✌🏻 مثل آب خوردن گوشیت رو عوض کن، اونم قسطی!

بیمه آیفون کارکرده

تصور کنید که بیمه موبایل هنوز طراحی و ارائه نشده بود، موقع برگشت به اتومبیل شخصیتان متوجه می شوید شیشه شکسته و تلفن همراه شما که برای خرید آن مدت ها پس انداز کرده بودید دزدیده شده است.حتی دوست ندارید تصور کنید چون موبایل ما، همراه همیشگی برای انجام امور اینترنتی و آنلاین روزانه ی ماست.

فروشگاه اینترنتی موبایل‌کده ، بیمه آیفون کارکرده  را به این منظور طراحی کرد تا برای عموم مردم این فرصت وجود داشته باشد تا خسارت احتمالی را به پشتیبانی بیمه موبایل آیفون کارکرده تأمین نمایند.با پرداخت هزینه ناچیزی نسبت به قیمت آيفون خود، بیمه برای شما صادر شده ومی توانید ازخدمات و پوشش های آن به آسانی و با خیال راحت استفاده نمایید!

بیمه موبایل یکی از مسائلی است که طی چند وقت اخیر به شدت مورد توجه و استقبال کاربران قرار گرفته و افراد زیادی هم اکنون گوشی های موبایل خود را بیمه می‌کنند. اما شاید خیلی از افراد هنوز با ماهیت بیمه موبایل و جزئیات آن آشنا نباشند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به طور جامع در رابطه با بیمه موبایل و گوشی صحبت کنیم و از 0 تا 100 آن را برایتان شرح دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

گوشیت رو دزدیدن؟ ما پولش رو میدیم

(طرح ويژه بیمه موبایل آیفون)

گارانتي و بيمه آيفون كاركرده موبايل كده

براي سري هاي 12 و به بالا

مقدمه بیمه آیفون کارکرده:

بیمه آیفون کارکرده

در دنیای امروز سرعت تکنولوژی آن‌قدر بالاست که هر روز گوشی‌های موبایل جدیدی وارد بازار می‌شوند، آن‌هم باقیمت‌های سرسام‌آور!!! برای مثال؛ آیفون ۱۲ پرو چند میلیونی!!! شکی نیست که هرچقدر آيفون کارکرده گران‌تری بخریم حساسیتمان بالاتر می‌رود، و البته نگرانی‌مان بابت سرقت گوشی و یا افتادن در آب یا شکستن صفحه گوشی و… نیز بیش‌‎تر میگردد.

نکته مهم و قابل توجهی که اکثر افراد در هنگام خرید آیفون دسته دوم و کارکرده به آن دقت نمی‌کنند این است که اگر گوشی خریدید که صرفا گارانتی داشت باید بدانید که این گارانتی فقط و فقط یک سری از موارد را پوشش می‌دهد؛ برای‌مثال در قبال ضربه‌‌خوردگی و هرگونه تماس با مایعات و رطوبت و یا سرقت هیچ مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود و شما عملا کل هزینه ای که برای خرید آیفون کرده بودید را از دست می‌دهید برای همین در اکثر موارد ترجیح می‌دهیم گوشی را بدون گارانتی بخریم .

در صورتی که به راحتی با خرید بیمه آيفون کارکرده سایت موبایل‌کده، هر یک از موارد ناگواری که در بالا به آنها اشاره کردیم برای گوشی‌شما اتفاق افتد دیگر نگران نخواهید بود.. حال سؤالی که ایجاد می‌شود این است که اگر گوشی‌مان به سرقت رفت و یا ضربه‌ای خورد و صفحه آن شکست، باید چکار کنیم؟ حال به‌نظر شما پرداخت تنها ۶ درصد از کل مبلغ گوشی آیفون کارکرده‌ای که خریداری کرده‌اید ارزش بیمه شدن آن را ندارد؟؟؟

شرایط بیمه آیفون کارکرده در موبایل کده :

بیمه آیفون کارکرده

بیمه موبایل خسارت‌هایی که شامل گارانتی و ضمانت نامه نمی‌شود، را پوشش می‌دهد و در شرایطی مثل شکستن ال سی دی، خرابی ناشی از آب خوردگی و دزدیده شدن موبایل، خسارت را پرداخت می‌کند. پوشش های بیمه موبایل را در ادامه می‌بینیم:

  • سرقت (به هر نحوی)
  • آبدیدگی
  • نوسانات برق (القا الکتریکی)
  • شکستن ال سی دی
  • آتش سوزی
  • حوادث طبيعي
  • فرانشيز 15 %
  • مدت زمان بیمه یک سال از زمان فعال‌سازی

شرايط گارانتي ويژه موبايل كده :

بیمه آیفون کارکرده

  • مدت زمان گارانتي 2ماه از زمان صدور فاكتور
  • گارانتي شامل ارائه خدمات رايگان تعميري

فرانشیز در بیمه موبایل به چه معناست؟

بیمه آیفون کارکرده

منظور از کلمه فرانشیز، میزان درصدی از خسارات است که هزینه آن‌ها بر عهده شرکت بیمه نیست و فرد بیمه شده باید آن را پرداخت کند.

فرانشیز بیمه آیفون کارکرده در موبایل‌کده چقدر است؟

بیمه آیفون کارکرده

قبل از هر چیز باید این رو بدانید که سایت موبایل‌کده تنها بیمه موبایل آیفون می‌باشد که فرانشیز  ثابت دارد که این مزیت به شدت خوبی برای افرادی که نیاز به بیمه گوشی آیفون کارکرده خود دارند می‌باشد!

 فرانشیز بیمه آیفون کارکرده در موبایل‌کده به شرح زیر است:

فرانشيز خسارت جزئی (تعويض قطعه و تعميرات): 15 %

فرانشيز ال سي دی (تعويض قطعه و تعميرات) : 15 %

فرانشيز خسارت سرقت (با شكست حرز و به هر نحوی): 15 %

سری آیفون ۱۲

محصولی با شرایط مورد نظر یافت نشد.
محصولی با شرایط مورد نظر یافت نشد.
محصولی با شرایط مورد نظر یافت نشد.

سری آیفون ۱۳

محصولی با شرایط مورد نظر یافت نشد.
محصولی با شرایط مورد نظر یافت نشد.
محصولی با شرایط مورد نظر یافت نشد.

پوشش سرقت در بیمه آیفون موبایل‌کده:

بیمه آیفون کارکرده

همان طور که گفتیم بیمه تلفن همراه، سرقت با شکست حرز را پوشش می‌دهد. شکست حرز یعنی شکستن مانع برای سرقت، مثلا دزدی با شکستن در، قفل یا پنجره انجام شود. در بیمه، شکست حرز به معنی استفاده از زور است.


مواردی که تحت پوشش بیمه آیفون قرار نمی گیرند:

بیمه آیفون کارکرده

بیمه تلفن همراه مانند دیگر بیمه‌ها یک قرارداد است و در آن برخی از موارد استثنا هستند و تحت پوشش قرار نمی‌گیرند. در شرایط زیر خسارت موبایل قابل پرداخت نیست:

  • خسارت‌های ناشی از تعمیر نامناسب
  • عیب و نقص‌های ظاهری مثل خراشیدگی
  • استهلاک عادی مثل زنگ زدگی یا فساد تدریجی در اثر شرایط آب و هوایی
  • کلیه خسارت‌های عمدی توسط خود بیمه‌گزار یا وابستگان او
  • کلیه خسارت‌ها در صورت مخدوش شدن شماره سریال دستگاه
  • هزینه‌های تعمیر و بازشدگی در مراکزی غیر از مرکز تخصصی صدور و پشتیبانی طرف قرارداد با شرکت بیمه

مدت زمان اعتبار بیمه آیفون کارکرده در سایت موبایل‌کده چقدر است؟

بیمه آیفون کارکرده

بیمه آیفون کارکرده در سایت موبایل کده یک سال از زمان فعال‌سازی است.

البته این مدت زمان قابل تمدید است. توجه داشته باشید که در طول مدت اعتبار بیمه نامه موبایل تنها یک بار می‌توانید از پوشش‌های آن استفاده کنید. در هر زمان که بخواهید می‌توانید برای خرید آنلاین بیمه موبایل آیفون کارکرده به سایت فروشگاهی موبایل‌کده مراجعه نمایید.


بیمه آیفون کارکرده موبایل‌کده فقط یک بیمه معمولی نیست، بلکه فراتر از هر بیمه دیگریست !

خسارت‌های تحت پوشش بیمه آیفون کارکرده موبایل‌کده :

بیمه آیفون کارکرده

  1. اگر موبایل شما به هر نحوی به سرقت برود (حتی اگر سرقت خیابانی باشد و هیچ شاهدی هم در کار نباشد)، تنها با یک گزارش پلیس، بیمه آیفون کارکرده موبایل‌کده خسارت شما را جبران می‎کند.
  2. بیمه آیفون کارکرده موبایل‌کده فقط به سرقت محدود نمی‎شود. اگر LCDگوشی موبایل شما بشکند، یا گوشی دچار آب‌خوردگی، نوسانات برق، آتش‎سوزی و حوادث طبیعی شود، بیمه آیفون کارکرده موبایل‌کده این خسارت‎ها را پوشش می‎دهد.

شرایط دریافت خسارت بیمه آیفون کارکرده موبایل‌کده | پوشش شکست LCD و سایر خطرات:

بیمه آیفون کارکرده

اقدامات بیمه‌گزار:

حداکثر ظرف مدت 5 روز میبایست شکستگیLCD  (آب خوردگی، نوسان و…)را به بیمه‌گزار (موبایل‌کده) اعلام و اقدام به تکمیل فرم اعلام خسارت نمایند.


شرایط و مدارک مورد نیاز جهت دریافت خسارت :

بیمه آیفون کارکرده

مراجعه به سایت بیمه‌گزار (موبایل‌کده) با در دست داشتن گوشی آسیب دیده به همراه جعبه و مدارک ذیل:

نکته: افرادی که درشهرهای دیگر( به جز تهران ) هستند ، می‌توانند مستندات و موارد مورد نیاز را از طریق پست برای شرکت بیمه‌گزار (موبایل‌کده) ارسال نمایند.

  • ارائه مدارک شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)
  • ارائه فرم اعلام خسارت
  • ارائه گواهی بیمه

استثنا

  • خسارت LCDکه آثار شکستگی و آسیب فیزیکی روی آن به وضوح مشخص نباشد، مورد تعهد این پوشش نمی باشد.
  • آبدیدگی برای گوشی هایی که LCDآنها تعویض شده است استثنا می باشد و از تعمیر بیمه گر خارج می باشد.
  • بیمه نامه در دوره انتظار فاقد پوشش می باشد.
  • شرایط عمومی کلی بیمه

  •  

    • تلفن همراه بیمه شده میبایست در سامانه همتا به نام بیمه گزار ثبت باشد.
    • زمان شروع بیمه نامه از تاریخ فعالسازی و صدور فاکتور در بیمه‌گزار (موبایل‌کده)  محاسبه میگردد.
    • مسئولیت عدم مطابقت مشخصات وارد شده (مشخصات بیمه گذار و مالک تلفن همراه) بر عهده خریدار میباشد.
    • در طول مدت بیمه نامه تنها یکبار میتوانید از خدمت دریافت خسارت استفاده کنید.
    • مدت اعتبار بیمه نامه برابر با تاریخ مندرج در بیمه نامه میباشد.
    • مهلت اعلام خسارت 5 روز از زمان حادثه میباشد و بیمه گر نسبت به جبران هزینه بعد از آن هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
    • مالک گوشی و شماره موبایلی که گوشی روی آن رجیستر شده  بیمه گذار همه باید متعلق به یک کد ملی باشد.

بیمه آیفون چیست و چه مزایایی دارد؟

بیمه آیفون کارکرده

امروزه وسایل الکترونیکی همچون گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ جزیی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده ­اند. هر کدام از این وسایل کاربردهای مهم و انکار ناپذیری برای ما دارند بطوریکه امروزه زندگی بدون آنها غیر قابل تصور است. همه ی ما می دانیم که گوشی موبایل، تبلت و یا لپ تاپ چه کارهای مهمی را روزانه برای ما انجام می دهند، برای مثال ما بسیاری از اطلاعات مهم و ارزشمند خود را در آن ها نگه داری می کنیم.
هر کدام از ما راهکارهایی را برای محافظت از این وسایل مهم و کاربردی به کار می ­گیریم. از گارانتی و گرفتن یک قاب محافظ و یا کیف مخصوص لپ تاپ گرفته تا هزینه کردن برای یک محصول ضد آب و یا ضد ضربه!

همه این ­ها راهکارهای مناسبی هستند، اما حوادثی هستند که خیلی از مواقع خارج از اراده و کنترل شما رخ می­دهند و باعث اختلال در زندگی شما می­ شوند. پیشنهاد ما این است که در کنار تمام این موارد در زمان خرید گوشی آیفون کارکرده خود از سایت موبایلکده، آن را بیمه کنید و خیال خود را بابت هر اتفاقی راحت کنید.

در ادامه به شما خواهیم گفت: بیمه لوازم الکترونیکی چه مزایا و ویژگی‌های ارزشمندی دارد، حق بیمه آن چقدر است و در برابر چه خطراتی می‌تواند از وسایل الکترونیکی ما محافظت کند.


چرا باید آیفون خود را بیمه کنم؟

بیمه آیفون کارکرده

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که موبایل شما دچار شکستگی، آبخوردگی، سوختگی بر اثر نوسانات ولتاژ برق و یا سرقت شده باشد، در این مواقع حتما هزینه های زیادی را صرف تعمیر و یا تعویض دستگاه خود می ­کنید. اما اگر آیفون خود را بیمه کرده باشید، اطمینان دارید که شرایط به قبل حادثه بازمی‌گردد.


محافظت از گوشی در برابر آسیب های پر هزینه:

بیمه آیفون کارکرده

اجازه بدهید به شما بگوییم که بیمه گوشی موبایل آیفون کارکرده چقدر مهم و با اهمیت است:

طبق آمار از هر 5 نفر 1 نفر گوشی موبایل خود را در سرقت از دست داده است، و یا در اثر حادثه ای آسیب دیده است، سالانه یک تا سه نفر گوشی هوشمند خود را در سال اول می شکنند. خسارت تصادفی تحت پوشش گارانتی نیست و تعمیر گوشی شما بدون بیمه واقعا گران و پرهزینه است.

بیمه فقط محافظت از آسیب نیست، هر ساله تعداد زیادی گوشی به دلایل مختلف از بین می­ روند، یا سرقت می ­شوند، و هیچ بیمه و گاراتنی آن­ها را پوشش نمی دهد.


چرا بیمه آیفون کارکرده خود را به سایت موبایلکده بسپارم؟

بیمه آیفون کارکرده

بیمه آیفون سایت موبایلکده دارای کامل‌ترین پوشش‌های بیمه‌ای برای موبایل های آیفون کارکرده می باشد با فرانشیز ثابت و پایین.

تفاوت خدمات ما نه تنها در میزان سقف تعـهدات و نوع پوشـش‌های بیمه است، بلـکه کیفیت و سرعت خدمات در پرداخت خسارت و ارتباط با مشتریان، بزرگ‌ترین مزیت بیمه آیفون سایت موبایلکده در کشور است.


بیمه موبایل سایت موبایلکده چه خسارت­ هایی را برای من تحت پوشش­ قرار می ­دهد؟

بیمه آیفون کارکرده

با توضیح این موارد با ما همراه باشید:

  • سرقت با شکست حرز: در صورتی که گوشی آیفون شما از طریق شکست حرز مورد سرقت قرار بگیرد، مانند(به کار بردن زور، پاره کردن، تخریب، کندن، گذشتن از در، دیوار و حصار و پنجره بدون کلید و یا استفاده از ابزار غیر متعارف) شامل پرداخت خسارت از بیمه می شود.
  • شکست: اگر بر اثر ضربه به LED ناشی از حوادثی اعم از سقوط، تصادف، واژگونی و… به موبایل آیفون شما خسارت وارد شود.
  • نفوذ مایعات و آبرفتگی:   در مواقعی که بر اثر نفوذ مایعات به دستگاه و آب خوردگی بر اثر حوادثی مثل سیل، آب گرفتگی، نم، رطوبت، و… موبایل آیفون شما دچار خرابی و خسارت شود.
  • نوسانات برق: ممکن است موبایل آیفون شما بر اثر نوسانات ولتاژ برق، اتصال کوتاه و… دچار خرابی و خسارت شود و به آن آسیب وارد شود.
  • بلایای طبیعی: درصورت بروز بلای طبیعی مثل رانش، نشست و لغزش زمین، ریزش کوه یا صخره، باران، برف، تگرگ، بهمن، یخ‌زدگی، یخ شناور، دمای بالا، بخارهای غیر خورنده و… باعث ایجاد خرابی و خسارت به موبایل آیفون شما شود.
  • آتش سوزی: در صورتی‌که بر اثر صاعقه، انفجار و آتش‌سوزی در اثر بلایای طبیعی به گوشی آیفون شما خسارتی وارد شود و باعث خرابی آن گردد.
  • فرانشیز بیمه موبایل‌ آیفون :

    فرانشیز از مهم­ترین مسائلی است که در اغلب بیمه ­ها وجود دارد و بیمه کالاهای دیجیتال نیز شامل فرانشیز می ­شود. این فرانشیز در شرکت بیمه‌ها و طرح‌های مختلف آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد. در واقع به آن بخش از خسارت که برعهده بیمه گذار می باشد، فرانشیز گفته می شود. مبلغ فرانشیز در بیمه نامه مشخص می شود.


    هزینه غیر حضوری بیمه موبایل آيفون از سایت موبایل‌کده :

    شما می ­توانید از طریق سایت موبایل‌کده به صورت آنلاین این بیمه‌نامه را خریداری کنید و نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف زمان نیست.


    تفاوت گارانتی با بیمه گوشی آیفون :

    در کمال صداقت باید به شما بگوییم که گارانتی و بیمه موبایل، تبلت و لپ‌تاپ مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم خدمات کاملی در به شما ارائه می‌دهند. زمانی که شما گوشی را با گارانتی خریداری می‌کنید، گارانتی در واقع عدم کارایی دستگاه و عیوب ذاتی آن را تحت پوشش قرار می ­دهد و شامل تعمیر رایگان انواع خرابی ها می‌شود اما بیمه لوازم الکترونیکی دستگاه شما را در برابر سرقت، شکستگی و حوادث و مسائلی از این قبیل تحت پوشش قرار می ­دهد.

    پس اگر شما هم یک طرح بیمه عالی برای گوشی آیفون خود می ­خواهید  وارد سایت موبایل‌کده شوید و تنها در عرض چند دقیقه بیمه خود را آنلاین خریداری کنید.


    یک توصیه قبل از بیمه کردن موبایل‌ آیفون

یک توصیه ایمنی در مورد همه گوشی ها:

نرم افزارهای مورد نیاز خود را همیشه از اپ استور دانلود کنید چون سیستم انتی ویروس هشدار دارند و هیچ اپلیکشن مخربی ازطریق آنها به گوشی شما آسیب نمی‌رساند. با این کار عملکرد گوشی شما همیشه بالا خواهد بود.


بیمه موبایل آیفون چیست؟

بیمه موبایل دقیقا مثل سایر بیمه های رایجی است که امروزه افراد زیادی از آن ها استفاده می‌کنند. برای مثال زمانی که شما خودروی خود را بیمه می‌کنید، شرکت بیمه گذار خسارات ناشی از صدمات و تصادفات را به شما پرداخت خواهد کرد. برای گوشی های موبایل هم دقیقا همین روند وجود دارد. با بیمه موبایل خود می‌توانید از بیمه گذار را در قبال هرگونه خرابی، شکستگی یا حتی دزدیده شدن گوشی غرامت دریافت کنید. بنابراین مفهوم بیمه موبایل خیلی پیچیده نیست و دقیقا همان مفهومی را به همراه دارد که بیمه در سایر زمینه ها نظیر بیمه خودرو، بیمه خانه و غیره ارائه می‌کند


چرا گوشی شما نیاز به بیمه شدن دارد؟

بیمه آیفون کارکرده

خیلی از افراد می‌گوید که چرا باید یک گوشی نیاز به بیمه شدن داشته باشد؟ پاسخ این سوال کاملا مشخص است. تصور کنید شما یک آیفون ۱۲ پرو را خریداری کرده‌اید که هم اکنون قیمت نسخه پایه آن در بازار چیزی مابین ۳۹ الی ۴۲ میلیون تومان است! مطمئنا این گوشی ارزش بالایی داشته و شما باید مثل چشمان خودتان از آن محافظت کنید! حال تصور کنید بتوانید با صرف هزینه ناچیزی (در مقایسه با قیمت اصلی گوشی) آن را در برابر هرگونه اتفاق نظیر شکستگی ال سی دی، خرابی ناشی از آب خوردگی، دزدیده شدن و غیره بیمه نمایید و در صورتی که هر اتفاقی برای گوشی شما رخ داد مبلغ کل یا بخش عظیمی از قیمت اصلی دستگاه را از شرکت بیمه دریافت نمایید! مطمئنا در این شرایط ارزش و اهمیت بیمه موبایل نمایان می‌شود. بنابراین در یک جمله باید بگوییم اگر نگران خرابی، به سرقت رفتن یا بروز هرگونه اتفاق برای گوشی خود هستید و می‌ترسید که به این صورت ضرر و زیانی به شما وارد شود، بیمه موبایل آیفون موبایلکده سرویسی است که به آن نیاز خواهید داشت. برای آشنایی بیشتر و دقیق تر با جزئیات بیمه موبایل توصیه می‌کنیم حتما به مطالعه مقاله “بیمه گوشی موبایل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟


بیمه موبایل چه تفاوتی با گارانتی موبایل دارد؟

بیمه آیفون کارکرده

اما یکی از سوالاتی که در ذهن خیلی از افراد به وجود می‌آید این است که اصلا بیمه موبایل چه تفاوتی با گارانتی موبایل دارد؟ مگر در حین خرید گوشی آن را با ضمانت یا گارانتی خریداری نمی‌کنیم؟ بنابراین چه دلیلی وجود دارد که هزینه اضافه‌ای برای بیمه کردن گوشی موبایل خود پرداخت نماییم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تفاوت های فاحشی مابین بیمه موبایل و گارانتی موبایل وجود دارد و همین تفاوت ها سبب شده که روز به روز استقبال کاربران از بیمه موبایل بیشتر شود، به طور خلاصه اصلی ترین تفاوت های مابین این دو مسئله به شرحی است که در ادامه عنوان می‌کنیم.

زمانی که شما گوشی را با گارانتی اولیه خریداری می‌کنید، شرکت ارائه دهنده گارانتی طی قراردادی متعهد می‌شود که در شرایط خاصی گوشی شما را به صورت رایگان تعمیر کند. برای مثال اگر در مدت زمان 1 سال گوشی خود به خود خاموش شد یا قطعات سخت افزاری آن به طور خود به خود دچار مشکل شوند، شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی آن را بدون دریافت هزینه تعمیر می‌کند. همه ما می‌دانیم که اغلب خرابی هایی که در گوشی های موبایل رخ می‌دهند خود به خود به وجود نمی‌آیند و کاربر و عوامل جانبی در به وجود آمدن آن ها نقش دارند! متاسفانه گارانتی شامل تعمیر رایگان این نوع خرابی ها نمی‌شود! به تبصره های زیر دقت کنید:

  • خرابی گوشی در اثر آب خوردگی تحت پوشش گارانتی موبایل قرار ندارد.
  • خرابی گوشی در اثر ضربه یا افتادن از دست کاربر تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرد.
  • خرابی ناشی از بکارگیری لوازم جانبی تایید نشده شرکت تحت پوشش گارانتی قرار نخواهد گرفت.
  • خرابی ناشی از نوسانات ولتاژ برق و آسیب دیدن گوشی در حین شارژ تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرند.
  • به سرقت رفتن گوشی تحت پوشش گارانتی نبوده و ارتباطی به ضمانت دستگاه ندارد.
  • خرابی های ناشی از حوادث غیرمترقبه نظیر سیل، آتش سوزی و غیره تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرند.

بنابراین تقریبا اغلب موارد شایعی که کاربران با آن ها مشکل دارند تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرند. برای مثال چیزی در حدود 80 درصد از تعمیرات گوشی های موبایل مربوط به شکستن ال سی دی در اثر سهل انگاری کاربر و افتادن آن از دست وی می‌شود، در حالی که حتی این اتفاق هم تحت پوشش خدمات گارانتی نیست! اما در سمت مقابل بیمه موبایل تمام این موارد را تحت پوشش قرار می‌دهد. موارد زیر جالب ترین مواردی هستند که تحت پوشش بیمه موبایل قرار دارند:

  • به سرقت رفتن گوشی
  • خرابی های ناشی از آب خوردگی
  • خرابی ناشی از نوسانات ولتاژ برق در حین شارژ گوشی
  • خرابی گوشی در اثر بلایای طبیعی همچون زلزله، آتش سوزی و غیره

بنابراین کاملا مشخص است که گارانتی گوشی با بیمه موبایل دو امر کاملا متفاوت هستند. بیمه موبایل تقریبا در ازای هر اتفاقی که برای گوشی شما رخ دهد خود را مسئول دانسته و غرامت پرداخت می‌کند، این موضوع در حالیست که گارانتی موبایل تقریبا بی‌معناست چون هیچ مشکلی را تحت پوشش قرار نمی‌دهد و مسائلی را تحت پوشش قرار داده که درصد وقوع آن ها در دوره گارانتی بسیار ناچیز است. بنابراین با تفاوت گارانتی و بیمه موبایل هم آشنا شدید.


هزینه بیمه آیفون کارکرده چقدر است؟

بیمه آیفون کارکرده

یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است در ذهن خیلی از کاربران ایجاد شده باشد مربوط به هزینه بیمه موبایل می‌شود. با توجه به اینکه بیمه موبایل شامل گستره عظیم‌تری از اتفاق های رایجی خواهد بود که ممکن است برای گوشی شما رخ دهند و پرداخت غرامت آن محدود به هزینه تعویض یک قطعه یا موارد این چنینی نیست و در خیلی از موارد هزینه‌ای معادل کل قیمت گوشی از سوی بیمه‌گذار به مشتری ارائه می‌شود، طبیعتا هزینه اولیه بیمه کردن گوشی هم از هزینه‌ای که برای گارانتی گوشی صرف می‌کنید بیشتر خواهد بود. هزینه و نرخ دقیق بیمه موبایل با توجه به سری ساخت و ارزش هر گوشی آیفون تعیین می‌شود. ما در سایت موبایل‌کده تنها ۶ درصد از ارزش هر گوشی را به عنوان ارزش بیمه پرداخت میکنیم.

کدام سایت بهترین سرویس و خدمات بیمه آیفون را ارائه می‌دهد؟

بیمه آیفون کارکرده

اما کدام شرکت بیمه گذار بهترین خدمات را در قبال بیمه موبایل ارائه می‌کند؟ این سوال شاید در ذهن خیلی از شما هم به وجود آمده باشد. برای اینکه بهترین شرکت بیمه موبایل را بشناسید باید در مورد جزئیات سرویس هر یک از شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه موبایل اطلاعات کسب کنید. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، بیمه موبایل مثل سایر بیمه های خواهد بود. زمانی که شما می‌خواهید خودروی خود را بیمه کنید، به دنبال معیارهایی خواهید بود که بهترین شرکت بیمه گذار را مشخص کند، بنابراین برای بیمه موبایل هم باید به دنبال معیارهای این چنینی باشید. برای مثال خدمات دقیقی که شرکت بیمه گذار ارائه می‌کند، هزینه اولیه‌ای که شرکت در قبال بیمه موبایل از مشتری دریافت خواهد کرد، سرعت عمل بیمه گذار در پرداخت غرامت و غیره همگی می‌توانند از معیارهای مهم انتخاب بهترین سرویس و خدمات بیمه گوشی موبایل باشد. توصیه می‌کنیم قبل از اینکه اقدام به بیمه گوشی آیفون خود کنید حتما شرایط بیمه موبایل سایت موبایل‌کده را مطالعه نمایید و با دیگر شرکت ها مقایسه بفرمایید.


جمع‌بندی خرید بیمه موبایل از سایت موبایلکده :

بیمه آیفون کارکرده

این روزها قیمت گوشی‌های هوشمند به قدری بالا است که ممکن است در صورت وارد شدن خسارت نتوانید آن‌ها را تعمیر یا جایگزین کنید. بیمه موبایل خسارت‌هایی مانند سرقت، شکستگی، ضربه، آب‌خوردگی، حوادث طبیعی و موارد بسیار دیگری را پوشش می‌دهد و در صورت بروز هر یک از آن‌ها به کاربر کمک می‌کند تا بتواند هزینه‌های خسارت را جبران کند.

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به طور جامع در رابطه با بیمه موبایل صحبت کردیم. بیمه موبایل سرویسی است که با استفاده از آن می‌توانید گوشی موبایل خود را در برابر هرگونه حوادثی همچون خرابی های مختلف، دزدیده شدن و غیره بیمه نمایید. امیدوار هستیم که از این مطلب اختصاصی استفاده کرده باشید.

 

دلایل قانع کننده برای بیمه کردن گوشی موبایل

بیمه آیفون کارکرده

شاید شما هم برای بیمه کردن گوشی موبایلتان دچار شک و تردید شده‌ باشید و از خودتان بپرسید که آیا واقعا بیمه موبایل ارزشمند و کاربردی است؟ در این مقاله به دلایل قانع کننده اشاره می‌ نماییم که نشان می‌دهند شما باید نسبت به بیمه کردن گوشی موبایل خود وارد عمل شوید. با سایت موبایل‌کده همراه باشید.

یکی از اصلی ترین سوالاتی که کاربران در رابطه با بیمه موبایل می‌پرسند این است که چرا باید گوشی خود را بیمه نماییم؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم به طور دقیق پاسخ این سوال را خدمتتان ارائه کنیم و به بیان دلایل قانع کننده بپردازیم که نشان می‌دهند بیمه کردن گوشی موبایل یک اقدام مفید و مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بیمه موبایل و ضوابط آن می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل ‌کده از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.


تحت پوشش قرار دادن تمام قطعات بدون استثنا:

بیمه آیفون کارکرده

یکی از اصلی ترین دلایل قانع کننده‌ای که به موجب آن بیمه کردن گوشی موبایل بیش از پیش حائز اهمیت می‌شود، مربوط به پردات غرامت از سوی بیمه گذار در قبال خرابی تمام قطعات گوشی خواهد بود. یعنی اگر در طول دوره قرارداد هر یک از قطعات سخت افزاری داخل گوشی دچار مشکل شوند، شرکت بیمه گذارغرامت تعویض یا تعمیر آن را پرداخت می‌کند. اما شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که تفاوت این سرویس با گارانتی موبایل چیست؟! در گارانتی موبایل خیلی از قطعات گوشی و شرایط خاصی که منجر به خرابی قطعات می‌شوند تحت گارانتی قرار نمی‌گیرند. برای مثال اگر گوشی شما از دستتان بیفتد و ال سی دی آن بشکند، هیچوقت نمی‌توانید تحت گارانتی نسبت به تعویض ال سی دی گوشی خود وارد عمل شوید. اما با بیمه کردن گوشی موبایل خود می‌توانید در ازای بروز این حادثه از شرکت بیمه گذار غرامت دریافت کنید و تعویض ال سی دی گوشی خود را بدون نیاز به پرداخت هزینه انجام دهید. همچنین گارانتی عموما شامل مدت زمان 12 الی 24 ماه از تاریخ خرید گوشی می‌شود و از این نظر محدودیت دارد.


تحت پوشش قرار دادن سرقت گوشی:

بیمه آیفون کارکرده

یکی دیگر از مسائلی که تحت پوشش گارانتی موبایل قرار ندارد اما با بیمه کردن گوشی موبایل خود می‌توانید از مزیت های آن استفاده کنید، مربوط به سرقت گوشی می‌شود. اگر گوشی موبایل شما گارانتی باشد و توسط سارقی به سرقت بروید، شرکت ارائه دهنده گارانتی هیچ مسئولیتی در قبال این مسئله نخواهد داشت، اما اگر گوشی خود را بیمه کرده باشید می‌توانید از شرکت بیمه گذار غرامت دریافت کنید! بنابراین دزدیده شدن گوشی هم از شرایطی است که تحت پوشش بیمه موبایل قرار دارد و زمانی که شما گوشی خود را بیمه کنید، حتی اگر دستگاه به سرقت برود کل وجه یا درصد قابل قبولی از ارزش اصلی دستگاه به عنوان غرامت به شما پرداخت خواهد شد.


تحت پوشش قرار دادن خرابی ناشی از آب خوردگی:

بیمه آیفون کارکرده

اگر خوش شانس نباشید و گوشی شما در اثر آب خوردگی خراب شود تکلیف چیست؟ واقعیت امر این است که اگر گوشی شما در اثر آب خوردگی خراب شود، حتی اگر دارای گارانتی هم باشد نمی‌توانید به طور رایگان آن را تعمیر کنید! طبق ضوابط گارانتی موبایل، خرابی های ناشی از آب خوردگی از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی تحت پوشش قرار نمی‌گیرد اما بیمه موبایل این مسئله را تحت پوشش قرار می‌دهد!

شما با بیمه کردن گوشی موبایل خودتان می‌توانید در صورت بروز خرابی ناشی از آب خوردگی از شرکت بیمه گذار غرامت دریافت کنید. حتی اگر این خرابی در اثر سهل انگاری شما به وجود آمده باشد هم شرکت بیمه گذار موظف است در قبال آن به شما غرامت پرداخت کند. برای مثال تصور کنید با دست خیس از گوشی خود استفاده کرده‌اید و این مسئه منجر به از کار افتادن دکمه هوم یا خراب شدن ال سی دی گوشی شده است. در این حالت اگر گوشی خود را بیمه کرده باشید، می‌توانید از مزیت های آن استفاده کرده و تعمیرات لازم را به طور رایگان روی دستگاه انجام دهید. این مسئله یکی دیگر از دلایل قانع کننده برای بیمه کردن گوشی موبایل است.


تحت پوشش قرار دادن تمام خرابی ها و مشکلات:

بیمه آیفون کارکرده

به بیمه کردن گوشی موبایل برخلاف گارانتی، هر نوع خرابی و مشکلی که در دستگاه به وجود آید به طور رایگان قابل تعمیر خواهد بود. برای مثال مواردی همچون خراب شدن ال سی دی گوشی تحت ضوابط خاص، خرابی ناشی از نوسانات ولتاژ برق، خرابی ناشی از روز اتصال در شارژر، خرابی ناشی از بکارگیری لوازم جانبی نامناسب در کنار گوشی، خرابی ناشی از آب خوردگی، خرابی ناشی از افتادن گوشی از دست کاربر و غیره هیچکدام تحت ضوابط گارانتی قرار نخواهند داشت، اما با بیمه کردن گوشی موبایل خود می‌توانید در تمام این شرایط گوشی موبایلتان را بدون نیاز به پرداخت هزینه تعمیر کنید. اگر قرار باشد در یک جمله بگوییم باید گفت که با بیمه کردن گوشی موبایل تقریبا هرنوع خرابی که ممکن است در گوشی به وجود آید، تحت پشتیبانی بیمه قرار می‌گیرند.


دلیل پنجم: تحت پوشش قرار دادن تمام بلایای طبیعی:

بیمه آیفون کارکرده

شاید برایتان جالب باشد که بدانید زمانی که گوشی موبایل خود را بیمه کنید، دستگاه حتی در برابر بلایای طبیعی مثل سیل، زلزله، آتش سوزی و غیره هم بیمه می‌شود! یعنی اگر خدای نکرده بنا به هر یک از دلایل نام برده شده و بالایای طبیعی مشکلی برای گوشی شما به وجود آید یا حتی گوشی مفقود شود، شرکت بیمه گذار در قبال آن به شما غرامت پرداخت خواهد کرد. این مسئله در حالی است که به هیچ عنوان گارانتی گوشی های موبایل شامل سرویسی ین چنینی نمی‌شود.


گران بودن قیمت گوشی و ارزش بالای آن:

بیمه آیفون کارکرده

با افزایش نرخ دلار قیمت گوشی های موبایل هم به طرز چشم گیری افزایش پیدا کرده است. برای مثال قیمت آیفون 8 پلاس اپل هم اکنون حدود 12 میلیون تومان است و قیمت آیفون XS Max اپل مرز 22 میلیون تومان را رد می‌کند! تا چند سال پیش با صرف این هزینه می‌توانستید بدون دغدغه یک خودرو خریداری کنید! این مسئله و قیمت گران گوشی های موبایل می‌تواند به تنهایی دلیل قانع کننده‌ای برای بیمه کردن گوشی موبایل باشد. برای مثال تصور کنید آیفون ۱۲ پرو شما توسط سارق دزدیده شود! در این شرایط شما در چند ثانیه حدود ۴۰ میلیون تومان ضرر کرده‌اید! اما اگر از خدمات بیمه موبایل استفاده کنید، می‌توانید از شرکت مذکور غرامت دریافت کنید و ضمن پیگیری قانونی وضعیت گوشی سرقتی خودتان، ضرر مالی هم از بابت به سرقت رفتن آن ندیده باشید.


گران بودن هزینه تعمیرات موبایل و قطعات:

بیمه آیفون کارکرده

هزینه قطعات موبایل و تعمیرات گوشی ها هم به شدت افزایش یافته است. برای مثال اگر بنا به هر دلیل صفحه نمایش آیفون شما بشکند و نیاز به تعویض داشته باشد، ملزم به پرداخت هزینه گزافی خواهید شد. همین روال برای سایر گوشی های جدید و قطعات آن ها هم به صورت مشابه وجود دارد. زمانی که شما گوشی خودتان را بیمه می‌کنید، دیگر در شرایط خراب شدن آن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت و تمام هزینه های مربوط به تامین قطعات و نصب آن ها در گوشی توسط شرکت بیمه گذار پرداخت می‌شود.


پیگیری سریع و پاسخگو بودن:

برخلاف خدماتی که شرکت های ارائه دهنده سرویس گارانتی موبایل در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه موبایل خیلی سریع به درخواست های مشتریان رسیدگی می‌کنند و پاسخگوی هرگونه مشکل خواهند بود. این مسئله یکی دیگر از اصلی ترین تفاوت های مابین بیمه و گارانتی موبایل است. متاسفانه زیاد دیده شده که شرکت های ارائه دهنده خدمات گارانتی موبایل سعی می‌کنند به شیوه های مختلف از زیر بار مسئولیت تعمیر و تعویض قطعات گوشی های مشتریان شانه خالی کنند، اما خوشبختانه این روند در مورد استفاده از بیمه موبایل وجود ندارد و شرکت های بیمه گذار عموما خیلی سریع بع تمام درخواست های مشتریان رسیدگی خواهند کرد و پاسخ لازم را ارائه می‌کند. این موضوع می‌تواند یکی دیگر از دلایلی باشد که بیمه کردن گوشی موبایل را حائز اهمیت می‌کند.


گارانتی موبایل یا بیمه گوشی؟ کدام بهتر است؟

با توجه به ماهیت بیمه و گارانتی گوشی موبایل به نظر ما با توجه به شرایط فعلی بیمه موبایل سرویس بهتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. البته فراموش نکنید که بیمه گوشی به مراتب هزینه بیشتری در مقایسه با گارانتی آن دارد. زمانی که گوشی را بیمه کنید خیالتان حتی از بابت بروز خرابی هایی نظیر خرابی ناشی از آب خوردگی، افتادن گوشی و شکستن ال سی دی، به سرقت رفتن دستگاه و غیره هم راحت خواهد بود. بنابراین بیمه گوشی می‌تواند نسبت به گارانتی انتخاب بهتری باشد. برای بیمه کردن گوشی موبایل خود هم میتوانید از شرکت های تحت پوشش بیمه و یا سرویس بیمه شرکت موبایل کمک استفاده کنید.

سوالات پر تکرار درباره خرید بیمه موبایل آیفون 

خیر، در صورتی که تست سلامت گوشی شما انجام شود و سلامت آن توسط کارشناسان مورد تایید قرار گیرد، مشمول بیمه می‌شود.

بله، در صورت بروز حوادث و استفاده شما از بیمه نامه، پرداخت خسارت براساس قیمت روز تلفن همراه خواهد بود.

بله، در صورتی که تبلت شما دارای سیم‌کارت باشد و همچنین به درستی ریجستری شده باشد، می‌توانید آن را بیمه کنید.

حوادثی که به صورت عمدی توسط بیمه‌گذار ایجاد شود، خسارت‌هایی که به حافظه تلفن همراه و نرم‌افزارهای آن وارد شود، خش و پولیش، تعمیر نامناسب و خسارت‌های وارده به لوازم جانبی تلفن همراه مانند شارژر از مواردی هستند که مشمول بیمه موبایل نمی‌شوند.

در صورت خسارت به گوشی های همراه به دلیل گران بودن هزینه های تعمیرات یا خرید مجدد گوشی، خرید این بیمه نامه در مقابل اندک حق بیمه پرداختی به نسبت پوشش ها، خرید این بیمه نامه توصیه می شود.

شما میتوانید از طریق بالای این صفحه بیمه آیفون کارکرده خود را اتنخاب و با افزودن به سبد خرید مراحل خرید آنلاین را ادامه دهید  .

بله خسارات مربوط به بیمه گوشی که در اثر نفوذ مایعات ایجاد شود در بیمه موبایل پرداخت میگردد.

در  بیمه گوشی موبایل خسارت وارد به شما در اثر سرقت گوشی تلفن همراه شما پرداخت میگردد.

خیر در حال حاضر خسارت مربوط به گم شدن تحت پوشش بیمه موبایل قرار ندارد.

در زمان سرقت موبایل شما باید کارتن گوشی خود را به همراه گزارش پلیس به اداره خسارت بیمه تحویل دهید تا خسارت شما

توسط بیمه گوشی موبایل جبران شود.

خیر این قبیل خسارات در بیمه موبایل پرداخت نمیگردد.

با نگاهی به صفحه حوادث روزنامه و سایت های خبری متوجه آمار بالای سرقتی گوشی موبایل، تبلت و سایر کالاهای دیجیتال می شویم. بر اساس آمار از هر ۵ نفر ۱ نفر گوشی خود را در سرقت از دست می دهد و پیشنهاد ما این است که با جدیدترین نسل بیمه، گوشی، تبلت و لپ تاپ خود را بیمه کنید و خیال خود را بابت هر اتفاقی راحت کنید.

صحبت از بیمه گوشی موبایل در مقابل سرقت است و سرقت با شکست حرز اصطلاحی رایج است که این روزها بسیار از آن استفاده می شود.

پوشش سرقت گوشی، تبلت و یا لپ تاپ، از نوع بیمه با شکست حرز می باشد. سرقت با شکست حرز شامل سرقت هایی می باشد که با کار بردن زور، پاره کردن، تخریب، کندن، گذشتن از در و دیوار، حصار و پنجره بدون کلید و با استفاده از ابزار غیر متعارف را شامل می شود.

نوشته های مرتبط
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Call Now Button