✌🏻 مثل آب خوردن گوشیت رو عوض کن، اونم قسطی!
سایت موبایل کده

سایت موبایل کده شیفته آیفون یا اپل نیست! ما عاشق ابزار کارآمد و به قیمت هستیم و این روزها در این شاخه از صنعت، محصولات اپل ممتاز هستند و موبایل کده می‌خواهد این ابزارک‌های ممتاز را آن‌طور که شایسته مشتریان ممتازاش است عرضه کند.

دنیای تکنولوژی لحظه به لحظه در حال تغییره و امروز جذاب‌ترین ابزاری که همه مردم با اون سروکار دارن اسمارت‌فونه.

ما در سایت (موبایل کده) برای مشتریانمان ۳ سطح از خدمات فروش ایفون دسته دوم را درنظر گرفته‌ایم؛

  • خدمات قبل از فروش
  • خدمات حین فروش
  • خدمات پس از فروش

خرید گوشی ایفون دسته دوم از سایت موبایل کده:

خرید گوشی دست دوم همیشه یکی از معضلات مردم بوده و با اینکه یکی از بزرگ‌ترین بازارهای معاملاتی در دنیا را دارد، اما مشکلات زیادی در خرید و فروش گوشی های ایفون دست دوم و کارکرده وجود دارد. گوشی های آیفون نقش بزرگی در این بازار دارند و آیفون کارکرده دست دوم های زیادی روزانه خرید و فروش می‌شوند. با اینکه گوشی های آیفون به دلیل داشتن کیفیت ساخت بسیار بالا، افت قیمت کمی پیدا می‌کنند، اما باز هم مشکلات زیادی در خرید و فروش آیفون دست دوم وجود دارد و باید نکات مهمی را در هنگام خرید آیفون کار کرده و دسته دوم در نظر داشته باشید تا خرید بدون دغدغه ای را داشته باشید.

خرید گوشی و خرید اینترنتی گوشی از کارهای سخت و پرچالشی است که زمان زیادی از خریدار موبایل می‌گیرد. برای خرید گوشی و خرید اینترنتی موبایل باید به نکات مهمی توجه کرد که چندتا از آن‌ها خیلی مهم هستند:

اصالت فروشگاه انلاینی که موبایل ایفون دسته دوم از انجا خریداری می‌شود، قیمت گوشی ایفون کارکرده، شرایط اقساطی فروش آیفون دسته دوم ، مدل گوشی موبایل اپل، امکانات گوشی موبایل و گارانتی و مهلت تست خرید گوشی موبایل از نکات مهمی است که افراد هنگام خرید موبایل به آن‌ها توجه می‌کنند. این روزها برای خرید گوشی دو راه هست: خرید گوشی به صورت حضوری و خرید موبایل آنلاین از فروشگاه اینترنتی موبایل که البته باید معتبر باشند.

در کل برای خرید گوشی اپل دست دوم باید دقت زیادی نمایید که مشکلی برای گوشی وجود نداشته باشد مگر با اطلاع قبلی فروشنده؛اگر گوشی آیفون را به صورت حضوری خریداری می‌نمایید سعی کنید گوشی را در یک جای پرنور تست کنید و معامله را در یک جای امن انجام دهید. تمام مواردی که در صفحه مربوط به نکات مهم قبل از خرید ایفون دسته دوم ذکر کردیم را قبل از خرید چک کنید و تست‌های لازم را انجام دهید.

فروشگاه آنلاین معتبر اینترنتی موبایل کده

برای خرید گوشی موبایل از سایت خرید گوشی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ فروشگاه‌های اینترنتی موبایل زیادی هستند که انواع و اقسام گوشی‌های موبایل را می‌فروشند اما همه‌ی آن‌ها قابل اعتماد نیستند، مثلا خیلی از سایت‌های خرید گوشی با شعار خرید اینترنتی گوشی ارزان، مشتری جذب می‌نمایند. بنابراین همانطور که خرید موبایل به صورت حضوری کار سختی است، خرید اینترنتی موبایل هم پر از چالش می‌باشد. توجه به نشانه نماد الکترونیک در صفحه اصلی سایتی که از ان گوشی آیفون دسته دوم را خریداری می‌نمایید، خواندن نظرات خریداران موبایل در صفحه خرید گوشی فروشگاه موبایل و درگاه امن پرداخت و پروتکل ssl راه‌هایی برای پی بردن به اصالت فروشگاه اینترنتی خرید موبایل ایفون کارکرده و قابل اعتماد بودنش برای خرید موبایل آنلاین می‌باشد .باید بدانید سایت فروشگاهی موبایل کده دارای نماید اعتماد ۲ ستاره از سازمان ساماندهای کسب و کارهای های انلاین می‌باشد پس شما می‌توانید با خیال راحت ایفون دسته دوم مورد نظر خود را خریداری نمایید.

خرید اقساطی گوشی از سایت موبایل کده

خرید گوشی موبایل با توجه به بالا رفتن قیمت ارز سخت شده، با این حال بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی موبایل و سایت‌های خرید گوشی، امکان خرید اقساطی گوشی موبایل و خرید اینترنتی موبایل را فراهم کرده‌اند. در خرید اقساطی گوشی موبایل، خرید اینترنتی گوشی از طریق افزایش اعتبار با چک امکان پذیر است. در سایت فروشگاهی موبایل کده ، خریداران قسطی موبایل کارکرده می‌توانند با ارائه چک ، خرید موبایل را انجام دهند و سپس در اقساط ماهانه مشخص شده، مبلغ خرید گوشی را بازگردانند. معمولا خرید اقساطی گوشی موبایل شامل موبایل‌های پرفروش بازار مثل گوشی ایفون ۱۱ پرو دسته دوم و ایفون ۱۱ معمولی دسته دوم، گوشی ایفون Xدسته دوم و ایفون XS دسته دوم و گوشی ایفون سری ۱ دسته دوم می‌شود. نکته‌ی دیگری که در خرید اینترنتی موبایل باید به آن توجه کرد، قیمت منصفانه موبایل برای فروش است.

خرید گوشی اپل دسته دوم

همانطور که می‌دانید کمپانی اپل توسط فردی به نام استیو جابز و استیو وزنیاک تاسیس شده و محصولات الکترونیکی مثل لپ تاپ، کامپیوتر و گوشی تولید می‌کند. گوشی اپل که به گوشی آیفون معروف هستند، معروف‌ترین محصولات کمپانی اپل به حساب می‌آیند. در حال حاضر قیمت گوشی اپل دسته دوم یا گوشی آیفون کارکرده نسبت به سایر گوشی‌های سامسونگ، هواوی و شیائومی بالاتر است. جدیدترین گوشی آیفون ، گوشی آیفون ۱۴ است و گوشی آیفون XS دسته دوم، آیفون 11 پرو دسته دوم و آیفون 11 پرومکس کارکرده هم از دیگر گوشی‌ های آیفون هستند که تا قبل از آیفون 12 کارکرده و آیفون ۱۳ کارکرده به بازار آمدند. گوشی آیفون با وجود گران بودنش همیشه جزو گوشی های پرطرفدار در ایران است و سهم زیادی از خرید گوشی هوشمند را به خود اختصاص داده. گوشی های اپل معمولا در 4 ظرفیت 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی تولید می‌شوند و کیفیت دوربین متفاوتی دارند.
همانطور که گفتیم، با وجود بالا بودن قیمت گوشی آیفون ، خیلی‌ها طرفدار آن هستند و به همین دلیل خرید گوشی آیفون دسته دوم را به خرید ایفون آکبند ترجیح می‌دهد. دغدغه چنین افرادی اصل بودن گوشی آیفون نیز هست. سایت موبایل کده ضمانت اصل بودن گوشی آیفون دسته دوم را همراه با ۱۰ روز مهلت تست به شما می‌دهد تا از بابت خرید ایفون دسته دوم خیالتان راحت باشد.

سایت موبایل کده

فروشگاه موبایل ایفون دسته دوم موبایل کده

در فروشگاه آنلاین موبایل کده می‌توانید در کنار خرید گوشی ایفون کارکرده  و اطلاع از قیمت انواع گوشی های ایفون دسته دوم و کارکرده از قبیل:

ایفون x دسته دوم ، ایفون XSدسته دوم ، ایفون ایفون ۱۱ دسته دوم ، ایفون ۱۱ پرو دسته دوم ، آیفون ۱۱ پرومکس دسته دوم ، آیفون ۱۲ معمولی دسته دوم ، آیفون ۱۲ پرو دسته دوم ، آیفون ۱۲ پرومکس دسته دوم ، آیفون ۱۳ معمولی ، ایفون ۱۳ پرو ، ایفون ۱۳ پرومکس را بخرید. برای اطلاع از قیمت و لیست روزانه قیمت آیفون دسته دوم و استوک، و خرید ایفون کارکرده می‌توانید به صفحه فروش محصولات موبایل کده سر بزنید. همچنین برای اطلاع از لیست گوشی های آیفون دسته دوم موجود برای خرید و فروش اقساطی به صفحه فروش اقساطی ایفون دسته دوم سری بزنید. در این صفحه تمامی گوشی های ایفون سری ۱۱ ، ایفون سری ۱۲ ، ایفون سری x ، و ایفون سری ۱۳ موجود می‌باشد.

قصد خرید گوشی جدیدی دارید اما نمی‌دانید قیمت گوشی را از چه مرجعی پیگیری کنید؟ همه ما می‌دانیم که نوسانات بازار و به خصوص قیمت دلار تاثیرات مستقیمی بر قیمت روز موبایل دارد. در این بازار پر نوسان پیدا کردن مرجعی به روز که آخرین قیمت گوشی را مطابق با آخرین تغییرات اعلام کند، می‌تواند حسابی کمک کننده باشد. ما در موبایل کده همواره تلاش داریم تا لیست اخرین قیمت گوشی ایفون دسته دوم یا کارکرده و قیمت دقیق گوشی ایفون دسته دوم را در سایت خود به‌روزرسانی کنیم. همچنین شما می‌توانید  عکس گوشی و مشخصات مدل های جدید موبایل را در موبایل کده ببنید.

قیمت روز گوشی ایفون کارکرده


نوسانات دلار کاری با ما کرده که انتظار تغییر قیمت به صورت روزانه دیگر مساله‌ی دور از انتظاری نیست. قیمت به روز گوشی ایفون دسته دوم باتوجه به نوسانات دلار و میزان عرضه و تقاضا همواره دستخوش تغییرات می‌شود. شاید برای شما هم خوشایند نباشد که گوشی ایفونی که می‌توانید امروز به قیمتی متناسب با بودجه‌تان بخرید، چند روز دیگر دچار افزایش قیمت شود و دیگر توان خرید آن را نداشته باشید. قیمت جدید گوشی همواره دغدغه‌ی کسانی‌ست که می‌خواهند خریدی متناسب با بودجه‌ی خود داشته باشند. به همین دلیل و برای اطلاع از قیمت گوشی دسته دوم اپل به نرخ روز لازم است که به وب‌سایت‌های معتبر در زمینه‌ی خرید و فروش گوشی‌های موبایل مراجعه کنید تا از لیست قیمت گوشی امروز مطلع شوید.
 لیست قیمت گوشی در سایت موبایل کده به صورت روزانه به روز می‌شود و می‌توانید با خیالی آسوده از اخرین قیمت گوشی و قیمت روز موبایل در بازار ایران اطلاع کسب کنید. اما قیمت گوشی موبایل بر اساس چه فاکتورهایی تعیین می‌شود؟

عوامل موثر بر قیمت گوشی اپل دسته دوم


باید بدانید قمیت گوشی اپل دسته دوم تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. گوشی‌های هوشمند موبایل وارداتی با نرخ روز دلار خریداری می‌شوند و پس از عبور از فیلتر گمرگ، احتساب هزینه ترخیص، مالیات، محاسبه سود و خدمات پس از فروش در بازار قیمت‌گذاری می‌گردند. قیمت به روز گوشی ایفون دسته دوم در عمده‌فروشی‌ها و خرده‌فروشی‌ها هم می‌تواند با هم متناقض باشد. علاوه  بر این، میزان عرضه و تقاضا در هر برهه از زمان می‌تواند روی قیمت گوشی اثر بگذارد.  جالب است بدانید در سایت فروشگاهی موبایل کده قیمت گوشی ایفون دسته دوم بر حسب قیمت فروش گوشی ایفون دسته دوم در عمده فروشی ها محاسبه می‌گردد. 
مرحله بعدی تعیین قیمت گوشی ایفون دسته دوم هم بستگی دارد به مالیات بر ارزش افزوده که حدودا 9% به قیمت گوشی های هوشمند اضافه می‌گردد. مجموع این مراحل به عددی منتهی می‌شود که در اختیار عمده‌فروش قرار می‌گیرد. در نهایت عمده‌فروش این اختیار را دارد که تا 3% و خرده‌فروش تا 7% به این قیمت اضافه کند. شاید شما هم در حال حساب و کتاب در ذهن خود هستید و حالا تعیین قیمت روز گوشی ایفون دسته دوم برای‌تان از ابهام درآمده باشد.
باتوجه به مواردی که در بالا گفته شد، خیلی دور از انتظار نیست که قیمت لحظه ای گوشی اپل دسته دوم مداوما در حال تغییر باشد و اطلاع از قیمت جدید گوشی کمی سخت! اما ما در سایت موبایل کده به شما تضمین می‌دهیم که از اخرین قیمت گوشی مطلع شوید و  بتوانید بهترین خرید را با بهترین قیمت داشته باشید.
در مجموع و به عنوان یک جمع‌بندی می‌توان گفت دو فاکتور اساسی تعیین‌کننده قیمت بروز گوشی موبایل در بازار ایران هستند:

  • قیمت دلار
  • موجودی کالا در بازار
سایت موبایل کده

تاثیر قیمت دلار بر روی گوشی ایفون دسته دوم


گوشی موبایل ایفون کارکرده کالایی 100% وارداتی محسوب می‌شود، اگرچه اخیرا گوشی‌های ایرانی هم وارد بازار شده و مورد استقبال قرار گرفته‌اند (مثلا گوشی جی پلاس) اما در سایر برندها قیمت موبایل به صورت دلاری تعیین می‌شود. به همین دلیل نوسانات ارز به شدت و مستقیما روی قیمت گوشی ایفون دسته دوم تاثیر می‌گذارد. بنابراین برای اطلاع از قیمت گوشی اپل دسته دوم به نرخ روز همواره باید سایت‌های معتبر در این زمینه را چک کنید تا قیمت دقیق گوشی را به دست بیاورید.

موجودی کالا در بازار


یکی دیگر از موارد موثر ، موجودی موبایل ایفون دسته دوم در بازار و تناسب بین عرضه و تقاضا است که می‌تواند روی قیمت لحظه ای موبایل اپل دسته دوم تاثیر مستقیم بگذارد. گاهی اوقات ممکن است با وضع قوانین جدید در مورد روند ثبت سفارش و واردات گوشی موبایل، حجم واردات کاهش یابد و موجودی کالا در بازار موبایل کم شود، در این صورت حتی با کاهش نرخ ارز نیز ممکن است قیمت گوشی اپل کارکرده به صورت صعودی افزایش پیدا کند تا زمانی که کالا به مقدار نیاز بازار ایران تامین شود. برای مثال در سال 1397 قوانین مختلفی در زمینه رجیستری گوشی موبایل وضع شد، که موجب کمبود کالا و عدم تطابق عرضه و تقاضا در بازار موبایل ایران و تغییرات در قیمت به روز گوشی شد.

قیمت انواع سری های گوشی های اپل کارکرده در موبایل کده

سری ۱۱ اپل ، سری ۱۲ اپل یا سری ۱۳؟ انتخاب شما کدام است؟ علاوه بر این پرچمداران، برندهای دیگری نیز در بازار موجود هستند که انتخاب را بسیار سخت می‌کنند. همه‌ی این پیچیدگی‌ها را به هنگام قیمت به روز گوشی ایفون دسته دوم ضرب در هزار کنید! اطلاع از قیمت تمام گوشی اپل ها اگرچه سخت، اما ناممکن نیست.
 دنیای دیجیتال و قیمت آنلاین گوشی امکان اطلاع از قیمت لحظه ای گوشی را فراهم کرده، به شکلی که اطلاع از قیمت گوشی ها در لحظه دیگر فقط یک رویا نیست! حال شما می‌توانید قیمت انواع سری های مختلف گوشی اپل دسته دوم را مشاهده کنید .

قیمت گوشی اپل دسته دوم

حتی باوجود تحریم‌ها و محدود بودن بعضی امکانات گوشی آیفون دسته دوم در ایران، تمام سری های گوناگون این برند ، طرفداران پروپا قرصی در ایران دارد، از نسل‌های پیشین گوشی اپل مانند آیفون 6، اپل 6S، اپل 7، اپل 8 گرفته تا نسل جدید گوشی های اپل مانند iPhone 12 Pro Max ،iPhone SE و iphone 11 Pro Max. اگر آیفون باز هستید، باید بدانید این علاقه برای شما ارزان آب نمی‌خورد! قیمت روز گوشی‌ آیفون دسته دوم گاهی تا ۴۰ میلیون تومان هم می‌رسد و برای داشتن جدیدترین مدل گوشی اپل دسته دوم باید بودجه بالایی را در نظر بگیرید. 
نسل‌های قدیمی گوشی آیفون دسته دوم کم‌تر در بازار روز موبایل پیدا می‌شود، مگر این‌که ریسک مدل‌های دست دوم را به جان بخرید. بااین حال برای اطلاع از قیمت روز گوشی موبایل اپل کارکرده می‌توانید به وب‌سایت‌های معتبر از جمله سایت موبایل کده مراجعه کنید.
قیمت گوشی های جدید آیفون دسته دوم از ۱۱ میلیون تومان شروع و گاهی تا ۴۰  میلیون تومان هم ادامه پیدا می‌کند. برای مثال قیمت گوشی iPhone 11 Pro  دسته دوم بین ۱۹ تا ۲۶ میلیون تومان در نوسان است و به همین دلیل اگر قصد خرید این مدل گوشی را دارید، اطلاع از قیمت روز جدیدترین گوشی اپل دسته دوم اهمیت زیادی دارد. باتوجه به نوسان قیمت موبایل در بازار، اگر قصد خرید گوشی آیفون دارید، حتما قیمت لحظه ای گوشی اپل را از مراجع معتبر پیگیری کنید.

قیمت به روز گوشی ایفون کارکرده

اطلاع از قیمت به روز گوشی اپل دسته دوم مخصوصا در بازار ایران که با نوسان قیمتی زیادی مواجه است کمی مشکل به نظر می‌رسد، اما ما در سایت موبایل کده به شما تضمین می‌دهیم که اخرین قیمت گوشی و قیمت به روز گوشی را مشاهده خواهید کرد. همانطور که گفتیم قیمت گوشی در بازار تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد، به‌ویژه قیمت دلار که هر روز در نوسان است. از طرفی بهترین راه برای استعلام قیمت لحظه ای گوشی مراجعه به وب‌سایت‌های آنلاین و معتبر در زمینه‌ی خرید و فروش گوشی دسته دوم ایفون می‌باشد که قیمت به روز گوشی ایفون را در سایت خود اطلاع‌رسانی می‌کنند. قیمت‌ گوشی هایی که در سایت موبایل کده مشاهده می‌کنید، همیشه به روز و معتبر هستند و شما می‌توانید در هر لحظه با خیالی راحت سفارش خود را ثبت کنید.
لیست قیمت گوشی در سایت موبایل کده به صورت روزانه آپدیت می‌شود و به همیت دلیل شما می‌توانید بهترین خرید را با مناسب‌ترین قیمت از سایت موبایل کده داشته باشید

چرا قیمت گوشی ایفون دسته دوم در فروشگاه آنلاین موبایل کده ارزان است؟

همانطور که گفتیم چیزهای مختلفی روی قیمت روز گوشی ایفون دسته دوم تاثیر می‌گذارند و فرایند قیمت‌گذاری گوشی اپل دسته دوم مراحل متعددی را طی می‌کند تا به قیمت نهایی برسد که مشتری در بازار موبایل با آن مواجه می‌شود. پس از طی مراحل گمرک، ارزش افزوده و مالیات گوشی به دست فروشنده می‌رسد و مطابق قانون این اختیار را دارد که 15% سود را در قیمت‌گذاری گوشی در نظر بگیرد. 
در هنگام قیمت‌گذاری، سایت فروشگاهی موبایل کده درصد سود را در بسیاری از مواقع بسیار کم یا حتی صفر در نظر می‌گیرد، چرا که ما معتقدیم کسب مشتریان جدید و ارائه خدمات با سود کمتر به تعداد بیشتری از کاربران بسیار مهم‌تر از کسب درآمد بیشتر از تعدادی افراد محدود می‌باشد. به گفته دیگر ما این اعتقاد را داریم که طیف وسیع مشتریان با سود کم می‌تواند سودآوری بیشتری داشته باشد. به این ترتیب هم خریدار و هم فروشنده در بازی برد برد می‌باشد، به همین دلیل قیمت گوشی‌ در سایت موبایل کده بسیار مناسبتر از باقی سایت های فروش گوشی آیفون دسته دوم است.

تخفیف‌های ویژه برای خرید آنلاین گوشی آیفون دسته دوم

معمولا هر هفته تعدادی از گوشی‌های موبایل ایفون دسته دوم با قیمت پایین‌تر و با عنوان محصولات ایفون دسته دوم تخفیف دار عرضه می‌گردد. این سری گوشی های ایفون دسته دوم تخفیف خورده معمولا از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، پیامک به کاربران علاقه‌مند اطلاع رسانی می‌گردد. شما نیز می‌توانید این آیفون های دسته دوم تخفیف خورده را در صفحه محصولات تخفیف خورده ملاحظه نمایید.
ما در فروشگاه آنلاین موبایل کده بر این تلاشیم تا با ارائه محتواهای اموزشی مناسب، کاربران را در انتخاب بهترین گوشی ایفون دسته دوم با توجه به نیازهای‌شان راهنمایی نماییم. همچنین گوشی‌های جدید ایفون را مورد بررسی قرار می‌دهیم و محتویات جعبه گوشی‌های موبایل پرطرفدار را بررسی می‌کنیم. لیست قیمت گوشی ایفون دسته دوم به طور روزانه در وب‌سایت ما به‌روز رسانی می‌شود و از این جهت می‌توانید به‌راحتی از اخرین قیمت گوشی و جدیدترین قیمت آن در بازار اطلاع کسب کنید.

موبایل کده چند سال است که فعالیت می‌کند؟

شروع فعالیت سایت موبایل کده از سال ۱۳۹۱ می‌باشد. جهت مشاهده‌ی سرگذشت سایت موبایل کده میتوانید به صفحه‌ی درباره ما سایت موبایل کده مراجعه نمایید. در حال حاضر ما در مجموعه موبایل کده به صورت شبانه‌روزی از طریق فروشگاه اینترنتی موبایل کده آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم و همچنین می‌توانید جهت خرید حضوری به یکی از فروشگاه‌های ما در شهر تهران مراجعه فرمایید.

آدرس فروشگاه‌ موبایل کده:

  تهران – ولی عصر – بلوار میرداماد – نرسیده به پل میرداماد – پلاک 331 – طبقه سوم – واحد 9

دلایل اعتماد به سایت موبایل کده چیست؟

سایت موبایل کده دارای مجوزهای فراوانی برای فعالیت است. مجوزهایی مثل نماد اعتماد ۲ ستاره، عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، عضویت در اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، عضویت در انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی و عضویت در انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران که می‌توانید آنها را در صفحه مجوزها مشاهده فرمایید.

همچنین می‌توانید تجربه‌های خرید مشتریان قبلی از زبان مشتریان موبایل کده بشنوید) و ضمانت ۱۰ روز برگشت وجه، آدرس و تلفن دفتر مرکزی و دفتر ارسال سفارش‌ها تماس با ما را ملاحظه و مطالعه فرمایید. و علاوه بر این موارد با مشاهده‌ی صفحه موبایل کده در اینستاگرام و مدت زمان فعالیت و محتوای آن و نظرات و فعالیت‌های مشتریان موبایل کده در آن، از سابقه فعالیت موبایل کده آگاه شوید و نوع ارتباطش با مخاطبیش را مشاهده نمایید.

روش‌های پرداخت وجه و ارسال سفارش‌ها و زمان ارسال سفارش‌ها به چه صورت است؟

موبایل کده روش‌های بسیار متنوعی را برای پرداخت وجه و ارسال سفارش‌ها دارد و در بسیاری از شهرهای ایران امکان پرداخت در محل برای خرید گوشی و لوازم جانبی را فراهم کرده است. برای آشنایی با این روش‌ها و زمان ارسال سفارش‌ها به صفحه روش‌ها و هزینه‌های ارسال مراجعه فرمایید.

سرگذشت موبایل کده

می توانید شکل و شمایل و برخی محتوای این سایت‌ها در زمان فعالیتشان را از طریق آرشیو تمام سایت‌های اینترنتی مشاهده فرمایید.

اولین فروش اینترنتی کالا را در سال 1386 تجربه کردیم. این محصول یک MP4 PLAYER طرح قلب بود که با توجه به نزدیک بودن روز ولنتاین در زمان شروع کار ما، فروش بسیار خوبی داشت. در آن زمان هنوز وب‌سایتی نداشتیم. یکی از دوستانمان که وب‌سایت شخصی داشت، یک صفحه از وب‌سایتش را برای این محصول در نظر گرفت و ما نیز برای آن صفحه تبلیغ کردیم. البته این محصول فقط به صورت اینترنتی معرفی می‌شد و امکان سفارش و خرید‌آنلاین وجود نداشت (سایت چنین امکانی نداشت) و برای خرید، خریداران یا به صورت حضوری به دفتر ما مراجعه می‌کردند و یا از طریق مراجعه به شعب بانک، مبلغ محصول را واریز می کردند. 

در کل این اولین تجربه‌ی ما بود ولی در آن زمان، افرادی از طریق اینترنت با این محصول آشنا شدند و خرید کردند که برخی از آنها هنوز در ذهنمان مانده‌اند. اولی فردی بود که از استرالیا این محصول را دیده بود و همسرش در ایران ساکن بود. از طریق دوستانش در ایران، وجه محصول را پرداخت کرد و ما این محصول را برای همسر محترمشان در ایران ارسال کردیم که بسیار هیجان زده شده بودند. مشتری دیگری که در ذهنمان مانده، به دلیل دوری فاصله ایشان بود و برایمان جالب بود که فردی در استان کرمان – شهرستان رفسنجان – بخش دیباز- روستای قلج، در آن زمان این محصول را به صورت اینترنتی دید و سفارش داد.

آیفون کار کرده یا همان دست دوم در محصولات اپل بسیار با ارزش هستند زیرا فروشندگان آنها به فکر ارتقا بوده و صرفا جهت مشکلات فنی آنها را نمی فروشند.

موبایل کده ایران با توجه به درخواست بسیار زیاد این محصولات تمام آنها را از نظر فنی کاملا تست نموده و سپس به فروش می رساند.

موبایل آیفون کارکرده

بسیاری از افراد، به جای هزینه سنگین آيفون نو، اقدام به خرید موبایل آیفون کارکرده می‌کنند و از اینکه با هزینه کمتر، گوشی آيفون دسته دوم دلخواه خود را خریداری کرده اند، راضی و خوشحال هستند.

کمپانی اپل گوشی‌های خود را مقاوم و باکیفیت مرغوبی تولید و به بازار عرضه می کند و اگر از آنها به خوبی نگهداری شود نباید از خرید محصول دست دوم نگرانی داشته باشید؛ خرید گوشی کارکرده، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و با هزینه کمتری می توانید یک موبایل آیفون خوب داشته باشید ولی در خرید موبایل آیفون کارکرده، باید یکسری نکات را رعایت کنید تا خدای نکرده کلاه سرتان نرود.

دست دوم آیفون Used iPhone، قیمت روز خرید و فروش و مشخصات فنی دست دوم آیفون Used iPhone

دست دوم آیفون Used iPhone ، قیمت روز خرید و فروش و مشخصات فنی دست دوم آیفون Used iPhone. فروشگاه اینترنتی موبایل کده با سالها تجربه در امر خرید و فروش دست دوم آیفون Used iPhone امروزه به یکی از مراکز تخصصی عرضه این محصولات در ایران تبدیل شده است و همواره سعی داشته بهترین و جدیدترین کالاها از معتبرترین برندها را در اختیار کاربران قراردهد. شما میتوانید مشخصات فنی و قیمت کالاها را بررسی کرده و سپس با مطالعه شرایط سایت و انتخاب گارانتی مورد نظر خود اقدام به خرید کالا و محصولات نمائید.

شما می توانید محصولات کارکرده گوشی های اپل را با اطمینان در موبایل کده خرید و فروش نمایید .

موبایل کده با هدف ارائه محصولات اپل در ايران و همچنين ارائه خدمات پس از فروش اين محصولات تاسيس گرديده است.

این مجموعه با تجربه مدیران خود که سالها در صنعت رایانه فعال بوده اند توانسته است مجموعه ای از محصولات اپل را برای شما فراهم کند.

سیاست موبایل کده توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی کاربران خود میباشد. از این رو میزان رضایت مشتریان همواره به عنوان یك عامل اساسی در ارزیابی میزان موفقیت سایت موبایل کده در دست‌یابی به اهداف خویش توسط مدیران شرکت در نظر گرفته شده است. به همین خاطر است كه عزم سازمانی نظام‌یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی مشتریان در سطح مجموعه وجود دارد كه بتواند با برنامه‌ریزی دقیق برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد.

موبایل کده به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با آخرین محصولات شرکت اپل آشنا شده و از آخرین اخبار شرکت اپل به زبان فارسی آگاه شوید.

سایت موبایل کده

گستره فعالیتهای موبایل کده بدین شرح می باشد :

  • اعمال قیمت گذاری متعادل و منصفانه برای محصولات
  • اعمال سیاست مشتری مداری و سعی در ارائه بهترین خدمات در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری محصولات
  • بروز رسانی و عرضه نرم افزار های اپل
  • ارائه جدید ترین سخت افزار های بروز اپل در کمترین زمان ممکن در ایران
  • مشاوره تخصصی در زمینه های سخت افزار و نرم افزار ها
  • ارائه خدمات و کمک به کاربران اپل بصورت آنلاین و تلفنی
  • ارائه گارانتی واقعی طلائی و نقره ای محصولات به انتخاب مشتری

شرایط فروش در سایت موبایل کده

در صورتیکه آدرس و شماره تماسهای شما ناقص باشد سفارش شما ارسال نمی‌گردد.

سفارشاتی که تا ساعت 14:00 ( پنج شنبه ها 11:00 ) تایید شوند در اولین روز کاری پس از آن ارسال میگردند.

با توجه به شرایط بازار و موجودی انبار ممکن است سفارش شما با کمی تاخیر ارسال گردد، در این صورت با شما هماهنگی صورت خواهد گرفت.

لطفاً قبل از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین ، با واحد فروش هماهنگ نمایید .

قیمت های مندرج در پرشین اپل مورد تایید خریدار بوده و نوسانات قیمت و گذشت زمان تاثیری در آن نخواهد داشت.

خریدار موظف می‌باشد سفارش خود را در هنگام دریافت از شرکت حمل و نقل با مندرجات فاکتور مطابقت داده و در صورت مغایرت از دریافت سفارش خودداری نماید.

موبایل کده با افتخار گوشی های آیفون کارکرده شما همراهان گرامی را با بهترین قیمت و شرایط از شما می خرد. هم چنین در صورت تمایل می تواند گوشی کارکرده خود را با گوشی های موجود در موبایل کده تعویض کنید. لیست قیمت گوشی اپل دست دوم موبایل کده رو در این صفحه چک کنید .

اگر به دنبال شرایط مساعدی برای تعویض گوشی های قدیمی آیفون دسته دوم خود هستید می توانید با خرید قسطی آیفون دسته دوم  از سایت موبایل کده با بهترین شرایط ، بی دغدغه گوشی خود را بروز نمایید.


خرید گوشی کارکرده, فروش اقساطی آیفون, فروش قسطی گوشی اپل


خرید آیفون دست دوم با گارانتی و نکاتی که باید درباره آن بدانید:

خرید آیفون دست دوم با گارانتی به خاطر کیفیت بالای این گوشی ها تقاضای بالایی دارد. اگر می‌خواهید در هزینه خرید گوشی هوشمند اپل صرفه‌جویی کنید، خرید گوشی آیفون  دست دوم اکتیو شده گزینه خوبی است. اما مانند هر خرید دست دوم دیگر، چند نکته وجود دارد که باید قبل از تحویل پول خود را بررسی کنید.

بسیاری از نکات زیر برای خریدارانی است که می توانند آیفون را شخصاً بررسی کنند، مانند زمانی که مستقیماً از شخصی خرید می کنند.

برای فروش آنلاین این امکان وجود ندارد، بنابراین باید به جای آن، بررسی های آنلاین خود را انجام دهید. فروشندگان معتبر عکس های زیادی را شامل جزئیات خراش ها و آسیب های دیگر، از جمله توضیحات دقیق در مورد کالایی که می فروشند، ارائه می دهند. نظرات یک فروشنده نشانگر خوبی برای کیفیت اقلام است.

 

موبایل آیفون استوک به چه معناست؟

کلمه استوک (Stock) در زبان لاتین و کشورهای اروپایی به کالای موجود در انبار و آماده فروش و تحویل به مشتری گفته می شود. اما این کلمه در بازار فروش محصولات گوناگون اعم از محصولات دیجیتال در ایران معنی کاملا متفاوتی دارد. در ایران به کالاهای کارکرده و دست دوم که در حد یک کالای آکبند و نو می باشند استوک گفته می‌شود. برای مثال در کشورهای اروپایی اگر از تاریخ تولید یک محصول با 10 سال خدمات پس از فروش دو سال گذشته باشد و این محصول به فروش نرسیده باشد، قیمت آن را کاهش می‌دهند و تا حد زیادی حتی در بعضی موارد تا ۷۰ درصد قیمت آن را کاهش داده و آن را به عنوان یک کالای استوک به فروش می‌رساند.

گوشی آیفون استوک

ایفون استوک که در فروشگاه موبایل کده موجود هستند تمامی آیفون های استوک دارای جعبه هستند و باتری گوشی‌های آیفون استوک اکثرا بالای 90 درصد است. گوشی آیفون استوک را که در فروشگاه موبایل کده خریداری می‌کنید تماما ایفون استوک اروپایی بوده و دارای کیفیت بالایی هستند هیچ کدام از گوشی های استوک دارای خط و خش نبوده و بازشدگی ندارند.

قیمت آیفون استوک

قیمت ایفون استوک در فروشگاه نولیکس بسیار مقرون‌به‌صرفه است، می‌توانید برای دیدن قیمت انواع گوشی استوک ایفون به بخش گوشی‌های استوک فروشگاه موبایل کده مراجعه کرده یا با تیم پشتیبانی فروشگاه موبایل کده برای اطلاعات بیشتر و سوالات خودتون تماس حاصل فرمایید.

وقتی صحبت از خرید گوشی‌های اپل می‌‌شود، هزینه‌های بالا سبب می‌شوند بسیاری از افراد، خرید دستگاه دست دوم را ترجیح دهند. با اینکه به این روش هزینه کمتری صرف می‌کنید اما ممکن است مجبور باشید با برخی مشکلات هم کنار بیایید. برخی از دستگاه‌ها تعمیر شده هستند یا مشکلی واضح دارند که به دلیل آن با قیمت کمتر عرضه شده‌اند. به همین دلیل مهم است قبل از خرید آیفون دست دوم به نکاتی توجه کرده و بسیار دقت کنید. ما در ادامه لیستی از این نکات برای شما تهیه کرده‌ایم که باتوجه‌به آنها می‌توانید خرید بهتری را تجربه کنید.

نکات کلی پیش از خرید محصول دست دوم

بیشتر مواردی که اینجا مطرح می‌کنیم برای خرید حضوری به درد می‌خورند؛ هرچند نکاتی که می‌شود در خرید آنلاین از آنها استفاده کرد را هم بیان کرده‌ایم. به‌طورکلی چه خرید حضوری و چه خرید آنلاین دردسرهای خود را دارند.

در فروش آنلاین بررسی فیزیکی محصول و تست آن عملا امکان‌پذیر نیست. بااین‌حال فروشندگان معتبر عکس‌های زیادی از زوایای مختلف کالایی که می‌فروشند، ارائه می‌دهند. در مقابل ممکن است کلاهبرداران چندان اهمیتی به این موضوع نداده یا از عکس‌های اینترنتی و فیک استفاده کنند.

از طرفی خرید حضوری از فردی ناشناس هم چندان راحت نیست و نباید به‌سادگی اعتماد کرد. در این نوع خرید هم امکان فریب و کلاهبرداری وجود دارد و باید در هر شرایطی جوانب احتیاط را رعایت کنید.

جمع بندی خرید از موبایلکده

در کل برای خرید گوشی دست دوم باید خیلی دقت کنید که مشکلی برای گوشی وجود نداشته باشد مگر با اطلاع قبلی فروشنده؛ سعی کنید گوشی را در یک جای پرنور تست کنید و معامله را در یک جای امن انجام دهید. تمام مواردی که به نظرتان در سلامت گوشی ایفون دسته دوم تاثیر به سزایی دارد را قبل از خرید چک کنید و تست‌های لازم را انجام دهید. امیدواریم که مقاله “راهنمای خرید آیفون دست دوم برای شما مفید بوده باشد و با توجه به نکات خرید آیفون دست دوم که در این مقاله ذکر کرده ایم بتوانید تجربه بسیار عالی از خرید گوشی مورد نظر خود داشته باشید. 

به دلیل بالا بودن قیمت گوشی‌ها بسیاری از کاربران توان خرید گوشی‌های نو را ندارند و اقدام به خرید گوشی دست دوم می‌کنند. خرید گوشی‌های ایفون دست دوم ریسک‌های خاص خود را دارد و ممکن است یک سری مشکلات وجود داشته باشد که در برخورد اول خود را نشان ندهند. برای اینکه یک گوشی ایفون دست دوم خوب را خریداری نماییم، باید از همه جهت آن را مورد بررسی قرار دهیم تا از خرید خود پشیمان نشویم. برای بررسی گوشی باید یک سری مراحل را طی کنیم تا یک گوشی خوب و با قیمت مناسب را خریداری کنیم. با موبایلکده همراه باشید.

از آنجایی که برند اپل و محصولات این شرکت هیچگونه خدمات پس از فروش و نمایندگی رسمی در ایران ندارد از اولین روز افتتاح موبایلکده تمام سعی ما ارائه بهترین خدمات فروش  با استاندارد ترین محصولات اپل  بوده و با 5 سال سابقه ی کاری جز بهترین مجموعه های فروش و خدمات اپل در پایتخت کشور هستیم.

ایفون کارکرده در سایت موبایلکده

فروشگاه اینترنتی موبایلکده سال ها در فروش گوشی های ایفون کارکرده ، ایفون استوک ، ایفون دست دوم سابقه ی درخشانی داشته است و دارد ، موبایلکده سعی داشته با ارائه ی بهترین و باکیفیترین گوشی های اپل دسته دوم درصد رضایت مشتریان خود را افزایش دهد.

چرا خرید ایفون دست دوم از سایت موبایلکده ؟

فروشگاه اینترنتی موبایل کده با بروز نگهداشتن سایت محیطی کاملا ایمن جهت قیمت گذاری محصولات ایجاد نموده است،تمامی گوشی های ایفون ایمن خرید بدون کوچکترین مشکلی برای مشتری ارسال میگردد بطوری که تیم پشتیبانی موبایلکده بطور مداوم گوشی های ایفون را زیر فیلتر های تخصصی رد و ارسال میکنند.(محصولی کاملا بدون عیب و مشکل)

گوشی آیفون دست دوم

گوشی آیفون دست دوم در انواع مدل های استوک و نو و اکبند در فروشگاه اینترنتی موبایل کده موجود است.  هنگام خرید گوشی دست دوم ارزان اپل باید قبل از هر چیز از سالم بودن طراحی و میزان سلامت باتری اطمینان حاصل کنید . نکات خرید آیفون دست دوم هر مدل با بقیه مدل ها متفاوت است . انواع گوشی اپل دست دوم که شامل آیفون ۱۱ پرو دست دوم ، آیفون ۱۱ دست دوم ، ایفون ۱۲ دست دوم ، آیفون x دست دوم و آیفون ۱۳ پرو دست دوم و … است .همانطور که می‌دانید قیمت گوشی های آیفون دست دوم در مقایسه با نمونه صفر بسیار ارزان تر و اقتصادی است . خصوصا برای کاربرانی که به گوشی های آیفون علاقه دارند اما توانایی پرداخت هزینه های اضافی این گوشی گران قیمت اپل را ندارند . موبایل کده با داشتن انواع گوشی های دست دوم اپل ایفون در انواع مدل ها با بهترین قیمت عرضه کننده جدیدترین و بهترین مدل گوشی های ایفون کارکرده و آکبند است .

اهداف و زمینه کاری فروشگاه موبایلکده چیست :

فروشگاه موبایل کده سالهای زیادی در زمینه گوشی های ایفون دسته دوم و کارکرده و آکبند فعالیت داشت به مرور زمان و درخواست مشتری و بزرگتر شدن ابعاد کسب کار اینترنتی فروشگاه تصمیم گرفت تا سایت و پیج فروش آنلاین خود را راه اندازی نماید, موبایلکده بهترین ها را در اجناس اورجینال انتخاب و معرفی کرده است در این فروشگاه چه بصورت حضوری و چه بصورت اینترنتی حتی یک محصول بی کیفیت دیده نمی شود و تمامی گوشی های آيفون اصلی می باشد و به تضمین اصلی بودن کالا به فروش می رسد.

اعتماد سازی نسبت به فروشگاه موبایلکده:

فروشگاه آنلاین موبایل کده دارای ملک شخصی و ادرس ثابت می باشد به آدرس تهران – ولی عصر – بلوار میرداماد – نرسیده به پل میرداماد – پلاک 331 – طبقه سوم – واحد 9 –  به شماره تماس ۰۹۳۷۱۲۴۶۶۳۴ و دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد.

اپل | Apple

در این دسته تمام گوشی های کارکرده و دست دوم مدل آیفون قرار داده می شود. iPad Air 2022,iPhone SE 2022,iPad 10.2 2021,iPad mini 2021,iPhone 13 mini,iPhone 13,iPhone 13 ProiPhone 13 Pro Max,iPad Pro 11 2021,iPad Pro 12.9 2021,iPhone 12 mini,iPhone 12,iPhone 12 Pro Max,iPhone 12 Pro,iPad 10.2 2020,iPad Air 2020,iPhone SE 2020iPad Pro 12.9 2020,iPad Pro 11 2020,iPad 10.2,iPhone 11,iPhone 11 Pro,iPhone 11 Pro Max,iPad Air 2019,iPad mini 2019,iPad Pro 12.9 2018,iPad Pro 11,iPhone XR,iPhone XS Max,iPhone XS,iPad 9.7 2018,iPhone 10 (X),iPhone 8 Plus,iPhone 8,iPad Pro 12.9 2017,iPad Pro 10.5,iPad 9.7 2017,iPhone 7 Plus,iPhone 7,iPad Pro 9.7,iPhone SE,iPad Pro 12.9 2015,iPad mini 4,iPhone 6s,iPhone 6s Plus,iPad Air 2,iPad mini 3,iPhone 6 Plus,iPhone 6,iPad Air,iPad mini 2,iPhone 5c, iPhone 5s,iPad 4 Wi-Fi,iPad mini ,iPhone 4S,iPhone 4 CDMA,iPhone 4, iPhone 3GS,iPhone

نوشته های مرتبط
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Call Now Button