✌🏻 مثل آب خوردن گوشیت رو عوض کن، اونم قسطی!
آیفون ۱۱ دست دوم

بررسی تخصصی آیفون ۱۱ دست دوم

اگر با سرچ کلماتی مانند بررسی آیفون ۱۱ دست دوم ، خرید آیفون ۱۱ دست دوم ، باطری آیفون ۱۱ دست دوم ، فروش آیفون ۱۱ دست دوم ، خرید آیفون ۱۱ کارکرده ، اندازه ای سی دی آیفون ۱۱ ، رنگ‌بندی آیفون ۱۱ دست دوم ، مشخصات فنی آیفون ۱۱ دست دوم و… به این مقاله رسیدید باید بدانید جای درستی را پیدا کرده‌اید تا علاوه بر آشنایی با مشخصات فنی این گوشی پرطرفدار، امکان خرید اقساطی آیفون ۱۱ دست دوم و کارکرده ، همراه با ارسال رایگان به‌سراسر کشور و ۲۰ روز مهلت تست برای شما عزیزان فراهم شده است.

باید بگوییم که گوشی‌های آیفون ۱۱ پرو کارکرده و ۱۱ پرومکس دست دوم ، جزو محصولات پر‌فروش و محبوب هستند که تابه حال کمپانی آیفون تولید کرده و تقریباً تمام توجه کاربران و علاقه‌مندان به دنیای فناوری و گوشی‌های هوشمند را به خود معطوف کرده‌اند. اما نمی‌توان از این حقیقت به‌سادگی عبور کرد که گوشی آیفون ۱۱ دست دوم ارزش خرید بالایی دارد. شاید تصور کنید با قیمت پایین‌تری که گوشی آیفون ۱۱ دست دوم نسبت به دیگر برادران خود دارد، ویژگی‌های بسیاری هم در آن نادیده گرفته شده‌اند اما خبر خوب این‌که در عمل اصلاً این‌گونه نیست؛ همه طرفداران گوشی‌های اپل، به صفحه‌نمایش به شدت باکیفیت برای گیم، باتری نسبتا ‌قوی‌تر و یا دورین حرفه ای با امکان زوم اپتیکال نیاز ندارند. پس اگر شما هم قصد خرید آیفون ۱۱ کارکرده اپل را دارید به شما پیشنهاد می کنم به صفحه فروش آیفون ۱۱ دست دوم اقساطی سایت موبایلکده سر بزنید و از شرایط بی نظیر فروش گوشی های آیفون کارکرده این فروشگاه، مانند ارسال رایگان به سراسر کشور، امکان خرید اقساطی بلند مدت و حتی تعویض گوشی های کارکرده بهره مند گردید.

👈🏻 برای ورود به صفحه خرید آیفون ۱۱ دست دوم اینجا کلیک نمایید.

 

باید بدانید آیفون ۱۱ دست دوم نرمال ، در مقایسه با برادران بزرگتر خود در سری ۱۱ مانند آیفون ۱۱ پرو دست دوم و ۱۱ پرومکس، از امکانات کمتری برخوردار است، اما این بدان معنا نیست که این گوشی چیزی کم دارد و یا از کیفیت پایینی برخوردار است بلکه هنوز هم برای بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به گوشی‌های آيفون کارکرده، به شدت جذاب ، خوش دست و پرفروش می‌باشد.

شرکت اپل سعی کرده آیفون ۱۱ دست دوم را با قیمت 700 دلاری به فروش برساند و این یعنی ارزان‌ترین گوشی این کمپانی آمریکایی در سال 2019، از ارزان‌ ترین گوشی او در سال 2018 به میزان 50 دلار کمتر قیمت دارد. خبر خوب دیگر‌این است که نه تنها آیفون ۱۱ دست دوم از لحاظ امکانات هیچ کم و کسری ندارد بلکه شاهد اضافه شدن چندین ویژگی نرم افزاری و سخت افزاری جذاب دیگر به این گوشی هستیم. احیانا در نگاه و مقایسه اولیه به نظر برسد آیفون ۱۱ دست دوم همان آیفون ایکس آر است، به این علت که در آن نمایشگر 6.1 اینچی IPS LCD با تراکم پیکسلی 326 و یک ناچ دیده می‌شود و فناوری Face ID هم در آن به کار رفته است. ضمن اینکه مشخصات صفحه نمایش هم تغییری نکرده‌اند بنابراین کنتراست، روشنایی، هپتیک تاچ و . . . برابر با گوشی آیفون ایکس آر هستند اما این همه ماجرا نیست!

گوشی آیفون XR، اولین موفقیت فروش برای ساخت آیفونی با قیمتی مناسب نسبت به سایر هم رده های خود بود. سال گذشته آیفون XR به عنوان پرفروش ترین آیفون سه گانه مورد استقبال در بازار جهانی قرار گرفت، بنابراین یک سال دیگر نیز این رویه را دنبال کرده و گوشی آیفون ۱۱ دست دوم در سه مدل مختلف به بازار عرضه شد

کمپانی اپل توانسته در این دستگاه بدون افزایش ابعاد یک باتری قدرتمندتر قرار دهد به این ترتیب منبع نیروی 2942 میلی‌آمپر بر ساعت آیفون ایکس آر حالا به 3110 میلی‌آمپری تغییر کرده است. جالبه بدانید آیفون 11 از فست شارژر 18 واتی پشتیبانی می‌کند ولی متأسفانه بر خلاف مدل‌های پیشرفته‌تر این قطعه همراه با این دستگاه به فروش نمی‌رسد. در آیفون ۱۱ دست دوم ، چیپ‌ست A13 Bionic به کار رفته که در دو مدل پیشرفته‌تر یعنی آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس نیز حضور دارد. در قاب پشتی این دستگاه نیز همچون دو گوشی برتر، یک لنز به دوربین اصلی اضافه شده که اولترا واید می‌باشد. آیفون ۱۱ دست دوم در رنگ‌بندی‌های زیبایی به بازار عرضه شده است که علاوه بر رنگ مشکی و سفید و طلایی و نقره‌ای حالا به رنگ‌های سبز و بنفش نیز تولید شده است.

به علاوه، پوشش ضد آب و ضد خاک و شیشه محافظ که بنا بر ادعای خودِ اپل یکی از محکم‌ترین نمونه‌های بازار به شمار می‌رود نیز دیگر نقاط قوت آیفون ۱۱ دست دوم هستند. جالب است بدانید آیفون ایکس آر دست دوم اولین گوشی بود که تکنولوژی لمس سه بعدی (3D Touch) را حذف کرد، بنابراین انتظار نمی‌رفت آیفون ۱۱ دست دوم هم به چنین ویژگی مجهز باشد. توانایی‌های فناوری مذکور به موتور Taptic داده شده‌اند و با این وسیله قابلیت هپتیک تاچ به وجود آمد. برای بهره‌مندی از این گزینه فقط کافی است دست خود را برای مدت طولانی‌تری روی آپشن مدنظر قرار دهید.

بررسی آیفون ۱۱ دست دوم ؛ طراحی بی نظیر

همانطور که پیش‌تر گفته شد آیفون ۱۱ دست دوم از نظر ظاهری بسیار شبیه‌به آیفون‌هایی می‌باشد که در سالیان اخیر معرفی شده‌اند زیرا در جلوی آن یک نمایشگر با دو نقطه سیاه رنگ حضور یافته‌اند. در قاب پشتی اما، یک ماژول مربعی شکل به چشم می‌خورد تا دو لنز دوربین اصلی در آن جای‌گیری کرده باشند.

آیفون ۱۱ دست دوم ، با ابعاد 8.3×75.7×150.9 میلی متری، 194 گرم وزن دارد. پشت گوشی آیفون ۱۱ دست دوم ، نسبت به XR ، XS و X متفاوت به نظر می رسد، زیرا با سری جدید آیفون 11 پرو دست دوم، سازگار گردیده است. همچنین توسط نسخه سفارشی Gorilla Glass محافظت می‌گردد. آنچه که این گوشی زیبا را متفاوت از سایر هم رده های خود کرد است، شیشه مربع شکل جدید در گوشه بالا سمت چپ است که دو لنز اصلی و فلش را در خود جای می دهد. خیلی جالب و شاید کمی عجیب باشد که شرکت اپل، سعی کرده همیشه گوشه آیفون‌های طراحی شده توسط مهندسانش را گرد و یا کرو نماید تا آنها را زیباتر و باریک‌تر به نمایش گذارد اما هیچ‌گاه این دستگاه‌ها از نمایشگرهای واترفال یا برآمده استفاده نکرده‌اند.

در ظاهر شیشه‌ای جلویی آیفون ۱۱ دست دوم از پوشش ضد چربی استفاده گردیده است تا اجازه ندهد اثر انگشت کاربران یا آلودگی‌ها روی آن باقی بمانند و البته تمیز کردنش هم راحت‌تر باشد. در صورت خرید آیفون ۱۱ دست دوم می‌توانید تنها با کشیدن کف دست از بالا به پایین یا برعکس، سطح آن را پاک کنید به همین دلیل امیدواریم حداقل سایر کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند نیز از چنین پوششی استفاده کنند.

آیفون ۱۱ دست دوم در مقایسه با مدل‌های پیشرفته‌تر خود دارای حاشیه‌های مشکی رنگ نسبتاً ضخیمی است که باز هم ما را از این نظر یاد آیفون ایکس آر می‌اندازد. دلیل وجود این نوارهای مشکی رنگ آن است که نمایشگرهای LCD محدودیت‌های کمتری دارند بنابراین نمی‌توان حاشیه‌های اطرافشان را بیش از این کم کرد ولی از نظر قیمت خرج کمتری روی دست شرکت‌های سازنده و همچنین مشتریان می‌گذارند. قاب پشتی آیفون ۱۱ دست دوم به‌گونه‌ای طراحی و جاگذاری شده است تا بتوانیم آن را جزو گوشی‌های سال 2019 اپل بدانیم. قسمت عقبی این دستگاه همچنین، توسط نسخه‌ای خاص از پوشش گوریلا گلس محافظت شده و دیگر خبری از کلمه آیفون (iPhone) در آن نیست تا این عبارت جای خود را به لوگوی اپل داده باشد.

تصمیم کمپانی آمریکایی برای تولید این محصول به رنگ بنفش بسیار هوشمندانه بوده زیرا اگر این نمونه از آیفون ۱۱ دست دوم را دیدید واقعاً از آن خوشتان خواهد آمد. قاب پشتی این دستگاه مانند آیفون 11 پرو دست دوم و کارکرده پیچیدگی خاصی ندارد و همان‌طور که در پاراگراف بالا گفته شد در صورت کثیف و لکه‌دار شدن به راحتی می‌توانید آن را تمیز کنید. نکته‌ای که در این قسمت بیشترین توجه را به سمت خود جلب خواهد کرد ماژول مربعی شکل دوربین عقب است که در گوشه بالا سمت چپ جای گرفته و دارای دو لنز و یک چراغ فلاش LED می‌باشد. به این نکته هم اشاره کنیم، تا زمانی که دست خود را روی این پوشش نکشیده‌اید متوجه نخواهید شد که مات است. شما هم حتما متوجه این موضوع شده اید که برآمدگی دوربین این دستگاه از آن چیزی که در تصاویر می‌دیدیم کمتر بود و در شرایط واقعی هم این موضوع را می‌توانید متوجه شوید. در واقع این قسمت در گوشی‌هایی مانند آیفون ایکس آر یا آیفون ایکس برآمدگی بیشتری نسبت به آیفون ۱۱ دست دوم داشت.


بررسی آیفون ۱۱ دست دوم ؛جوانب دیگر طراحی

از دیگر تفاوت های آیفون اسکس اس و آیفون ۱۱ دست دوم دو دوربینه بودن ان است؛ دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با OIS و لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید که در این مجموعه قرار گرفته اند. کمپانی اپل بالاخره دوربین سلفی را به روزرسانی کرده و اکنون یک دوربین 12 مگاپیکسلی پشت لنزهای 23 میلی متری با دیافراگم f/2.2 در این گوشی قرار دارد. اگرچه هنوز فوکوس خودکار ندارد، اما اکنون می تواند فیلم های 4K با سرعت 60 و 30 فریم در ثانیه را ضبط کند.

آیفون 11 از نظر مقاومت در برابر گرد و غبار و آب دارای امتیاز IP68 است و می تواند برای مدت 30 دقیقه در عمق 2 متری بماند.


بررسی آیفون ۱۱ دست دوم ؛ مشخصات فنی

  • ابعاد:  ۱۵۰.۹ در ۷۵.۷ در ۸.۳ میلی‌متر
  • وزن: ۱۹۴ گرم
  • اندازه صفحه: ۶.۱ اینچ
  • وضوح صفحه نمایش: ۱۷۹۲ در ۸۲۸ پیکسل
  • رزولوشن: ۳۲۶پیکسل در اینچ
  • صفحه نمایش IPS
آیفون ۱۱ دست دوم

 

جدول مشخصات موبایل آیفون ۱۱ دست دوم

مشخصات

 

بدنه

قاب آلومینیومی، جلو شیشه گوریلا با پوشش oleophobic، پشت شیشه Gorilla با روکش براق. دارای گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار. در رنگ های؛ سیاه، سبز، زرد، بنفش، سفید و قرمز.


صفحه نمایش

صفحه نمایش 6.1 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1792×828 پیکسل، تراکم 326پیکسل در هر اینچ، روشنایی 625 نیت، حسگر لمس 120 هرتزی، گستره رنگی بالا. تنظیم صدای واقعی از طریق یک سنسور محیطی شش کاناله.

سیستم عامل

Apple iOS 13

چیپ‌ست

تراشه 7 نانومتری Apple A13 Bionic. با CPU  شش هسته ای (2 هسته 2.66 گیگاهرتزی Lightning و 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی Thunder). با GPU چهار هسته ای اپل. NPU  هشت هسته ای.

حافظه

رم 4 گیگابایتی؛ حافظه داخلی 64/128/256 گیگابایتی.

دوربین (دو گانه)

لنز اصلی 12 مگاپیکسلی واید؛ 26 میلی متری، درج گشودگی دیافراگم f/1.8 و OIS.

لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی؛ 13 میلی متری، میدان دید 120 درجه و گشودگی دیافراگم f/2.4.

فلش LED با همگام سازی کُند.

فیلمبرداری

ضبط ویدئو در کیفیت های؛ 2160p@60/30fps و 1080p@30/60/120/240fps  با دامنه دینامیکی گسترده تر و صدای فضایی، OIS و EIS.

دوربین سلفی

دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی؛ با لنز 23 میلی متری، گشودگی دیافراگم f/2.2، با قابلیت HDR mode  و 3D TOF. ضبط ویدئو در کیفیت 2160p@60/30fps و 1080p@30/60/120fps با دامنه دینامیکی گسترده تر و صدای فضایی، EIS  و تشخیص عمق برای حالت پرتره.

امکانات ارتباطی

دو سیم کارت، 4G LTE (1 گیگابیت در ثانیه)، Wi-Fi a/b/g/n/ac/ax، بلوتوث نسخه 5.0، پورت لایتنینگ (Lightning)، قابلیت GPS با A-GPS، GLONASS، GALILEO و QZSS. قابلیت NFC.

باتری

3,110 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 18 واتی، شارژ بی سیم Qi.

متفرقه

شناسه چهره از طریق دوربین اختصاصی TrueDepth ، بلندگوهای استریو، Taptic Engine.

 

 

بررسی آیفون ۱۱ دست دوم ؛ صفحه نمایش با کیفیت

موبایل آیفون ۱۱ دست دوم صفحه نمایش 6.1 اینچی IPS LCD با تراکم 326 پیکسل در هر اینچ، و یک بریدگی بزرگ در بالای صفحه خود دارد. رزولوشن واقعی نمایشگر آیفون ۱۱ دست دوم ، 1792*828 پیکسل می‌باشد که این خبر از کیفیت بالای تصاویر می‌دهد. حتما زمان مشاهده عکس و فیلم متوجه کیفیت قابل قبول این نمایشگر خواهید شد و چه‌بسا اصلاً به تراکم پیکسلی نسبتاً متوسط آن هم توجهی نکنید. البته این کیفیت تا زمانی پابرجاست که شما این گوشی را با مدل‌های پیشرفته‌تر مثل آیفون 11 پرو دست دوم و آیفون 11 پرو مکس کارکرده مقایسه ننمایید.

مسئله دیگری که صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۱ دست دوم ارائه نمی دهد، HDR10 یا Dolby Vision است. به نظر می رسد نسبت کنتراست مورد نیاز این استانداردهای ویدئویی، تنها با یک صفحه نمایش OLED قابل دستیابی است و از آن جایی که پنل موجود در این گوشی از نوع LCD می‌باشد، نمی‌توانیم عکس‌ها و ویدیوها را با این کیفیت ببینیم.

اما ویژگی True Tone در گوشی آیفون ۱۱ دست دوم چیست و چه کاربردی دارد؟ این قابلیت باعث می‌شود تعادل رنگ سفید با استفاده از سنسورهای نوری شش لایه‌ای برقرار گردد. به علاوه، الگوریتمی که چنین تعادلی به وجود می‌آورد، سبب خواهد شد تا قسمت‌های سفید یا خاکستری صفحه نمایش دقیق‌تر دیده شوند. . اپل نوید حداکثر روشنایی 625 نیت و نسبت کنتراست صفحه 1400:1 را برای آیفون ۱۱ دست دوم می دهد که در اندازه گیری های معمول، ما حداکثر روشنایی 644 نیت را اندازه گیری نمودیم.

ضمن اینکه درست مانند سایر آیفون‌ها، تأخیر لمس آیفون ۱۱ دست دوم هم روی 120 هرتز تنظیم شده و نرخ بازسازی آن 60 هرتز است. موضوع قابل توجه دیگر در ایفون ۱۱ دست دوم این است که نمایشگر این گوشی موبایل حتی در حالی که روشنایی را به پایین ترین سطح 2.3 نیت می رسانید، از دقت خوبی برخوردار می‌باشد.


بررسی آیفون ۱۱ دست دوم ؛ قدرت باتری

اگر شما هم جزوعلاقه‌مندان به خرید گوشی‌های آیفون کارکرده هستید شکی نیست که باطری و زمان شارژدهی این گوشی‌های جذاب ، برای شما هم آزار‌دهنده بوده است ، خبر خوش این است که شرکت اپل بالاخره تصمیم خود را گرفت و از آیفون سری ۱۱ به بعد، این ضعف بزرگ در گوشی‌های خود را برطرف نموده و از این به بعد شاهد گوشی های اپل با شارژدهی قابل قبولی رو به رو خواهیم بود.

موبایل آیفون ۱۱ دست دوم ، یک باتری 3110 میلی آمپر ساعتی دارد که بهبود نسبت به آیفون XR با باتری 2940 میلی آمپر ساعتی داشته و تقریباً مشابه گوشی آیفون 11 پرو دست دوم می‌باشد. ضمن اینکه می‌توانیم ادعا کنیم که توان منبع نیروی این گوشی با باتری آیفون 11 پرو تقریباً برابری می‌کند. آیفون ۱۱ دست دوم از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می نماید و همچنین به لطف پشتیبانی از فناوری “USB Power Delivery”، می تواند با شارژرهای 18 واتی سریع، شارژ شود که البته متاسفانه، همراه با گوشی یک شارژر 5 واتی به فروش می‌رسد.

متأسفانه به خاطر اینکه اپل شارژر سریع 18 واتی را همراه با این محصولش به فروش نمی‌رساند، باید حداقل 4 ساعت صبر کنید تا منبع نیروی آیفون ۱۱ دست دوم پر شود. ضمناً، در عرض 30 دقیقه تنها 18 درصد باتری شارژ می‌گردد اما چنان‌چه شارژر سریع 18 واتی ساخت اپل یا دیگر شرکت‌ها را خریداری کردید، می‌توانید در مدت نیم ساعت، باتری آیفون ۱۱ دست دوم را به میزان 55 درصد پر نماید.


بررسی آیفون ۱۱ دست دوم ؛ سرعت پردازش

بررسی آیفون ۱۱ دست دوم نشان دهنده ان است که این مدل از پردازشگر A13 Bionic موجود در مدل آیفون ۱۱ پرو دست دوم بهره برده است. در این گوشی ایفون جابه جایی بین اپلیکیشن ها روان و بدون لگ است. شک نداشته باشید تراشه Apple A13 سریعترین پردازشگر موبایل در زمان عرضه‌اش بود. از زمانی که شرکت اپل خود شروع به طراحی پردازنده‌هایش کرد، این موضوع در مورد سایر محصولات اپل نیز صدق می‌کند و این نشان می‌دهد که این احتمالاً یکی از بهترین تصمیماتی است که شرکت اپل از زمان تولید اولین آیفون گرفته است.


بررسی آیفون ۱۱ دست دوم ؛ سیستم عامل و رابط کاربری

جدیدترین آیفون‌های امسال از تازه‌ترین نسخه سیستم عامل اپل به نام iOS 13 بهره می‌برند بنابراین این پلتفرم به صورت پیش‌فرض در همه آنها نصب است. نسخه iOS 13 یکی دیگر از به روزرسانی های مهم سیستم عامل آیفون است که حالت تاریک (Dark Mode) قابل اعمال در کل سیستم، بهبود عمر باتری و شارژ، را به ارمغان می آورد و چند برنامه پیش فرض مانند؛ عکس ها، نقشه ها و یادآوری ها را با ظاهر و ویژگی های جدید به روز می کند. ضمن اینکه نسخه 13.1 این سیستم عامل روز 24 سپتامبر منتشر شده به همین دلیل وقتی این گوشی‌ها را خریدید احتمالاً باید به این ورژن از iOS آپدیت کنید. . دو قابلیت مهم دیگر نیز وارد شدن با آی‌دی اپل به اپلیکیشن‌های مختلف و کنترل بیشتر بر تنظیمات مکان‌یابی و موقعیت مکانی می‌باشند.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که شما با استفاده از گزینه Alternate Appearance قادر خواهید بود یک چهره دوم را نیز به گوشی بشناسانید.

با توجه به اینکه پیش‌فرض iOS این‌گونه است که اپلیکیشن‌ها به هوم اسکرین اضافه می‌شوند، هیچ ویجت یا نشانگر فهرستی مشاهده نخواهید کرد ولی پوشه‌ها در مقابل دیدگانتان قرار خواهند داشت. صفحه سمت چپ اما، همان جایی است که ویجت‌ها دیده می‌شوند که یکی از آنها قسمت سرچ می‌باشد.


بررسی آیفون ۱۱ دست دوم ؛ دوربین فوق‌العاده

همانطور که می‌دانید در آیفون XR، فقط یک دوربین در پشت گوشی به کار رفته شده که از یک لنز 12 مگاپیکسلی با OIS و لنز روشن بهره می‌برد، در حالی که گوشی آیفون ۱۱ دست دوم ، یک دوربین دوم 12 مگاپیکسلی را به مجموعه دوربین خود اضافه می کند. آیفون ۱۱ دست دوم ، همان لنزهای واید و اولتراواید 12 مگاپیکسلی مدل های پرو را در پشت بدنه خود به کار برده، اما متاسفانه فاقد لنز بزرگنمایی است. در جلو این گوشی جذاب نیز، از همان دوربین سلفی برخوردار است.

درنتیجه، گوشی آیفون ۱۱ دست دوم دارای یک دوربین دوتایی کاملاً جدید با سنسورهای 12 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی؛ دارای پیکسل های بزرگ 1.4 میکرومتری، لنز وسیع 26 میلی متری، گشودگی دیافراگم f/1.8، لرزشگیر نوری (OIS) و Dual Pixel AF است. حالت شب در این دوربین موجود است و Deep Fusion نیز با یک  به روزرسانی در دسترس قرار می گیرد. عضو جدید این مجموعه، سنسور 12 مگاپیکسلی با پیکسل 1.0 میکرومتری است که پشت لنز اولتراواید 13 میلی متر، قرار گرفته است. میدان دید این دوربین 120 درجه بوده و فاقد لرزشگیر و فوکوس خودکار است.


دوربین سلفی در اپل آیفون ۱۱ دست دوم

دوربین سلفی نیز در آیفون ۱۱ دست دوم ارتقا یافته است. لنز  3D TOF، برای Face ID، تصاویر پرتره و Animoji های مختلف قرار گرفته است. اما دوربین واقعی سلفی، اکنون یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت لنزهای عریض تر 23 میلی متری (در مقایسه با لنزهای 30 میلی متری آیفون های قبلی) با گشودگی دیافراگم  f/2.2 است.

اگرچه اپل ساختار قدیمی را حفظ می کند و اگر در حالت پرتره عکس بگیرید، این لنز 32 میلی متری را شبیه سازی کرده و سلفی 7 مگاپیکسلی را مانند قبل ذخیره می کند. اما در حالی که آیفون در حالت افقی است، از وضوح کامل 12 مگاپیکسل و FoV استفاده می کند. یک سوئیچ آنی برای این نما وجود دارد اما گرچه به نوعی خودکار است، می توانید آن را به صورت دستی تغییر دهید.

آیفون ۱۱ دست دوم

کیفیت تصاویر در آیفون ۱۱ دست دوم

در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تخصصی آیفون در فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل، به شکل اختصاصی به بررسی کیفیت تصاویر گرفته شده در دوربین ها و حالات مختلف عکاسی در آیفون ۱۱ دست دوم می پردازیم. ما تمام دوربین ها را در حالات مختلف عکاسی، مانند؛ حالت پرتره، حالت شب، در بزرگنمایی ها و… بررسی می کنیم.


کیفیت تصاویر در دوربین اصلی

عکس های دوربین اصلی، دارای جزئیات بسیار غنی، سطح نویز بسیار کم و دامنه دینامیکی عالی هستند. رنگ ها تا جایی که چشم می تواند تشخیص دهد دقیق هستند، اما تا حدودی فاقد طراوت طبیعی بوده و به نظر می رسد کمی شسته شده است. کنتراست آن نیز می توانست مطمئناً بهتر باشد. سرانجام، و احتمالاً از همه مهم تر، وضوح تصویر کمی بیش از حد است و به طور کلی، عکس ها بیش از حد واضح هستند؛ به ویژه در مناطق با جزئیات پیچیده که این مسئله بیشتر به چشم می آید.


  کیفیت تصاویر در دوربین اولتراواید

وجود دوربین دوم، برای همه مدل های سه گانه آیفون ۱۱ دست دوم کاملاً جدید است، اما در بین گوشی های هوشمند اندرویدی بسیار رایج است. همچنین از سنسور 12 مگاپیکسلی اما با پیکسل های 1.0 میکرومتری کوچکتر استفاده می کند که پشت لنز اولتراواید 13 میلی متری قرار دارد. متأسفانه هیچ OIS و فوکوس خودکار برای لنز اولتراواید وجود ندارد و این مسئله فقط مختص آیفون ۱۱ دست دوم نیست، بلکه در مدل های Pro نیز دیده می شود.

کیفیت عکس های اولتراید خوب است، اما عالی نیست. اگرچه انتظار ما کمی بیشتر بود، اما جزئیات کافی وجود دارد. در گوشه ها به دلیل اصلاح خودکار اعوجاج که اعمال می شود، بسیار نرم هستند و مقداری نویز هم وجود دارد. رنگ ها، کنتراست و دامنه دینامیکی هم در این دوربین با دوربین اصلی مطابقت دارد.


کیفیت تصاویر در حالت شب (Night Mode)

حالت شب (Night Mode)، هنگام کم شدن نور به طور خودکار فعال می شود و اگرچه می توانید از استفاده از آن صرف نظر کنید یا زمان نوردهی را اصلاح کنید، پیشنهاد می کنیم آن را به صورت خودکار روشن بگذارید. این حالت معمولاً از نوردهی های 2 یا 3 ثانیه ای استفاده می کند و تصویر بلافاصله ذخیره می شود که البته باعث می شود در میان سریع ترین حالت های شب که تاکنون با آن روبرو بوده ایم، قرار نگیرد.

کیفیت تصاویر حالت شبانه مثال زدنی است. آن ها جزئیات فراوانی دارند، وضوح آن ها به اندازه کافی خوب است اما بیش از حد واضح نیستند، رنگ ها عالی هستند، کنتراست درجه یک است، نوردهی بسیار متعادل است و به طور کلی، ما عاشق تک تک عکس های گرفته شده در این حالت هستیم. همچنین باید توجه داشته باشیم که حتی یک عکس از نمونه های ما در هنگام عکسبرداری در حالت شب، تار به نظر نمی رسد، بنابراین حتی اگر فقط یک عکس بگیرید، نتیجه باید عالی باشد. ما حالت شب را غیرفعال کردیم و چند عکس در این حالت گرفتیم. در این تصاویر نیز با جزئیات زیادی روبه رو می شویم و هنوز هم توانستند نویزها را در حد کم نگه دارند، اما همانطور که از عکس های حالت غیر شب انتظار دارید، تاریک تر است.

در دوربین اولتراواید، حالت شب وجود ندارد و نمونه های کم نور نسبتاً ناخوشایند هستند. تا زمانی که اپل حالت شب را در دوربین اولتراواید نیز اضافه نکند، نباید در تاریکی استفاده شود.


کیفیت تصاویر در حالت پرتره

حالت پرتره از دوربین اصلی برای عکسبرداری استفاده می کند، در حالی که تشخیص عمق آن، کاملاً توسط تراشه A13 Bionic اپل و NPU آن اداره می شود. وقتی در حالت پرتره هستید، می توانید از بین جلوه های مختلف نورپردازی و شدت تاری، گزینه های دلخواه را انتخاب کنید (گشودگی دیافراگم پیش فرض، f/2.4 است). در تراشه Apple A13، “Neural Engine” جدید، هم جداسازی سوژه و هم جلوه های روشنایی را اداره می کند. اکنون می توانید قدرت نور شبیه سازی شده را تنظیم کنید، و این باعث تغییر رنگ پوست و صافی آن می شود، به همان روشی که در یک استودیوی واقعی اتفاق می افتد. این یک گزینه جذاب برای عکاسی است و در نهایت طرفداران خود را پیدا خواهد کرد.

از آنجا که آیفون ۱۱ دست دوم از دوربین دوم برای کمک به جزئیات بیشتر تشخیص عمق استفاده نمی کند، تفکیک سوژه در عکس های پرتره اگرچه به خوبی انجام شده، اما عالی نیست و می توانید برخی نقص ها را در آن ببینید. جزئیات و رنگ ها و همچنین بوکه مصنوعی خوب است، بنابراین بیشتر مردم از این تصاویر خوشحال خواهند شد. لازم است بدانید که اگر نور ایده آل نباشد، سطح جزئیات به شدت کاهش می یابد.


قابلیت‌های عکاسی آیفون ۱۱ دست دوم

برخلاف آیفون ۱۱ پرو کارکرده، آیفون ۱۱ دست دوم ، صرفا از دو دوربین اصلی استفاده می‌کند و از دوربین “زوم” چشم‌پوشی کرده است. بنابراین آیفون ۱۱ دست دوم به دو دوربین با مشخصات زیر مجهز شده است:

  1. یک دوربین اصلی (واید) با سنسور ۱۲ مگاپیکسل و لنز با فاصله کانونی ۲۶ میلی متری
  2. یک دوربین “التراواید” با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و لنز با فاصله کانونی ۱۳ میلی متری

کیفیت عکسبرداری  آیفون ۱۱ دست دوم

دوربین اصلی آیفون ۱۱ دست دوم در روز روشن، کمی بهتر از مدل قبلی خود عمل می‌کند، جزییات دقیق‌تری را ثبت می‌کند و پردازش تصویر بهتری دارد. این مدل حتی بهتر از مدل سامسونگ Galaxy Note 10 عمل می‌کند. این عملکرد عالی را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

در نور کم نیز آیفون ۱۱ دست دوم نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت کرده است. مهمتر از همه، قابلیت آیفون برای استفاده از حالت جدید “شب” است که در صورت نیاز به صورت هوشمند و به طور خودکار فعال می‌شود.

در اینجا برای مقایسه حالت “شب” آیفون ۱۱ دست دوم آن را با P30 Pro مقایسه کردیم. در این مقایسه، P30 Pro به طور کلی عکس‌های بهتری در شب تولید می‌کند و جزییات بیشتری را ارائه می‌دهد. ادعای اپل است که حالت “شب” آن به گونه‌ای نیست که مردم گمان کنند که عکس در روز گرفته شده است. اما نویز الکترونیکی عکس‌های این دستگاه بسیار زیاد است و باعث از بین رفتن بسیاری از اطلاعات می‌شود. عملکرد دوربین التراواید آیفون (با زاویه دید گسترده) نیز در روز بسیار خوب و در شب قابل قبول است.

 

آیفون ۱۱ دست دوم

بررسی آیفون ۱۱ دست دوم ؛سخت‌افزارقدرتمند

شاید گوشی موبایل iPhone 11 با همان مواد اولیه و دوربین‌های نسخه Pro تولید نشده باشد اما قلب  تپنده آن همانی است که در گوشی‌های موبایل iPhone 11 Pro  و  11 Pro Maxوجود دارد. در واقع همان چیپ‌ست A13 Bionic و همان 4 گیگابایتی در نسخه معمولی آیفون 11 به خدمت گرفته شده‌اند. همین چیپ‌ست پرقدرت است که فاصله زیادی را بین دستگاه‌های اندرویدی و آیفون‌های جدید ایجاد کرده است. برای توصیف سرعت و قدرت بالای تراشه جدید اپل کافی است اشاره کنیم که زمان تبدیل ویدئوی 4K به Full HD در گوشی سریع Galaxy Note 10 تقریباً دو برابر iPhone 11 است! مهم نیست که به دنبال تجربه واقعیت افزوده هستید یا می‌خواهد روان‌ترین تجربه را در بازی Asphalt داشته باشید، آیفون جدید این کارها را به‌راحتی آب خوردن انجام خواهد داد.


آیفون ۱۱ دست دوم ؛ ارزان‌تر از هم‌رده‌‌هایش

در دنیای گوشی‌های پرزرق‌وبرق، گوشی آیفون ۱۱ دست دوم محصولی نسبتاً بالا رده است که هرآن چیزی که از گوشی موبایلی در این رده قیمتی انتظار دارید را برای شما به همراه دارد. البته اگر علاقه زیادی به‌عکاسی دارید، نبود حسگر تله‌فوتو را در این گوشی حس خواهید نمود. گوشی جدید کمپانی اپل را می‌توان به آن دسته از افراد توصیه کرد که قصد دارند به‌روزرسانی جدید آیفون را داشته باشند یا می‌خواهند برای داشتن آیفون خاص اپل که در سال 2020 روانه بازار شده هزینه بالایی پرداخت نکنند. اگر شما هم از آن دسته از کاربران هستید که به زوم اپتیکال و پنل صفحه‌نمایش OLED نیازی ندارید، می‌توانید با خرید آیفون ۱۱ دست دوم به‌جای دیگر آیفون‌های گران‌قیمت، هزینه کم‌تری را صرف گوشی به همان خوبی نمایید.


جمع بندی نهایی

اگرچه گوشی آیفون ۱۱ دست دوم ، ارزان ترین مدل در بین سری آیفون های ۱۱ می‌باشد، اما باید بدانید به خودی خود گوشی ارزانی نیست و قیمت خرید این گوشی جذاب به اندازه خرید پرچم داران گوشی‌های اندرویدی می‌باشد. اما باید بدانید در دنیای متنوع محصولات اپل، این گوشی جزو بهترین موبایل مقرون به صرفه‌است که می‌توانید خریداری نمایید.

با تمام ویژگی ها و قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری که در این مقاله بررسی کردیم، این شما هستید که در نهایت تصمیم می گیرید که آیا خرید آیفون ۱۱ دست دوم به صرفه است یا خیر.

برای راحتی کار شما، تمام نقاط ضعف و قوت آیفون ۱۱ دست دوم را در پایین این پاراگراف می نویسیم. چنانچه قصد خرید قسطی آیفون ۱۱ دست دوم و یا خرید نقدی آیفون ۱۱ کارکرده را دارید، می توانید از طریق سایت موبایلکده اقدام کرده و یک خرید ارزان و مطمئن با ارسال رایگان و مهلت تست ۲۰ روزه را تجربه کنید.

اولین اقدام اپل برای جذب مشتری این بود که تمامی موارد بی‌معنی مربوط به محصولاتش را حذف کند به همین دلیل دیگر از حروف انگلیسی یا یونانی برای نام‌گذاری آیفون‌ها بهره نبرده و حالا باید آن را فقط آیفون 11 بنامیم نه چیز دیگر. با این اوصاف، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که ارزان‌ترین آیفون امسال نمونه‌ای کوچک شده از پرچمداران کمپانی آمریکایی در سال 2019 می‌باشد.

اپل همچنین اقدام به بهبود برخی قسمت‌ها نیز کرده است. این دستگاه از پوشش محافظ بهتری بهره می‌برد، شیشه مستحکم‌تری در آن به کار رفته، باتری قدرتمندتر شده، کیفیت سیستم صوتی افزایش یافته و دوربین سلفی هم پیشرفت کرده است.

با همه این پیشرفت‌ها، صفحه نمایش فرقی نکرده و شاید هم به همین دلیل بتوانیم قیمت 700 دلاری را برای این گوشی منطقی بدانیم. سایز این نمایشگر 6.1 اینچی بوده و در هر اینچ آن 326 پیکسل به کار رفته است. کیفیت این پنل را نمی‌توانیم پایین بدانیم و اگرچه تصاویر و متون در آن بسیار شفاف و واضح هستند ولی شاید نتوانیم آن را مناسب یک گوشی سال 2019 تصور کنیم.


نقاط قوت آیفون ۱۱ دست دوم

  • طراحی مقاوم تر و ضد آب، پشت براق
  • عکس سلفی و کیفیت فیلم بسیار عالی
  • بلندگوهای استریو با کیفیت عالی
  • ماندگاری عالی باتری، پشتیبانی از شارژ سریع
  • صفحه نمایش از روشنایی و کنتراست بسیار خوبی برخوردار است
  • iOS تجربه کاربری روان را فراهم می کند
  • Apple A13 Bionic سریعترین تراشه تلفن های هوشمند روی کره زمین است
  • دوربین اصلی عکس های بسیار خوبی تولید ثبت می کند، حالت شب مانند تبلیغات کار می کند
  • کیفیت فیلم و تثبیت شگفت انگیز در سراسر صفحه
  • کالیبراسیون بین دو گیرنده عالی است و امکان Crop Outside Frame، ضبط همزمان فیلم و سوئیچینگ روان هنگام ضبط را می دهد

نقاط ضعف آیفون ۱۱ دست دوم

  • صفحه نمایش با وضوح بالاتر، بهتر بود.
  • بدون جک 3.5 میلی متری و اجرای محدود NFC
  • تنها یک شارژر ناچیز 5 واتی در جعبه موجود است.
  • شکاف بالای نمایشگر هنوز هم زیاد است و حاشیه ها نیز همینطور هستند.

مشخصات آیفون ۱۱ دست دوم

ابعاد:

  • ۸.۳x۷۵.۷x۱۵۰.۹ میلی‌متر

وزن:

  • ۱۹۴ گرم

توضیحات سیم کارت:

  • سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)

ساختار بدنه:

  • فلز و شیشه (قاب جلو و پشت شیشه‌ای با فریمی از جنس آلومینیوم سری ۷۰۰۰) دارای استاندارد IP۶۸ برای مقاومت در برابر آب (به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۲ متر) صفحه نمایش با شیشه مقاوم در برابر خط و خش دارای پوشش Oleophobic برای صفحه نمایش

ویژگی‌های خاص:

  • طراحی مناسب بانوان
  • مجهز به حس‌گر تشخیص چهره
  • مقاوم در برابر آب
  • مناسب بازی
  • مناسب عکاسی
  • مناسب عکاسی سلفی

تعداد سیم کارت:

  • دو عدد

زمان معرفی:

  • ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹

مدل:

  • iPhone ۱۱ CH

شناسه کالا:

  • ۲۸۰۰۰۰۰۲۵۷۵۹۰

دسته ‌بندی:

  • پرچم‌دار

پردازنده:

  • Apple A۱۳ Bionic (۷ nm+) Chipset

پردازنده‌ی مرکزی:

  • Dual-core Lightning + Quad-core Thunder CPU

نوع پردازنده:

  • ۶۴ بیتی

فرکانس پردازنده‌ی مرکزی:

  • ۲.۶۵ و ۱.۸ گیگاهرتز

پردازنده‌ی گرافیکی:

Apple GPU (۴-core graphics) GPU

حافظه داخلی:

  • ۱۲۸ گیگابایت

مقدار RAM:

  • چهار گیگابایت

پشتیبانی از کارت حافظه:

  • فاقد پشتیبانی از کارت حافظه

فناوری صفحه‌نمایش:

  • Liquid Retina

بازه‌ی اندازه صفحه نمایش:

  • ۶.۰ اینچ و بزرگتر

اندازه:

  • ۶.۱ اینچ

رزولوشن صفحه نمایش:

  • ۸۲۸ × ۱۷۹۲ پیکسل

تراکم پیکسلی:

  • ۳۲۶ پیکسل بر اینچ

نوع محافظ صفحه نمایش گوشی:

  • Scratch-Resistant Glass

تعداد رنگ:

  • ۱۶ میلیون رنگ

سایر قابلیت‌ها:

  • میزان روشنایی: ۶۲۵ نیت پشتیبانی از استاندارد Dolby Vision/HDR۱۰ قابلیت نمایش طیف رنگی گستره (Wide Color Gamut Display) قابلیت نمایش رنگ‌های نزدیک به واقعیت (True-Tone Display) سرعت تشخیص لمس ۱۲۰ هرتزی (۱۲۰Hz ،Touch-sensing) قابلیت دریافت تا ۱۰ لمس همزمان قابلیت پخش موسیقی تا ۶۵ ساعت iOS ۱۳, upgradable to iOS ۱۴.۲

شبکه های ارتباطی:

  • ۲G
  • ۳G
  • ۴G

شبکه 2G:

  • GSM ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ برای هر دو سیم‌کارت

شبکه 3G:

  • HSDPA ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۷۰۰ / ۱۹۰۰ / ۲۱۰۰ HSPA با سرعت دانلود ۴۲.۲ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵.۷۶ مگابیت بر ثانیه

شبکه 4G:

  • ۱|۲۱۰۰, ۲|۱۹۰۰, ۳|۱۸۰۰, ۴|۱۷۰۰/۲۱۰۰, ۵|۸۵۰, ۷|۲۶۰۰, ۸|۹۰۰, ۱۲|۷۰۰, ۱۳|۷۰۰, ۱۴|۷۰۰, ۱۷|۷۰۰, ۱۸|۸۰۰, ۱۹|۸۰۰, ۲۰|۸۰۰, ۲۵|۱۹۰۰, ۲۶|۸۵۰, ۲۹|۷۰۰, ۳۰|۲۳۰۰, ۳۴|۲۰۰۰, ۳۸|۲۶۰۰, ۳۹|۱۹۰۰, ۴۰|۲۳۰۰, ۴۱|۲۵۰۰, ۴۲|۳۵۰۰, ۵۲۰۰|۴۶, ۳۶۰۰|۴۸, ۱۷۰۰|۶۶, ۶۰۰|۷۱ LTE از نوع Cat۱۶ با سرعت دانلود ۱۰۲۴ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه EV-DO Rev.A ۳.۱ Mbps

شبکه‌های مخابراتی و ارتباطی قابل پشتیبانی:

  • EDGE
  • GPRS
  • NFC
  • Wi-Fi
  • بلوتوث
  • موقعیت نما ( GPS )
  • A-GPS
  • GALILEO
  • GLONASS
  • Quasi-Zenith|QZSS

رادیو:

  • ندارد

نوع Wi-Fi (ورژن):

  • Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac/a Dual-band, hotspot

بلوتوث:

  • نسخه ۵.۰ A۲DP, LE

نسخه بلوتوث:

  • ۵.۰

درگاه‌های ارتباطی:

  • Lightning

دوربین‌های پشت گوشی:

  • ۲ ماژول دوربین

رزولوشن عکس:

  • ۱۲ مگاپیکسل

فناوری فوکوس:

  • AutoFocus

فلش:

  • Quad LED Dual Tone

قابلیت‌های دوربین:

  • دارای دو دوربین در پشت گوشی | دو دوربین ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسل (Dual Camera) دوربین اول از نوع عریض (Wide) با دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۸، فاصله کانونی لنز ۲۶ میلی‌متر (Focus Length ۲۶ mm)، سایز سنسور ۱/۲.۵۵ اینچ (Sensor Size ۱/۲.۵۵ Inch) و ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۴ میکرومتر (۱.۴µm Pixel Size)، مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization)، همراه با فناوری فوکوس اتوماتیک (PDAF) دوربین دوم از نوع فوق‌عریض (Ultrawide) با دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴، زاویه دید ۱۲۰ درجه، فاصله کانونی لنز ۱۳ میلی‌متر (Focus Length ۱۳ mm) و سایز سنسور ۱/۳.۶ اینچ (Sensor Size ۱/۳.۶ Inch) قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging) قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) قابلیت تشخیص چهره و لبخند (Face and Smile Detection) قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR

فیلمبرداری:

  • رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۲۴/۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۲۱۶۰p@۲۴/۳۰/۶۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰/۶۰/۱۲۰/۲۴۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰/۶۰/۱۲۰/۲۴۰FPS) قابلیت فیلم‌برداری HDR ضبط صدای استریو

دوربین سلفی:

  • دارای دو دوربین سلفی | دوربین ۱۲ مگاپیکسلی + دوربین SL دوربین اول از نوع عریض (Wide) با سنسور با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲ و فاصله کانونی لنز ۲۳ میلی‌متر (Focus Length ۲۳ mm) و سایز سنسور ۱/۳.۶ اینچ (Sensor Size ۱/۳.۶ Inch) دوربین دوم از نوع سنسور Structured Light سه‌بعدی قابلیت عکاسی HDR فیلمبرداری با رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۲۴/۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۲۱۶۰p@۲۴/۳۰/۶۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰/۶۰/۱۲۰/۲۴۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰/۶۰/۱۲۰/۲۴۰FPS) همراه با تثبیت کننده الکترونیکی تصویر مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)

توضیحات تکمیلی صدا:

  • قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation With Dedicated Mic) پشتیبانی از استانداردهای صوتی Dolby Atmos و Dolby Digital Plus

سیستم عامل:

  • iOS

نسخه سیستم عامل:

  • iOS ۱۳

قابلیت‌های نرم‌افزاری:

  • ایمیل
  • MMS
  • برنامه ویرایش عکس
  • سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube
  • قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی
  • قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس
  • قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF
  • مرورگر HTML۵

سایر مشخصات:

  • حس‌گرها
  • تشخیص چهره بیومتریک (Face ID)
  • ژیروسکوپ (Gyro)
  • شتاب‌سنج (Accelerometer)
  • فشارسنج (Barometer)
  • قطب‌نما (Compass)
  • مجاورت (Proximity)

مشخصات باتری:

  • باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت ۳۱۱۰ میلی‌آمپرساعت قابلیت شارژ سریع باتری ۱۸ واتی (۵۰ درصد شارژ در ۳۰ دقیقه) قابلیت شارژ به‌صورت بی‌سیم (Qi Wireless Charging) پشتیبانی از فناوری PD نسخه دوم (USB Power Delivery ۲.۰)

میزان شارژ مکالمه:

  • ۱۷

 

نوشته های مرتبط
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
Call Now Button