✌🏻 مثل آب خوردن گوشیت رو عوض کن، اونم قسطی!
موبایکده

آغاز فعالیت سایت موبایلکده :

ماجرای شکل گیری “فروشگاه اینترنتی موبایلکده  ” به اواخر دهه 90 برمی‌گردد، درست زمانیکه تعدادی کارمند با انگیزه و مسئولیت پذیر، در بازار IT مشغول به کار شده و در مجموعه ای گرد هم آمده بودند.

خوشبختانه هر یک از این افراد در بخشی مجزا کار می‌کردند، بنابراین توانستند در زمینه‌هایی مانند: فروش، حسابداری و انبارداری، گارانتی و پشتیبانی و… تخصص لازم را پیدا کنند.


کسب جایگاه ممتاز توسط موبایلکده 

بالاخره در سال 1399 تصمیم گرفتیم با سازماندهی مجدد سیستم و استخدام افرادی که تخصص، تعهد و تجربه را بطور یکجا داشته باشند، فروشگاه آنلاین پارسان می را با شکل و شمایل امروزی خود، مجدداً راه اندازی کنیم.

سایت موبایلکده  ، در حال حاضر یکی از سایت‌های معتبر در زمینه فروش آیفون کارکرده و محصولات اپل به صورت نقد و اقساط می‌باشد و در بین سایتهای فروشگاهی مشابه، بیشترین میزان رضایتمندی را کسب کرده است و حضور در این جایگاه را مدیون مشتریانی است که با ارائه انتقادات و پیشنهادات خود، به بهبود سطح کیفی خدمات این مجموعه کمک کردند.


ارزش ها و اهداف موبایلکده 

ناگفته نماند، به جز کسب درآمد، که لازمه بقای یک مجموعه اقتصادی می‌باشد، اهداف والایی مانند ایجاد احساس رضایت در مشتریان از طرفی و مشارکتی هر چند ناچیز در امور خیریه، از سوی دیگر، نیروی محرکه‌ای قدرتمند برای تداوم ارائه خدماتی با بهترین کیفیت در فروشگاه پارسان می شده و بهترین لحظات برای ما، درست زمانی رقم می‌خورد که لبخند رضایت بر لب هموطنان عزیز ما نشسته است.

همچنین گردآوری محتوایی جامع و کامل، توسط تیمی متخصص، باعث شده مخاطبان به منبعی ارزشمند از اطلاعات محصول دست بیابند که به جرات می‌توان گفت: برخی از آنها را در هیچیک از سایتهای فارسی زبان پیدا نمی‌کنید.


رسیدن موبایلکده ، به مفهوم واقعی کیفیت خدمات

زمان زیادی صرف گردید تا عملکرد درست کل سیستم کنترل شود و در انجام اموری مانند: ارسال رایگان و سریع کالا به سراسر کشور، تحویل کالای اصلی و اورجینال با بهترین قیمت و گارانتی کاملاً معتبر، پاسخگویی و راهنمایی فنی بسیار تخصصی به مخاطبان از طریق تلفن یا در فضای مجازی، امکان پراخت در محل، امکان خرید حضوری مشتریان، امکان انتخاب روشهای مختلف ارسال مانند پست، تیپاکس، باربری، پیک و…، اجرای قرعه‌کشی و جشنواره‌های دوره‌ای و مناسبتی تخصص پیدا کنیم و به نتایج مطلوب مشتریان خود برسیم.

 

چرا باید خرید آیفون کارکرده اپل Apple را به سامسونگ ترجیح دهیم؟

از آنجا که این دو شرکت، سازنده گوشی هایی هستند که دوام مثال زدنی و ماندگاری بسیار بالا دارند؛ تنها دلیل اولویت خرید آیفون کارکرده ، فراهم آوردن بهترین کیفیت ساخت بوده است.

معنای این جمله را فقط زمانی کاملاً لمس خواهید کرد که خرید آیفون کارکرده اپل را تجربه نمایید و از آنها استفاده نمایید.


چرا از موبایلکده آیفون کارکرده خرید کنیم؟

به غیر از اینکه شما، یکبار خرید از موبایلکده  (MobileCadeh.com) را تجربه کنید، هیچ راهی برای اثبات تمایز در کیفیت خدمات ما، وجود ندارد، بنابراین بهتر است چند نمونه از پیامهای رضایتمندی و ابراز محبت مشتریان وفادارمان را برایتان بیاوریم:


آیفون دست دوم بخریم یا نه ؟

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاربران آیفون این است که نمی‌توانند از رابط کاربری ios دل بکنند و به رابط کاربری گوشی‌های اندرویدی سوئیچ کنند و حتی حاضر به خرید آیفون دست دوم به جای یک اندرویدی نو هستند. اما آیفون دست دوم بخریم یا نه ؟ ایفون قدیمی یا میان رده جدید از برند های شیائومی و سامسونگ ؟
در ادامه با مقایسه چند برند از گوشی‌های هوشمند به این سوالات پاسخ خواهیم داد.


آیفون دست دوم یا شیائومی ؟

فرض کنید برای خرید گوشی حدود ۶ میلیون تومان در نظر دارید، با این مبلغ هم می‌توانید «آیفون سون» ۲۰۱۶ کارکرده بخرید هم می‌توانید یک «PocoX3NFC» نو ۲۰۲۰ انتخاب کنید.
انتخاب آیفون مزیت‌های خاص خود را دارد، شما یک گوشی پرچمدار قدیمی با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واقعی خریداری کردید که حتی در بیشتر موارد بهتر از دوربین های ۴۸ و ۶۴ مگاپیکسلی امروزی عکس می‌گیرد که با دیدن ویدئو این تفاوت را حس خواهید کرد.

اما چه نقاط منفی‌‎ای را به جان می‌خرید؟

از دست دادن ترند نمایشگر ۶ اینچی و استفاده از آیفون ۴.۷ اینچی که در بهترین حالت وضوح ۷۵۰ پیکسل را به شما ارائه می‌دهد.
بعضی از گیمرها هم ممکن است با خود فکر کنند انتخاب پرچمدار سال‌های گذشته می‌تواند قدرتی در حد و اندازه میان رده‌های حال حاضر در اختیار آن‌ها بگذارد.
البته که قدرت پردازشی «آیفون سون» در عمل تقریباً به اندازه «PocoX3NFC» شیائومی است، اما با توجه به این که ۵ سال از کارکردن آن می‌گذرد، تراشه دیگر پایداری روز اول خود را ندارد و اگر همزمان با دو گوشی شروع به بازی کنید، آیفون بعد از دقایقی به شدت افت فریم ریت پیدا خواهد کرد.


مهم‌ترین نقص آیفون یعنی باتری

حتی آیفون نو نیز از لحاظ باتری از اندرویدی‌ها ضعیف‌تر است و استوک آن قطعاً در باتری شما را اذیت خواهد کرد که در ویدئو کامل‌تر به آن پرداخته شده است.


آیفون کارکرده یا سامسونگ نو؟

شما در بازار موبایل امروز، می‌توانید با پول یک گوشی «a21s» نو سامسونگ، «آیفون ۶اس» ۲۰۱۵ را بخرید.
نتیجه کیفیت عکاسی، دوباره با اختلاف زیاد به نفع آیفون است. وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسلی «iPhone 6s» از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سامسونگ بیشتر و کنتراست بهتری دارد.

البته از نظر باتری شاید به سختی بتوانید ۳ ساعت با آن وبگردی کنید. در صورتی که اگر «a21s» رو انتخاب کرده باشید، حداقل یک روز کامل پاسخگوی شما خواهد بود. ناگفته نماند این مدل آیفون‌ها تنوع لنز ندارند و تنها به یک لنز اصلی مجهز هستند.
با همه این تفاسیر به نظر شما انتخاب آیفون کارکرده تا چه اندازه منظقی است؟ شما در چنین شرایطی چه تصمیمی می‌گیرید؟ ایفون قدیمی یا میان رده جدید؟


آیفون بعد از ۳ سال ، باز هم مانند روز اول عمل می‌کند؟

رابط کاربری آیفون یکی از بی‌نقص‌ترین‌هاست، اما این قضیه اصلاً در باتری صدق نمی‌کند و بعد از چند سال باتری به مرور به شدت ضعیف می‌شود و بر عملکرد کلی گوشی نیز تاثیر می‌گذارد. پس باید گفت خیر، عملکرد دچار افت می‌شود.


از لحاظ به روزرسانی کدام بهتر است؟ آیفون دست دوم یا سامسونگ نو ؟

 توجه داشته باشید گوشی‌های آیفون تا 5 سال آپدیت نرم افزاری دارد و گوشی‌های سامسونگ حداکثر تا 3 سال به روزرسانی نرم افزاری دارد که آن هم شامل همه گوشی‌ها نمی‌شود. در نتیجه آیفون در این زمینه عملکرد بهتری از خود به جای می‌گذارد.

از لحاظ دوربین، آیفون دست دوم بهتر است یا اندروید نو؟

 اگر در یک رنج قیمتی مقایسه کنیم، تقریباً آیفون در دوربین همچنان از میان رده‌های اندرویدی برتر است، اما از نظر تنوع لنزی اندرویدی‌ها پیروز میدان هستند.

به قول تیم کوک (مدیر عامل کنونی اپل)

“ما کار را درست انجام می‌دهیم، حتی زمانیکه کار آسانی نباشد”

موبایکده

خرید آیفون کارکرده منطقی‌ست ؟

با توجه به اینکه آیفون های کارکرده در بلند مدت کارایی و ارزش خود را حفظ کرده و نسبت به گوشی های اندوریدی افت قیمت کمتری دارند، در صورتی که با آگاهی و بررسی کامل از فروشگاه معتبری آیفون کارکرده  را خریداری نمایید حتی می‌تواند انتخاب مناسبتری نسبت به خرید آیفون نو هم باشد.


چرا آیفون کارکرده بخرم؟

وقتی یک گوشی کارکرده می‌خرید، آن منابع را برای مدت طولانی‌تری از آنچه که ممکن است استفاده می‌کردید، در چرخه استفاده حفظ می‌کنید.

 با کاهش تعداد محصولات جدیدی که در وهله اول باید ساخته شوند، به کره زمین کمک می‌کنید.

بنابراین، تشویق و آموزش مردم به نگهداشتن بیشتر گوشی موبایل‌ و همچنین خرید یک آیفون کارکرده و دست دوم، نه تنها در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند، بلکه می‌تواند به نجات جهان نیز کمک کند. اگر از تاثیر خود بر محیط زیست آگاه هستید، آیفون کارکرده انتخاب مناسب‌تری می‌باشد.


زمان مناسب برای خرید آیفون کارکرده ؟

خیلی‌ از علاقه‌مندان به گوشی های اپل منتظرند که یک گوشی جدید، وارد بازار بشود تا گوشی قبلی خود را بفروشند و جدیدترش را بخرند. پس اگر شما به دنبال خرید آیفون کارکرده هستید، باید در منتظر باشید و بدانید که تولیدکنندگان گوشی، چه زمانی از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کنند.

معمولاً تولیدکنندگان گوشی‌های اپل، در اواخر تابستان و اوایل پاییز، از آیفون جدید رونمایی می‌کند. بهتر است حدود یک الی دو هفته بعد از آمدن گوشی‌های جدید، به فکر خرید آیفون کارکرده باشید.  با کاهش تعداد محصولات جدیدی که در وهله اول باید ساخته شوند، به کره زمین کمک می‌کنید.

بنابراین، تشویق و آموزش مردم به نگهداشتن بیشتر گوشی موبایل‌ و همچنین خرید یک گوشی دست دوم، نه تنها در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند، بلکه می‌تواند به نجات جهان نیز کمک کند. اگر از تاثیر خود بر محیط زیست آگاه هستید، تلفن همراه دست دوم انتخاب مناسب‌تری است.


قیمت‌گذاری اصولی آیفون کارکرده

باید بگوییم در حقیقت شاخص دقیقی برای قیمت‌گذاری هنگام خرید گوشی دست دوم اپل وجود ندارد. قیمت یک گوشی دست‌دوم اپل، به عواملی مانند سال تولید ، سالم بودن، تعمیری بودن یا نبودن، مدل گوشی و … بستگی دارد.

اما باید گفت معمولاً گوشی‌های اندروید دست دوم نسبت به گوشی‌های اپل دست دوم، افت قیمت بیشتری دارند. این مسئله به این دلیل است که گوشی‌های اندروید پس از مدتی نمی‌توانند از به‌روزرسانی‌های جدید استفاده کنند و کاربران مجبورند با همان برنامه‌ها و فضای قدیمی، بسازند. پس اگر شما به دنبال خرید گوشی دست دوم آیفون هستید، باید در منتظر باشید و بدانید که تولیدکنندگان گوشی، چه زمانی از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کنند.

معمولاً تولیدکنندگان گوشی‌های اپل، در اواخر تابستان و اوایل پاییز، از آیفون جدید رونمایی می‌کند. بهتر است حدود یک الی دو هفته بعد از آمدن گوشی‌های جدید، به فکر خرید گوشی دست دوم باشید.با کاهش تعداد محصولات جدیدی که در وهله اول باید ساخته شوند، به کره زمین کمک می‌کنید.

بنابراین، تشویق و آموزش مردم به نگهداشتن بیشتر گوشی موبایل‌ و همچنین خرید یک گوشی دست دوم، نه تنها در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند، بلکه می‌تواند به نجات جهان نیز کمک کند. اگر از تاثیر خود بر محیط زیست آگاه هستید، تلفن همراه دست دوم انتخاب مناسب‌تری است.


آیفون کارکرده بخرم یا نه؟

شرایط اقتصادی این روزها باعث شده است کمتر کسی توان خرید گوشی‌های آکبند و دست اول را داشته باشد. بنابراین وقتی تنها با چند ساعت استفاده گوشی از صفر بودن خارج می‌شود، افراد ترجیح می‌دهند با توجه به محدودیت بودجه و تنگنای اقتصادی، سرمایه خود را برای خرید گوشی خرج نکنند و به خرید آیفون کارکرده روی آورند. اما همیشه خرید کالای دست دوم یک انتخاب درست و مطمئن نیست و ممکن است گاهی با این کار متضرر شوید و هزینه بیشتری پرداخت کنید.

اما باید گفت معمولاً گوشی‌های اندروید دست دوم نسبت به گوشی‌های اپل دست دوم، افت قیمت بیشتری دارند. این مسئله به این دلیل است که گوشی‌های اندروید پس از مدتی نمی‌توانند از به‌روزرسانی‌های جدید استفاده کنند و کاربران مجبورند با همان برنامه‌ها و فضای قدیمی، بسازند.

پس اگر شما به دنبال خرید گوشی دست دوم آیفون هستید، باید در منتظر باشید و بدانید که تولیدکنندگان گوشی، چه زمانی از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کنند.

معمولاً تولیدکنندگان گوشی‌های اپل، در اواخر تابستان و اوایل پاییز، از آیفون جدید رونمایی می‌کند. بهتر است حدود یک الی دو هفته بعد از آمدن گوشی‌های جدید، به فکر خرید گوشی دست دوم باشید.

 با کاهش تعداد محصولات جدیدی که در وهله اول باید ساخته شوند، به کره زمین کمک می‌کنید.

بنابراین، تشویق و آموزش مردم به نگهداشتن بیشتر گوشی موبایل‌ و همچنین خرید یک گوشی دست دوم، نه تنها در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند، بلکه می‌تواند به نجات جهان نیز کمک کند. اگر از تاثیر خود بر محیط زیست آگاه هستید، تلفن همراه دست دوم انتخاب مناسب‌تری است.


از کجا آیفون دست دوم سالم بخریم ؟

اگر می‌خواهید مجموعه‌ی بزرگی از گوشی‌های دست دوم آیفون را با تنوع مدل و رنگ ببینید، به صفحه فروشگاهی سایت Mobilecadeh بروید.

شما می‌توانید از این طریق، به صدها گوشی دست دوم ایفون سالم دسترسی پیدا کنید. حتی می‌توانید گوشی دست دوم را به صورت اقساط خریداری نمایید.

اما باید گفت معمولاً گوشی‌های اندروید دست دوم نسبت به گوشی‌های اپل دست دوم، افت قیمت بیشتری دارند. این مسئله به این دلیل است که گوشی‌های اندروید پس از مدتی نمی‌توانند از به‌روزرسانی‌های جدید استفاده کنند و کاربران مجبورند با همان برنامه‌ها و فضای قدیمی، بسازند.

پس اگر شما به دنبال خرید گوشی دست دوم آیفون هستید، باید در منتظر باشید و بدانید که تولیدکنندگان گوشی، چه زمانی از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کنند.معمولاً تولیدکنندگان گوشی‌های اپل، در اواخر تابستان و اوایل پاییز، از آیفون جدید رونمایی می‌کند. بهتر است حدود یک الی دو هفته بعد از آمدن گوشی‌های جدید، به فکر خرید گوشی دست دوم باشید.

 با کاهش تعداد محصولات جدیدی که در وهله اول باید ساخته شوند، به کره زمین کمک می‌کنید.

بنابراین، تشویق و آموزش مردم به نگهداشتن بیشتر گوشی موبایل‌ و همچنین خرید یک گوشی دست دوم، نه تنها در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند، بلکه می‌تواند به نجات جهان نیز کمک کند. اگر از تاثیر خود بر محیط زیست آگاه هستید، تلفن همراه دست دوم انتخاب مناسب‌تری است.

قوانین خرید آیفون کارکرده چیست؟

اگر می‌خواهید مجموعه‌ی بزرگی از گوشی‌های دست دوم آیفون را با تنوع مدل و رنگ ببینید، به صفحه فروشگاهی سایت Mobilecadeh بروید. شما می‌توانید از این طریق، به صدها گوشی دست دوم ایفون سالم دسترسی پیدا کنید. حتی می‌توانید آیفون کارکرده را به صورت اقساط خریداری نمایید.

مسئله ای که باعث کلاهبرداری می شود، همین است که هیچ قانون خاصی برای خرید گوشی کارکرده وجود ندارد! پیشنهاد می شود تا جای ممکن گوشی کارکرده را تنها از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. معمولا فروشنده های موبایل، بهترین گوشی های دست دوم اپل را خریداری می کنند و با سود اندکی با ضمانت سالامت، آن ها را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند اما ممکن است گوشی دست دومی که از یک فرد ناشناس خریداری می شود دارای عیب و ایرادهای متفاوتی باشد.

خرید گوشی هوشمند کارکرده از یک فرد ناشناس که به جز یک شماره تماس، اطلاعاتی از او ندارید، کار هوشمندانه ای نیست. هر چند که توصیه می شود تا جای امکان گوشی کارکرده را از افراد ناشناس تهیه نکنید اما اگر به هر دلیل تصمیم به انجام این کار گرفتید، حتما مراحل تست هنگام خرید گوشی را تکمیل کنید.

پس اگر شما به دنبال خرید آیفون کارکرده هستید، باید در منتظر باشید و بدانید که تولیدکنندگان گوشی، چه زمانی از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کنند.

معمولاً تولیدکنندگان گوشی‌های اپل، در اواخر تابستان و اوایل پاییز، از آیفون جدید رونمایی می‌کند. بهتر است حدود یک الی دو هفته بعد از آمدن گوشی‌های جدید، به فکر خرید گوشی دست دوم باشید.

 با کاهش تعداد محصولات جدیدی که در وهله اول باید ساخته شوند، به کره زمین کمک می‌کنید.

بنابراین، تشویق و آموزش مردم به نگهداشتن بیشتر گوشی موبایل‌ و همچنین خرید یک گوشی دست دوم، نه تنها در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند، بلکه می‌تواند به نجات جهان نیز کمک کند. اگر از تاثیر خود بر محیط زیست آگاه هستید، تلفن همراه دست دوم انتخاب مناسب‌تری است.


مقایسه قیمت آیفون کارکرده و نو توسط موبایلکده

قیمت گوشی دست دوم را با قیمت موبایل‌های نو موجود در بازار که ممکن است، ویژگی‌های مشابهی داشته باشند، مقایسه کنید تا در صورت امکان با همان بودجه، یک موبایل دسته دوم سالم با مدل بالاتر تهیه نمایید.

واژه دست دوم به هر گوشی استفاده شده‌ای اطلاق می‌شود، چه یک ماه استفاده شده باشد چه چند روز چه دوسال! بدیهی است گوشی که فقط چند ماه استفاده شده از نظر فنی احتمالا سالم‌تر است ولی از نظر قیمت حداقل بیست تا 40 درصد افت دارد.


جمع‌بندی خرید آیفون کارکرده

مشکلات اقتصادی این روزها باعث شده است تا افراد بیش از پیش به خرید آیفون کارکرده روی آورند. در این بین افرادی هم وجود دارند که خرید گوشی دست دوم برای آن‌ها تنها راه برای تجربه استفاده از گوشی‌های هوشمند است. موضوع مهمی که باید در نظر بگیرید، اتمام دوران نورآوری‌های بنیادین در دنیای گوشی‌های موبایل است. گوشی‌هایی که امروزه وارد بازار می‌شود، تفاوت خیلی زیادی با محصولات یکی دو سال قبل ندارند؛ پس خرید آیفون کارکرده در بازه‌ی زمانی فعلی توجیه زیادی دارد.

ما در این مقاله نکاتی که باید در هنگام خرید آیفون دست دوم به آن دقت کنید را گردآوری کرده‌ایم تا با اطلاع درسانی درست و اصولی به شما منجر به یک انتخاب و خرید درست شویم. نباید فراموش کرد که افرادی که اقدام به فروش گوشی‌های ایفون خود می‌کنند الزاما همیشه به دلیل وجود نقص یا ایراد این کار را نمی‌کنند و ممکن است دلایل دیگری مانند خرید آیفون با امکانات بیشتری برای این کار داشته باشند.


خرید و فروش آیفون کارکرده در موبایلکده

قبل از هرچیر باید بگوییم واژه «دست دوم یا کارکرده» را به گوشی‌هایی می‌گویند که توسط کاربری قبل از این استفاده شده باشد و تفاوتی ندارد که یک دقیقه یا چند سال از ان استفاده شده باشد. ارزش گوشی‌های ایفون دست دوم به میزان و نوع استفاده کاربر بازمی‌گردد. برای مثال، محصولی که فقط دو یا سه ماه استفاده شده باشد، معمولاً از نظر فنی تفاوت زیادی با گوشی نو ندارد. ولی اگر سراغ گوشی‌های سه چهار سال پیش بروید، شک نکنید باید به‌صورت جدی به فکر تعویض باتری آن باشید. در نظر داشته باشید حتی دستگاهی که فقط دو سه ماه هم استفاده شده باشد، افت قیمت حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد را خواهند داشت تا ارزش خرید زیادی داشته باشند.

برخی از کاربران به هیچ عنوان حاضر به خرید گوشی آیفون نو نیستند و معتقد هستند وقتی یک گوشی نو با یک بار استفاده تبدیل به گوشی کارکرده ودست‌دوم می‌شود، پس دلیلی وجود ندارد که برای خرید گوشی صفر و دست ‌اول هزینه گزافی پرداخت کنیم. درنتیجه خرید گوشی ایفون کارکرده و دست دوم را به گوشی دست ‌اول و نو ترجیح می‌دهند. اما خرید گوشی دست دوم آن قدر هم که فکر می‌کنید بی‌دردسر و آسان نیست. برای آن که یک خرید خوب داشته باشید باید به نکات زیادی توجه کنید تا به اصطلاح سرتان کلاه نرود.


خرید آیفون دست دوم

خرید آیفون کارکرده ، این برند معروف و یکه تاز دنیای دیجیتال، آرزوی بسیاری از کاربران است. با توجه به اینکه این کمپانی هرساله مدل‌های جدیدی از گوشی های هوشمندش را معرفی و روانه بازار جهانی می‌کند، این عطش را در کاربران ایجاد می‌کند تا گوشی‌هایشان را به روز کرده و جدیدترین مدل معرفی شده را خریداری کنند و از ویژگی‌های بینظیر این برند استفاده کرده و لذت ببرند. پس با توجه با میزان بالای خرید و فروش گوشی آیفون، پیدا کردن گوشی اپل کارکرده و دست دوم در بازار کار سختی نیست. اغلب افراد خرید گوشی دست دوم آیفون را به دست اول برندهای مشهور دیگر ترجیح می‌دهند و می فروشند، مهلت تست گوشی دست دوم را برای خریداران در نظر می گیرند، برای مثال ما در فروشگاه آنلاین موبایلکده ۲۰ روز مهلت تست برای خریداران در نظر گرفتیم اما از آنجایی که فروشنده های شخصی این کار را انجام نمی دهند کمی اعتماد و خرید سخت می‌گردد پس حتما مراحل تست گوشی کار کرده اپل را در محل انجام دهید.

 به همین دلیل یکی از اصلی ترین سوال خریداران ایفون دست دوم این است که از کجا متوجه شیم گوشی دست دوم سالم است؟ در ادامه به اصلی ترین روش های تست سلامت گوشی دست دوم و نحوه بررسی قسمت های مختلف موبایل آیفون خواهیم پرداخته‌ایم.

موبایکده

موبایلکده ؛ معتبرترین فروشگاه آنلاین آیفون کارکرده

موبایلکده کار خودش را سال ۱۳۹۰ با تیمی کوچیک شروع کرد و همیشه سعی داشته تا به خونه‌ی اول و آخر همه‌ی عاشقان و علاقه‌مندان به محصولات شرکت اپل تبدیل گردد..
حالا و بعد از تلاش اعضای تیم موبایلکده در این سال‌ها، این سایت یکی از پربیننده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی خرید و فروش آیفون دسته  دوم و کارکرده به صورت نقد و اقساط ، مقالات راهنمای خرید آیفون دسته  دوم ، بررسی عمیق گوشی‌های کارکرده آیفون و مقالات تحلیلی شده است..

فروشگاه اینترنتی موبایلکده ، بدون شک بهترین گزینه برای خرید اینترنتی شما در میهن پهناورمان ایران است. تمامی ایرانیان می توانند گوشی مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند و به آسانی تحویل بگیرند. همراه با ارسال رایگان در کوتاهترین زمان

امکان تجربه خرید اینترنتی از تمامی سری‌های آیفون کارکرده مانند خرید آیفون ایکس اس دست دوم ، خرید آیفون۱۱ پرو دست دوم ، خرید آیفون ۱۲ پرومکس دست دوم و خرید آیفون ۱۳ کارکرده ، به صورت نقد و اقساط یکی از امکانات بزرگ در سایت اینترنتی موبایلکده است که در جهت جلب رضایت مشتریان فراهم گردیده است.


هدف ما، تداوم رفاقت با شما

مهم ترین هدف ما در سایت موبایلکده ، جلب و حفظ رضایت شما دوستانی است که سرمایه های ارزشمند این فروشگاه محسوب می شوید. در برابر قیمت های متغیر و گاه غیرمنصفانه بازار، ما در کنار شما هستیم و همواره در تلاشیم تا کالاهای با کیفیت را با گارانتی معتبر و به نازل ترین قیمت در دسترس شما عزیزان قرار دهیم. در موبایلکده به معنای واقعی کلمه، همیشه حق با مشتری است.


پرسش های رایج درباره فروشگاه اینترنتی موبایلکده

موبایلکده چیه؟

موبایلکده با۱ میلیون بازدید‌کننده ماهیانه، یکی از پربیننده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی خرید و فروش آيفون کارکرده است که در دهه ۹۰ شروع به کار کرد و منبع اصلی اخبار، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی دنیای فناوریه.


چطوری می تونم ازسایت موبایلکده آیفون کارکرده قسطی خریداری نمایم؟

ابتدا وارد صفحه فروشگاهی سایت موبایل کده شوید و پس از انتخاب آیفون کارکرده مورد نظر ، تنها کافیست از طریق سبد خرید مبلغ پیش‌پرداخت جهت خرید اقساطی آیفون دست دوم را واریز نمایید، سپس در کمتر از ۱۰ دقیقه کارشناسان فروش آیفون دسته دوم در فروشگاه موبایل کده با شما تماس خواهند گرفت تا جهت ارسال و دریافت محصول و همچنین مبالغ چک‌ها با شما هماهنگی‌های لازم را به عمل بیاورند.


بخش محصولات موبایلکده چیه؟

بخش محصولات در سایت موبایلکده شامل تمامی سری های آيفون شامل آيفون ۱۳ کارکرده ، آیفون ۱۲ کارکرده ، آيفون ۱۱ کارکرده ، آیفون ایکس کارکرده می باشد و بیش از ۲۰۰ محصول از هر سری در رنگ بندی های گوناگون و حافظه داخلی های مختلف می‌باشد.

جالبه بدونید سایت موبایلکده علاوه بر ۲۰ روز مهلت تست رایگان ، این امکان را برای خریداران آیفون دست دوم فراهم آورده است تا بتوانید آیفون دست دوم مورد نظرتون رو همراه با گارانتی و ضمانت خریداری نمایید؛

جهت ورود به بخش محصولات کلیک نمایید!


مغازه فروش آیفون کارکرده دارم؛ چطوری با موبایلکده همکاری کنم؟

اگر فروشگاه شما هم آیفون کارکرده می‌فروشه و دنبال بیشتر دیده شدن محصولاتتون و افزایش فروش هستین، بخش محصولات موبایلکده می‌تونه بهتون کمک کنه و هر کدام یک از آیفون های دست دوم مورد نیاز فروشگاهنتان را به قیمت ویژه در اختیارتان قرار دهد. برای شروع و خرید آیفون دست دوم از موبایلکده با شماره  0937-1246634  تماس بگیر.


می توانم از محتوای موبایلکده استفاده کنم؟

کپی تمامی یا بخشی از مطالب، تصاویر یا ویدیو های موبایلکده تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیره. برای این امر لطفا از طریق آدرس ایمیل با ما در ارتباط باشید.

سایت معتبر موبایلکده و مجوزهای موبایلکده

چشم انداز این فروشگاه «مرکز خرید 20 میلیون ایرانی» است و با تکیه بر اصول اخلاقی و ایجاد رابطه‌ای بادوام با مشتری، سعی دارد تا همواره حافظ ارزش پول مشتریان هنگام خرید از مقداد آی تی باشد. شما می توانید به صورت آنلاین کالای مورد نظر خود را مشاهده و اطلاعات فنی دستگاه را دریافت و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.


مجوزها و گواهی نامه های موبایلکده

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه دارای مجوز های لازم ( ای‌نماد ، رسانه ملی ثبت رسانه های دیجیتال و انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ) از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
برای مشاهده گواهینامه و مجوزهای موبایلکده کلیک نمایید.


تضمین اصالت کالا در سایت موبایلکده

سایت موبایلکده اصالت همه گوشی‌های ایفون دست دوم خود را تضمین و همه آنها را با مهلت تست ۲۰ روزه و گارانتی اصلی و معتبر به فروش می‌رساند. فروشگاه موبایلکده برای تامین کالاهای ارائه شده در سایت خود، تنها با شرکت های معتبر و وارد کنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، را از موبایلکده خریداری می‌کنند. شرکت هایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نیستند و یا مجوز نمایندگی رسمی ندارند امکان واردات کالا را ندارند و فعالیت آنها غیر قانونی محسوب می‌شود. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایز کشورها، ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان تر است که در این کشور تولید شده اند.


آیفون کارکرده فقط با گارانتی اصلی از موبایلکده

شرکت هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعالیت می‌کنند و اسامی آنها درسایت این وزارتخانه ذکر شده باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند، بنابراین گارانتی اینگونه شرکت ها، گارانتی معتبر محسوب می‌شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی های بی نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت موبایلکده توسط نمایندگان رسمی در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند. بنابراین کلیه کالاهایی که در موبایلکده عرضه می‌شوند اصلی هستند از این رو مقداد موبایلکده اصل بودن همه محصولات موجود در وبسایت را تضمین می‌کند.


چگونه مطمئن شوم آیفون کارکرده خریداری شده از موبایلکده ، آیفون اصلی است؟

  • موبایلکده صرفا کالاهای اصل و دارای گارانتی اصلی را در سایت به فروش می‌رساند.
  • کالاهای خریداری شده از موبایلکده دارای کارت یا برچسب گارانتی هستند.
  • فروشگاه اینترنتی موبایلکده بر خلاف فروشگاه های در سطح شهر، یک برند معتبر است. یک برند معتبر به دلیل ارزشی که برای برند خود قائل است، تحت هیچ شرایطی، اعتبار برند خود را برای منافع جزئی زیر سوال نمی‌برد، در حالیکه
  • فروشگاه های در سطح شهر فاقد برند و نام شناخته شده بوده و ممکن است امروز باشند و روز دیگری نباشند.

فروشگاه اینترنتی موبایلکده ، مجموعه موبایلکده در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.


۲۰ روز مهلت تست خرید آیفون کارکرده از موبایلکده

رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی فروشگاه اینترنتی موبایلکده بوده، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار مشتری به صورت رایگان ارسال گردد. با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود:

  • مشتری بعد از خرید آیفون دست دوم ۲۰ روز مهلت تست گوشی را دارد.

چناچه آیفون کارکرده خریداری شده توسط مشتری با گوشی ارسال شده توسط شرکت از نظر(حافظه، رنگ) متفاوت باشد مشتری باید در اولین فرصت آیفون دست دوم رو با هزینه موبایلکده مرجوع نماید.


بیمه آیفون کارکرده در موبایل کده

بیمه موبایل خسارت‌هایی که شامل گارانتی و ضمانت نامه نمی‌شود، را پوشش می‌دهد و در شرایطی مثل شکستن ال سی دی، خرابی ناشی از آب خوردگی و دزدیده شدن موبایل، خسارت را پرداخت می‌کند. پوشش های بیمه موبایل را در ادامه می‌بینیم:

  • سرقت (به هر نحوی)
  • آبدیدگی
  • نوسانات برق (القا الکتریکی)
  • شکستن ال سی دی
  • آتش سوزی
  • حوادث طبيعي
  • فرانشيز 15 %
  • مدت زمان بیمه یک سال از زمان فعال‌سازی

شرايط گارانتي ويژه موبايل كده :

بیمه آیفون کارکرده

  • مدت زمان گارانتي 2ماه از زمان صدور فاكتور
  • گارانتي شامل ارائه خدمات رايگان تعميري

فروش آیفون‌های کارکرده نیاز به تست داشته(کالاهایی که عبارت ۲۰ روز مهلت تست” در صفحه کالا، به هنگام خرید از سایت درج شده باشد.)، تا بیست روز از تاریخ تحویل دارای فرصت تست می باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاهها شامل سرویس تعویض می‌باشد،  و ایراد مطروحه توسط مشتری، از طریق کارشناسان خدمات پس از فروش موبايل كده کنترل و بررسی و در صورت تایید وجود نقص فنی، به انتخاب مشتری یا کالای مشابه مجددا ارسال و یا وجه پرداختی مسترد خواهد شد.


شرایط کلی در بازگشت کالا در موبايل كده

  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش موبايل كده ، جداً خودداری کنید.
  • برای بازگشت، باید گوشی آیفون در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏درستی بسته‌بندی شود.
  • اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با موبايل كده تماس بگیرید.
  • از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
  • بسته خود را به آدرس: تهران، ولی عصر – بلوار میرداماد – نرسیده به پل میرداماد – پلاک 331 – طبقه سوم – واحد 9 ارسال کنید.
  • پس از دریافت و پذیرش کالا توسط موبايل كده ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد.
  • خواهشمند است قبل از درخواست مرجوع، تعمیر و یا تعویض، حتما تمامی شرایط و الزامات به دقت مطالعه گردد.

نحوه ارسال ایفون کارکرده سایت موبایلکده

ما اطمینان خاطر داریم که شما حساسیت خاصی برای نحوه ارسال و شرایط تحویل کالای خود دارید لذا این حساسیت را نیز ما در روش ارسال خود اعمال می‌کنیم. مجموعه موبايل كده بوسیله اتوماسیون بسیار پیشرفته ارسال، تجربه یک خرید اینترنتی فوق العاده را به شما تضمین می‌کند.

نحوه ارسال کالا از فروشگاه اینترنتی موبايل كده در روزهای عادی به روشهای متنوعی صورت می‌پذیرد که هزینه آن به عهده سایت موبايل كده می‌باشد، (در شرایط ویژه مانند روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان و روش ارسال متفاوت است و امکان دارد، ارسال با کمی تاخیر صورت میگیرد.

محدوده شهر تهران:

  • پیک:

ارسال کالا در محدوده شهر تهران توسط پیک و هزینه آن بعهده موبایلکده است.

  • تحویل حضوری :

 بعد از دریافت از واحد لجستیک موبايل كده امکان دریافت کالا به صورت حضوری میسر میشود با توجه بر این مورد که اگر مشتری پیک یا شخص جایگزین برای دریافت کالا به شرکت بفرستند ملزم است که پیامی در بخش تماس با ما، با موضوع پیگیری سفارش ثبت کرده و بعد از وارد کردن شماره سفارش در بخش متن پیام نام و نام خانوادگی و کد ملی شخص جایگزینشان برای دریافت کالا را درج کنند تا کالا بدون معطلی تحویل گیرنده شود.

محدوده خارج از شهر تهران:

  • پست :

ارسال سفارش هایی که خارج از محدوده تهران می‌‌باشد از طریق پست اکسپرس و پست پیشتاز صورت می‌پذیرد . زمان تحویل سفارش مشتریان از طریق پست بسته به محدوده جغرافیایی و انتخاب نوع پست تقریبا 24 الی 72 ساعت زمان می برد .

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس سامانه رهگیری محصولات پستی پیگیری کنید.

  • تیپاکس :

شرکت خصوصی تیپاکس به منظور ارسال برای مراکز استان و شهرهایی می‌‌باشد که دارای دفاتر تیپاکس هستند، می‌باشد.

سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌‌کند.

مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

سرویس‌دهی تیپاکس در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، معمولاً در 48 الی 72 ساعت انجام می‌شود.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس تیپاکس هستید، می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری مرسوله در سایت سامانه رهگیری محصولات تیپاکس پیگیری نمایید.

در حال حاضر، شهرهای زیر دارای دفتر تیپاکس هستند:

آبادان . آبدانان . آبیک . آباده . آزادشهر . آستارا . آستانه (اراک) . آستانه اشرفیه . آشخانه ( بجنورد) . آقاجاری . آق قلا . آمل . ابهر . ابرکوه . اراک . اردکان . اردبیل . ازنا  . ارسنجان . اسالم . اسدآباد . الیگودرز . اندیمشک .  املش . اهرم . اهواز . ارومیه . امیدیه .  ادیمی (زابل) . اسلام‌آباد غرب . اسفراین . اشنویه . اصفهان و حومه . اقلید . ایرانشهر . ایذه . ایلام . ایوان‌غرب . بابلسر . بابل . باغملک . بانه . برازجان . بروجرد . بروجن . بجنورد . بم . بناب . بندر امام‌خمینی (سربندر) . بندر انزلی . بندرترکمن . بندرعباس . بوانات (سوریان) . بوشهر . بوکان . بهشهر . بیرجند . بیجار . بهبهان . پاسارگاد . پاوه . پره‌سر . پلدختر . پیرانشهر . تاکستان . تالش  . تربت حیدریه . تبریز . تنکابن  . تویسرکان . حمیدیه . جغتای . جلفا . جم . جوانرود . جوین . جویبار . جهرم . جیرفت . چابهار‌‌‌ . چالدران . چالوس . خاش . خرم آباد . خرم بید(دهبید) . خرمدره . خدابنده (قیدار) . خرمشهر . خمین . خمینی شهر . خنداب (اراک) . خوانسار . خورموج . خوی . داراب . دامغان . دزفول . دشت مرغاب . دورود . دلیجان  . دهدشت . دره شهر . دیواندره . رامسر . رامشیر . رامهرمز . رشت . رفسنجان .  روانسر . رودسر . رومشکان . زابل و زهک . زاهدان . زنجان . ساری . ساوه . سبزوار . سراب . سراوان  . سرپل ذهاب . سردشت . سروستان . سعادت شهر . سقز . سلطانیه . سلماس . سمنان . سنقرکلیایی . سنندج . سوسنگرد . سیرجان . سیوند . شادگان  . شازند . شاهرود . شاهین شهر . شوش . شوشتر . شهرضا . شهرکرد . شیراز . شیروان . صائین قلعه . صحنه . صفاشهر/سروستان . صومعه سرا . عسلویه . (منطقه ویژه انرژی پارس) . علی‌آباد کتول . فامنین . فسا . فرمهین (اراک) . فریدونکنار . فلاورجان . فولادشهر و ذوب آهن .  فومن . قادرآباد (سعادت شهر) . قائم شهر . قائن . قشم . قروه . قزوین . قصرشیرین . قم . قوچان . کازرون . کاشان . کاشمر . کامیاران . کرج . کردکوی . کرمان . کرمانشاه . کلاچای . کمیجان (اراک) . کنگاور . کنگان . کهنوج . کوهدشت . کیش . گالیکش . گچساران . گرگان . گلپایگان . گناباد . گنبدکاووس . گیلان غرب . لار . لالجین . لاهیجان  . لردگان . لنگرود . لوشان . لیسار . ماکو .  ماهشهر . مبارکه . محلات . محمودآباد . مراغه . مرند . مرودشت . مریوان . مسجد سلیمان . مشهد . ملایر . ملکان . منجیل . مهاباد . مهاجران (اراک) . مهران . میاندوآب . میانکوه . میانه . میبد . مینودشت  . میلاجرد (اراک) . نجف آباد . نراق . نظرآباد . نقاب . نقده . نکا . نوشهر . نور . نورآباد لرستان . نهاوند . نهبندان . نیشابور . هادی شهر . هامون . هرسین . هشت‌پر . هشتگرد . هفتکل . همدان . هندیجان . هویزه . هیرمند . هیدج . یاسوج . یزد . خلخال

شهرهای تحت پوشش:

آبادان . آبدانان . آبیک . آباده . آزادشهر . آستارا . آستانه (اراک) . آستانه اشرفیه . آشخانه ( بجنورد) . آقاجاری . آق قلا . آمل . ابهر . ابرکوه . اراک . اردکان . اردبیل . ازنا  . ارسنجان . اسالم . اسدآباد . الیگودرز . اندیمشک .  املش . اهرم . اهواز . ارومیه . امیدیه . ادیمی (زابل) . اسلام‌آباد غرب . اسفراین . اشنویه . اصفهان و حومه . اقلید . ایرانشهر . ایذه . ایلام . ایوان‌غرب . بابلسر . بابل . باغملک . بانه . برازجان . بروجرد . بروجن . بجنورد . بم . بناب . بندر امام‌خمینی (سربندر) . بندر انزلی . بندرترکمن . بندرعباس . بوانات (سوریان) . بوشهر . بوکان . بهشهر . بیرجند . بیجار . بهبهان . پاسارگاد . پاوه . پره‌سر . پلدختر . پیرانشهر . تاکستان . تالش . تربت حیدریه . تبریز . تنکابن  . تویسرکان . حمیدیه . جغتای . جلفا . جم . جوانرود . جوین . جویبار . جهرم . جیرفت . چابهار‌‌‌ . چالدران . چالوس . خاش . خرم آباد . خرم بید(دهبید) . خرمدره . خدابنده (قیدار) . خرمشهر . خمین . خمینی شهر . خنداب (اراک) . خوانسار . خورموج . خوی . داراب . دامغان . دزفول . دشت مرغاب . دورود . دلیجان  . دهدشت . دره شهر . دیواندره . رامسر  . رامشیر . رامهرمز . رشت . رفسنجان .  روانسر . رودسر . رومشکان . زابل و زهک . زاهدان . زنجان . ساری . ساوه . سبزوار . سراب . سراوان  . سرپل ذهاب . سردشت . سروستان . سعادت شهر . سقز . سلطانیه . سلماس . سمنان . سنقرکلیایی . سنندج . سوسنگرد . سیرجان . سیوند . شادگان  . شازند . شاهرود . شاهین شهر . شوش  . شوشتر . شهرضا . شهرکرد . شیراز . شیروان . صائین قلعه . صحنه . صفاشهر/سروستان . صومعه سرا . عسلویه . (منطقه ویژه انرژی پارس) . علی‌آباد کتول . فامنین . فسا . فرمهین (اراک) . فریدونکنار . فلاورجان . فولادشهر و ذوب آهن .  فومن . قادرآباد (سعادت شهر) . قائم شهر . قائن . قشم . قروه . قزوین . قصرشیرین . قم . قوچان . کازرون . کاشان . کاشمر . کامیاران . کرج . کردکوی . کرمان  . کرمانشاه . کلاچای . کمیجان (اراک) . کنگاور . کنگان . کهنوج . کوهدشت . کیش . گالیکش . گچساران . گرگان . گلپایگان . گناباد . گنبدکاووس . گیلان غرب . لار . لالجین . لاهیجان . لردگان . لنگرود . لوشان . لیسار . ماکو .  ماهشهر . مبارکه . محلات . محمودآباد . مراغه . مرند . مرودشت . مریوان . مسجد سلیمان . مشهد . ملایر . ملکان . منجیل . مهاباد . مهاجران (اراک) . مهران . میاندوآب . میانکوه . میانه . میبد . مینودشت  . میلاجرد (اراک) . نجف آباد . نراق . نظرآباد . نقاب . نقده . نکا . نوشهر . نور . نورآباد لرستان . نهاوند . نهبندان . نیشابور . هادی شهر . هامون . هرسین . هشت‌پر . هشتگرد . هفتکل . همدان . هندیجان . هویزه . هیرمند . هیدج . یاسوج . یزد

برای مشتریان عزیز شهرستان، کالاهای سبک از طریق شرکت پست، شرکت تیپاکس، پایانه و برای کالاهای سنگین از طریق باربری های مجاز و یا دیگر همکاران موبايل كده به دست شما خواهد رسید.ما شما را درگیر پیچیدگی های انتخاب شرکت حمل واسط نخواهیم کرد و بهترین انتخاب از نظر سرعت و صحت تحویل مرسوله را از طرف شما انجام خواهیم داد، البته همیشه شما حق انتخاب خواهید داشت.

موبایکده

راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی موبایلکده:

کاربران گرامی،‌جهت انجام خرید اینترنتی لطفا بدین ترتیب عمل نمایید.

 

۱-ابتدا در سایت موبايل كده ثبت نام نمایید تا مشخصات دقیق شما یک بار برای همیشه در سایت ثبت شود.


۲-برای پیدا کردن کالای مورد نظرتان در سایت، می‌توانید از فهرست دسته‌بندی شده یا نوار جستجو استفاده کنید.
کالای مورد نظر خود را پیدا کرده، روی آن کلیک کنید و وارد صفحه محصول شوید.

 


۳-در صفحه محصول امکان مشاهده تمام جزئیات و مشخصات فنی مرتبط با آن محصول را دارید.


۴-با زدن دکمه «افزودن به سبد خرید» می‌توانید کالای مورد نظرتان را به سبد خرید خود اضافه کنید.


۵-در صفحه سبد خرید می‌توانید لیست کالاهای انتخابی را ببینید و تعداد آنها را تعیین کنید.

 


۶-با کلیک روی دکمه ادامه ثبت سفارش وارد صفحه مشخصات سفارش می‌شوید که شامل موارد زیر است.

 


۷-مشخصات گیرنده: در این بخش می‌توانید مشخصات و آدرس گیرنده کالا را وارد کنید.


با زدن دکمه «ادامه و بازبینی سفارش» وارد صفحه پیش فاکتور می‌شوید که امکان چاپ پیش فاکتور را دارید و در نهایت با تأیید موارد موجود، وارد درگاه پرداخت می‌شوید.

 

 

درباره سرویس فروش همکاری سایت موبايلكده :

با توجه به شرایط موجود در کشور و مشکلات موجود در بازار وسایل الکترونیکی از قبیل

  • عدم ثبات کالا و قیمت
  • نوسان مداوم قیمت کالاها
  • قیمت‌های غیرواقعی به‌دلیل وجود واسطه‌های بسیار
  • عدم دسترسی بخشی از فروشندگان خرده و عمده به محصولات روز بازار

 

ما درفروشگاه اینترنتی موبايل كده بر آن شدیم تا با ارائه سیستم فروش همکار گامی در جهت ارائه خدمت به همکاران و فروشندگان عمده و خرده در سطح کشور برداریم. به این منظور همکاران و فروشندگان عزیز در سراسر کشور می توانید در صورت تمایل به همکاری با سایت موبايل كده با کارشناسان ما تماس بگیرید.


استفاده از تخفیف‌ ۳۰۰ هزار تومانی :
تیم فروش موبايل كده در صورتی که شما خریداران عزیز از روش پرداخت مستقیم اقدام به خرید نمایید به طور خودکار ۳۰۰ هزار تومان به روی فاکتور شما تخفیف اعمال می‌نماید.

  1. نازل‌ترین قیمت
  2. تضمین اصالت کالا
  3. ارائه پیش‌فاکتور

حریم خصوصی موبايلكده

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات موبايل كده استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به موبايل كده ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که موبايل كده به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد موبايل كده برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه موبايل كده را در پروفایل خود لغو کنند.توجه داشته باشید که   0937-1246634 تنها شماره‌ای است که موبايلكده از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان موبايلكده ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام موبايلكده است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به موبايلكده اطلاع دهید. 
همچنین   0937-1246634 ، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه موبايلكده را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق این شماره وجود ندارد.
موبايلكده ممکن است نقد و نظرات ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد. موبايلكده از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده خواهد نمود.
موبايلكده متعهد می‌شود که تمامی اطلاعات ارائه شده توسط کاربر را محترم شناخته و محرمانه محفوظ دارد و تنها در صورت استفاده غیر مجاز و غیر قانونی و با ارائه حکم قضایی می‌تواند اطلاعات را به نهاد ثالث ذیربط، ذی صلاح ارائه دهد.
خریدار، مسئول حفظ و نگهداری از اطلاعات کارت و حساب بانکی خود بوده و موبايلكده تصرفی در اطلاعات کاربر یا ذخیره سازی آن نداشته و قادر به رصد و ذخیره سازی اطلاعات بانکی کاربرنیز نمی‌باشد موبايلكده به صراحت حق هرگونه سوء استفاده از کارت و حساب بانکی کاربر را رد می‌نماید و تمامی مسئولیت های حفظ و نگهداری ازرمز عبور و  اطلاعات شخصی وحساب بانکی به عهده کاربر می‌باشد.
موبايلكده برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران تمامی تلاش و نیروی خود رابه کار گرفته و همواره سعی براین دارد  که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.


چرا فروشگاه موبايلكده ؟

هدف اصلی موبايلكده ، همانطور که اشاره شد، ارائه بهترین خدمات و محصولات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان است به همین علت این شرکت با ارائه مزایایی مثل قیمت رقابتی، بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای دسترسی سریع کاربران به صفحه خرید محصولات و غیره از جمله دلایلی است که باعث می‌شود، مشتریان راحت‌تر به موبايلكده اعتماد کنند و محصولات این شرکت را خریداری کنند. ما در این مجموعه قصد داریم تا در آینده نه چندان دور فعالیت خود را در درگیر زمینه‌های تجارت الکترونیک گسترش دهیم و با دریافت تیک آبی اینستاگرام برای صفحات اجتماعی خود، اعتبار بیشتری کسب کنیم.

چرا موبايلكده ؟

موبايلكده ، برندی شناخته شده در ایران و سراسر دنیاست که عده خاصی از افراد اشتیاق زیادی دارند تا از محصولات آن استفاده کنند. برای دسترسی به محصولات اپل، نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های بسیاری درسراسر دنیا وجود دارد، اما مسئله مهمی که این فروشگاه‌ها را از یکدیگر متمایز می‌سازد، اعتبار این فروشگاه‌ها است! اعتبار و خدمات پس از فروش یک فروشگاه محصولات اپل، کسب رضایت‌مندی مشتریان و فروش محصولات با قیمت مناسب از جمله ویژگی‌هایی نیست که هر فروشگاهی بتواند، آن‌ها را به‌دست آورد. در این زمینه، موبايلكده جزو معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی محصولات آيفون دست دوم در سراسر ایران است که تمامی محصولات خریداری شده را به سرعت و باقیمت مناسب ارسال می‌کند. موبايلكده به این واسطه تشکیل شده تا تمامی ایرانیان امکان دسترسی و خرید محصولات الکترونیکی باکیفیت درسریع‌ترین زمان ممکن را داشته باشند و با کمک بستر اینترنت و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در سراسر جهان، محصولات این شرکت را برای ایرانیان آماده‌سازی، بسته‌بندی و ارسال می‌کند.

  • قیمت رقابتی و ارزان‌تر
  • ارسال سریع‌تر به نقاظ مختلف ایران
  • تائید اصالت کالا به صورت حرفه‌ای و تخصصی

دیدگاه موبايلكده چیست؟

ما در فروشگاه اینترنتی موبايلكده ، یک توسعه دهنده یا نماینده شرکتی دیگر نیستیم، بلکه ما صرفا فروشنده محصولات با کیفیت هستیم و تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا بهترین خدمات فروش و عرضه محصولات با کیفیت را برای شما فراهم آوریم! همچنین ما تبلیغات نرم افزارها و محصولات خاصی را در این وب‌سایت اینترنتی انجام نمی‌دهیم، اما اعتقاد داریم که بهترین خدمات در این حوزه را ارائه می‌کنیم! ما تمام سعی خود را برای کسب رضایت مشتریان انجام می‌دهیم و تلاش کنیم تا علیرغم محدودیت‌های موجود برای شرکت‌های فعال در حوزه تجارت الکترونیک، بدون هیچ محدودیتی در این زمینه، خدماتمان را ارائه کنیم!


من الان ثبت سفارش کنم، کالا چه زمانی به دستم میرسه؟

مشتریان عزیز تهران باید سفارش خود را نهایتا تا پیش از ساعت 15 به ثبت برسانند در این صورت محصول در همان روز کاری تحویل داده خواهد شد. در روزهای پنجشنبه و نیمه‌تعطیل، سفارش‌هایی که تا پیش از ساعت 13 به ثبت برسند و مشتری خدمات ارسال با پیک را انتخاب کرده باشد، محصول در همان روز تحویل داده خواهد شد. در صورت ثبت سفارش در روزهای جمعه و دیگر ایام تعطیل، فرایند پیگیری سفارش در اولین روز کاری انجام خواهد شد و بسته زمان ارسال متغییر خواهد بود. مشتریان عزیز شهرستان در حال حاظر ارسال توسط پست پیشتاز برای تمامی شهرستان‌ها با هزینه ثابت قابل انتخاب و استفاده می‌باشد. در صورت انتخاب این شیوه و ثبت سفارش قبل از ساعت 14:00 هر روز کاری، سفارش شما در‌‌ فردای آن روز آماده ارسال و تحویل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و در صورتی که سفارش خود را پس از ساعت 14:00 ثبت کنید سفارش شما دو روز بعد تحویل پست جمهوری اسلامی ایران خواهد شد. بر اساس فاصله شما از تهران ممکن است زمان تحویل کالا به شما توسط شرکت پست بین 24 ساعت تا 72 ساعت متغیر باشد.


من نگران آسیب‌های احتمالی سفارشم در طول مسیر هستم، آیا شما بسته بندی ایمنی دارید؟

یکی از مهمترین دغدغه های شرکت موبايلكده فرایند ارسال انواع محصولات در جهت تامین خواسته های شما به بهترین نحو است. جهت تضمین سلامت کالا در فرایند ارسال و افزایش رضایت مشتریان، ما از بهترین فرایند بسته بندی استفاده می کنیم. در سیستم بسته بندی تلاش شده تمامی جنبه های ایمنی سخت افزاری در فرایند حمل کالای ارسالی تامین گردد.


ارتباط با موبايلكده

جهت برقراری ارتباط با پشتیبانی های موبايلكده می توانید با اطلاعات تماس مربوط به هر شعبه تماس حاصل کرده و ما را از نظرات خود بهره مند سازید.

دفتر تهران

 شماره تماس : 09371246634

 شماره تماس :  02188207178

آدرس: ولی عصر – بلوار میرداماد – نرسیده به پل میرداماد – پلاک 331 – طبقه سوم – واحد 9

 ساعت کاری : شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9:00 الی 18:00

 پنج شنبه ها از ساعت 9:00 الی 15:00


موبايلكده در راستای ارائه بهترین خدمات و تجربه خرید اینترنتی و جلب هرچه بهتر رضایت مشتریان، خدمات ضمانت بازگشت کالا را تحت شرایطی که در ادامه توضیح داده می‌شود، ارائه می‌دهد.

عودت وجه کالا چگونه است؟

اگر مشکلات سخت‌افزاری، مغایرت مشخصات و وارد شدن آسیب به تأیید کارشناسان سایت موبايلكده برسد، هزینه مرجوع شدن کالا به عهده موبايلكده خواهد بود. در غیر این صورت اگر کارشناسان ما، وارد شدن ضربه یا هر مورد دیگری را تشخیص دهند، هزینه‌ها توسط مشتری باید پرداخت شود.

روند رسیدگی به کالاهای مرجوع شده چگونه است؟

کالاهایی که به دفتر تهران ارسال می‌شود، ظرف 24 الی 48 ساعت بررسی می‌شوند. اگرهرگونه ایرادی توسط کارشناسان موبايلكده تشخیص داده شود، در این مدت با مشتری تماس گرفته شده و موضوع با ایشان در میان گذاشته می‌شود. اگر مشکل به وجود آمده از سمت سایت موبايلكده بوده باشد، با کمال میل این قضیه را پذیرفته و کالای جایگزین برای مشتری ارسال می‌شود. در غیر این صورت، اگر ایراد قابل حلی وجود داشته باشد، مشکل توسط تیم فنی برطرف شده و کالا مجددا برای کاربر ارسال می‌شود. ملاک عملکرد و تشخیص موارد اشاره شده، مشاهدات و بررسی‌های تیم فنی سایت موبايلكده خواهد بود.


دلایل اعتماد به موبايلكده چیست؟

بدون هیچ‌شکی، اعتماد لازمه پیشرفت و تداوم هر کسب و کاری است. موبايلكده با کسب مجوزهای معتبری مثل نماد اعتماد الکترونیکی با نشان ۵ ستاره، عضویت در سازمان صنفی رایانه‌ای کشور، عضویت در اتحادیه کشوری و کسب‌وکارهای مجازی، عضویت در انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی و عضویت در انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران توانسته است تا تاییدیه‌های لازم برای جلب رضایت کاربرانش را فراهم کند. اطلاعات مربوط به این مجوزها را می‌توانید از لینک مجوزهای موبايلكده  مشاهده نمایید. در ادامه لازم است به این مورد هم اشاره کنیم که موبايلكده برگزیده آرای مردمی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شده است.


اهداف موبايلكده ؛ تداوم و بهبود خدمات
ارایه محصولات باکیفیت بالا و با کامل‌ترین مشخصات
مسئولیت در قبال عرضه محصولات و خدمات
ایجاد محیطی به‌عنوان مرجع اطلاعات برای کسب‌وکارهای موازی
حمایت از مشتریان قبل و پس از فرایند خرید
حمایت تمام‌وکمال از مشتریان برای استفاده از خدمات پشتیبانی و گارانتی کالاها


خرید اقساطی از موبايلكده


موبايلكده این امکان را فراهم کرده تا مشتریان عزیز بتوانند کالاهای موردنظرشان را به‌صورت اقساطی خریداری نمایند. برای اطلاعات بیشتر دراین‌ مورد می‌توانید به صفحه راهنمای خرید اقساطی از موبايلكده مراجعه نمایید.


خرید و اعتماد شما به موبايلكده ، سرآغاز ارتباطی طولانی خواهد بود.

با خرید از موبايلكده ، فقط قیمت‌های درج شده بر روی سایت را پرداخت می‌کنید و هیچ هزینه اضافه اعم از مالیات و … را پرداخت نخواهید کرد. همچنین ملزم به خرید هیچگونه لوازم جانبی و نرم‌افزار در کنار محصول نخواهید بود و قیمت سایت (برای همه محصولات)، قیمت نهایی می‌باشد.

 

فروشگاه‌های موبايلكده:

شما می‌توانید خرید از موبايلكده را به صورت حضوری نیز انجام دهید. و با توجه به موجودی فروشگاه‌ها، در صورتیکه قصد خرید حضوری دارید پیشنهاد ما این است که سفارشتان را برای روی سایت ثبت کرده و محل تحویل آن را از شعب انتخاب فرمایید و در بازه‌ی زمانی اعلام شده جهت دریافت سفارش و استفاده از مشاوره‌های کارشناسان ما به شعبه موردنظر مراجعه فرمایید.


انتخاب و خرید آیفون کارکرده

از زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷، کمپانی اپل گوشی موبایل انقلابی خود به نام آیفون را معرفی کرد، سال‌های زیادی می‌گذرد. در آن‌ سال‌ها استیو جابز، ریاست کمپانی اپل را بر عهده داشت و برای رقابت در دنیای گوشی‌های موبایل به دنبال راه‌حلی موفقیت‌آمیز می‌گشت. فروش کامپیوتر‌های رومیزی و دستیار‌های شخصی (PDA) در آن‌ سال‌ها بسیار بالا بود و اپل تنها توانسته بود با پخش‌کننده موسیقی افسانه‌ای خود یعنی آیپاد سهم قابل توجهی در بازار کسب کند. استیو جابز با هدف ادغام آیپاد و گوشی موبایل و اضافه کردن یک مرورگر اینترنت کاربردی، پروژه طراحی و توسعه آیفون را آغاز کرد. جاناتان آیو نیز در آن زمان مدیر بخش طراحی کمپانی اپل بود و طراحی‌های او به بزرگ بودن صفحه‌نمایش و سادگی شهرت داشت. آیفون در نسخه ابتدایی خود به لطف بهره‌مندی از نمایشگر چندلمسی نسبتا بزرگ، حسگر‌های حرکتی، مرورگر اینترنت سافاری، پردازنده قدرتمند و قابلیت‌های پخش‌کننده موسیقی آیپاد به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت. در طی سال‌های بعدی، اپل هر ساله از نوآوری‌های متنوعی برای گوشی‌های موبایل رونمایی کرد که بسیاری از آن‌ها، از نظر سخت‌افزار و نرم‌افزار و حتی ظاهری، الگویی برای سایر شرکت‌های تولیدکننده گوشی تلفن همراه شدند. کیفیت ساخت بالای قطعات و پشتیبانی نرم‌افزاری بلند‌مدت در کنار برنامه‌های متنوع اپ‌استور باعث شد آیفون یه یکی از ارزشمندترین وسایل الکترونیکی تبدیل شود.


قیمت آیفون کارکرده

قیمت آیفون کارکرده از سوی کمپانی اپل و با توجه به هزینه‌های ساخت و ظرفیت حافظه داخلی مدل‌های مختلف آن تعیین می‌شود. اگرچه مالیات کشور‌های مختلف و هزینه‌های حمل‌ونقل نیز در قیمت آیفون کارکرده تأثیر گذار است. در کشور‌هایی مانند ایران که کمپانی اپل نمایندگی رسمی ندارد، تناسب عرضه و تقاضا برای رنگ‌ یا کشور سفارش‌دهنده نیز در تعیین قیمت آیفون کارکرده نقش مهمی ایفا می‌کنند. در مقایسه با محصولات سایر شرکت‌ها، آیفون‌ها به علت طول عمر بالاتر و پشتیبانی طولانی مدت نرم‌افزاری، افت قیمت کمتری را تجربه می‌کنند. در نتیجه بازار خرید و فروش آیفون دست دوم نیز پررونق است و بسیاری از کاربران به همین علت حاضر به پرداخت قیمت آیفون کارکرده هستند. خرید آیفون کارکرده در ایران نیز با توجه به محبوبیت بالای این گوشی موبایل و تقاضای زیاد، همواره کاربران را نسبت به امکان فروش با قیمت مناسب در سال‌های بعدی مطمئن می‌کند.

در طی سالیان گذشته، کمپانی اپل با توجه به استفاده از مواد اولیه گران‌قیمت‌تر و قطعاتی با هزینه ساخت بالاتر، قیمت آیفون کارکرده را افزایش داده است. به علاوه، با توجه به مشکلاتی که در تأمین قطعات گوشی موبایل ایجاد می‌شود و بحران‌ جهانی سیلیکون، اپل این افزایش قیمت را تقریبا به صورت سالیانه اعمال می‌کند.

قیمت آیفون کارکرده در ایران شامل هزینه گمرک و رجیستری نیز می‌شود که قیمت تمام‌شده آن را نسبت به معادل دلاری آن افزایش می‌دهد. به‌علاوه، از زمان عرضه آیفون‌های جدید، با توجه به عرضه محدود و تقاضای بالا برای مدل‌های جدید، قیمت آیفون کارکرده بالاتر از حد معمول است. این قیمت با گذشت زمان و افزایش واردات و پاسخ به نیاز بازار و مشتریان کاهش می‌يابد تا به قیمت متعادل و منطقی برسد. اما نکته مهم این‌که همواره می‌توانید آیفون جدید خودتان را به‌صورت اقساطی از موبایلکده بخرید: خرید اقساطی آیفون کارکرده از آیفون کارکرده


انواع آیفون کارکرده

در سال‌های ابتدایی عرضه آیفون کارکرده ، این گوشی موبایل تنها در یک مدل ولی در حافظه‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شد. با گذشت زمان و معرفی آیفون ۶، یک نسخه بزرگ‌تر با پسوند پلاس نیز عرضه شد که به باتری و نمایشگر بزرگ‌تری مجهز بود. این رویه در سال‌ بعد یعنی آیفون ۶ اس نیز ادامه داشت و تفاوت نسخه معمولی و پلاس آن تنها به همین موارد محدود می‌شد. با عرضه آیفون ۷، تفاوت‌ها افزایش یافت و آیفون ۷ پلاس به دو دوربین اصلی با قابلیت عکاسی پرتره مجهز شد. این رویه تا معرفی آیفون XS ادامه داشت. با عرضه این مدل، پسوند مدل بزرگتر به مکس تغییر یافت و اختلاف این دو مدل نه‌تنها در سایز صفحه نمایش و باتری، بلکه در پشتیبانی همزمان از دو سیمکارت در آیفون ایکس‌اس مکس بود.

در این میان، اپل از یک سری اقتصادی آیفون به نام آیفون SE کارکرده رونمایی کرد که قیمت پایین‌تری نسبت به سایر انواع آیفون کارکرده دارد و مهم‌ترین مزیت آن استفاده از آخرین نسل پردازنده‌های پرقدرت اپل در آن‌هاست.

اپل با معرفی سری آیفون ۱۱ کارکرده و مدل پرو و پرومکس، اختلاف زیادی میان انواع آیفون‌های تولید شده ایجاد کرد. آیفون‌های سری پرو و پرومکس کارکرده به بدنه استیل ضدزنگ، دوربین سه‌گانه و نمایشگر با کیفیت بهتر مجهز هستند. به‌علاوه، حافظه رم این آیفون‌ها نیز نسبت به نوع معمولی بیشتر است و برای اجرای همزمان بازی‌ها و نرم‌افزارهای سنگین مناسب‌تر هستند.

با معرفی سری آیفون کارکرده ۱۲، اپل تنوع بیشتری برای مشتریان خود ایجاد کرد. آیفون ۱۲ مینی کارکرده در ابعاد جمع‌‌و‌جورتر، آیفون ۱۲ معمولی کارکرده ، آیفون ۱۲ پرو کارکرده و آیفون ۱۲ پرومکس کارکرده از انواع مدل‌های این سری بودند. این رویه در تولید آیفون‌های سری ۱۳ کارکرده نیز تکرار شد.

اپل در سپتامبر ۲۰۲۲، از سری آیفون ۱۴ رونمایی کرد. آیفون ۱۴ معمولی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به آیفون ۱۳ معمولی کارکرده دارد اما عملکرد سخت‌افزاری آن بهبود داده شده‌است. آیفون ۱۴ پلاس با نمایشگر ۶.۷ اینچی جایگزین پروژه شکست‌خورده آیفون سایز مینی شد. آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس نیز به‌لطف دوربین جدید ۴۸ مگاپیکسلی، نمایشگر جدید با روشنایی بسیار بالا، باتری تقویت‌شده و چیپ‌ست جدید A16 Bionic بار دیگر دنیای گوشی‌های هوشمند را متحول کردند.

در حال حاضر، اپل انواع مختلفی از آیفون کارکرده را تولید می‌کند. از جمله مدل‌های موجود در بازار می‌توان به این موارد اشاره کرد:

آیفون ۱۲ معمولی کارکرده ، آیفون ۱۲ پرو کارکرده و آیفون ۱۲ پرو مکس کارکرده

آیفون کارکرده ۱۳، آیفون ۱۳ پرو کارکرده ، آیفون ۱۳ پرو مکس کارکرده

آیفون ایکس اس کارکرده


بهترین آیفون کارکرده کدام است؟

برای پاسخ به این سوال نمی‌توان یک مدل مشخص را معرفی کرد. به‌علاوه از آنجایی که اپل در تولید محصولاتش همواره از قطعات باکیفیت استفاده می‌کند، اختلاف زیادی در طول عمر انواع آیفون وجود ندارد و همگی نسبت به ویژگی‌ها و امکاناتی که ارائه می‌کنند، ارزشمند هستند. بهترین آیفون برای هر کاربر می‌تواند مدل متفاوتی باشد. افرادی که سایز کوچک گوشی موبایل برایشان اهمیت دارد و می‌خواهند با کمترین قیمت، قدرتمندترین پردازنده موبایل را در اختیار داشته باشند، بهتر است به سراغ آیفون ایکس اس بروند. اگرچه ظرفیت باتری این مدل نسبتا کمتر از سایر انواع آیفون است و برای افرادی که استفاده زیادی از گوشی دارند توصیه نمی‌شود.

افرادی که به‌دنبال آیفونی با ظرفیت باتری معقول، نمایشگر تمام‌صفحه و ابعاد متوسط هستند، می‌توانند بسته به بودجه و کارایی مدنظرشان آیفون ۱۳ معمولی کارکرده یا آیفون ۱۴ معمولی را انتخاب کنند. اپل از سری آیفون ۱۲ تمامی مدل‌ها را به پنل نمایشگر OLED مجهز کرد که کنتراست بالاتری دارند و مصرف باتری بسیار بهینه‌تری نسبت به پنل‌های قدیمی‌تر LCD دارند. آیفون ۱۳ با بهره‌مندی از چیپ‌ست بهینه‌تر و قابلیت فیلمبرداری سینماتیک،‌ برتری مشخصی به نسبت آیفون ۱۲ کارکرده  و ۱۱ دارد. آیفون ۱۴ معمولی نیز با رم بیشتر، باتری بهتر و حسگر‌ تشخیص تصادف و اتصال ماهواره‌ای، تجربه بهتری از آیفون را به ارمغان می‌آورد. آیفون ۱۴ پرو نیز به لطف دوربین سوم اصلی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و بدنه استیل و چیپ‌ست جدیدتر، عملکرد کلی بهتری نسبت به تمامی سایر انواع آیفون سایز متوسط دارد.

در نهایت، آيفون ۱۴ پرومکس با بدنه استیل، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، باتری با ظرفیت بالا،‌ نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی با روشنایی بالا، دوربین سه‌‌گانه و رم با ظرفیت بالا، کامل‌ترین آیفون تولیدشده توسط اپل به حساب می‌آید. البته با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ و وزن بالا، شاید این آیفون کارکرده بهترین گزینه برای تمامی افراد نباشد. در نتیجه در هنگام انتخاب یک گزینه در میان مدل‌های مختلف آیفون کارکرده ، باید نیازهای شخصی و سلیقه مدنظر قرار گیرد.


نکات خرید آیفون کارکرده

در هنگام خرید آیفون کارکرده باید به نکاتی توجه کرد تا از ترفند‌های مختلف افراد سودجو دوری شود. یکی از امکاناتی که کمپانی اپل برای مشتریان محصولات خود فراهم کرده، امکان اطلاع از وضعیت آغاز گارانتی دستگاه از زمان روشن شدن آن برای اولین بار است. آیفون‌های اپل برای راه‌اندازی اولیه نیاز به اتصال به اینترنت دارند. با اولین اتصال به اینترنت، پیغامی برای سرور‌های اپل ارسال می‌شود و وضعیت گارانتی دستگاه به فعال تغییر پیدا می‌کند. در نتیجه پیش از باز کردن پلمب بسته‌بندی آیفون آکبند، می‌توان از وضعیت نو بودن دستگاه و اصالت بسته‌بندی و پلمب آن اطمینان حاصل کرد. برای این کار باید به وبسایت CheckCoverage اپل مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال یا IMEI پشت جعبه، از وضعیت روشن شدن دستگاه یا آکبند بودن آن مطمئن شد.

اپل از زمان عرضه آیفون سری ۱۲، آداپتور، شارژر و هندزفری را از جعبه گوشی‌های خود حذف کرد. این رویه در سال‌های بعدی حتی با تولید سری جدید آیفون نیز ادامه یافت و در حال حاضر هیچ‌کدام از انواع آیفون که روی خط تولید شرکت اپل هستند با آداپتور و هندزفری عرضه نمی‌شوند. در نتیجه آداپتور شارژر باید به‌صورت جداگانه تهیه شود. با توجه به قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، اپل برای این دستگاه‌ها یک آداپتور ۲۰ وات طراحی کرده که با کابل USB-C به لایتنینگ به آیفون متصل می‌شود. خرید این آداپتور یا آداپتورهای باکیفیت از برند‌های دیگر برای استفاده از آیفون‌های جدید الزامی است.

نوشته های مرتبط
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Call Now Button