✌🏻 مثل آب خوردن گوشیت رو عوض کن، اونم قسطی!

فروش آیفون دست دوم در سایت موبایلکده ( نقد و اقساط )

در صورتی که گوشی آيفون کارکرده موردنظر خود را انتخاب کردید و قصد خرید اقساطی آیفون دست دوم از سایت موبایل کده را دارید، این امکان برای شما ایجاد شده تا به‌راحتی توسط محاسبه‌گر اقساط زیر از میزان مبلغ هر قسط آیفون قبل از خرید و ثبت سفارش آگاه شوید.








محاسبه‌گر اقساط

قیمت محصول

پیش پرداخت (حداقل 45٪)

تعداد ماه

مبلغ هر قسط

0 تومان

مقدار تسهیلات

0 تومان

مبلغ کل پرداخت اقساط

0 تومان

  • لطفا از اعداد انگلیسی در فیلد ها استفاده نمایید.

اگر قصد خرید آیفون دست دوم را دارید باید حتما به نکاتی توجه فرمایید، با توجه به کیفیت ساخت بالای گوشی های کمتر دچار مشکل سخت افزاری می‌شوند پس در نتیجه افت قیمت کمی پیدا می‌کنند، اما باز هم مشکلاتی در خرید و فروش آیفون دست دوم وجود دارد و باید نکات مهمی را در هنگام خرید آیفون دسته دوم در نظر داشته باشید تا خرید بدون دغدغه ای را تجربه نمایید.

با توجه به این موضوع که در کشور ما کمپانی اپل نمایندگی رسمی ندارد، خرید و فروش آیفون دست دوم و کارکرده نقش بزرگی در بازار ایران دارد و آیفون کارکرده دست دوم های زیادی روزانه خرید و فروش می‌شوند.

خرید اینترنتی آیفون دست دوم از کارهایی‌ست که باید در انجام آن دقت لازم را داشته باشید و از فروشگاه‌های اینترنتی که دارای نماد‌های اطمینان کافی هستند انجام گیرد، فروشگاه اینترنتی موبایلکده علاوه بر نماد‌های اطمینان معتبر به شما خریداران آیفون دست دوم ۲۰ روز مهلت تست می‌دهد تا از سلامت آیفون کارکرده خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.

برای خرید اینترنتی موبایل آیفون کارکرده باید به نکات مهمی توجه کرد که چندتا از آن‌ها خیلی مهم هستند:

  • اصالت فروشگاه آنلاینی که موبایل آیفون دست دوم از انجا خریداری می‌شود
  • قیمت گوشی آیفون کارکرده
  • شرایط اقساطی فروش آیفون دست دوم
  • مدل گوشی موبایل اپل
  • امکانات گوشی موبایل

و گارانتی آیفون کارکرده از نکات مهمی است که افراد هنگام خرید آیفون کارکرده به آن‌ها باید توجه نمایند. این روزها برای خرید گوشی دو راه هست: خرید گوشی به صورت حضوری و خرید آنلاین آیفون دست دوم از فروشگاه اینترنتی که البته این فروشگاه‌ها باید از اعتبار کافی برخوردار باشند مانند فروشگاه موبایلکده.

در کل برای خرید گوشی آیفون دست دوم باید دقت زیادی نمایید که مشکلی برای گوشی وجود نداشته باشد مگر با اطلاع قبلی فروشنده؛

اگر آیفون دست دوم را به صورت حضوری خریداری می‌نمایید سعی کنید گوشی را در یک مکان پرنور تست نمایید و معامله را در یک جای امن انجام دهید. تمام مواردی که در صفحه مربوط به نکات مهم قبل از خرید ایفون دسته دوم ذکر کردیم را قبل از خرید چک نمایید و تست‌های لازم را انجام دهید، هرچند  پیشنهاد می‌شود لوازم الکتریکی دست دوم را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید

فروشگاه آنلاین معتبر اینترنتی موبایلکده

برای خرید آیفون دست دوم از سایت موبایلکده، به چه نکاتی باید توجه کرد؟ فروشگاه‌های اینترنتی موبایل زیادی هستند که انواع و اقسام سری‌های آیفون را، چه نو و دست اول و چه کارکرده و دست دوم را به فروش می‌رسانند، اما همانطور که می‌دانید همه‌ی آن‌ها قابل اعتماد نیستند، به عنوان مثال سایت‌های نامعتبری که فروش آیفون دست دوم را، با شعار فروش اینترنتی آيفون دست دوم ارزان، مشتری جذب می‌نمایند. بنابراین همانطور که خرید آیفون دست دوم به صورت حضوری کار آسانی نیست، خرید اینترنتی آیفون دست دوم هم، پر از چالش می‌باشد. توجه به نشانه نماد الکترونیک در صفحه اصلی سایتی که از آن، آیفون دسته دوم خریداری می‌نمایید، خواندن نظرات خریداران آیفون دست دوم در صفحه خرید آیفون دست دوم از فروشگاه و درگاه امن پرداخت و پروتکل SSL راه‌هایی برای پی بردن به اصالت فروشگاه اینترنتی آیفون کارکرده و قابل اعتماد بودنش برای خرید موبایل آنلاین می‌باشد.

باید بدانید سایت فروشگاهی موبایلکده دارای نماد اعتماد ۲ ستاره از سازمان سازماندهای کسب و کارهای های آنلاین و انجمن صنفی کسب و کار های اینترنتی می‌باشد پس شما می‌توانید با خیال راحت آیفون دسته دوم مورد نظر خود را خریداری نمایید.


خرید اقساطی آیفون دست دوم از فروشگاه اینترنتی موبایلکده

خرید آیفون دست دوم با توجه به بالا رفتن قیمت ارز سخت شده، با این حال بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی آیفون دست دوم و سایت‌های خرید آیفون دست دوم ، امکان خرید اقساطی گوشی آیفون دست دوم و خرید اینترنتی موبایل آیفون دست دوم را فراهم کرده‌اند. در خرید اقساطی آیفون دست دوم ، خرید اینترنتی آیفون دست دوم از طریق افزایش اعتبار با چک امکان پذیر است. در سایت فروشگاهی موبایلکده ، خریداران قسطی آیفون دست دوم می‌توانند با ارائه چک ، خرید آیفون دست دوم را انجام دهند و سپس در اقساط ماهانه مشخص شده، مبلغ خرید آیفون دست دوم را بازگردانند. معمولا خرید اقساطی گوشی آیفون دست دوم شامل موبایل‌های پرفروش بازار مثل گوشی آیفون ۱۱ پرو دست دوم و آیفون ۱۱ معمولی دست دوم، آیفون  Xدست دوم و آیفون XS دست دوم، آیفون ۱۲ دست دوم، آیفون ۱۳ دست دوم و آیفون ۱۴ دست دوم می‌شود. نکته‌ی دیگری که در خرید اینترنتی آیفون دست دوم باید به آن توجه کرد، قیمت منصفانه آیفون دست دوم برای فروش است.

سایت موبایلکده پیشنهاد می‌کند حتما قبل از نهایی نمودن خرید خود از موبایلکده ، قیمت آیفون دست دوم را با دیگر سایت‌های فروش ٰآیفون دست دوم مقایسه نمایید.


فروشگاه اینترنتی آیفون کارکرده موبایلکده

در فروشگاه اینترنتی آیفون دست دوم موبایلکده می‌توانید علاوه بر خرید نقدی گوشی های آیفون دست دوم از قبیل

آیفون x دست دوم ، آیفون XS دست دوم ، آیفون ۱۱ دست دوم ، آیفون ۱۱ پرو دست دوم ، آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم ، آیفون ۱۲ معمولی دست دوم ، آیفون ۱۲ پرو دست دوم ، آیفون ۱۲ پرومکس دست دوم ، آیفون ۱۳ معمولی ، آیفون ۱۳ پرو ، ایفون ۱۳ پرومکس کارکرده ، گوشی‌های آیفون دست دوم را به صورت قسطی با اقساط بلند مدت هم خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت و لیست روزانه قیمت آیفون دست دوم و خرید ایفون کارکرده می‌توانید به صفحه فروش محصولات موبایلکده سر بزنید.

همچنین برای اطلاع از لیست گوشی های آیفون دست دوم موجود برای فروش اقساطی به صفحه فروش اقساطی آیفون دست دوم سری بزنید. در این صفحه تمامی گوشی های آیفون سری ۱۱ ، آیفون سری ۱۲ ، آیفون سری x ، و آیفون سری ۱۳ موجود می‌باشد.

قصد خرید آیفون دست دوم جدیدی دارید اما نمی‌دانید قیمت آیفون دست دوم را از چه مرجعی پیگیری کنید؟ همه ما می‌دانیم که نوسانات بازار و به خصوص قیمت دلار تاثیرات مستقیمی بر قیمت روز موبایل آیفون دست دوم دارد. در این بازار پر نوسان پیدا کردن مرجعی به روز که آخرین قیمت گوشی آیفون دست دوم را مطابق با آخرین تغییرات اعلام نماید، می‌تواند حسابی کمک کننده باشد. ما درسایت موبایلکده همواره تلاش داریم تا لیست آخرین قیمت گوشی آیفون دست دوم یا کارکرده را در سایت خود به‌روزرسانی نماییم. همچنین شما می‌توانید  عکس و فیلم گوشی آیفون دست دوم و مشخصات مدل ها و سری های مختلف آیفون دست دوم را درفروشگاه اینترنتی موبایلکده ملاحظه نمایید.


تاثیر نوسانات دلار به روی آیفون دست دوم

آیفون دست دوم ، کالایی تمام وارداتی محسوب میگردد، اگرچه اخیرا گوشی‌های ایرانی هم وارد بازار شده و مورد استقبال قرار نگرفته‌اند (مانند گوشی جی پلاس) اما در سایر برندها قیمت موبایل به صورت دلاری تعیین می‌گردد. به همین دلیل نوسانات ارز به شدت و مستقیم به روی قیمت آیفون دست دوم تاثیر‌گذار است. بنابراین برای اطلاع از قیمت آیفون دست دوم به نرخ روز، همواره باید سایت‌های معتبر در این زمینه را چک نمایید تا قیمت دقیق آیفون دست دوم را به دست بیاورید.

تخفیف‌های ویژه و مناسبتی برای خرید آنلاین آیفون دست دوم

در فروشگاه موبایلکده معمولا هرهفته ، تعدادی از آیفون دست دوم با قیمت پایین‌تر و با عنوان محصولات آیفون دست دوم تخفیف دار عرضه می‌گردد. این سری گوشی های آیفون دست دوم تخفیف خورده معمولا از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به کاربران علاقه‌مند به خرید آیفون دست دوم اطلاع رسانی می‌گردد. شما نیز می‌توانید این آیفون های دست دوم تخفیف خورده را در صفحه محصولات آیفون  سایت موبایل کده ملاحظه فرمایید.
ما در سایت موبایلکده در تلاشیم تا با ارائه مقالات آموزشی در زمینه گوشی‌های آیفون، کاربران را در انتخاب و خرید بهترین آیفون دست دوم با توجه به نیازها و بودجه راهنمایی نماییم. همچنین گوشی‌های جدید آیفون را مورد بررسی قرار می‌دهیم و محتویات جعبه گوشی‌های موبایل پرطرفدار را بررسی می‌نماییم.

 لیست قیمت گوشی آیفون دست دوم به طور روزانه در وب‌سایت ما به‌روز رسانی می‌گردد و خریداران آیفون دست دوم می‌توانند به‌راحتی از آخرین قیمت آیفون دست دوم و جدیدترین قیمت آیفون دست دوم در بازار موبایل اطلاع کسب نمایند.

شما می توانید محصولات کارکرده آیفون دست دوم را با اطمینان از سایت موبایل کده خریداری نمایید و ما در موبایلکده گوشی موردنظر خریداری شده شما را، رایگان به دستتان میرسانیم.


نکات کلی پیش از خرید اینترنتی آیفون دست دوم

ما در موبایلکده برای اینکه شما بتوانید با خیال راحت، آیفون دست دوم موردنظر خود را خریداری نمایید ، این امکان را فراهم آورده‌ایم تا بررسی فیزیکی آیفون دست دوم و تست سلامت و عملکرد آن را در سایت موبایل کده ملاحظه نمایید.

خرید گوشی آیفون کارکرده

به طور کلی در هنگام خرید آیفون کارکرده باید دقت نمایید که مشکلی برای گوشی وجود نداشته باشد مگر با اطلاع قبلی فروشنده؛ سعی کنید تمام مواردی که به نظرتان در سلامت گوشی آیفون کارکرده تاثیر به سزایی دارد را قبل از خرید چک کنید و تست‌های لازم را انجام دهید. امیدواریم که مقاله “راهنمای خرید آیفون دست دوم برای شما مفید بوده باشد و با توجه به نکات خرید آیفون کارکرده که در این مقاله ذکر کرده ایم بتوانید تجربه بسیار عالی از خرید آیفون کارکرده مورد نظر خود داشته باشید. 

به دلیل بالا بودن قیمت آيفون نو و دست اول، بسیاری از کاربران توان خرید ندارند و اقدام به خرید آیفون دست دوم می‌کنند. خرید گوشی‌های آیفون دست دوم ریسک‌های خاص خود را دارد و ممکن است یک سری مشکلات وجود داشته باشد که در برخورد اول خود را نشان ندهند. برای اینکه یک گوشی آیفون دست دوم خوب را خریداری نماییم، باید از همه جهت آن را مورد بررسی قرار دهیم تا از خرید خود پشیمان نشویم. برای بررسی گوشی باید یک سری مراحل را طی کنیم تا یک گوشی خوب و با قیمت مناسب را خریداری کنیم. با موبایلکده همراه باشید.

از آنجایی که برند اپل و محصولات این شرکت هیچگونه خدمات پس از فروش و نمایندگی رسمی در ایران ندارد از اولین روز افتتاح موبایلکده تمام سعی ما ارائه بهترین خدمات فروش و تعمیر با استاندارد ترین محصولات و قطعات بوده و با 5 سال سابقه ی کاری جز بهترین مجموعه های فروش و خدمات اپل در پایتخت کشور هستیم.

ارزش خرید آیفون ۱۱ دست دوم

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون ۱۱ دست دوم ، با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید آیفون ۱۱  آکبند، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت آیفون ۱۱ آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۱ دست دوم منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۱ دست دوم ، باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟

شما می‌توانید برای خرید آیفون ۱۱ دست دوم و اطلاع از قیمت آیفون ۱۱ دست دوم به صفحه خرید گوشی آیفون ۱۱ دست دوم به صورت اقساط سر بزنید.


خرید اقساطی آیفون ۱۱ دست دوم از موبایلکده

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دست دوم دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۱ دست دوم ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۱ دست دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی آیفون ۱۱ دست دوم این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید انواع گوشی اپل دسته دوم و گوشی اپل آکبند را به صورت اقساطی خریداری نمایید.


قیمت روز آیفون ۱۱ دست دوم

با دیدن لیست قیمت گوشی اپل متوجه خواهید شد که نوسان نرخ ارز در ایران تأثیر مستقیمی بر روی انواع قیمت گوشی اپل دارد، چرا که قیمت گوشی اپل به دلار محاسبه می‌شود، گوشی های آیفون در لیست کالاهای لوکس قرار دارند بنابراین همانطور که انتظار می‌رود طرفداران و علاقه مندان به گوشی‌های شرکت اپل ، به خرید آیفون ۱۱ دست دوم سالم روی آورده اند!

سوالات پرتکرار خرید آیفون ۱۱ دست دوم

( نقد و اقساط )

بله، شما می‌توانید در زمان کمی تنها با پرداخت ۵۰  درصد مبلغ ، خرید قسطی آیفون ۱۱ دست دوم را نهایی نمایید و بدون پرداخت هزینه اضافی صاحب آیفون ۱۱ دست دوم شوید.

ارسال در تهران کمتر از ۳ ساعت و برای شهرستان های اطراف کمتر از ۲۴ ساعت بعد از مراحل پرداخت می باشد.

  1. ارسال رایگان آیفون ۱۱ دست دوم به سراسر کشور
  2. مهلت تست ۲۰ روزه آیفون ۱۱ دست دوم
  3. امکان خرید اقساطی آیفون ۱۱ دست دوم

تنها مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی آیفون ۱۱ دست دوم ارائه چک ، کارت شناسایی می‌باشد.

1- تماس تلفنی برای رزرو زمان خرید

2- حضور شخص صاحب حساب

3- داشتن چک (هر نوع چکی)

4- پرداخت چک به تعداد ماه یا دو ماه یکبار

بله، تمامی گوشی های آیفون ۱۱ دست دوم ما دارای 20 روز مهلت تست می باشد ، علاوه بر مهلت تست آیفون ۱۱ دست دوم، شما میتوانید با پرداخت مبلغ ناچیزی، آیفون ۱۱ دست دوم مورد نظر خود را با گارانتی آیفون دست دوم از سایت موبایل کده خریداری نمایید.

 

نکات قبل از خرید آیفون ۱۱ دست دوم

اگر قصد خرید آیفون ۱۱ دست دوم را دارید می‌توانید با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی موبایلکده (MobileCadeh) این کار را به انجام برسانید ، زیرا تمامی گوشی های آیفون کارکرده و دست دوم موجود در فروشگاه موبایلکده قبل از عرضه برای فروش تست کامل می شود و تمام موارد فنی سخت افزاری و نرم افزاری چک اپ کامل می گردد و سپس برای شما عزیزان در سایت قرار داده می شود، جال است بدانید از جمله مواردی که موبایلکده به شدت به آنها حساس هست و به صورت چک لیست هر بار در آیفون ۱۱ دست دوم تست می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سلامت صفحه نمایش LCD آیفون ۱۱ دست دوم برد آیفون ها
  • بد سکتورهای هارد آیفون ۱۱ دست دوم
  • سلامت باتری آیفون ۱۱ دست دوم و در صورت تعویض اطمینان از کیفیت تعویض آن
  • تست نرم افزاری از سخت افزار های آیفون ۱۱ دست دوم و اورجینال بودن قطعات آیفون ۱۱ دست دوم

شما خریداران آیفون دست دوم از فروشگاه اینترنتی موبایلکده، می توانید با ضمانت و گارانتی و مهلت تست 20 روزه این مجموعه، خرید خود را نهایی نمایید و در هر مرحله از خرید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز آیفون ۱۱ دست دوم با کارشناسان پشتیبان ما در واتس اپ همین صفحه یا با شماره های سایت موبایلکده در تماس باشید.

نکات قبل از خرید آیفون ۱۱ پرو دست دوم

اگر قصد خرید آیفون ۱۱ پرو دست دوم را دارید می‌توانید با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی موبایلکده (MobileCadeh) این کار را به انجام برسانید ، زیرا تمامی گوشی های آیفون کارکرده و دست دوم موجود در فروشگاه موبایلکده قبل از عرضه برای فروش تست کامل می شود و تمام موارد فنی سخت افزاری و نرم افزاری چک اپ کامل می گردد و سپس برای شما عزیزان در سایت قرار داده می شود، جال است بدانید از جمله مواردی که موبایلکده به شدت به آنها حساس هست و به صورت چک لیست هر بار در آیفون ۱۱ پرو دست دوم تست می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سلامت صفحه نمایش LCD آیفون ۱۱ پرو دست دوم برد آیفون ها
  • بد سکتورهای هارد آیفون ۱۱ پرو دست دوم
  • سلامت باتری آیفون ۱۱ پرو دست دوم و در صورت تعویض اطمینان از کیفیت تعویض آن
  • تست نرم افزاری از سخت افزار های آیفون ۱۱ پرو دست دوم و اورجینال بودن قطعات آیفون ۱۱ پرو دست دوم

شما خریداران آیفون دست دوم از فروشگاه اینترنتی موبایلکده، می توانید با ضمانت و گارانتی و مهلت تست 20 روزه این مجموعه، خرید خود را نهایی نمایید و در هر مرحله از خرید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز آیفون ۱۱ پرو دست دوم با کارشناسان پشتیبان ما در واتس اپ همین صفحه یا با شماره های سایت موبایلکده در تماس باشید.

ارزش خرید آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم ، با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید آیفون ۱۱ پرومکس آکبند، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت آیفون ۱۱ پرومکس آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم ، باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟


خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم از موبایلکده

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دست دوم دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید انواع گوشی اپل دسته دوم و گوشی اپل آکبند را به صورت اقساطی خریداری نمایید.


قیمت روز آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم

با دیدن لیست قیمت گوشی اپل متوجه خواهید شد که نوسان نرخ ارز در ایران تأثیر مستقیمی بر روی انواع قیمت گوشی اپل دارد، چرا که قیمت گوشی اپل به دلار محاسبه می‌شود، گوشی های آیفون در لیست کالاهای لوکس قرار دارند بنابراین همانطور که انتظار می‌رود طرفداران و علاقه مندان به گوشی‌های شرکت اپل ، به خرید آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم سالم روی آورده اند!

محصولی با شرایط مورد نظر یافت نشد.

نکات قبل از خرید آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم

اگر قصد خرید آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم را دارید می‌توانید با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی موبایلکده (MobileCadeh) این کار را به انجام برسانید ، زیرا تمامی گوشی های آیفون کارکرده و دست دوم موجود در فروشگاه موبایلکده قبل از عرضه برای فروش تست کامل می شود و تمام موارد فنی سخت افزاری و نرم افزاری چک اپ کامل می گردد و سپس برای شما عزیزان در سایت قرار داده می شود، جال است بدانید از جمله مواردی که موبایلکده به شدت به آنها حساس هست و به صورت چک لیست هر بار در آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم تست می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

سلامت صفحه نمایش LCD آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم برد آیفون ها

بد سکتورهای هارد آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم

سلامت باتری آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم و در صورت تعویض اطمینان از کیفیت تعویض آن

تست نرم افزاری از سخت افزار های آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم و اورجینال بودن قطعات آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم

شما خریداران آیفون دست دوم از فروشگاه اینترنتی موبایلکده، می توانید با ضمانت و گارانتی و مهلت تست 20 روزه این مجموعه، خرید خود را نهایی نمایید و در هر مرحله از خرید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز آیفون ۱۱ پرومکس دست دوم با کارشناسان پشتیبان ما در واتس اپ همین صفحه یا با شماره های سایت موبایلکده در تماس باشید.

ارزش خرید آیفون ۱۲ دست دوم

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون ۱۲ دست دوم ، با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید آیفون ۱۱۱۲ آکبند، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت آیفون ۱۲ آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۲ دست دوم منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۲ دست دوم ، باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟


خرید اقساطی آیفون ۱۲ دست دوم از موبایلکده

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دست دوم دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۲ دست دوم ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۲ دست دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی آیفون ۱۲ دست دوم این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید انواع گوشی اپل دسته دوم و گوشی اپل آکبند را به صورت اقساطی خریداری نمایید.


قیمت روز آیفون ۱۲ دست دوم

با دیدن لیست قیمت گوشی اپل متوجه خواهید شد که نوسان نرخ ارز در ایران تأثیر مستقیمی بر روی انواع قیمت گوشی اپل دارد، چرا که قیمت گوشی اپل به دلار محاسبه می‌شود، گوشی های آیفون در لیست کالاهای لوکس قرار دارند بنابراین همانطور که انتظار می‌رود طرفداران و علاقه مندان به گوشی‌های شرکت اپل ، به خرید آیفون ۱۲ دست دوم سالم روی آورده اند!

 مقایسه آیفون ۱۲ با گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ

محصولی با شرایط مورد نظر یافت نشد.

ارزش خرید آیفون ۱۲ پرو دست دوم

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون ۱۲ پرو دست دوم ، با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید ۱۲ پرو آکبند، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت ۱۲ پرو آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۲ پرو دست دوم منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۲ پرو دست دوم ، باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟


خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو دست دوم از موبایلکده

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دست دوم دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۲ پرو دست دوم ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو دست دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی آیفون ۱۲ پرو دست دوم این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید انواع گوشی اپل دسته دوم و گوشی اپل آکبند را به صورت اقساطی خریداری نمایید.


قیمت روز آیفون ۱۲ پرو دست دوم

با دیدن لیست قیمت گوشی اپل متوجه خواهید شد که نوسان نرخ ارز در ایران تأثیر مستقیمی بر روی انواع قیمت گوشی اپل دارد، چرا که قیمت گوشی اپل به دلار محاسبه می‌شود، گوشی های آیفون در لیست کالاهای لوکس قرار دارند بنابراین همانطور که انتظار می‌رود طرفداران و علاقه مندان به گوشی‌های شرکت اپل ، به خرید آیفون ۱۲ پرو دست دوم سالم روی آورده اند!

محصولی با شرایط مورد نظر یافت نشد.

نکات قبل از خرید آیفون ۱۲ پرو دست دوم

اگر قصد خرید آیفون ۱۲ پرو دست دوم را دارید می‌توانید با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی موبایلکده (MobileCadeh) این کار را به انجام برسانید ، زیرا تمامی گوشی های آیفون کارکرده و دست دوم موجود در فروشگاه موبایلکده قبل از عرضه برای فروش تست کامل می شود و تمام موارد فنی سخت افزاری و نرم افزاری چک اپ کامل می گردد و سپس برای شما عزیزان در سایت قرار داده می شود، جال است بدانید از جمله مواردی که موبایلکده به شدت به آنها حساس هست و به صورت چک لیست هر بار در آیفون ۱۲  پرو دست دوم تست می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سلامت صفحه نمایش LCD آیفون ۱۲ پرو دست دوم برد آیفون ها
  • بد سکتورهای هارد آیفون ۱۲ پرو دست دوم
  • سلامت باتری آیفون ۱۲ پرو دست دوم و در صورت تعویض اطمینان از کیفیت تعویض آن
  • تست نرم افزاری از سخت افزار های آیفون ۱۲ پرو دست دوم و اورجینال بودن قطعات آیفون ۱۲ پرو دست دوم

شما خریداران آیفون دست دوم از فروشگاه اینترنتی موبایلکده، می توانید با ضمانت و گارانتی و مهلت تست 20 روزه این مجموعه، خرید خود را نهایی نمایید و در هر مرحله از خرید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز آیفون ۱۲ پرو دست دوم با کارشناسان پشتیبان ما در واتس اپ همین صفحه یا با شماره های سایت موبایلکده در تماس باشید.

ارزش خرید آیفون ۱۲ پرومکس دست دوم

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون ۱۲ پرومکس دست دوم ، با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید ۱۲ پرومکس آکبند، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت ۱۲ پرومکس آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۲ پرومکس دست دوم منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۲ پرومکس دست دوم ، باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟


خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرومکس دست دوم از موبایلکده

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دست دوم دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۲ پرومکس دست دوم ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرومکس دست دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی آیفون ۱۲ پرومکس دست دوم این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید انواع گوشی اپل دسته دوم و گوشی اپل آکبند را به صورت اقساطی خریداری نمایید.


قیمت روز آیفون ۱۲ پرومکس دست دوم

با دیدن لیست قیمت گوشی اپل متوجه خواهید شد که نوسان نرخ ارز در ایران تأثیر مستقیمی بر روی انواع قیمت گوشی اپل دارد، چرا که قیمت گوشی اپل به دلار محاسبه می‌شود، گوشی های آیفون در لیست کالاهای لوکس قرار دارند بنابراین همانطور که انتظار می‌رود طرفداران و علاقه مندان به گوشی‌های شرکت اپل ، به خرید آیفون ۱۲ پرومکس دست دوم سالم روی آورده اند!

محصولی با شرایط مورد نظر یافت نشد.

ارزش خرید آیفون ۱۳ دست دوم

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون ۱۳ دست دوم ، با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید ۱۳ آکبند، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت ۱۳ آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۳ دست دوم منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۳ دست دوم ، باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟


خرید اقساطی آیفون ۱۳ دست دوم از موبایلکده

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دست دوم دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۳ دست دوم ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۳ دست دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی آیفون ۱۳ دست دوم این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید انواع گوشی اپل دسته دوم و گوشی اپل آکبند را به صورت اقساطی خریداری نمایید.


قیمت روز آیفون ۱۳ دست دوم

با دیدن لیست قیمت گوشی اپل متوجه خواهید شد که نوسان نرخ ارز در ایران تأثیر مستقیمی بر روی انواع قیمت گوشی اپل دارد، چرا که قیمت گوشی اپل به دلار محاسبه می‌شود، گوشی های آیفون در لیست کالاهای لوکس قرار دارند بنابراین همانطور که انتظار می‌رود طرفداران و علاقه مندان به گوشی‌های شرکت اپل ، به خرید آیفون ۱۳ دست دوم سالم روی آورده اند!

محصولی با شرایط مورد نظر یافت نشد.

نکات قبل از خرید آیفون ۱۳ دست دوم

اگر قصد خرید آیفون ۱۳ دست دوم را دارید می‌توانید با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی موبایلکده (MobileCadeh) این کار را به انجام برسانید ، زیرا تمامی گوشی های آیفون کارکرده و دست دوم موجود در فروشگاه موبایلکده قبل از عرضه برای فروش تست کامل می شود و تمام موارد فنی سخت افزاری و نرم افزاری چک اپ کامل می گردد و سپس برای شما عزیزان در سایت قرار داده می شود، جال است بدانید از جمله مواردی که موبایلکده به شدت به آنها حساس هست و به صورت چک لیست هر بار در آیفون ۱۳ دست دوم تست می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سلامت صفحه نمایش LCD آیفون ۱۳ دست دوم برد آیفون ها
  • بد سکتورهای هارد آیفون ۱۳ دست دوم
  • سلامت باتری آیفون ۱۳ دست دوم و در صورت تعویض اطمینان از کیفیت تعویض آن
  • تست نرم افزاری از سخت افزار های آیفون ۱۳ دست دوم و اورجینال بودن قطعات آیفون ۱۳ دست دوم

شما خریداران آیفون دست دوم از فروشگاه اینترنتی موبایلکده، می توانید با ضمانت و گارانتی و مهلت تست 20 روزه این مجموعه، خرید خود را نهایی نمایید و در هر مرحله از خرید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز آیفون ۱۳ دست دوم با کارشناسان پشتیبان ما در واتس اپ همین صفحه یا با شماره های سایت موبایلکده در تماس باشید.

ارزش خرید آیفون ۱۳ پرو دست دوم

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون ۱۳ پرو دست دوم ، با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید ۱۳ پرو آکبند، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت ۱۳ پرو آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۳ پرو دست دوم منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو دست دوم ، باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟


خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو دست دوم از موبایلکده

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دست دوم دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۳ پرو دست دوم ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو دست دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی آیفون ۱۳ پرو دست دوم این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید انواع گوشی اپل دسته دوم و گوشی اپل آکبند را به صورت اقساطی خریداری نمایید.


قیمت روز آیفون ۱۳ پرو دست دوم

با دیدن لیست قیمت گوشی اپل متوجه خواهید شد که نوسان نرخ ارز در ایران تأثیر مستقیمی بر روی انواع قیمت گوشی اپل دارد، چرا که قیمت گوشی اپل به دلار محاسبه می‌شود، گوشی های آیفون در لیست کالاهای لوکس قرار دارند بنابراین همانطور که انتظار می‌رود طرفداران و علاقه مندان به گوشی‌های شرکت اپل ، به خرید آیفون ۱۳ پرو دست دوم سالم روی آورده اند!

محصولی با شرایط مورد نظر یافت نشد.

نکات قبل از خرید آیفون ۱۳ پرو دست دوم

اگر قصد خرید آیفون ۱۳ پرو دست دوم را دارید می‌توانید با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی موبایلکده (MobileCadeh) این کار را به انجام برسانید ، زیرا تمامی گوشی های آیفون کارکرده و دست دوم موجود در فروشگاه موبایلکده قبل از عرضه برای فروش تست کامل می شود و تمام موارد فنی سخت افزاری و نرم افزاری چک اپ کامل می گردد و سپس برای شما عزیزان در سایت قرار داده می شود، جال است بدانید از جمله مواردی که موبایلکده به شدت به آنها حساس هست و به صورت چک لیست هر بار در آیفون ۱۳ پرو دست دوم تست می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سلامت صفحه نمایش LCD آیفون ۱۳ پرو دست دوم برد آیفون ها
  • بد سکتورهای هارد آیفون ۱۳ پرو دست دوم
  • سلامت باتری آیفون ۱۳ پرو دست دوم و در صورت تعویض اطمینان از کیفیت تعویض آن
  • تست نرم افزاری از سخت افزار های آیفون ۱۳ پرو دست دوم و اورجینال بودن قطعات آیفون ۱۳ پرو دست دوم

شما خریداران آیفون دست دوم از فروشگاه اینترنتی موبایلکده، می توانید با ضمانت و گارانتی و مهلت تست 20 روزه این مجموعه، خرید خود را نهایی نمایید و در هر مرحله از خرید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز آیفون ۱۳ پرو دست دوم با کارشناسان پشتیبان ما در واتس اپ همین صفحه یا با شماره های سایت موبایلکده در تماس باشید.

ارزش خرید آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم ، با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید ۱۳ پرومکس آکبند، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت ۱۳ پرومکس آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم ، باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟


خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم از موبایلکده

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دست دوم دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم ، به فکر خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید انواع گوشی اپل دسته دوم و گوشی اپل آکبند را به صورت اقساطی خریداری نمایید.


قیمت روز آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم

با دیدن لیست قیمت گوشی اپل متوجه خواهید شد که نوسان نرخ ارز در ایران تأثیر مستقیمی بر روی انواع قیمت گوشی اپل دارد، چرا که قیمت گوشی اپل به دلار محاسبه می‌شود، گوشی های آیفون در لیست کالاهای لوکس قرار دارند بنابراین همانطور که انتظار می‌رود طرفداران و علاقه مندان به گوشی‌های شرکت اپل ، به خرید آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم سالم روی آورده اند!

محصولی با شرایط مورد نظر یافت نشد.

نکات قبل از خرید آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم

اگر قصد خرید آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم را دارید می‌توانید با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی موبایلکده (MobileCadeh) این کار را به انجام برسانید ، زیرا تمامی گوشی های آیفون کارکرده و دست دوم موجود در فروشگاه موبایلکده قبل از عرضه برای فروش تست کامل می شود و تمام موارد فنی سخت افزاری و نرم افزاری چک اپ کامل می گردد و سپس برای شما عزیزان در سایت قرار داده می شود، جال است بدانید از جمله مواردی که موبایلکده به شدت به آنها حساس هست و به صورت چک لیست هر بار در آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم تست می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سلامت صفحه نمایش LCD آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم برد آیفون ها
  • بد سکتورهای هارد آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم
  • سلامت باتری آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم و در صورت تعویض اطمینان از کیفیت تعویض آن
  • تست نرم افزاری از سخت افزار های آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم و اورجینال بودن قطعات آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم

شما خریداران آیفون دست دوم از فروشگاه اینترنتی موبایلکده، می توانید با ضمانت و گارانتی و مهلت تست 20 روزه این مجموعه، خرید خود را نهایی نمایید و در هر مرحله از خرید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز آیفون ۱۳ پرومکس دست دوم با کارشناسان پشتیبان ما در واتس اپ همین صفحه یا با شماره های سایت موبایلکده در تماس باشید.

ارزش خرید آیفون ایکس اس مکس دست دوم

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون ایکس اس مکس دست دوم ، با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید ایکس اس مکس آکبند، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت ایکس اس مکس آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ایکس اس مکس دست دوم منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ایکس اس مکس دست دوم ، باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟


خرید اقساطی آیفون ایکس اس مکس دست دوم از موبایلکده

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دست دوم دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ایکس اس مکس دست دوم ، به فکر خرید اقساطی آیفون ایکس اس مکس دست دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی آیفون ایکس اس مکس دست دوم این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید انواع گوشی اپل دسته دوم و گوشی اپل آکبند را به صورت اقساطی خریداری نمایید؛


قیمت روز آیفون ایکس اس مکس دست دوم

با دیدن لیست قیمت گوشی اپل متوجه خواهید شد که نوسان نرخ ارز در ایران تأثیر مستقیمی بر روی انواع قیمت گوشی اپل دارد، چرا که قیمت گوشی اپل به دلار محاسبه می‌شود، گوشی های آیفون در لیست کالاهای لوکس قرار دارند بنابراین همانطور که انتظار می‌رود طرفداران و علاقه مندان به گوشی‌های شرکت اپل ، به خرید آیفون ایکس اس مکس دست دوم سالم روی آورده اند!

ارزش خرید آیفون ایکس اس دست دوم

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون ایکس اس دست دوم ، با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید ایکس اس آکبند، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت ایکس اس آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ایکس اس دست دوم منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ایکس اس دست دوم ، باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟


خرید اقساطی آیفون ایکس اس دست دوم از موبایلکده

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دست دوم دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ایکس اس دست دوم ، به فکر خرید اقساطی آیفون ایکس اس دست دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی آیفون ایکس اس دست دوم این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید انواع گوشی اپل دسته دوم و گوشی اپل آکبند را به صورت اقساطی خریداری نمایید.


قیمت روز آیفون ایکس اس دست دوم

با دیدن لیست قیمت گوشی اپل متوجه خواهید شد که نوسان نرخ ارز در ایران تأثیر مستقیمی بر روی انواع قیمت گوشی اپل دارد، چرا که قیمت گوشی اپل به دلار محاسبه می‌شود، گوشی های آیفون در لیست کالاهای لوکس قرار دارند بنابراین همانطور که انتظار می‌رود طرفداران و علاقه مندان به گوشی‌های شرکت اپل ، به خرید آیفون ایکس اس دست دوم سالم روی آورده اند!

محصولی با شرایط مورد نظر یافت نشد.

نکات قبل از خرید آیفون ایکس اس دست دوم

اگر قصد خرید آیفون ایکس اس دست دوم را دارید می‌توانید با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی موبایلکده (MobileCadeh) این کار را به انجام برسانید ، زیرا تمامی گوشی های آیفون کارکرده و دست دوم موجود در فروشگاه موبایلکده قبل از عرضه برای فروش تست کامل می شود و تمام موارد فنی سخت افزاری و نرم افزاری چک اپ کامل می گردد و سپس برای شما عزیزان در سایت قرار داده می شود، جال است بدانید از جمله مواردی که موبایلکده به شدت به آنها حساس هست و به صورت چک لیست هر بار در آیفون ایکس اس دست دوم تست می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سلامت صفحه نمایش LCD آیفون ایکس اس دست دوم برد آیفون ها
  • بد سکتورهای هارد آیفون ایکس اس دست دوم
  • سلامت باتری آیفون ایکس اس دست دوم و در صورت تعویض اطمینان از کیفیت تعویض آن
  • تست نرم افزاری از سخت افزار های آیفون ایکس اس دست دوم و اورجینال بودن قطعات آیفون ایکس اس دست دوم

شما خریداران آیفون دست دوم از فروشگاه اینترنتی موبایلکده، می توانید با ضمانت و گارانتی و مهلت تست 20 روزه این مجموعه، خرید خود را نهایی نمایید و در هر مرحله از خرید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز آیفون ایکس اس دست دوم با کارشناسان پشتیبان ما در واتس اپ همین صفحه یا با شماره های سایت موبایلکده در تماس باشید.

ارزش خرید آیفون ایکس دست دوم

اگر از افرادی هستید که آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار نظرتان را جلب می‌کند و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون ایکس دست دوم ، با قیمتی مناسب‌تر نسبت به خرید ایکس آکبند، بهترین انتخاب پیش روی شماست. البته همانطور که گفتیم قیمت ایکس آکبند  بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد خرید آیفون ایکس اس دست دوم منطقی‌تر می‌باشد. به هرحال با توجه به قیمت گوشی آیفون ایکس دست دوم ، باید دید این تغییرات شما را برای خرید این گوشی جذاب مجاب می‌نماید یا نه؟


خرید اقساطی آیفون ایکس دست دوم از موبایلکده

با توجه به نوسان دلار در بازار ایران و این که موبایل آیفون جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌گردد و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل آکبند و دست دوم دارد، خرید آن در زمان حاضر کار سختی می‌باشد. علاقه کاربران به گوشی های کمپانی اپل باعث شده تا با صرف نظر کردن از قیمت آیفون ایکس دست دوم ، به فکر خرید اقساطی آیفون ایکس دست دوم باشند. فروشگاه اینترنتی موبایلکده با بهترین شرایط فروش اقساطی آیفون ایکس دست دوم این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید انواع گوشی اپل دسته دوم و گوشی اپل آکبند را به صورت اقساطی خریداری نمایید.


قیمت روز آیفون ایکس دست دوم

با دیدن لیست قیمت گوشی اپل متوجه خواهید شد که نوسان نرخ ارز در ایران تأثیر مستقیمی بر روی انواع قیمت گوشی اپل دارد، چرا که قیمت گوشی اپل به دلار محاسبه می‌شود، گوشی های آیفون در لیست کالاهای لوکس قرار دارند بنابراین همانطور که انتظار می‌رود طرفداران و علاقه مندان به گوشی‌های شرکت اپل ، به خرید آیفون ایکس دست دوم سالم روی آورده اند!


سوالات پرتکرار خرید آیفون ایکس دست دوم

 

  • امکان خرید اقساطی آیفون ایکس دست دوم از سایت موبایلکده وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید در زمان کمی تنها با پرداخت ۶۰  درصد مبلغ ، خرید قسطی آیفون ایکس دست دوم را نهایی نمایید و بدون پرداخت هزینه اضافی صاحب آیفون ایکس دست دوم شوید.

  • ارسال آیفون ایکس دست دوم بعد از خرید از سایت موبایلکده به چه صورت است؟

ارسال در تهران کمتر از ۳ ساعت و برای شهرستان های اطراف کمتر از ۲۴ ساعت بعد از مراحل پرداخت می باشد.

  • خدمات سایت موبایلکده برای خرید آیفون ایکس دست دوم

ارسال رایگان آیفون ایکس دست دوم به سراسر کشور

مهلت تست ۲۰ روزه آیفون ایکس دست دوم

امکان خرید اقساطی آیفون ایکس دست دوم

  • مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی آیفون ایکس دست دوم

تنها مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی آیفون ایکس دست دوم ارائه چک ، کارت شناسایی می‌باشد.

مراحل خرید اقساطی آیفون ایکس دست دوم برای مشتریان سایت موبایل کده

1- تماس تلفنی برای رزرو زمان خرید

2- حضور شخص صاحب حساب

3- داشتن چک (هر نوع چکی)

4- پرداخت چک به تعداد ماه یا دو ماه یکبار

  • فروش آیفون ایکس دست دوم در سایت موبایلکده، با گارانتی و ضمانت عرضه می‌گردد؟

بله، تمامی گوشی های آیفون ایکس دست دوم ما دارای 20 روز مهلت تست می باشد ، علاوه بر مهلت تست آیفون ایکس دست دوم، شما میتوانید با پرداخت مبلغ ناچیزی، آیفون ایکس دست دوم مورد نظر خود را با گارانتی آیفون دست دوم از سایت موبایلکده خریداری نمایید.

نکات قبل از خرید آیفون ایکس دست دوم

اگر قصد خرید آیفون ایکس دست دوم را دارید می‌توانید با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی موبایلکده (MobileCadeh) این کار را به انجام برسانید ، زیرا تمامی گوشی های آیفون کارکرده و دست دوم موجود در فروشگاه موبایلکده قبل از عرضه برای فروش تست کامل می شود و تمام موارد فنی سخت افزاری و نرم افزاری چک اپ کامل می گردد و سپس برای شما عزیزان در سایت قرار داده می شود، جال است بدانید از جمله مواردی که موبایلکده به شدت به آنها حساس هست و به صورت چک لیست هر بار در آیفون ایکس دست دوم تست می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سلامت صفحه نمایش LCD آیفون ایکس دست دوم برد آیفون ها
  • بد سکتورهای هارد آیفون ایکس دست دوم
  • سلامت باتری آیفون ایکس دست دوم و در صورت تعویض اطمینان از کیفیت تعویض آن
  • تست نرم افزاری از سخت افزار های آیفون ایکس دست دوم و اورجینال بودن قطعات آیفون ایکس دست دوم

شما خریداران آیفون دست دوم از فروشگاه اینترنتی موبایلکده، می توانید با ضمانت و گارانتی و مهلت تست 20 روزه این مجموعه، خرید خود را نهایی نمایید و در هر مرحله از خرید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز آیفون ایکس دست دوم با کارشناسان پشتیبان ما در واتس اپ همین صفحه یا با شماره های سایت موبایلکده در تماس باشید.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Call Now Button