و چه آیفون 13 پرو 1099 دلاری، همچنان تراشه اپل A15 Bionic را در اختیار خواهید داشت.
اما این نسل اینطور نیست. اپل با دادن دسترسی انحصاری به پردازنده کاملا جدید A16 Bionic به مدل های پرو برتری داده است.
آیفون 14 معمولی به A15 آشنا است، اما از نسخه بهبود یافته با گرافیک بهتر و خنک کننده داخلی استفاده می کند.
درست مانند قبل، همه گوشی ها از حافظه 128 گیگابایتی شروع خواهند شد.
همچنین امکان ارتقاء حافظه به 256 و 512 گیگابایت برای همه گوشی های آیفون 14 و همچنین 1 ترابایت برای مدل های پرو را دارید.


تفاوت ها و شباهت بین اعضای خانواده آیفون ۱۳ 

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

گوشی های سری ۱۳ تفاوت ها و شباهت های زیادی بین خود دارند. به عنوان مثال، همه آنها مجهز به تراشه A15 Bionic هستند یا از فناوری لرزشگیر در سنسور سوئیچ استفاده می کنند. علاوه بر این، این گوشی های هوشمند در نسخه پایه از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند و دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی هستند.

حال از شباهت ها که بگذریم نوبت به تفاوت های آن ها می رسد، کوچکترین عضو این خانواده دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی، آیفون ۱۳ کارکرده و ۱۳ پرو کارکرده به صفحه نمایش 6.1 اینچی و مدل پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است. همچنین، مدل های پرو به نمایشگر تبلیغاتی 120 هرتزی مجهز اند.

از دیگر تفاوت های بین آیفون ۱۳ ها می توان به دوربین اصلی سه گانه مدل های حرفه ای و دوربین دوگانه در مدل های استاندارد و مینی اشاره کرد. همچنین قابل ذکر است، مدل های Pro در بالاترین نسخه به 1 ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز هستند.


تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

در مقایسه نسخه‌های پایه امسال و پارسال، تقریباً هیچ تفاوت فاحشی را مشاهده نمی‌کنیم و تراشه سخت افزار همان A15 Bionic است و دوربین‌ها نیز دوگانه و ۱۲ مگاپیکسلیست. نمایشگر، کیفیت ساخت و شکل ظاهری نیز تغییری نکرده است. البته اگر اندکی جزئی‌تر به آیفون ۱۴ نگاه کنیم، متوجه می‌شویم GPU یا همان پردازنده گرافیکی پیشرفت داشته و از ۴ هسته به ۵هسته ارتقا یافته، همچنین گشودگی دیافراگم لنز اصلی از f/1.6 به f/1.5 رسیده که می‌تواند در کیفیت عکاسی مؤثر باشد. ناگفته نماند رم این سری نیز از ۴گیگابایت به ۶ گیگابایت افزایش داشته است.

درواقع نسخه پایه امسال گوشی اپل کوچک‌ترین و ارزان‌ترین ورژن سری ۱۴ محسوب می‌شود و کارشناسان این کمپانی محبوب آمریکایی سعی کردند، قیمت این محصول را بالا نبرند و به همین دلیل است که تغییر آنچنان چشمگیری را در آن شاهد نیستیم.

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

تفاوت آیفون ۱۳ پرومکس کارکرده با ۱۴ پرومکس

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس پیشرفت چشمگیری داشتند و نسبت به سال گذشته تقریباً در همه زمینه‌ها ارتقا یافتند. با تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده  و ۱۴ پرومکس در ظاهر و طراحی شروع می‌کنیم جایی که نسخه امسال، در اولین گام اقدام به تغییر شکل ناچ کرده و با این کار هم حاشیه‌های اطراف نمایشگر را کم کرده و هم از فشار انتقاد زیاد کاربران نسبت به ناچ بزرگ و بدشکل چندسال اخیر کاسته است. این تغییر که برای آیفون یک چالش بزرگ به شمار می‌آید، توانسته رضایت کاربران را جلب کند و به جذابیت نسخه پرومکس سری ۱۴ بیفزاید.

پنل نمایشگر، رزولوشن و روشنایی نیز در ورژن امسال تغییر کرده و کارشناسان اپل محصول جدید خود را به صفحه نمایش ۶.۱ اینچی LTPO Super Retina XDR OLED مجهز کردند که پیک روشنایی آن به ۲۰۰۰ نیت می‌رسد که در نوع خود یک رکورد است. همچنین رزولوشن نیز اندکی بهبود پیدا کرده است. رفرش ریت، تراکم پیکسلی و محافظ سرامیکی نمایشگر، تنها مواردیست که با نسخه قبل یکسان است.

مطابق انتظار، اپل مثل همیشه پرچمدار جدید خود را به آخرین نسل از تراشه‌هایش یعنی A16 Bionic مجهز کرده است که لیتوگرافی ۴ نانومتری دارد و نسبت به چیپست A15 قدرت و سرعت عملکرد بالاتری را ارائه می‌دهد. همچنین فنآوری ساخت نازک‌تر آن باعث شده گرمای دستگاه بهتر کنترل شود و در نتیجه هنگام استفاده‌های طولانی مدت، شاهد افت عملکرد سخت‌افزار و طول عمر باتری نباشیم. گرچه هر دو گوشی از قوی‌ترین مدل‌های بازار هستند و تا سال‌ها بعیدست بازی یا برنامه‌ای بتواند آن‌ها را به چالش بکشد. طبق گفته کارشناسان اپل، سیستم خنک کننده ایفون نیز بهبود پیدا کرده که می‌تواند خبری عالی برای گیمرها باشد.

تغییرات دوربین را باید بزرگ‌ترین پیشرفت آیفون در امسال بدانیم و مهم‌ترین دلیلیست که کاربران را برای خرید این نسخه وسوسه می‌شوند. کمپانی اپل بالاخره از دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی دل کند و برای نسخه‌های پرو امسال خود از لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. بزرگ‌ترین سنسورهای تاریخ آیفون کیفیتی فوق‌العاده دارند و شاید اگر آن‌ها را بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند بنامیم، اغراق نکرده باشیم. گشودگی مناسب دیافراگم‌ها باعث جذب خوب نور به لنزها می‌شود که می‌توانید حتی در شب و نور کم نیز عکس‌هایی کم نویز و شارپ ثبت کنید.

لنزهای دوگانه سلفی شاید در نگاه اول بی‌تغییر و همان ۱۲ مگاپیکسلی سابق به نظر برسند، اما گشودگی دیافراگم آن دست خوش تغییر شده تا عکس‌های پرجزئیات‌تری را ثبت کند و نویز تصاویر به حداقل برسد. جالب است بدانید در نسخه پرو و پرومکس قابلیت سینماتیک به لنز سلفی نیز اضافه شده که می‌تواند بسیار کاربردی باشد و آپشن مهمی برای بلاگرها محسوب شود.

ناگفته نماند تنوع لنزی و نوع چیدمان سنسورها با نسخه قبلی یکسان است. به لحاظ متریال و کیفیت ساخت نیز هر دو گوشی یکی هستند.


تفاوت آیفون ۱۳ پرو کارکرده با ۱۴ پرو

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

درواقع نسخه پرو با پرومکس مشخصات یکسانی دارد و تنها سایز نمایشگر و باتری متفاوت است. در نتیجه تمامی تغییرات گفته شده در مقایسه آیفون ۱۴ و ۱۳پرومکس در مورد نسخه پرو نیز صدق می‌کند و تراشه، نمایشگر، طراحی و دوربین بهبود پیدا کرده است.


معرفی سری های آیفون ۱۳ و ۱۴

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

چندسالی بود که علاوه بر سه نسخه پایه، پرو و پرومکس، یک ورژن مینی هم از پرچمداران آیفون عرضه می‌شد، اما با توجه به استقبال کمی که از آن‌ها شد، کارشناسان اپل تصمیم گرفتند این نسخه را از خانواده ۱۴ حذف و به جای آن یک نسخه پلاس عرضه کنند که قبلاً در آیفون‌های قدیمی نیز آن‌ها را دیده بودیم و طرفداران زیادی داشتند. نسخه پلاس دقیقاً مشخصاتی مشابه با ورژن پایه دارد و تنها تفاوتش اندازه نمایشگر آنست که از ۶.۱ اینچ به ۶.۷ اینچ رسیده و درواقع هم اندازه آیفون پرومکس است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای دوستداران گوشی‌های بزرگ باشد.


ماژول های جدید آیفون سری ۱۴

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اضافه شده به سری ۱۴ آیفون، قابلیت Emergency SOS via Satellite است که به شما کمک می‌کند در مواقعی که خارج از پوشش آنتن‌دهی مخابرات قرار دارید، بتوانید پیام درخواست کمک برای فوریت‌های پلیس ارسال کنید. درواقع شیوه کار این سیستم امنیتی به این صورت است که به نزدیک‌ترین ماهواره در اطراف شما متصل می‌شود و در کم‌تر از ۱۵ ثانیه پیام S.O.S یا درخواست کمک شما برای پلیس ارسال می‌گردد.

گوشی آیفون به مواقعی که نیاز به کمک دارید نیز فکر کرده و برنامه Find My را ارائه داده است. با استفاده از آن می‌توانید در این مواقع موقعیت مکانی خود را برای درخواست کمک ارسال کنید. به گفته این شرکت به مدت ۲ سال می‌توان به صورت رایگان از این قابلیت استفاده کرد، اما بعد از آن می‌بایست اشتراک آن را خریداری کرد.

اما در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان از برنامه Find My در داخل کشور هم استفاده کرد یا خیر؟ می‌بایست گفت که با توجه به محدودیت‌هایی که در کشور وجود دارد هنوز تا به امروز مشخص نیست که آیا می‌توان از این ویژگی جذاب استفاده کرد یا خیر!

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

سوالات متداول تفاوت های آیفون ۱۳ کارکرده و آیفون ۱۴

نسخه پایه آیفون در هر دو خانواده مشخصات تقریباً یکسانی دارد و تنها اندکی عملکرد پردازنده گرافیکی و دوربین در نسل جدید پرچمدار اپل بهتر شده و تفاوت چندان فاحشی بین این دو وجود ندارد.

 نسخه پرومکس امسال اپل به دوربین‌های سه گانه 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور عمق سنج TOF 3D Lidarمجهز شده و با توجه به داشتن تراشه قوی‌تر و پردازش بهتر تصاویر، می‌توان با اطمینان گفت، این گوشی حرف اول را در زمینه دوربین می‌زند.

 در مقاله بالا به صورت کامل به بررسی تفاوت های این دو مدل پرداختیم و می‌توان گفت تقریباً در همه زمینه‌ها نسخه امسال اپل برتر است.

به دلیل عدم استقبال کاربران از نسخه مینی در سالیان اخیر، اپل تصمیم گرفت از تولید آن صرف نظر کند و مانند سال‌های نه چندان دور، یک نسخه پلاس ارائه دهد که مشخصاتی مشابه با ورژن پایه دارد و اندازه نمایشگر آن بزرگ‌ترست و به 6.7 اینچ می‌رسد.

ارزش خرید آیفون ۱۳ کارکرده

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

اگر شما از کاربران قدیمی اپل هستید که از نسخه‌های قبل‌تر آیفون استفاده می‌کنید و قصد خرید آیفون ۱۳ کارکرده دارید، این مدل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. عده‌ای از کاربران هم که قصد کوچ کردن از اندروید به IOS دارند و سوالی برایشان پیش می‌آید که کدام سری مناسب ماست؟ برای جواب به این سوال باید گفت شما در گوشی‌های آیفون هر مدل از هر سری را که انتخاب کنید، دارای بهترین متریال و مشخصات فنی بوده و جای نگرانی نیست، اما اگر بودجه شما متوسط باشد و تمایلی به صرف هزینه‌ی بیشتر برای خرید گوشی نداشته باشید، آیفون ۱۳ کارکرده یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های پیش روی شماست.

شما این مدل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما نسبت به مشخصات آیفون ۱۳ کارکرده این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر؟


ارزش خرید آیفون ۱۳ پرو کارکرده

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

اگر شما از کاربران قدیمی اپل هستید که از نسخه‌های قبل‌تر آیفون استفاده می‌کنید و قصد خرید آیفون ۱۳ پرو کارکرده دارید، این مدل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. عده‌ای از کاربران هم که قصد کوچ کردن از اندروید به IOS دارند و سوالی برایشان پیش می‌آید که کدام سری مناسب ماست؟ برای جواب به این سوال باید گفت شما در گوشی‌های آیفون هر مدل از هر سری را که انتخاب کنید، دارای بهترین متریال و مشخصات فنی بوده و جای نگرانی نیست، اما اگر بودجه شما متوسط باشد و تمایلی به صرف هزینه‌ی بیشتر برای خرید گوشی نداشته باشید، آیفون ۱۳  پرو کارکرده یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های پیش روی شماست.

شما این مدل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما نسبت به مشخصات آیفون ۱۳ پرو کارکرده این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر؟


ارزش خرید آیفون ۱۳ کارکرده بالا با قیمتی مناسبتر

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

باید گفت آیفون ۱۳ کارکرده محصولی نسبتاً بالا رده است که هرآن چیزی که از گوشی موبایلی در این رده قیمتی انتظار دارید را برای شما به همراه دارد. اگر شما هم از آن دسته از کاربران هستید که به زوم اپتیکال و پنل صفحه‌نمایش OLED نیازی ندارید، می‌توانید با خرید iPhone ۱۳ کارکرده به‌جای دیگر آیفون‌های گران‌قیمت، هزینه کم‌تری را صرف گوشی به همان خوبی کنید.


قیمت گوشی آیفون ۱۳ کارکرده

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

همان طور که می‌دانید قیمت آیفون ۱۳ آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۳ آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۳ در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۳ کارکرده یا ۱۳ استوک می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۳ کارکرده بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون ۱۳ کارکرده گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون ۱۳ کارکرده در تاریخ ۱۱ بهمن 1401 بین ۳۱ میلیون تا۴۰  میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.


قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو کارکرده

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

همان طور که می‌دانید قیمت ۱۳ پرو آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۳ آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۳ پرو در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۳ پرو کارکرده یا آیفون ۱۳ پرو استوک می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۳ پرو کارکرده بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون ۱۳ پرو کارکرده گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون ۱۳ پرو کارکرده در تاریخ ۱۱ بهمن 1401 بین 43 میلیون تا  47 میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.


 قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس کارکرده

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

همان طور که می‌دانید قیمت ۱۳ پرومکس آکبند ، بسیار بالاست که با توجه به این یکی از پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، با توجه به امکانات و کیفیت ، قیمت آیفون ۱۳ پرومکس آکبند آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۳ پرومکس در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یورو می‌باشد ، به همین دلیل است که علاقه‌مندان به این گوشی روی به خرید آیفون ۱۳ پرومکس کارکرده یا آیفون ۱۳ پرومکس استوک می‌آورند به این دلیل که قیمت آیفون ۱۳ پرومکس کارکرده بسیار از مدل آکبند آن به صرفه‌تر است، پس اگر دنبال یک گوشی هوشمند پرچم دار هستید، خرید آیفون ۱۳ پرومکس کارکرده گزینه خوبی است!

قیمت روز آیفون ۱۳ پرومکس کارکرده در تاریخ ۱۱ بهمن 1401 بین 45 میلیون تا 50 میلیون تومان (بسته به سلامت گوشی) متغییر است.


خرید و قیمت آیفون ۱۳ کارکرده و آکبند از سایت موبایلکده MobileCadeh

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

فروشگاه اینترنتی موبایلکده ، ۱۳ کارکرده را با مناسب ترین قیمت بازار در رنگ های مختلفی عرضه می ‌نماید که خریداران آیفون ۱۳ کارکرده و آکبند این امکان را دارند که رنگ مورد آیفون ۱۳ کارکرده مورد‌علاقه خود را انتخاب و نسبت به خرید آیفون ۱۳ کارکرده و آکبند اقدام نماند. موبایل کده این محصول را با مهلت تست ۲۰ روزه و ارسال رایگان به سراسر ایران ارائه می دهد، علاوه براین تیم پشتیبانی ما در خدمات پس از فروش سایت موبایلکده آماده هرگونه مشاوره ای در مورد خرید و یا قیمت آیفون ۱۳ کارکرده و دسته دوم یا آکبند است که شما می توانید با تیم پشتیبانی تماس برقرار کنید و یا سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ با ما به اشتراک بگذارید.  ناگفته نماند سایت موبایلکده برای مشتریان خود امکان خرید اقساطی آیفون ۱۳ کارکرده را فراهم آورده است.


ارزش خرید آیفون ۱۳ کارکرده

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون ۱۳ کارکرده و استوک با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید آیفون ۱۳ آکبند ، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت گوشی آیفون ۱۳ آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۳ کارکرده منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۳ کارکرده باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟ شما می‌توانید برای خرید ایفون آیفون ۱۳ کارکرده و آکبند و همچنین اطلاع از قیمت ۱۳ کارکرده و دیگر گوشی‌ها به صفحه خرید گوشی آیفون دسته دوم وآکبند به صورت اقساط سر بزنید.


ارزش خرید آیفون ۱۳ پرو کارکرده

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید ۱۳ پرو کارکرده و استوک با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید آیفون ۱۳ پرو آکبند ، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۳ پرو کارکرده منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو کارکرده باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟ شما می‌توانید برای خرید ایفون آیفون ۱۳ پرو کارکرده و آکبند و همچنین اطلاع از قیمت ۱۳ پرو کارکرده و دیگر گوشی‌ها به صفحه خرید گوشی آیفون دسته دوم به صورت نقد و اقساط سر بزنید.

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

خرید اقساطی آیفون ۱۳ کارکرده (آیفون۱۳ کارکرده قسطی) از موبایلکده

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دسته دوم  دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۳ آکبند و قیمت آیفون ۱۳ کارکرده ، به فکر خرید اقساطی آیفون آیفون ۱۳ کارکرده و خرید اقساطی آیفون ۱۳ آکبند باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی گوشی آیفون این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید انواع گوشی اپل دسته دوم و گوشی اپل آکبند را به صورت اقساطی خریداری نمایید؛


قیمت روز گوشی آیفون ۱۳ کارکرده

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

با دیدن لیست قیمت گوشی اپل متوجه خواهید شد که نوسان نرخ ارز در ایران تأثیر مستقیمی بر روی انواع قیمت گوشی اپل دارد ، چه قیمت آیفون ۱۳ کارکرده باشد چه قیمت آیفون ۱۳ آکبند ، چرا که قیمت گوشی اپل به دلار محاسبه می‌شود، به طوری که قیمت آیفون ۱۳ آکبند سر به فلک کشیده است. گوشی های آیفون در لیست کالاهای لوکس قرار دارند بنابراین همانطور که انتظار می‌رود طرفداران و علاقه مندان به گوشی‌های شرکت اپل ، به خرید گوشی‌های آیفون دسته دوم و استوک سالم روی آورده اند!


جمع‌بندی خرید آیفون ۱۳ کارکرده و خرید آیفون ۱۳ پرو کارکرده

تفاوت آیفون ۱۳ کارکرده با ۱۴

آیفون ۱۳ آکبند اپل تقریبا یکی از گران‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان می‌باشد که علاقه‌مندان آن باید هزینه‌ی گزافی مخصوصا در ایران باید برای آن بپردازند. قیمت آیفون ۱۳ آکبند تحت هر شرایطی نسبت به قیمت آیفون ۱۳ کارکرده بالاتر می‌باشد و به‌همین دلیل باید دقت و بررسی کامل‌تری برای خرید اقساطی آیفون ۱۳ کارکرده داشته باشید. در عوض، شما در ازای پرداخت این مبلغ، چیزهای زیادی در اختیار می‌گیرید. از طراحی جدید قاب گوشی بگیرید که اپل آن را با احساس کاربران پیوند داده است و به‌صورت یکپارچه، ذهن خریداران را به دوران آیفون ۴ و ۵ می‌برد. اپل همچنین کیفیت ساخت عالی خود را حفظ کرده است و عملکرد زیادی را در این زمینه در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

علارغم اینکه باتری کوچک‌تری در آیفون ۱۳ کارکرده به‌کار گرفته شده ، عمر باتری نسبت به گذشته حتی بهتر شده است و دقت رنگ صفحه نمایش نیز بسیار عالی بوده است. علاوه بر این، آیفون جدید هم‌اکنون از اتصال مدرن 5G نیز پشتیبانی می‌کند که پشتیبانی مجدد آن از استانداردهای گوشی‌های همراه را بار دیگر سریع‌تر می‌کند. به‌لطف طیف گسترده‌ای از فرکانس‌ها، این فناوری یقینا با استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده سازگار خواهد بود.

بدون شک، قیمت آیفون ۱۳ آکبند بسیار بالا است، اما این دستگاه ابزاری عالی برای حرفه‌ای‌ ها و علاقه‌مندان به جاه‌طلبی است.

نوشته های مرتبط
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Call Now Button